Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2023-06-28-009069-a b0790a67f2f54b98a9ca9efb4964f9a3
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Миколаївна Островська

+380312711242 chop@carpathia.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧОПСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04053737
Вебсайт: http://Chop-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 89502, Україна , Закарпатська обл., м. Чоп, вул. Берег, 2
Контактна особа: Оксана Миколаївна Островська
+380312711242
chop@carpathia.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 червня 2023 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2023 00:00
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику при наявності у замовника права на оплату таких робіт на законодавчому рівні (внесення відповідних змін до нормативно-правових актів в сфері виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану та після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, наказів, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 7 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Замовник на протязі п’яти робочих днів перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт та, в разі відсутності зауважень, подає на оплату протягом 7 (семи) банківських днів. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 28 червня 2023 15:20

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

28 червня 2023 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 червня 2023 15:20
Додаток 2.docx
28 червня 2023 15:20
Додаток 2.docx
28 червня 2023 15:20
ТД.doc
28 червня 2023 15:20
ТД.doc
28 червня 2023 15:20
Додаток 4 проект договору.docx
28 червня 2023 15:20
Додаток 4 проект договору.docx
28 червня 2023 15:20
Додаток 1.doc
28 червня 2023 15:20
Додаток 1.doc
28 червня 2023 15:20
Додаток 3 ТЗ.docx
28 червня 2023 15:20
Додаток 3 ТЗ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-11-000066 ● 676c637d668243228b560fbaf2cb1476
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2023 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.09.2023 № 50-з

Хмельницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 11.09.2023 № 50-з

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
18. UA-2023-06-28-009069-a 28.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-12 09:44:23

Про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного (ямкового) ремонту дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-28-009069-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Чопською міською радою Закарпатської області (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-12 14:49:53

Надання (пояснення) на запит Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області про надання пояснень (інформації, документів) у закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a)

11 вересня 2023 року Західним офісом Держаудитслужби в Хмельницькій області розпочато моніторинг (ID моніторингу: UA-M-2023-09-11-000066) відносно закупівлі замовника із закупівлі послуги з поточного (ямкового) ремонту дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a).

Розглянувши запит Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області про надання пояснень (інформації, документів) у закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a), Уповноваженою особою Замовника надаються наступні пояснення:

Питання 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Чопською міською радою Закарпатської області (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, уповноваженою особою замовника, здійснено на підставі подання начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю Володимира Фронощука від 27.06.2023 р. № 223/03-30 (файл Подання № 223.03-30 додається), з врахуванням технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості, тендерних пропозицій у закупівлях замовника у попередніх періодах.
При цьому, у закупівлі враховано податок на додану вартість в розмірі 20 відсотків.
Інформація щодо попередніх закупівель Замовника:
1. «Поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття вулиць, доріг та тротуарів» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID: UA-2022-01-20-010708-b:
1.1. очікувана вартість закупівлі - 2 200 000 гривень з ПДВ.
1.2. вартість Договору підряду № 05-25-31 від 22.02.2022 року - 2 157 467 грн. без ПДВ.
1.3. у зв’язку із значним підвищенням цін на матеріальні ресурси через введення на території України воєнного стану відповідно до Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 року, сторони дійшли до взаємної згоди розірвати Договір підряду № 05-25-31 по об’єкту: «Поточний (ямковий) ремонти дорожнього покриття вулиць, доріг та тротуарів» на території Чопської міської територіальної громади від 22.02.2022 року.
2. "Поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття вулиць, доріг та тротуарів" ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт" (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID: UA-2021-02-10-012471-a:
2.1. очікувана вартість закупівлі - 3 501 000 гривень з ПДВ.
2.2. вартість Договору підряду № 97 від 22.03.2021 року - 3 359 920 гривень без ПДВ.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до рішення 34 сесії восьмого скликання Чопської міської ради від 26.05.2023 №23 «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2022 № 4 «Про бюджет Чопської міської територіальної громади на 2023 рік (нова редакція)» (зі змінами від 22.02.2023, 30.03.2023), рішення 34 сесії восьмого скликання Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області від 26 травня 2023 року № 13 «Про внесення змін до «Програми благоустрою населених пунктів Чопської міської територіальної громади на 2021-2023 роки» (файл Витяг з рішення МР № 13 додається) та

Так, відповідно додатку 2.1. до рішення 34 сесії восьмого скликання Чопської міської ради від 26.05.2023 № 23 «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2022 № 4 «Про бюджет Чопської міської територіальної громади на 2023 рік (нова редакція)» (зі змінами від 22.02.2023, 30.03.2023), Замовником виділено кошти на утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 11 800 000 гривень, з них 3 000 000 грн. на поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності, про що свідчить пояснююча записка до зазначеного рішення (файл Витяг з рішення 34 сесії та пояснююча записка додаються).

Питання 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі послуг по об’єкту: Поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (Чопської міської ради) https://chop-rada.gov.ua, за посиланням: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://rada.info/upload/users_files/04053737/83366757aa60e21dd63c396d435cd820.pdf (обґрунтування уповноваженої особи замовника з офіційного сайту додаються).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-15 13:59:45

Про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного (ямкового) ремонту дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-28-009069-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1.Згідно вимог пункту 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі за встановленою формою, а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що підтверджують приймання наданих послуг), згідно такого договору, сканкопія якого надана у складі пропозиції.
На виконання вищевказаних вимог пункту 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації учасником ПП «ТІМСТРІТБУД» надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 05.07.2023 № 03, сканкопії договорів від 07.06.2023 № 05-25-55 та від 11.11.2022 № 231 та сканкопії підписаних сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3 до вказаних договорів.
Крім того згідно пункту 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації учасник у складі пропозиції має надати звіт про виконання договору про закупівлю, який ним зазначено, як аналогічний, або надає посилання на ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: яким чином і за допомогою яких документів учасник ПП «ТІМСТРІТБУД» виконав вимогу Замовника щодо надання у складі пропозиції звіту про виконання договору про закупівлю, який ним зазначено, як аналогічний, або надання посилання на ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-18 14:10:00

Розгляд запиту Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 15.09.2023 про надання пояснень (інформації, документів) у закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a)

Відповідно до вимог розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору (ів) за останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що підтверджують приймання наданих послуг), згідно такого договору, сканкопія якого надана у складі пропозиції.
Як вбачається із вищенаведеного, Замовник надав право Учасникам надати один або декілька аналогічних договорів на власний розсуд.
Учасником надано в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 05.07.2023 № 03, сканкопії договорів від 07.06.2022 № 05-25-55 та від 11.11.2022 № 231 та сканкопії підписаних сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3 до вказаних договорів, які за своїм змістом є ідентичними до предмету закупівлі.
Замовником здійснено аналіз Договору підряду № 05-25-55 від 07.06.2022, укладеного із Чопською міською радою Закарпатської області.
Як вбачається з преамбули зазначеного договору, договір укладено з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», рішення 13 сесії 8 скликання Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області від 23.02.2022 року № 1 «Про внесення змін до «Програми благоустрою населених пунктів Чопської міської територіальної громади на 2021-2023 роки», рішення 17 сесії 8 скликання Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області від 19 квітня 2022 року № 16 «Про здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану».
Так, станом на момент укладення Договору підряду № 05-25-55 від 07.06.2022 року, діяла постанова Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», згідно вимог якої в умовах воєнного стану: оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”. Переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг визначаються рішеннями замовників/державних замовників, що здійснюють такі закупівлі.
Закупівля послуги за ідентифікатором закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a, здійснена з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», у відповідності до рішення 17 сесії 8 скликання Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області від 19 квітня 2022 року № 15 (помилково зазначено у тексті договору рішення міської ради № 16) «Про здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», яким затверджено перелік закупівель товарів, робіт і послуг, які здійснюватимуться без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель в умовах воєнного стану (витяг з рішення додається).
На виконання рішення Чопської міської ради від 19.04.2022 № 15, Замовником укладено Договір підряду № 05-25-55 від 07.06.2022 року, який зареєстровано Державною казначейською службою України, про що свідчить реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 08.06.2022 № 5 (сканована копія реєстру додається).
Станом на дату укладення договору, такі закупівлі не включалися до річного плану закупівель. За результатами їх здійснення в електронній системі закупівель замовник/державний замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього не пізніше ніж через 20 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.
Як вбачається з Указу Президента України №451/2023 строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 18 серпня 2023 року строком на 90 діб, тобто Договір підряду № 05-25-55 станом на дату пояснення виконано, але не оприлюднений звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Враховуючи вищезазначене, Учасник, з об’єктивних причин, не міг надати в складі тендерної пропозиції звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель або здійснити посилання на ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro, оскільки такого звіту та посилання на нього в електронній системі закупівель не існує в природі.

Якщо брати до увагу другий аналогічний договір, а саме Договір підряду № 231, який Учасником надано додаткового, як аналогічний, інформація щодо закупівлі за цим договором розміщена у відкритому доступі, про що свідчить ID контракту: UA-2022-10-06-002240-a-c1 (примірних звіту додається).
Відповідно до розділу «Інша інформація» Тендерної документації до закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a) документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції; відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відсутність звіту про виконання договору про закупівлю за № 05-25-55, який Учасником зазначено, як аналогічний, або не надання посилання на ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro, не вплинуло на зміст тендерної пропозиції учасника ПП «ТІМСТРІТБУД» у закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ТІМСТРІТБУД" 2 955 804,00
UAH з ПДВ
2 955 804,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 липня 2023 17:37
Електронний підпис
13 липня 2023 17:35
Довідка (2).zip
13 липня 2023 17:35
Довідка (3).zip
13 липня 2023 12:46
Електронний підпис
07 липня 2023 14:25
Електронний підпис
07 липня 2023 14:23
2-0 Довідка мтб.pdf.asice.zip
07 липня 2023 14:23
1-0 ЛИСТ.pdf.asice.zip
05 липня 2023 23:35
Електронний підпис
05 липня 2023 23:34
4-2 дц.pdf.asice.zip
05 липня 2023 23:34
5-5 санкції.pdf.asice.zip
05 липня 2023 23:34
5-3 особливості.pdf.asice.zip
05 липня 2023 23:34
2-1 відомості.pdf.asice.zip
05 липня 2023 23:34
1-1-3 сертифікат.pdf.asice.zip
05 липня 2023 23:34
1-1-2 Накази, ПЦУ.PDF.asice.zip
05 липня 2023 23:34
5-8 тов.pdf.asice.zip
05 липня 2023 23:34
5-1 довкілля.pdf.asice.zip
05 липня 2023 23:34
1-3-2 договір-1.pdf.asice.zip
05 липня 2023 23:34
1-2-1 техніка.pdf.asice.zip
05 липня 2023 23:34
2-2 установчі.pdf.asice.zip
05 липня 2023 23:34
1-1 працівники.pdf.asice.zip
05 липня 2023 23:34
1-3-3 договір-2.pdf.asice.zip
05 липня 2023 23:34
1-2-6 т лист.pdf.asice.zip
05 липня 2023 23:34
5-4 120 днів.pdf.asice.zip
05 липня 2023 23:34
1-2-5 абз.pdf.asice.zip
05 липня 2023 23:34
5-7 підписант.pdf.asice.zip
05 липня 2023 23:34
3-1 тз.pdf.asice.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТІМСТРІТБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ТІМСТРІТБУД"
#43542027
Переможець 2 955 804,00
UAH з ПДВ
10 липня 2023 09:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2023 09:33

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись частиною 9 статті 26 Законом України “Про публічні закупівлі”, враховуючи вимоги частини 1 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 28.06.2023 року у закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a, Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення про те, що під час розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «ТІМСТРІТБУД» (ідентифікаційний код юридичної особи 43542027) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1.1. Учасником подано в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 05.07.2023 року № 02. Згідно примітки до форми довідки до додатку 1 тендерної документації, замовник вимагав від учасника, в разі відсутності в учасника водіїв транспортних засобів, у випадку залучення транспортних засобів учасником на умовах оренди, користування, лізингу, тощо, надати підтверджуючі документи (договір, наказ, розпорядчий документ тощо), про те, що вказані транспортні засоби надаються разом із водієм. Згідно інформації зазначеної у позиції №6 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 05.07.2023 року № 02 (файл 1-2-1 техніка.pdf), Учасником орендовано, відповідно до умов Договору оренди транспортних засобів № 2/03-2023 від 01.03.2023 року, напівпричіп-спеціалізований Р/ПР-самоскид. Як вбачається з Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 05.07.2023 року № 01 (файл 1-1 працівники.pdf), водій самоскиду (позиція довідки № 8) є робітником орендодавця ФОП Семенюк М.М. При цьому, Договір оренди транспортних засобів № 2/03-2023 від 01.03.2023 року (файл 1-2-2 договір послуг-1.pdf) не містить інформації про те, що транспортний засіб передається в оренду разом із працівником орендодавця. З метою виправлення невідповідностей в інформації та документах учасника, вимагається усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель шляхом прикріплення уточнених або нових документів, які свідчать про те, що транспортний засіб напівпричіп-спеціалізований Р/ПР-самоскид REISCH RHKS надається разом із водієм. 1.2. Учасником в складі тендерної пропозиції завантажено в якості аналогічного договору Договір №05-25-55 від 07.06.2022 року «Відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах Чопської міської територіальної громади, на суму 2200,00 грн без ПДВ. Як вбачається із завантаженого файлу 1-3-2 договір-1.pdf, файл не містить Акт КБ-2в та КБ-3 за 2022 рік на суму 220 836 гривень. З метою виправлення невідповідностей в інформації та документах учасника, вимагається усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель шляхом прикріплення уточнених або нових документів, які свідчать про те, що Учасник виконав Договір №05-25-55 від 07.06.2022 року «Відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах Чопської міської територіальної громади, у повному обсязі на суму 2200,00 грн без ПДВ, із посиланням на ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro.

Документи

10 липня 2023 09:12
Довідка НАЗК
10 липня 2023 09:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2023 09:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТІМСТРІТБУД"
#43542027
2 955 804,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2023 09:12
Довідка НАЗК
10 липня 2023 09:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2023 11:41
Електронний підпис укладений
20 липня 2023 17:18
Договір № 05-25-54 ПП ТІМСТРІТБУД.PDF укладений
20 липня 2023 17:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 955 804,00
UAH