Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заходи з усунення аварій в бюджетних установах, а саме: код ДК 021:2015 – 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт адміністративної будівлі виконавчого комітету Миколаївської міської ради за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 літера Б) (заміна вікон та дверей)
Очікувана вартість
1 693 499,77 UAH
UA-2023-06-28-008276-a ● 3ddbf5125d6c4536a725899e039a6810
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04056612 |
Вебсайт: | https://mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 20 |
Контактна особа: |
Валерія Олійникова +380734372418 zakupivlia.vikonkom@mkrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 червня 2023 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 693 499,77 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 467,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт адміністративної будівлі виконавчого комітету Миколаївської міської ради за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 літера Б) (заміна вікон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45421132-8 — Встановлення вікон
1 послуга
Поточний ремонт адміністративної будівлі виконавчого комітету Миколаївської міської ради за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 літера Б) (заміна дверей)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45421131-1 — Встановлення дверей
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Робочі | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 червня 2023 14:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 червня 2023 14:50 |
Технічне завдання.docx | |
28 червня 2023 14:50 |
Додаток 5 проєкт договору.doc | |
28 червня 2023 14:50 |
Тендерна документація.doc | |
28 червня 2023 14:50 |
Додаток 2.doc | |
28 червня 2023 14:50 |
Додаток 1.rtf | |
28 червня 2023 14:50 |
Додаток 4.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про знання та досвід застосування правил промислової санітарії.
Дата подання: 29 червня 2023 13:23
Дата відповіді: 30 червня 2023 10:28
Доброго дня, шановний Замовнику!
У Додатку №2 ТД п. 2.2. встановлено дискримінаційну вимогу надати потенційним учасникам Інформацію про знання та досвід застосування правил промислової санітарії. Ці правила застосовуються до споруд промислових підприємств. А закупівля проводиться щодо Поточного ремонту адміністративної будівлі виконавчого комітету Миколаївської міської ради.
Внесіть, будь ласка, зміни у ТД, або надайте відповідь чи не буде відхилена пропозиція потенційного учасника, який, замість інформації про знання та досвід застосування правил промислової санітарії, надасть інший документ, який свідчитиме про дотримання учасником правил охорони здоров’я, безпеки праці та екології.
Заздалегідь вдячні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пропозиція потенційного учасника, який, замість інформації про знання та досвід застосування правил промислової санітарії, надасть інший документ, який свідчитиме про дотримання учасником правил охорони здоров’я, безпеки праці та екології не буде відхилена.
Роз'яснення щодо вимог тендерної документації Замовника
Дата подання: 29 червня 2023 14:21
Дата відповіді: 30 червня 2023 10:30
Шановний Замовник!
Згідно Додатку 3 тендерної документації Замовника міститься наступна вимога: надання Учасником копії декларації - зареєстрованої в управлінні Держпраці на виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, та верхолазні роботи.
Виходячи з вищевикладаного постає питання, чи можемо ми як Потенційні Учасники даної закупівлі приймати участь в тендері, у разі якщо нами буде надано копію декларації на верхолазні роботи нашого субпідрядника.? Та чи не буде це підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Потенційні Учасники даної закупівлі можуть приймати участь в тендері, у разі якщо ними буде надано копію декларації на верхолазні роботи субпідрядника/співвиконавця.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ НІКА-ДНІПРОБУД |
1 608 824,02
UAH з ПДВ
|
1 608 824,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НІКА-ДНІПРОБУД #43661319 |
Переможець |
1 608 824,02
UAH з ПДВ
|
10 липня 2023 09:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2023 16:23
|
додаткова угода 1 про розірвання.pdf | укладений |
18 серпня 2023 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2023 16:12
|
договір 136.pdf | укладений |
28 липня 2023 16:10
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 липня 2023 — 18 серпня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Згідно з пунктом 10 підпункта 10.2. Договору № 136/02.02.01-34/02/23 від 25.07. 2023 р (далі — Договір), та частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору. |