Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
2 774,70 UAH
UA-2023-06-30-000809-a cc822c26a40b4e8cad05c01fbedf2450
Закупівля без використання електронної системи    е-Каталог    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Олійник

+380970433683 oleinik_prof.licey@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КАМ’ЯНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ
Код ЄДРПОУ: 02541533
Вебсайт: https://kpl.dp.ua/
Місцезнаходження: 51917, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, вул. Лермонтова, 151
Контактна особа: Ірина Олійник
+380970433683
oleinik_prof.licey@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку MAESTRO standard+ A4, 80 г/м2, 500 арк., білий (9003974459028))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2023  —  13 липня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

30 червня 2023 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 2 774,70
UAH з ПДВ
30 червня 2023 09:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 12:31
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2023 13:25
Додаткова угода №1 Свіком.pdf зміни до договору
10 липня 2023 13:22
Протокол №94.pdf зміни до договору
10 липня 2023 13:22
Електронний підпис укладений
30 червня 2023 12:37
Договір 111 папір для друку.pdf укладений
30 червня 2023 12:11

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку MAESTRO standard+ A4, 80 г/м2, 500 арк., білий (9003974459028)) 15 пачка 184,98
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів (зміна джерела фінансування)
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку MAESTRO standard+ A4, 80 г/м2, 500 арк., білий (9003974459028)) 15 пачка 184,98
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 774,70
UAH (в тому числі ПДВ 462,45 UAH)