Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЧОПСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04053737 |
Вебсайт: | http://Chop-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 89502, Україна , Закарпатська обл., м. Чоп, вул. Берег, 2 |
Контактна особа: |
Оксана Миколаївна Островська +380312711242 chop@carpathia.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 червня 2023 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику при наявності у замовника права на оплату таких робіт на законодавчому рівні (внесення відповідних змін до нормативно-правових актів в сфері виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану та після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, наказів, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 7 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Замовник на протязі п’яти робочих днів перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт та, в разі відсутності зауважень, подає на оплату протягом 7 (семи) банківських днів. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 червня 2023 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 червня 2023 15:20 |
Додаток 2.docx | |
28 червня 2023 15:20 |
Додаток 2.docx | |
28 червня 2023 15:20 |
ТД.doc | |
28 червня 2023 15:20 |
ТД.doc | |
28 червня 2023 15:20 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
28 червня 2023 15:20 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
28 червня 2023 15:20 |
Додаток 1.doc | |
28 червня 2023 15:20 |
Додаток 1.doc | |
28 червня 2023 15:20 |
Додаток 3 ТЗ.docx | |
28 червня 2023 15:20 |
Додаток 3 ТЗ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-11-000066 ● 676c637d668243228b560fbaf2cb1476
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 16:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.09.2023 № 50-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 11.09.2023 № 50-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
18. UA-2023-06-28-009069-a 28.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-12 09:44:23
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного (ямкового) ремонту дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-28-009069-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Чопською міською радою Закарпатської області (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-12 14:49:53
Надання (пояснення) на запит Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області про надання пояснень (інформації, документів) у закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a)
11 вересня 2023 року Західним офісом Держаудитслужби в Хмельницькій області розпочато моніторинг (ID моніторингу: UA-M-2023-09-11-000066) відносно закупівлі замовника із закупівлі послуги з поточного (ямкового) ремонту дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a).
Розглянувши запит Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області про надання пояснень (інформації, документів) у закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a), Уповноваженою особою Замовника надаються наступні пояснення:
Питання 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Чопською міською радою Закарпатської області (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, уповноваженою особою замовника, здійснено на підставі подання начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю Володимира Фронощука від 27.06.2023 р. № 223/03-30 (файл Подання № 223.03-30 додається), з врахуванням технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості, тендерних пропозицій у закупівлях замовника у попередніх періодах.
При цьому, у закупівлі враховано податок на додану вартість в розмірі 20 відсотків.
Інформація щодо попередніх закупівель Замовника:
1. «Поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття вулиць, доріг та тротуарів» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID: UA-2022-01-20-010708-b:
1.1. очікувана вартість закупівлі - 2 200 000 гривень з ПДВ.
1.2. вартість Договору підряду № 05-25-31 від 22.02.2022 року - 2 157 467 грн. без ПДВ.
1.3. у зв’язку із значним підвищенням цін на матеріальні ресурси через введення на території України воєнного стану відповідно до Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 року, сторони дійшли до взаємної згоди розірвати Договір підряду № 05-25-31 по об’єкту: «Поточний (ямковий) ремонти дорожнього покриття вулиць, доріг та тротуарів» на території Чопської міської територіальної громади від 22.02.2022 року.
2. "Поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття вулиць, доріг та тротуарів" ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт" (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID: UA-2021-02-10-012471-a:
2.1. очікувана вартість закупівлі - 3 501 000 гривень з ПДВ.
2.2. вартість Договору підряду № 97 від 22.03.2021 року - 3 359 920 гривень без ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до рішення 34 сесії восьмого скликання Чопської міської ради від 26.05.2023 №23 «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2022 № 4 «Про бюджет Чопської міської територіальної громади на 2023 рік (нова редакція)» (зі змінами від 22.02.2023, 30.03.2023), рішення 34 сесії восьмого скликання Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області від 26 травня 2023 року № 13 «Про внесення змін до «Програми благоустрою населених пунктів Чопської міської територіальної громади на 2021-2023 роки» (файл Витяг з рішення МР № 13 додається) та
Так, відповідно додатку 2.1. до рішення 34 сесії восьмого скликання Чопської міської ради від 26.05.2023 № 23 «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2022 № 4 «Про бюджет Чопської міської територіальної громади на 2023 рік (нова редакція)» (зі змінами від 22.02.2023, 30.03.2023), Замовником виділено кошти на утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету в розмірі 11 800 000 гривень, з них 3 000 000 грн. на поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності, про що свідчить пояснююча записка до зазначеного рішення (файл Витяг з рішення 34 сесії та пояснююча записка додаються).
Питання 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі послуг по об’єкту: Поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів (Чопської міської ради) https://chop-rada.gov.ua, за посиланням: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://rada.info/upload/users_files/04053737/83366757aa60e21dd63c396d435cd820.pdf (обґрунтування уповноваженої особи замовника з офіційного сайту додаються).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-15 13:59:45
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного (ямкового) ремонту дорожнього покриття, відновні роботи та експлуатаційне утримання вулиць, доріг та тротуарів комунальної власності (за кодом CPV ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-28-009069-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1.Згідно вимог пункту 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі за встановленою формою, а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що підтверджують приймання наданих послуг), згідно такого договору, сканкопія якого надана у складі пропозиції.
На виконання вищевказаних вимог пункту 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації учасником ПП «ТІМСТРІТБУД» надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 05.07.2023 № 03, сканкопії договорів від 07.06.2023 № 05-25-55 та від 11.11.2022 № 231 та сканкопії підписаних сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3 до вказаних договорів.
Крім того згідно пункту 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації учасник у складі пропозиції має надати звіт про виконання договору про закупівлю, який ним зазначено, як аналогічний, або надає посилання на ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: яким чином і за допомогою яких документів учасник ПП «ТІМСТРІТБУД» виконав вимогу Замовника щодо надання у складі пропозиції звіту про виконання договору про закупівлю, який ним зазначено, як аналогічний, або надання посилання на ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-18 14:10:00
Розгляд запиту Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 15.09.2023 про надання пояснень (інформації, документів) у закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a)
Відповідно до вимог розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник у складі пропозиції має надати довідку щодо наявності виконаного аналогічного договору (ів) за останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, а так само разом з копіями документів (скан-копії підписаних сторонами акту (-ів) виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки (-ок) за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання)), що підтверджують приймання наданих послуг), згідно такого договору, сканкопія якого надана у складі пропозиції.
Як вбачається із вищенаведеного, Замовник надав право Учасникам надати один або декілька аналогічних договорів на власний розсуд.
Учасником надано в складі тендерної пропозиції Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 05.07.2023 № 03, сканкопії договорів від 07.06.2022 № 05-25-55 та від 11.11.2022 № 231 та сканкопії підписаних сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3 до вказаних договорів, які за своїм змістом є ідентичними до предмету закупівлі.
Замовником здійснено аналіз Договору підряду № 05-25-55 від 07.06.2022, укладеного із Чопською міською радою Закарпатської області.
Як вбачається з преамбули зазначеного договору, договір укладено з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», рішення 13 сесії 8 скликання Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області від 23.02.2022 року № 1 «Про внесення змін до «Програми благоустрою населених пунктів Чопської міської територіальної громади на 2021-2023 роки», рішення 17 сесії 8 скликання Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області від 19 квітня 2022 року № 16 «Про здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану».
Так, станом на момент укладення Договору підряду № 05-25-55 від 07.06.2022 року, діяла постанова Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», згідно вимог якої в умовах воєнного стану: оборонні та публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законами України “Про публічні закупівлі” та “Про оборонні закупівлі”. Переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг визначаються рішеннями замовників/державних замовників, що здійснюють такі закупівлі.
Закупівля послуги за ідентифікатором закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a, здійснена з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», у відповідності до рішення 17 сесії 8 скликання Чопської міської ради Ужгородського району Закарпатської області від 19 квітня 2022 року № 15 (помилково зазначено у тексті договору рішення міської ради № 16) «Про здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», яким затверджено перелік закупівель товарів, робіт і послуг, які здійснюватимуться без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель в умовах воєнного стану (витяг з рішення додається).
На виконання рішення Чопської міської ради від 19.04.2022 № 15, Замовником укладено Договір підряду № 05-25-55 від 07.06.2022 року, який зареєстровано Державною казначейською службою України, про що свідчить реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів від 08.06.2022 № 5 (сканована копія реєстру додається).
Станом на дату укладення договору, такі закупівлі не включалися до річного плану закупівель. За результатами їх здійснення в електронній системі закупівель замовник/державний замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та всі додатки до нього не пізніше ніж через 20 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.
Як вбачається з Указу Президента України №451/2023 строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 18 серпня 2023 року строком на 90 діб, тобто Договір підряду № 05-25-55 станом на дату пояснення виконано, але не оприлюднений звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Враховуючи вищезазначене, Учасник, з об’єктивних причин, не міг надати в складі тендерної пропозиції звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель або здійснити посилання на ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro, оскільки такого звіту та посилання на нього в електронній системі закупівель не існує в природі.
Якщо брати до увагу другий аналогічний договір, а саме Договір підряду № 231, який Учасником надано додаткового, як аналогічний, інформація щодо закупівлі за цим договором розміщена у відкритому доступі, про що свідчить ID контракту: UA-2022-10-06-002240-a-c1 (примірних звіту додається).
Відповідно до розділу «Інша інформація» Тендерної документації до закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a) документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції; відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відсутність звіту про виконання договору про закупівлю за № 05-25-55, який Учасником зазначено, як аналогічний, або не надання посилання на ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель Prozorro, не вплинуло на зміст тендерної пропозиції учасника ПП «ТІМСТРІТБУД» у закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2023-06-28-009069-a.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ТІМСТРІТБУД" |
2 955 804,00
UAH з ПДВ
|
2 955 804,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ТІМСТРІТБУД" #43542027 |
Переможець |
2 955 804,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2023 09:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2023 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2023 17:18
|
Договір № 05-25-54 ПП ТІМСТРІТБУД.PDF | укладений |
20 липня 2023 17:17
|