Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень будівлі 4, 5-а відділень КП "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги" по вул. Медична, 1 в м. Полтаві для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб.» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
22 060 596,71 UAH
UA-2023-06-30-002466-a 23ea6f75a46444c8800e936ee420dd59
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Балала

+380532560631 elenabalala89@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Олена Балала
+380532560631
elenabalala89@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень будівлі 4, 5-а відділень КП "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги" по вул. Медична, 1 в м. Полтаві для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб.» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Медична, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

30 червня 2023 11:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-20-000032 ● 3add40ce2a074e07a8d850f6fdac5013
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
20.11.2023 № 32-З

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 20.11.2023 № 32-3

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-06-30-002466-a 30.06.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-23 10:09:27

Надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень будівлі 4, 5-а відділень КП "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги" по вул. Медична, 1 в м. Полтаві для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб.» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-30-002466-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):

1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження (обґрунтування) щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, саме: товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУДПРОЕКТСІТІ» (код ЄДРПОУ 44460586), з яким укладений договір від 29.06.2023 № 03-23/53 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-23 14:04:51

Щодо надання відповіді

Розглянувши Ваш запит на пояснення Департамент може повідомити наступне.
1. ПП «ПОЛТАБУДКОМПЛЕКС» було розроблено проектну документацію на будівництво за робочим проектом: «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання, водовідведення та зливної каналізації району житлової забудови по вул. Лазурній в м. Полтава Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість.
Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Для документального підтвердження надаємо скановану копію Експертного звіту № 17-0037/01-23 від 12.05.2023 на 9 аркушах.
Розмір бюджетного призначення на виконання робіт по об’єкту: «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання, водовідведення та зливної каналізації району житлової забудови по вул. Лазурній в м. Полтава Полтавської області» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» визначено в Рішенні сесії Полтавської обласної ради від 23.12.2022 № 528 «Про обласний бюджет Полтавської області на 2023 рік».
2. Надаємо посилання на сторінку вебсайту: https://old.adm-pl.gov.ua/advert/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-p на якому відповідно до абзацу третього пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», Замовником розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі.

Додаток: 1. Експертний звіт (позитивний) № 17-0037/01-23 від 12.05.2023на 9 арк.
2. Рішення сесії Полтавської обласної ради № 528 від 23.12.2022 на 50 арк.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-11-24 14:26:55

Щодо надання відповіді

Щодо надання відповіді
Розглянувши Ваш запит на пояснення Департамент будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (облвійськадміністрації) (далі-Департамент, Замовник) може повідомити наступне.
1. Щодо першого питання.
ТОВ «УСП «Неоінжиніринг» було здійснено коригування проектної документації на будівництво за робочим проектом по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень будівлі 4, 5-а відділень КП "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги" по вул. Медична, 1 в м. Полтаві для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб.» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
На основі відкоригованого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень будівлі 4, 5-а відділень КП "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги" по вул. Медична, 1 в м. Полтаві для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб.» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
Додатково, слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ.
Розмір бюджетного призначення на виконання додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень будівлі 4, 5-а відділень КП "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги" по вул. Медична, 1 в м. Полтаві для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб.» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) визначено в Рішенні пленарного засідання двадцятої позачергової сесії Полтавської обласної ради восьмого скликання від 23 грудня 2022 року № 528 „Про обласний бюджет Полтавської області на 2023 рік”, в Рішенні пленарного засідання двадцять другої сесії Полтавської обласної ради восьмого скликання від 24 березня 2023 року № 577 „Про внесення змін до показників обласного бюджету Полтавської області на 2023 рік”, додатково в Рішенні пленарного засідання двадцять п’ятої позачергової сесії Полтавської обласної ради восьмого скликання від 28 липня 2023 року № 659 „Про внесення змін до показників обласного бюджету Полтавської області на 2023 рік”, та відповідно до Закону України „Про місцеві державні адміністрації'”, постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 608 „Про затвердження Порядку' та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житловокомунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення”, за результатами засідання Комісії Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України з розгляду та погодження переліків проектів та заходів, фінансування яких буде здійснюватися за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення (протокол № 2 від 21.09.2023) та внесено зміни до розпорядження начальника облвійськадміністрації від 11.09.2023 № 639 „Про перелік проектів, фінансування яких буде здійсшоватися за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єкгів, що мають вплив на життєдіяльність населення” пункт 4 викладено у новій редакції, доповнено пунктами 5, 6 перелік проектів, фінансування яких буде здійснюватися за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єкгів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення (додається). Для документального підтвердження вищевикладеного надаємо скан-копії експертного звіту, відомість обсягів робіт, відомість обсягів ресурсів, очікувану вартість, специфікацію обладнання, рішення сесій № 528 від 23.12.2022, №577 від 24.03.2023, №659 від 28.07.2023, розпорядження №681 від 03.10.2023, № 683 від 04.10.2023.
2. Щодо другого питання.
Відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Закупівля додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень будівлі 4, 5-а відділень КП "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги" по вул. Медична, 1 в м. Полтаві для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) була здійснена відповідно до підпункту 8 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (у редакції від 19.06.2023) (далі-Особливості закупівель), що передбачає, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;
Згідно п. 2 Особливостей закупівель в редакції від 19.06.2023 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі”, відповідно до Закону конкурентна процедура закупівлі - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Відповідно до Особливостей закупівель переговорна процедура закупівель не застосовується для закупівлі товарів, робіт послуг на період дії воєнного стану.
Ураховуючи вищевикладене, Замовником за результатами здійсненої закупівлі відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей закупівель, оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього.
Вимогами пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не передбачено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті у разі здійснення закупівлі без використання електронної системи.
Замовником не порушено вимоги пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оскільки конкурентна процедура для здійснення закупівлі робіт за предметом закупівлі не застосовувалась у зв’язку з чим обгрунтування на власному веб-сайті не оприлюднюються.
3.Щодо третього та четвертого питання.
Департамент, як замовник відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг керується положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до пункту 37 Розділу Х Прикінцевих та перехідних положень Закону, установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Кабінетом Міністрів України у відповідності до пункту 37 Розділу Х Прикінцевих та перехідних положень Закону, постановою №1178 від 12 жовтня 2022р. затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
У зв’язку з наявною потребою у закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень будівлі 4, 5-а відділень КП "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги" по вул. Медична, 1 в м. Полтаві для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (посилання на закупівлю у системі Prozorro https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-26-013319-a) Департаментом 26.01.2023 було здійснено закупівлю відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 13 Особливостей закупівель (у редакції від 03.01.2023), яким передбачено, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються для: будівництва, реконструкції, капітального ремонту та облаштування місць проживання внутрішньо переміщених та евакуйованих осіб.
На виконання вищевказаних норм чинного законодавства між Департаментом та Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРБУДПРОЕКТСІТІ» було укладено договір підряду № 03-23/3 від 26.01.2023 року на суму 108 307 071,91 грн. з ПДВ, що становить 18 051 178,65 грн., з виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень будівлі 4, 5-а відділень КП "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги" по вул. Медична, 1 в м. Полтаві для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (Основний договір) та оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за посиланням у системі Prozorro https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-26-013319-a.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 13 Особливостей закупівель, Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження у річному плані закупівель, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника.
Згідно пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
У Замовника після укладення основного договору, а саме: договору підряду № 03-23/3 від 26.01.2023 року з Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРБУДПРОЕКТСІТІ» на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень будівлі 4, 5-а відділень КП "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги" по вул. Медична, 1 в м. Полтаві для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт в того самого виконавця робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору.
Відповідно до 8 пункту 13 Особливостей закупівель (у редакції від 19.06.2023) передбачено, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;
Замовником на виконання підпункту 8 пункту 13 Особливостей закупівель (у редакції від 19.06.2023) здійснено закупівлю додаткових робіт у того самого виконавця робіт з яким укладено основний договір за предметом закупівлі. Між Департаментом та Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРБУДПРОЕКТСІТІ» укладено договір підряду № 03-23/53 від 29.06.2023 року вартість якого становить - 22 060 596,71 грн., з ПДВ на закупівлю додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень будівлі 4, 5-а відділень КП "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги" по вул. Медична, 1 в м. Полтаві для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб» (код ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Замовником за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пп.8 п.13 Особливостей закупівель, оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону та разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також зазначено підставу для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту, відповідно до абзаців 28,29 пункту 13 Особливостей закупівель (у редакції від 19.06.2023).
Додаток: експертний звіт, відомість обсягів робіт, відомість обсягів ресурсів, очікувана вартість, специфікація обладнання, рішення сесій № 528 від 23.12.2022, №577 від 24.03.2023, №659 від 28.07.2023, розпорядження №681 від 03.10.2023, № 683 від 04.10.2023.
*Уповноваженою особою було помилково опубліковано відповідь на запит на пояснення по моніторингу іншої процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-24-010361-a УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ в електронному полі. Просимо не враховувати інформацію та документи які оприлюднено в електронній системі закупівель на Ваш запит на пояснення, щодо моніторингу іншої процедури закупівлі.
Департаментом оприлюднено інформацію та документи на Ваш запит на пояснення у вкладці надання пояснення з власної ініціативи та додано оновлені документи у полі надання відповіді на запитання.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 08 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУДПРОЕКТСІТІ»
#44460586
Переможець 22 060 596,71
UAH з ПДВ
30 червня 2023 11:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2024 15:09
ДУ№6.pdf зміни до договору
10 жовтня 2024 15:04
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 15:50
ДУ2.PDF зміни до договору
20 грудня 2023 15:45
Договір підряду № 03-23-53.PDF укладений
30 червня 2023 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 5.2. Розділу 5, п. 14.1. Розділу 14 та Додатку № 2 до Договору підряду № 03-23/53 від 29.06.2023
Номер договору про закупівлю: 03-23/53
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пп. 5 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178, домовилися внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 «Ціна предмету договору» Договору підряду № 03-23/53 від 29.06.2023
Номер договору про закупівлю: 03-23/53
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML