Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з технічного нагляду за якiстю виконання будівельних робiт, їх приймання вiдповiдно до вимог ДБН, СНіП, ТУ, ГОСТ, Державних стандартiв України і проектно-кошторисної документацiї на об’єкті «Реконструкція будівлі на проспекті Правди, 4 для розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі»
Очікувана вартість
632 628,50 UAH
UA-2023-06-29-006012-a 1e15a2aae238409185ca3278d949764c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Писарук

+380444251304 vkb_podilrda@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37570711
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Борисоглібська 14
Контактна особа: Руслан Писарук
+380444251304
vkb_podilrda@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 червня 2023 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2023 00:00
Початок аукціону: 07 липня 2023 14:05
Очікувана вартість: 632 628,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 163,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Роботи з технічного нагляду за якiстю виконання будівельних робiт, їх приймання вiдповiдно до вимог ДБН, СНіП, ТУ, ГОСТ, Державних стандартiв України і проектно-кошторисної документацiї на об’єкті «Реконструкція будівлі на проспекті Правди, 4 для розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04108, Україна, м. Київ, м. Київ, пр. Правди, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 липня 2023  —  30 листопада 2023
ДК 021:2015: 71248000-8 — Технічний нагляд за проектами та документацією

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник приймає бюджетні зобов’язання по даному об'єкту та здійснює платежі виключно в межах бюджетних асигнувань, затверджених рішенням про бюджет міста Києва на відповідний бюджетний період. У зв’язку з введенням в Україні воєнного стану, пов’язаного з військовою агресією Російської Федерації проти України, розрахунки за виконані роботи можуть проводитися з відстрочкою платежу на 6 місяців після завершення воєнного стану в Україні. Замовник здійснює оплату за надані Послуги шляхом перерахування суми коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 10-ти банківських днів з дня підписання Сторонами відповідного Акта здачі-приймання виконаних робіт (наданих послуг). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2023 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Спеціалізоване підприємство технічного нагляду 404 882,24
UAH
49 500,00
UAH
Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ 190 082,00
UAH
190 082,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 липня 2023 10:47
Електронний підпис
05 липня 2023 09:11
1.Паспорт директора.pdf
05 липня 2023 09:11
2.2.Штатний розпис.pdf
05 липня 2023 09:11
3.1.1.ДУ 1 Правди 4.pdf
05 липня 2023 09:11
3.1.1.ДУ 2 Правди 4.pdf
05 липня 2023 09:11
3.1.1.ДУ 3 Правди 4.pdf
05 липня 2023 09:11
3.1.1.Правди 4.pdf
05 липня 2023 09:11
Коростинський Р.М..pdf
05 липня 2023 09:11
Наказ 13 директор.pdf
05 липня 2023 09:11
Наказ 14 директор.pdf
05 липня 2023 09:11
Потапов В.М.pdf
05 липня 2023 09:11
Сакун В.М..pdf
05 липня 2023 09:11
Труд кн Потапов В.М..pdf
05 липня 2023 09:11
Труд кн Сакун В.М..pdf
05 липня 2023 09:11
диплом Потапов.pdf
05 липня 2023 09:11
диплом Сакун.pdf

Публічні документи

06 липня 2023 23:30
Електронний підпис
06 липня 2023 23:29
аналогічний договір.pdf
06 липня 2023 23:29
відгук.pdf
06 липня 2023 23:29
диплом бабак.pdf
06 липня 2023 23:29
диплом.pdf
06 липня 2023 23:29
довідка досвід.pdf
06 липня 2023 23:29
довідка кредит.pdf
06 липня 2023 23:29
довідка пдв.pdf
06 липня 2023 23:29
довідка працівники.pdf
06 липня 2023 23:29
довідка рахунок.pdf
06 липня 2023 23:29
договір оренда авто.pdf
06 липня 2023 23:29
лист гарантія виїзд.pdf
06 липня 2023 23:29
лист гарантія.pdf
06 липня 2023 23:29
наказ бабак.pdf
06 липня 2023 23:29
наказ тимченко.pdf
06 липня 2023 23:29
пропозиція.pdf
06 липня 2023 23:29
розрахунок _.pdf
06 липня 2023 23:29
розрахунок.pdf
06 липня 2023 23:29
сертифiкат тимченко.pdf
06 липня 2023 23:29
сертифікат бабак.pdf
06 липня 2023 23:29
фінзвітність.pdf
06 липня 2023 23:29
цпд вербиненко.pdf
06 липня 2023 23:29
штатний розпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Спеціалізоване підприємство технічного нагляду

ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Спеціалізоване підприємство технічного нагляду
#38214267
Переможець 49 500,00
UAH
11 липня 2023 16:50

Документи

11 липня 2023 16:50
Електронний підпис
11 липня 2023 16:48
лист.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2023 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Спеціалізоване підприємство технічного нагляду
#38214267
49 500,00
UAH
Документи

Документи

11 липня 2023 16:50
Електронний підпис
11 липня 2023 16:48
лист.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2024 14:38
Додаткова угода № 2 від 16.04.2024.pdf зміни до договору
16 квітня 2024 14:34
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2023 13:59
Додаткова угода № 1 від 08.12.2023.pdf зміни до договору
08 грудня 2023 13:55
Електронний підпис укладений
18 липня 2023 14:03
ДОГОВІР 98 Правди,4.pdf укладений
18 липня 2023 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова года № 1
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 98
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML