Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Комунальний заклад культури Львівської обласної ради культурно-мистецький центр «Львівський палац мистецтв» |
Код ЄДРПОУ: | 23958316 |
Місцезнаходження: | 79005, Україна , Львівська обл., місто Львів, 79005, вул. Коперніка, 17 |
Контактна особа: |
Візняк Юрій Ярославович +380503705408 palace@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 червня 2023 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 9 734 396,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 671,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та постанови Правління Національного банку України зі змінами від 25.01.2018 року №5), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4. цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Перерахування коштів здійснюється на рахунок Комунальний заклад культури Львівської обласної ради Культурно-мистецький центр «Львівський палац мистецтв», р/р UA908201720344241004100024665. Електронна банківська гарантія та усі документи банківської гарантії, видані банком-гарантом та передбачені в пункті 3.3. Розділу 3 тендерної документації мають містити кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. 3.3.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 48000грн.(сорок вісім тисяч гривень 00 копійок). 3.3.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 3.3.4. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 3.3.5. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. 3.3.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 3.3.7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та Постанови КМУ №1178. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 48000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 червня 2023 15:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 червня 2023 15:04 |
Перелік змін 29.06.2023.docx | |
29 червня 2023 15:04 |
Тендерна документацiя нова редакція.doc | |
28 червня 2023 17:23 |
Тендерна документацiя.doc | |
28 червня 2023 17:23 |
Проєкт договору.docx | |
28 червня 2023 17:23 |
Додаток _ 4.docx | |
28 червня 2023 17:23 |
Додаток _ 3.docx | |
28 червня 2023 17:23 |
Додаток _ 2.docx | |
28 червня 2023 17:23 |
Додаток _ 1.docx |
29 червня 2023 15:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 червня 2023 15:04 |
Перелік змін 29.06.2023.docx
|
|||
29 червня 2023 15:04 |
Тендерна документацiя нова редакція.doc
|
|||
28 червня 2023 17:23 |
Тендерна документацiя.doc
|
|||
28 червня 2023 17:23 |
Проєкт договору.docx
|
|||
28 червня 2023 17:23 |
Додаток _ 4.docx
|
|||
28 червня 2023 17:23 |
Додаток _ 3.docx
|
|||
28 червня 2023 17:23 |
Додаток _ 2.docx
|
|||
28 червня 2023 17:23 |
Додаток _ 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-18-000045 ● e7efd7e1ef104b68ba1f0448e41a435f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2023 № 214
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.07.2023 № 214.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-28-011466-a, 28.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-20 11:16:16
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-28-011466-a, яка проведена Комунальним закладом культури Львівської обласної ради культурно-мистецький центр «Львівський палац мистецтв» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-25 15:01:53
Відповідь
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2023-07-18-000045 повідомляємо наступне: Комунальний заклад культури Львівської обласної ради Культурно-мистецький центр «Львівський палац мистецтв» здійснювало закупівлю «Капітальний ремонт приміщень частини будівлі комунального закладу культури Львівської обласної ради культурно-мистецького центру «Львівський палац мистецтв» по вул. Коперника, 17 міста Львова». (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до вимог чинного законодавства України.
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений Наказом Львівської обласної державної адміністрації про внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2023 рік №40 від 16.03.2023 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проекті «Капітальний ремонт приміщень частини будівлі комунального закладу культури Львівської обласної ради культурно-мистецького центру «Львівський палац мистецтв» по вул. Коперника, 17 міста Львова». (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), виготовлений проектною організацією.
Проект пройшов експертизу, в результаті якого було отримано Експертний звіт (позитивний) № 1997/23 від 06 червня 2023 р. щодо розгляду документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт приміщень частини будівлі комунального закладу культури Львівської обласної ради культурно-мистецького центру «Львівський палац мистецтв» по вул. Коперника, 17 міста Львова». (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Обґрунтування очікуваної вартості: Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт приміщень частини будівлі комунального закладу культури Львівської обласної ради культурно-мистецького центру «Львівський палац мистецтв» по вул. Коперника, 17 міста Львова». (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, з урахуванням ПДВ.
Щодо розміщення інформації на власному веб-сайті
Пункт 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбачає вимогу щодо розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, відноситься виключно до головних розпорядників коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору.
В свою чергу, КЗ Комунальний заклад культури Львівської обласної ради культурно-мистецький центр «Львівський палац мистецтв» є одержувачем коштів. Відтак, вимога щодо розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель не поширюється на
КЗ Комунальний заклад культури Львівської обласної ради культурно-мистецький центр «Львівський палац мистецтв».
Щодо інформації з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ "НЕОПАЛИМА КУПИНА" вимог частини другої статті 41 Закону:
Відповідно до п.4.18.3 Статуту ТОВ "НЕОПАЛИМА КУПИНА" , який поданий у складі пропозиції та при підписанні договору, до компетенції директора Товариства відноситься укладення та підписання від імені товариства господарських та інших договорів. Окремо при підписання договору, а також у складі пропозиції, учасником подано Рішення Єдиного учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «НЕОПАЛИМА КУПИНА» №18, який призначено Хайнус Романа Євгеновича виконуючим обов’язки директора та наказ про прийняття на роботу.
Враховуючи те, що за класом наслідків об’єкт «Капітальний ремонт приміщень частини будівлі комунального закладу культури Львівської обласної ради культурно-мистецького центру «Львівський палац мистецтв» по вул. Коперника, 17 міста Львова». (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) віднесено до СС1, відтак згідно чинного законодавства України для здійснення будівельних робіт щодо об’єктів СС1 не передбачено необхідність ліцензії. Проте, переможцем процедури закупівлі ТОВ "НЕОПАЛИМА КУПИНА" під час укладення договору про закупівлю, а також у складі пропозиції було надано ліцензію №35-Л від 26 червня 2019 на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками СС2.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо того, що у підпункті 3.4 розділу 3 тендерної документації Замовника серед умов неповернення учаснику забезпечення тендерної пропозиції зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. За нормою пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 15 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються: розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Водночас, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Особливостями №1178, чинною для досліджуваної процедури закупівлі редакцією яких строк для надання переможцем процедури закупівлі документів на підтвердження відсутності відповідних підстав та перелік таких підстав наведено саме у пункті 44 цих особливостей. Згідно п.3 Постанови КМУ №1178 «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.» ПостановА КМУ №1178 не містить положень щодо Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до ч.3 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі»: Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Підпункт 3.4 розділу 3 тендерної документації Замовника містить цитований текст закону. Замовник не має повноважень на власний розсуд змінювати текст законодавчих актів. Відтак, Тендерна документація складена у відповідності до норм законодавства в цій частині. Щодо календарного графіку виконання робіт повідомляємо, що 01.08.2023 року між Замовником та учасником ТОВ "НЕОПАЛИМА КУПИНА" було підписано додаткову угоду №2 до договору №01-07.23/1 від 13 липня 2023 року і внесено запропоновані зміни до договору та викладено графік виконання робіт у новій редакції. Зважаючи на Висновок про результати моніторингу відкритих торгів щодо закупівлі товарів: «Капітальний ремонт приміщень частини будівлі комунального закладу культури Львівської обласної ради культурно-мистецького центру «Львівський палац мистецтв» по вул. Коперника, 17 міста Львова». (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) порушення, які були виявлені під час проведення моніторингу (ідентифікатор UA-M-2023-07-18-000045), Уповноваженою особою було виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та проведено заходи направлені на не допущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу проведеного Західним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також повідомляємо, що між Замонвиком та учасником ТОВ "НЕОПАЛИМА КУПИНА" було підписано додаткову угоду №2 до договору №01-07.23/1 від 13 липня 2023 року і внесено запропоновані зміни до договору та викладено графік виконання робіт у новій редакції. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
2023-08-01 15:08:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668, при укладенні договору про закупівлю)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0175/23пр |
Дата публікації: | 07 вересня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
07 вересня 2023 10:56
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НЕОПАЛИМА КУПИНА" |
9 733 224,00
UAH з ПДВ
|
9 733 224,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НЕОПАЛИМА КУПИНА" #22408150 |
Переможець |
9 733 224,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2023 18:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2023 15:45
|
дод.уг.неопалима купина.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2023 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 15:04
|
Додаток _2 Неопвалима Купина.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2023 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 14:49
|
Додаток _2 Неопвалима Купина.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2023 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 14:41
|
Додаткова угода Неопалима купина.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2023 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 14:37
|
6855231_00д. уг.pdf | зміни до договору |
18 липня 2023 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2023 18:02
|
Договір 10045.pdf | укладений |
13 липня 2023 17:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виконання в межах виділених бюджетних асигнувань |
Номер договору про закупівлю: | 01-07.23/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаткова угода №2 і календарний план |
Номер договору про закупівлю: | 01-07.23/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дод.угода №2 з додатками |
Номер договору про закупівлю: | 01-07.23/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дод угода №2 з додатками |
Номер договору про закупівлю: | 01-07.23/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додаткова угода №2 зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 01-07.23/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |