Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 червня 2023 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 07 липня 2023 14:33 |
Початок аукціону: | 07 липня 2023 14:33 |
Очікувана вартість: | 4 905 043,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 червня 2023 16:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 червня 2023 16:14 |
ТД_КР вул. Русина.docx | |
29 червня 2023 16:14 |
Проект договору_КР вул. Русина.docx | |
29 червня 2023 16:14 |
Технічне завдання_КР Русина.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-11-000072 ● 35710d28cb664fef963b4d0ca67fb6e3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 16:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.09.2023 № 50-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 11.09.2023 № 50-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
20. UA-2023-06-29-009280-a 29.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-12 09:16:36
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт вул. Русина в м. Коломиї) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-29-009280-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Управлінням комунального господарства Коломийської міської ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-18 13:53:09
Відповідь на звернення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт вул. Русина в м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-29-009280-a), повідомляємо наступне:
Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися на підставі проектно-кошторисної документації, яка виготовлена проектантом за завданням замовника, відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням Кошторисних норм України (Настанови з визначення вартості будівництва), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Проектно-кошторисна документація по даному об'єкту пройшла експертизу (наявний позитивний експертний звіт від 19 червня 2023 № ІФ/019-06-23/КШ).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням:
https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-kapitalnii-remont-vul-rusina-v-m-kolomiyi
Розмір бюджетного призначення на даний об'єкт будівництва затверджений рішенням міської ради від 18.05.2023 р. № 2728-44/2023 та № 2898-45/2023 від 24.07.2023 р. «Про уточнення бюджету Коломийської міської територіальної громади на 2023 рік (09530000000)».
Додатки: 1. Сканкопія зведеного кошторисного розрахунку робочого
проекту.
2. Сканкопія дефектного акту.
3. Сканкопія експертного висновку.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-13 15:40:05
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт вул. Русина в м. Коломиї) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-29-009280-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Згідно вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, зокрема, шляхом надання довідки (на фірмовому бланку, за наявності) за підписом керівника або особи, уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази згідно наведеної форми. До довідки включається обладнання та матеріально-технічна база, що буде використовуватися при виконанні робіт.
Учаснику необхідно підтвердити наявність основних машин та механізмів, врахованих у відомості ресурсів при розрахунку договірної ціни, які будуть залучені для виконання робіт, наступними документами:
- копії техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів для власних транспортних засобів;
- інші документи, що підтверджують право власності для машин, механізмів та техніки, яка не підлягає державній реєстрації (оборотно-сальдову відомість, акти приймання-передачі про знаходження основних засобів на балансі підприємства).
Якщо учасник буде використовувати обладнання, машини, механізми тощо, відповідно до договорів оренди, або лізингу, або послуг, або інше, що визначене законодавством України, то учасник у складі пропозиції для підтвердження вказаної інформації у вищезазначеній таблиці надає сканкопії з оригіналів договорів оренди, або лізингу, або послуг тощо, а також копії техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків надання послуг.
У пункті 2 (розділ ІІ. Будівельні машини та механізми) відомості ресурсів до локального кошторису № 252-02-1-1 по об’єкту Капітальний ремонт вул. Русина в м. Коломиї, наданої у складі тендерної пропозицій учасника ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС», передбачено використання під час виконання робіт тракторів на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.] у кількості 1,828 маш.год. вартістю 1216,00 грн.
Яким чином та за допомогою яких документів учасник ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС» підтвердив наявність тракторів на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.], які враховані у відомості ресурсів при розрахунку договірної ціни?
2. Відповідно до пункту 19 (розділ ІІ. Будівельні машини та механізми) відомості ресурсів до локального кошторису № 252-02-1-1 по об’єкту Капітальний ремонт вул. Русина в м. Коломиї, наданої у складі тендерної пропозицій учасника ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС», передбачено використання під час виконання робіт щіток дорожніх навісних на базі трактора у кількості 1,401 маш.год. вартістю 673,00 грн.
Відповідно до пункту 20 «Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 03.07.2023 № 2, наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС» (файл « МТБ.pdf»), в учасника наявна власна щітка дорожня SDG-250К на шасі МАЗ 642208, 2020 рік випуску, у кількості 1 шт. Також у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС» надано інвентарну картку обліку основних засобів на щітку дорожню SDG-250К.
Яким чином та за допомогою яких документів учасник ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС» підтвердив наявність щіток дорожніх навісних на базі трактора, які враховані у відомості ресурсів при розрахунку договірної ціни?
3. Відповідно до пункту 22 (розділ ІІІ. Будівельні машини, враховані в складі загально будівельних витрат (інструменти)) відомості ресурсів до локального кошторису № 252-02-1-1 по об’єкту Капітальний ремонт вул. Русина в м. Коломиї, наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС», передбачено використання під час виконання робіт гудронаторів ручних в кількості 5,8375 маш.год.
Яким чином та за допомогою яких документів учасник ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС» підтвердив наявність гудронаторів ручних, які враховані у відомості ресурсів при розрахунку договірної ціни?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-18 13:59:36
Відповідь на звернення
На Ваш запит замовнику про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури по предмету закупівлі: «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт вул. Русина в м. Коломиї)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-29-009280-a), повідомляємо наступне:
1. Щодо використання ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ-ПЛЮС» під час виконання робіт тракторів на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.].
Відповідно до вимог п. 5.9. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 передбачено, що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів. Вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за такими самими КНУ РЕКН із зміненими технічними ресурсами.
У відповідності до зазначених вище вимог, ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ-ПЛЮС» у відомість ресурсів включило за обґрунтуванням шифром ресурсу КБМ 201-311 трактори на гусеничному ходу вартістю 664,96 грн за одиницю, та кількістю 1,828 маш.год.
Згідно із поданих до тендерної пропозиції документів, у ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ-ПЛЮС» наявний в користуванні екскаватор-навантажувач HIDROMEK HMK102B. Такий вид техніки не передбачений нормами машин і механізмів. Однак технологія виконання робіт та показники норм при роботі даної техніки не змінюються, а тому, у відповідності до абзацу 2 п. 5.9. «Настанови з визначення вартості будівництва», вартість будівельних робіт екскаватора-навантажувача HIDROMEK HMK102B визначена Учасником як для трактора на гусеничному ходу.
2. Щодо використання під час виконання робіт щіток дорожніх навісних на базі трактора у кількості 1,401 маш. год. вартістю 673,00 грн.
Відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», не передбачено такого виду техніки, як щітка дорожня на базі автомобіля. Тому, у відповідності до абзацу 2 п. 5.9. Настанови, вартість будівельних робіт щітки SDG – 250 K на базі МАЗ 642208 визначена Учасником, як для щітки дорожньої навісної на базі трактора.
3. Щодо використання під час виконання робіт гудронаторів ручних в кількості 5,8375 маш. год.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ХХІ СТОЛІТТЯ-ПЛЮС» у тендерній пропозиції підтвердило наявність автогудронатора MAN TGX 26.440, роботу якого враховано у відомості ресурсів при розрахунку договірної ціни, а роботу гудронатора ручного не включено у розрахунок договірної ціни, оскільки у графі, де зазначається ціна і сума проставлений прочерк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015 код 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт вул. Русина в м. Коломиї)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-29-009280-a) повідомляємо, що уповноважена особа Управління комунального господарства Коломийської міської ради врахувала виявлені порушення та зобов’язується дотримуватися вимог частини п’ятої статті 8 Закону в частині надання відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.
2023-09-25 16:17:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2023 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" |
4 536 193,20
UAH з ПДВ
|
4 536 193,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПБС |
4 779 795,60
UAH з ПДВ
|
4 779 795,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 |
Переможець |
4 536 193,20
UAH з ПДВ
|
11 липня 2023 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2024 15:12
|
Додаткова угода_2 до 180.pdf | укладений |
22 жовтня 2024 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 13:41
|
Додаткова угода_1 до 180.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2023 16:20
|
Договір_180.pdf | укладений |
17 липня 2023 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору № 180 від 17.07.2023 р. до 31.12.2024 року, в зв'язку із зменшенням фінансування на даний об'єкт у 2023 році. |
Номер договору про закупівлю: | 180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/180 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |