Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 5 ІМ. ВАСИЛЯ СТУСА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22203689 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., м. Бровари, вул. Київська, буд. 306 А |
Контактна особа: |
Лариса Курейко +380689680425 brovarylyceum5@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 червня 2023 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 928 323,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 641,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 30% ціни договору – аванс, який сплачується Виконавцю протягом 10 календарних днів з моменту укладення Договору | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Надання послуг | - 70% ціни договору – післяплата, яка сплачується Виконавцю протягом 10 календарних днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами Актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3в, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2023 21:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2023 21:38 |
Тендерна документація.docx | |
04 липня 2023 21:38 |
Додаток_3 (із змінами).doc | |
04 липня 2023 21:38 |
Протокол від 04.07.2023_ внесення змін до тендерної документації.docx | |
28 червня 2023 17:14 |
Додаток_2.doc | |
28 червня 2023 17:14 |
Додаток_6.doc | |
28 червня 2023 17:14 |
Додаток_4.doc | |
28 червня 2023 17:08 |
Додаток_5.doc | |
28 червня 2023 17:08 |
Додаток_1.doc |
04 липня 2023 21:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 липня 2023 21:38 |
Тендерна документація.docx
|
|||
04 липня 2023 21:38 |
Додаток_3 (із змінами).doc
|
|||
04 липня 2023 21:38 |
Протокол від 04.07.2023_ внесення змін до тендерної документації.docx
|
|||
28 червня 2023 17:14 |
Додаток_2.doc
|
|||
28 червня 2023 17:14 |
Додаток_6.doc
|
|||
28 червня 2023 17:14 |
Додаток_4.doc
|
|||
28 червня 2023 17:08 |
Додаток_5.doc
|
|||
28 червня 2023 17:08 |
Додаток_1.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-28-000007 ● efdf13060f87441ab1a281941af88544
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2023 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.07.2023 № 208
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальника Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-06-28-011324-a 28.06.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-31 10:37:11
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-03 16:29:22
Відповідь на запит про надання пояснень
БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 5 ІМ. ВАСИЛЯ СТУСА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Північного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт захисних споруд цивільного захисту (тимчасового укриття) Броварського ліцею № 5 ім. Василя Стуса Броварської міської ради Броварського району Київської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-28-011324-a). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питання, зазначеного у запиті.
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією ТОВ «ВУДІТЕК», яка отримала позитивний експертний звіт від ТОВ «Експерт Проект Груп», яким надано експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за дефектним актом по поточному ремонту захисних споруд цивільного захисту (тимчасового укриття) Броварського ліцею № 5 ім. Василя Стуса Броварської міської ради Броварського району Київської області від 21 червня 2023 року № 227-06-23/КО. Обсяги робіт кошторисної документації складені згідно з вимогами Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Розмір бюджетного призначення визначається на підставі рішення сесії Броварської міської ради Броварського району Київської області від 25.05.2023 № 1169-49-08 «Про внесення змін до Програми розвитку системи освіти Броварської міської територіальної громади на 2019-2023 роки».
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 з урахуванням КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва".
На веб-сайті Броварського ліцею № 5 ім. Василя Стуса висвітлена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням:
http://www.brovary-school5.com/finansova-prozorist.
Додатки:
1. Експертна оцінка щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-08-28 14:23:05
Заперечення до висновку
Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Броварський ліцей № 5 ім. Василя Стуса Броварської міської ради Броварського району Київської області надсилає заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби за результатами проведеного моніторингу, зареєстрованого в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2023-07-28-000007 стосовно закупівлі: Поточний ремонт захисних споруд цивільного захисту (тимчасового укриття) Броварського ліцею № 5 ім. Василя Стуса Броварської міської ради Броварського району Київської області, за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-28-011324-a. Зокрема, у висновку Північного офісу Держаудитслужби від 23.08.2023 відсутні законні підстави визнання договору нікчемним чи недійним, а тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі не суперечить тендерній документації. Крім того, згідно з укладеним договором № 80 від 18.07.2023 за результатами проведеної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-28-011324-a) строк надання послуг встановлено до 31.08.2023 і станом на момент оприлюднення Висновку зобов’язання Виконавця щодо надання послуг за Договором виконані належним чином та в повному обсязі. Не погоджуючись із зазначеним висновком і керуючись п. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося до суду для оскарження висновку Північного офісу Держаудитслужби від 23.08.2023.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Броварський ліцей № 5 ім. Василя Стуса Броварської міської ради Броварського району Київської області надсилає заперечення до висновку Північного офісу Держаудитслужби за результатами проведеного моніторингу, зареєстрованого в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2023-07-28-000007 стосовно закупівлі: Поточний ремонт захисних споруд цивільного захисту (тимчасового укриття) Броварського ліцею № 5 ім. Василя Стуса Броварської міської ради Броварського району Київської області, за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-28-011324-a. Зокрема, у висновку Північного офісу Держаудитслужби від 23.08.2023 відсутні законні підстави визнання договору нікчемним чи недійним, а тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі не суперечить тендерній документації. Крім того, згідно з укладеним договором № 80 від 18.07.2023 за результатами проведеної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-28-011324-a) строк надання послуг встановлено до 31.08.2023 і станом на момент оприлюднення Висновку зобов’язання Виконавця щодо надання послуг за Договором виконані належним чином та в повному обсязі. Не погоджуючись із зазначеним висновком і керуючись п. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося до суду для оскарження висновку Північного офісу Держаудитслужби від 23.08.2023. Договірні відносини із ТОВ «Гарміш» припинені та договір № 85 від 18.07.20203 розірваний від 29.08.2023.
2023-08-29 16:31:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРМІШ" |
1 928 152,60
UAH з ПДВ
|
1 928 152,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРМІШ" #43695023 |
Переможець |
1 928 152,60
UAH з ПДВ
|
12 липня 2023 13:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 липня 2023 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2023 16:19
|
Додаткова угода № 1.pdf | укладений |
29 серпня 2023 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2023 09:29
|
Додаток_3.pdf | укладений |
18 липня 2023 09:26
|
Додаток_1.pdf | укладений |
18 липня 2023 09:26
|
Додаток_4.pdf | укладений |
18 липня 2023 09:26
|
Додаток_2.pdf | укладений |
18 липня 2023 09:26
|
Договір_85.pdf | укладений |
18 липня 2023 09:26
|
Додаток_3_.pdf | укладений |
18 липня 2023 09:26
|