Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покриття проїзної частини вул. Любешівська в с. Тоболи Камінь-Каширського району Волинської області
Очікувана вартість
5 320 208,40 UAH
UA-2023-06-30-004082-a 1458234ecca44b898d9f6e8e9632109c
Відкриті торги з особливостями   Оцінка за вартістю життєвого циклу    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терещенко Ігор Ілліч

+380673924205 prylisne.sr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прилісненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04334413
Місцезнаходження: 44614, Україна , Волинська обл., ПРИЛІСНЕ, вул.Сойне,буд.6Б
Контактна особа: Терещенко Ігор Ілліч
+380673924205
prylisne.sr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2023 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2023 12:00
Очікувана вартість: 5 320 208,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 601,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покриття проїзної частини вул. Любешівська в с. Тоболи Камінь-Каширського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Вартість життєвого циклу: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 30 червня 2023 12:19

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вартість життєвого циклу:

Вартість життєвого циклу

Витрати, пов’язані з користуванням
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Для розрахунку витрат, пов’язаних з користуванням, замовник визначає у тендерній документації одиницю виміру життєвого циклу та зазначає вартість споживання електроенергії та інших ресурсів (наприклад поточні ціни на бензин або дані від Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг щодо вартості електроенергії, тощо)
Учасником процедури закупівлі надається інформація щодо
Витрати в частині споживання ресурсу під час користування предметом закупівлі протягом визначеного замовником періоду оцінки життєвого циклу
06 липня 2023 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2023 12:10
Додаток № 3 (в новій редакції).docx
30 червня 2023 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2023 12:19
ТД.docx
30 червня 2023 12:19
Додаток № 2.docx
30 червня 2023 12:19
Додаток № 3.docx
30 червня 2023 12:19
Додаток № 4.docx
06 липня 2023 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2023 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2023 12:10
Додаток № 3 (в новій редакції).docx
30 червня 2023 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2023 12:19
ТД.docx
30 червня 2023 12:19
Додаток № 2.docx
30 червня 2023 12:19
Додаток № 3.docx
30 червня 2023 12:19
Додаток № 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 06 липня 2023 17:22
Дата відповіді: 07 липня 2023 09:48
Тендерна документація складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, а саме: 1. Відповідно до частини 1.1.3, розділу №1.1, додатку 2 тендерної документації Замовника для підтвердження наявності лабораторії учасник повинен надати: - документ (ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію), атестат про акредитацію тощо про компетентність лабораторії (випробувального центру) вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025:2017) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації), сферу акредитації, тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Зазначена вимога суперечить п.6 Розділу IV «Рекомендації щодо кваліфікаційних критеріїв щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572 відповідно до положень якого Замовник може передбачити положення щодо здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів, конструкцій, що може бути підтверджена: -довідкою в довільній формі щодо наявності власної або залученої випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі-вимірювальна лабораторія) із переліком видів робіт з контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій. -копіями документів щодо відповідності вимірювальної лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтва або рішення про атестацію (сертифікацію), або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогами ДСТУ ISO 10012:2005, затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 25.07.2005 №187) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо , що видане компетентним органом. Тобто, методичними рекомендаціями передбачається можливість надання документів на вибір. 2. В п.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції». Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Замовник просить надати: «Копію дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду), з наступним переліком: - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів (та /або роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників); - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; - спорудження доріг, обслуговування доріг. Вважаємо, пункт про «Спорудження доріг, обслуговування доріг» зайвим, оскільки саме Ліцензія підтверджує здатність виконувати роботу відповідно до вимог та стандартів, встановлених у сфері спорудження та обслуговування доріг, без потреби у додатковому дозволі. А оскільки, чинне законодавство не передбачає чіткого обов’язку отримувати вищезазначений дозвіл, окрім ліцензії, то така вимога є необґрунтованою та дискримінаційною. 3. В підпункті 1.2.1. розділу 1.2 Замовник вимагає Учасника забезпечити виконання вимог законодавства України з охорони праці, під час надання послуг, на підтвердження надавши наступні документи: - наказ про призначення відповідального працівника з охорони праці (з числа штатних працівників Учасника) В разі, якщо відповідальний з охорони праці, не є штатним працівником Учасника, надається інший документ, який підтверджує трудові/цивільно-правові відносини з Учасником. Кваліфікація особи, що виконуватиме функції інженера з охорони праці підтверджується наступними документами: копії протоколів перевірки знань вказаного працівника з питань охорони праці, а саме знання системи стандартів безпеки праці, охорони праці і промислової безпеки у будівництві, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги, гігієни праці, електробезпеки, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил охорони праці на автомобільному транспорті, загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників. Також на підтвердження проходження навчання та виявлення потрібних знань, надаються відповідні посвідчення на відповідального з охорони праці. Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що порушує принципи рівного та справедливого відбору учасників. Посвідчення інженера з охорони праці вже є достатнім та вичерпним підтвердженням знань та навичок у сфері охорони праці, оскільки отримано компетентним органом після проходження відповідного оцінювання. А тому, вимога про надання додаткових протоколів перевірки знань створює нерівноправні та дискримінаційні умови для усіх учасників закупівлі. 4. В підпункті 1.2.1. розділу 1.2 Замовник зазначає, що «Освіта та кваліфікація інженера з проектно-кошторисної роботи - обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «інженер-будівельник», що підтверджується відповідним дипломом та кваліфікаційним сертифікатом інженера-проектувальника, що підтверджує спроможність виконання робіт з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації». Однак, вказаний кваліфікаційний сертифікат може вимагатись виключно для інженера-проектувальника, який виготовляє кошторисну документацію для проектів. Для інженера з проектно-кошторисної роботи, який працює з кошторисними програмами дані кваліфікаційні сертифікати не є обов’язковими. Крім того, професійні назви «Інженер з проектно-кошторисної роботи» та «Інженер-будівельник» відносяться до однієї групи Класифікатора професій, а саме Група «Інженери в галузі цивільного будівництва», Підклас «Професіонали в галузі будівництва» Клас «Професіонали в галузі архітектури та інженерної справи», Підрозділ «Професіонали в галузі фізичних, математичних та технічних наук Розділ «Професіонали», є суміжними спеціальностями, що відносяться до однієї освітньої програми та дають право на виконання певного виду роботи, та враховуючи те, що кваліфікаційний рівень робіт, що виконуються, визначається залежно від вимог до освіти, професійного навчання та практичного досвіду працівників, здатних виконувати відповідні завдання та обов'язки. Зважаючи на вищевикладене, просимо усунути дискримінаційні вимоги, що зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику.
У Вашій вимозі щодо дискримінації учасника немає конкретного посилання на порушені Замовником норми Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», відповідно до якого дискримінація - це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Тендерна документація відповідає законодавству у сфері публічних закупівель, не містить будь-яких незаконних вимог встановлених замовником, оскільки законодавством не заборонено вимагати будь-які документи, які замовник вважає за потрібне.
Факти, вказані Вами у вимозі ніяк не порушують права учасників, не є дискримінаційними, а тому вимоги є неправомірними та необґрунтованими і задоволенню не підлягають.
Запрошуємо для участі у закупівлі.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 06 липня 2023 17:39
Дата відповіді: 07 липня 2023 09:20
Дискримінаційна вимога Замовника: 1) «Повне виконання аналогічного договору повинно бути підтверджено також витягом з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва». Необхідність подання витягу з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва є необґрунтованою та незрозумілою, оскільки в підтвердження виконання робіт достатньо надавати відгуки від інших Замовників про виконання аналогічних договорів та акти приймання-передачі виконаних робіт встановленої форми.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику.
У Вашій вимозі щодо дискримінації учасника немає законних підстав. Оскільки відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Отже, у Вашій вимозі нема підтверджень про те, що Замовник у своїх вимогах до Учасників встановлює будь-які дискримінаційні вимоги.
Ваша вимога є неправомірною та необґрунтованою і задоволенню не підлягає.
Запрошуємо для участі у закупівлі та бажаємо перемоги.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-06-30-004082-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Луцька ДПМК, Код ЄДРПОУ:03579590
Дата подання: 07 липня 2023 15:47
Скарга в АМКУ
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Рішення від 11.07.2023 № 10313.pdf
Дата публікації: 11 липня 2023 21:12

Документи подані скаржником

07 липня 2023 14:46
Скарга в АМКУ
07 липня 2023 14:46
Скарга в АМКУ

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій