Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. В.Івасюка, 24 |
Контактна особа: |
Обухівський Олексій Валерійович +380325142534 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 червня 2023 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2023 23:59 |
Початок аукціону: | 24 липня 2023 15:01 |
Початок аукціону: | 24 липня 2023 15:01 |
Очікувана вартість: | 9 959 582,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 797,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2023 17:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2023 15:59 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (1).docx | |
17 липня 2023 15:59 |
Тендерна документація мультимедійне обладнання (1).docx | |
17 липня 2023 15:59 |
додаток 2. технічне завдання (1).docx | |
10 липня 2023 12:59 |
Додаток 3. проект_договору (3).doc | |
29 червня 2023 16:13 |
Додаток 1 (Кваліфікація).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Так, відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 4 цієї статті замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону № 922-VII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
1.
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (Мінекономрозвитку) розроблений «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 (ЄЗС), затверджений наказом №1749 від 23.12.2015 як національний класифікатор, призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель, установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель.
Відповідно до п.3 розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 №708, предмет закупівлі визначається згідно з п.п. 21,34 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Замовником зазначено у якості предмета закупівлі ДК 021-2015 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. Між тим, замовником визначено технічні характеристики до предмету закупівлі, де позиціям 1,2,10 відповідають ноутбуки та моноблоки сумарною кількістю 204шт, загальна вартість яких згідно інформації з відкритих джерел перевищує 5 млн грн, що більше ніж 50% від очікуваної вартості всього предмету закупівлі, яким ЄЗС передбачено окремий вид предмету закупівлі ДК 021:2015:30210000-4 - машини для обробки даних (апаратна частина).
Законодавством не передбачено можливості об'єднання різних предметів закупівлі, які відрізняються показниками першої-четвертої цифри ЄЗС в один предмет закупівлі.
Вимагаємо усунути невідповідність вимогам Закону шляхом відміни торгів та проведення закупівлі згідно Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 №708.
2.
Згідно п. 1.9 Розділу 3 тендерної документації у випадку подання учасником більше однієї тендерної пропозиції (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота) (у разі здійснення закупівлі за лотами), учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, абзац перший частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» містить наступну інформацію: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Тобто, пропозицію Учасника можна відхилити через інформацію, яка міститься у тендерній документації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо усунути невідповідність вимогам Закону шляхом внесення змін у тендерну документацію.
3.
Предметом закупівлі є Комплекти мультимедійного обладнання для закладів освіти Славської селищної ради.
Звертаємо Вашу увагу на лист Міністерства Освіти і Науки України (№1-9-441 від 14 серпня 2020 року (далі - Лист МОН), https://imzo.gov.ua/2020/08/17/lyst-mon-vid-14-08-2020-1-9-441-shchodo-neukhyl-noho-dotrymannia-zakonodavstva/ ), щодо закупівлі засобів навчання та обладнання за кошти державного і місцевих бюджетів, згідно якого вимоги до мультимедійного обладнання (у тому числі мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом, багатофункціонального пристрою тощо), визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (далі - Типовий перелік), затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року №574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 року за №410/34693 (далі - Наказ МОН), та не можуть відрізнятися від встановлених Наказом.
Також слід зауважити, що вимоги до комп’ютерного обладнання (у т. ч. ноутбуків та персональних комп’ютерів), яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом МОН від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України (далі - Мінюст) 15 січня 2018 року за № 55/31507 та не можуть відрізнятися від встановлених Наказом.
Так, наприклад, технічні, якісні та кількісні характеристики п.1 Ноутбук Lenovo 15.6FM/i5-1235U/16/256/Iris Xe/DOS/Business Black (82TT0048RA)+Win11Pro - Діагональ дисплея - 15.6" (згідно Наказу розмір не менше 14), Процесор - Intel Core i5-1235U (3.3 - 4.4 Гц), Кількість ядер процесора - 10 (згідно Наказу тактова частота - не менше ніж 1,0 GHz, Кількість ядер процесора – не менше 2), Об'єм SSD - 256 ГБ (згідно Наказу об’єм SSD - не менше ніж 128 GB, фізичні розміри, вага – не зазначені у Наказі, виробник, артикул – не зазначено у Наказі
Подібні до прикладу характеристики іншого обладнання також значно деталізовані та значно завищені за багатьма показниками, що не відповідає Наказу.
Вимоги, встановлені Замовником щодо вищезазначених позицій обладнання специфікації тендерної документації, суттєво відрізняються від вимог, які встановлено у Таблиці 2 Типового переліку.
Таким чином, штучне, необгрунтоване завищення технічних вимог щодо параметрів предмету Закупівлі, відносно вимог, встановлених Типовим переліком, не лише призводить до штучного зменшення конкуренції через неможливість учасникам запропонувати відповідний еквівалент (що є порушенням вимог Статті 5 Закону), але й значно підвищує вартість закупівлі, що призводить до необґрунтованих перевитрат бюджетних коштів, і є порушенням вимог Наказу МОН та вимог п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону щодо максимальної економії та ефективності під час закупівель.
З огляду на вказане, просимо Вас видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, зазначивши такі технічних характеристики, які б дозволяли учасникам запропонувати обладнання відповідно до діючого Наказу МОН.
4.
Незважаючи на те, що тендерною документацією передбачається можливість Учасником запропонувати еквівалент, в дійсності Учасник еквівалент запропонувати не може з огляду на наступне. В усіх перелічених у Додатку №2 характеристиках предмету закупівлі, вимоги до обладнання та його складових настільки деталізовано, що запропонувати будь-які аналоги неможливо, оскільки вони не відповідатимуть умовам технічної специфікації, тобто кожна складова частина предмету закупівлі прописана під конкретного виробника/постачальника
- технічні, якісні та кількісні характеристики п.1 Ноутбук Lenovo 15.6FM/i5-1235U/16/256/Iris Xe/DOS/Business Black (82TT0048RA)+Win11Pro - Ширина - 359.2 мм , Висота - 19.9 мм , Глибина - 235.8 мм, Виробник – Lenovo, Модель - V15 G3 IAP, Артикул - 82TT0048RA
- технічні, якісні та кількісні характеристики п.3 “Багатофункціональний пристрій i-SENSYS MF3010 Canon (5252B004)” - час виходу першої сторінки – не більше 7.8 сек, Ширина не більше 276 мм, Висота не більше 254 мм, Глибина не більше 372 мм, Артикул 5252B004
- технічні, якісні та кількісні характеристики п.4 «Проектор EB-W06 (V11H973040)+кріплення» - Яскравість: 3700 ANSI лм, Контрастність: 16000:1, Лампа: UHE Термін служби лампи: 6000 год , Термін служби лампи у економічному режимі: 12000 год, пряме підключення до документ-камер Epson ELPDC06 і ELPDC07, Розмір: не більше 30,2 x 7,7 x 23,4 см, вимоги до кронштейну.
- технічні, якісні та кількісні характеристики п.5 Проекційний екран 2E на триноге 4:3, 86" (0004386T) - Видима зона (см) 172x130, Висота верхньої межі полотна (см) 193-254, Чорна зона (верх, низ, бічні, см) 5, 4, 3, Ширина короба (см) 184
- технічні, якісні та кількісні характеристики п.6 - Екран підвісний 2E 16:9, 90", 2x1.12 м, MW (0016990M) - Видима область, см200х112, Чорна область, см5, 4, 3, Ширина короба, см - 212.4
- технічні, якісні та кількісні характеристики п.7 - Ламінатор 2E A4 L-403 (2E-L-403) - Виробник - 2E, Модель - A4 L-403, Артикул - 2E-L-403, Розміри (ШxГxВ) – не більше 390 х 150 х 110 мм
- технічні, якісні та кількісні характеристики п.8 – Інтерактивна панель панель Prestigio MULTIBOARD 65" PREMIUM LINE (UHD) (PMB728L655) - Технологія: Edge LED light, Матеріал: загартоване скло 4 мм (Mohs level 7), Висота: 872 мм, Глибина: 88 мм, Ширина: 1493 мм
- технічні, якісні та кількісні характеристики п.9 - Мобільна стійка Intboard для інтерактивної панелі 55-75 дюймів, колір чорний - Вага виробу без упакування: 45 кг, Висота/ширина/глибина: 161 x 130 x 65див
- технічні, якісні та кількісні характеристики п.10 – Ноутбук HP ProBook 450 G9 (724Q1EA)+Win11Pro – розміри не більше 35,94 x 23,39 x 1,99 см, Літій-іонна батарея HP з тривалим строком служби (3 елементи живлення, не менше 51 Вт·год), Модуль Absolute Persistence, вбудований чип безпеки TPM 2.0 (сертифікати Common Criteria EAL4+ і FIPS 140-2 Level 2); HP Wake on WLAN (віддалене виведення з режиму сну через WLAN), Сканер відбитків пальців-Датчик відбитків пальців
Зауважуємо, що Замовником не вказано в тендерній документації , на виконання ч. 4 ст. 23 Закону означення характеристик пропонованої продукції «або еквівалент», що не дозволяє запропонувати продукцію інших виробників (постачальників). Крім цього, еквіваленту не існує з підстав які вже обґрунтовано зазначались вище.
Таким чином, вимоги тендерної документації у цій частині порушують не тільки безпосередньо ч. 4 ст. 23 Закону, а й основоположні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників зазначених у ст. 5 Закону, зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вказане, з метою дотримання вимог Закону, просимо Замовника видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, зазначивши такі технічних характеристики, які б дозволяли учасникам запропонувати обладнання інших виробників/постачальників
Тендерною документаціє прямо передбачено можливість учаснику запропонувати аналог товару, який за своїми технічними характеристиками відповідає тим, які визначені замовником. зокрема в додатку 2 до тендерної документації зазначено наступне: "У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати в наявності вираз «або еквівалент»." Відтак, умови тендерної документації жодним чином не спямовані на дискримінацію учасників, а заначення про те, що умови прописані під конкретного учасника чи постачальника не відповідають дісності, оскільки умови закупівлі прямо дозволяють потенційному учаснику запропонувати інший товар.
В частині посилання на нормативні документи Міністерства осіти і науки України ( зокрема наказ МОН від 29.04.2020 № 574 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій”) замовник наголошує, що даним документом передбачені мінімальні вимоги, яким повідді відповідати навчальні засоби та обладнання. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що технічні характеристики. визначені замовником у тендерній документації є, навіть, вищими, ніж передбачені нормативними документами, а відтак не можуть вважатися як такими. що не відповідають чинним нормативам у сфері освіти.
На предмет невідповідності визначеного коду Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015) просимо звернути увагу, що одиницями виміру товару є комплект, а відповідно, ноутбуки є його складовими частинами.
Разом з тим, з метою ефективного проведення закупівлі, замовником прийнято рішення про внесення змін до технічних характеристик предмету закупівля, які будуть оприлюднені в електронній системі закупівель.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-25-000031 ● ae2ce98838634d238de4c247bfc7db3f
- Статус: вирішено ● Дата: 25 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2023 15:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.07.2023 № 220
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.07.2023 №220.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-29-009256-a, 29.06.2023. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-26 14:01:36
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-29-009256-a, яка проводиться Славською селищною радою Стрийського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-31 14:32:12
Пояснення
Щодо надання посянень, доводимо до відома, що замовником в установленому порядку прийнято рішення про відміну торгів на підставі пп.2.п.50 Особливостей.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
порушення усунено шляхом відміни тендеру
2023-10-25 16:01:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2023 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА" |
9 501 462,00
UAH з ПДВ
|
8 066 629,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
9 046 992,00
UAH з ПДВ
|
9 046 992,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР" |
9 500 000,00
UAH з ПДВ
|
9 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА" #39256337 |
Очікує рішення |
8 066 629,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2023 15:30
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 27 липня 2023 22:18 |
Кінець періоду оскарження: | 07 серпня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 07 серпня 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Закупівля відмінена на підставі пп.2.п.50 Особливостей. |
27 липня 2023 22:18
|
Електронний підпис |
27 липня 2023 18:28
|
протокол |