Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "СОКАЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА І-ІІІ СТ. ІМЕНІ Т.ШЕВЧЕНКА" |
Код ЄДРПОУ: | 04545340 |
Місцезнаходження: | 80001, Україна , Львівська обл., Сокаль, ВУЛИЦЯ ТАРТАКІВСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Дещиця Лідія Михайлівна шк.-інтерна Дещиця 380993080702 sokal_sanatorn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 червня 2023 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 282 370,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 411,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 червня 2023 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 червня 2023 10:28 |
тендерна документація за особливостями - 111.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-01-000010 ● ebb191df496e4114934218a80ea9dc79
- Статус: вирішено ● Дата: 22 грудня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2023 11:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.08.2023 №224
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.08.2023 № 224.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-29-002188-a, 29.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-02 13:31:27
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-29-002188-a, яка проведена Комунальним закладом Львівської обласної ради «Сокальська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІ ст. імені Т.Шевченка» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції; далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю
Згідно з пункту 6.3 розділу 6 тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі, якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу пункту 17 Особливостей №1178 та пункту 6.3 розділу 6 тендерної документації щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-02 14:43:03
Пояснення
Відповідно до розпорядження Львівської обласної військової адміністрації від 19.06.2023р. № 462/0/5-23 ВА «Щодо внесення змін до Програми розвитку освіти Львівської області на 2021-2025 роки» та забезпечення реалізації розділу Наскрізні проекти п. 6 «Забезпечити умови для змістовного дозвілля дітей шкільного віку та учнівської молоді». Нашій установі було виділено додаткові кошти для забезпечення харчування дітей шкільного віку з території активних бойових дій на час літніх канікул.
Відповідно до п.1 Положення про Міністерство економіки України , затвердженого постановою КМУ від 20.08.2014р. №459 (далі Положення ) , Міністерство економіки України (далі Мінекономіки) є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що зокрема, забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
До основних завдань Мінекономіки , згідно з п.3 Положення , належать, зокрема формування та реалізація державної політики у сфері публічних закупівель.
Відповідно до покладених на Мінекономіки завдань, згідно п.4 Положення, Мінекономіки, зокрема розробляє і затверджує нормативно-правові акти , необхідні для регулювання державної політики у сфері публічних закупівель; надає узагальнені відповіді рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері публічних закупівель; розробляє разом з іншими органами методології щодо особливостей здійснення публічних закупівель у різних сферах та оприлюднює їх на інформаційному ресурсі.
Відповідно до листа Мінекономіки щодо планування закупівель № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 р. (далі – Лист щодо планування) планування закупівель є динамічним та безперервним процесом, що здійснюється замовником протягом року. Ураховуючи , що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі , зокрема виділення додаткових коштів замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель шляхом створення нових та/ або редагування/ видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.
Проаналізувавши ринок торгівлі по овочах та фруктах взявши до уваги аналіз Головного Управління статистики у Львівській області № 13-06/961/10-23 від 14.06.2023 року вирішила застосувати відкриті торги з особливостями.
29.06.2023р було оголошено відкриті торги з особливостями 03220000-9- овочі, фрукти та горіхи на загальну суму 282 370,00 грн. з ПДВ з кроком пониження ціни 0,5%.
При цьому замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника.
Переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу пункту 17 Особливостей №1178 та пункту 6.3 розділу 6 тендерної документації щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Веб сайт на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://sokal-internat.lviv.sch.in.ua/Files/downloadcenter/обгрунтування овочі вт01.pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.) • відсутній механізм
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання Договору.
2023-12-22 12:53:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП МИКИТА ІВАН СТЕПАНОВИЧ |
278 970,00
UAH з ПДВ
|
278 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МИКИТА ІВАН СТЕПАНОВИЧ #2794716130 |
Переможець |
278 970,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2023 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2023 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2023 13:01
|
ду01.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2023 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2023 14:53
|
договір овочі тендер01.pdf | укладений |
14 липня 2023 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із оприлюдненням висновку 09.08.2023 р. Західного офісу Держаудитслужби та викладеним зобов'язання про усунення порушення КЗ ЛОР «Сокальська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІ ст.ім.Т.Шевченка» в подальшому іменується в особі директора школи Полозяк Т.І. (далі «Покупець»), що діє на підставі статуту з однієї сторони та ФОП Микита І.С. в особі директора Микита І.С. (далі («Постачальник»)., який діє на підставі свідоцтва з іншої сторони (далі – Сторони) зобов'язані розірвати даний договір за згодою двох сторін. Загальна сума даного Договору зменшується на суму 171 069,90 грн. і складає 107 900,10 грн. (сто сім тисяч дев'ятсот гривень 10 коп. .) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 липня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
107 900,10
UAH
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку із оприлюдненням висновку 09.08.2023 р. Західного офісу Держаудитслужби та викладеним зобов'язання про усунення порушення зобов'язані розірвати даний договір за згодою двох сторін. Загальна сума даного Договору зменшується на суму 171 069,90 грн. і складає 107 900,10 грн. (сто сім тисяч дев'ятсот гривень 10 коп. .) без ПДВ. |