Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Соколівська сільська рада Кропивницького району Кіровоградської області |
Код ЄДРПОУ: | 04364905 |
Місцезнаходження: | 27641, Україна , Кіровоградська обл., с. Соколівське, вул. ШЕВЧЕНКА, 23 |
Контактна особа: |
Марина Бордюг +380661179281 kg251089dma@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 червня 2023 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2023 11:36 |
Початок аукціону: | 10 липня 2023 11:36 |
Очікувана вартість: | 1 999 931,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 999,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів, на підставі акта прийняття виконаних робіт (ф. КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (ф.КБ-3), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2023 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2023 16:43 |
Перелік змін.docx | |
05 липня 2023 16:43 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
05 липня 2023 16:43 |
Перелік змін.docx | |
05 липня 2023 16:37 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
28 червня 2023 14:21 |
Додаток 1.docx | |
28 червня 2023 14:21 |
Додаток 1.docx | |
28 червня 2023 14:21 |
Тендерна документація.docx | |
28 червня 2023 14:21 |
Тендерна документація.docx | |
28 червня 2023 14:21 |
Додаток 4.docx | |
28 червня 2023 14:21 |
Додаток 4.docx | |
28 червня 2023 14:21 |
Додаток 3.docx | |
28 червня 2023 14:21 |
Додаток 3.docx | |
28 червня 2023 14:21 |
Додаток 2.docx | |
28 червня 2023 14:21 |
Додаток 2.docx |
05 липня 2023 16:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 липня 2023 16:43 |
Перелік змін.docx
|
|||
05 липня 2023 16:43 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
|||
05 липня 2023 16:43 |
Перелік змін.docx
|
|||
05 липня 2023 16:37 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
|||
28 червня 2023 14:21 |
Додаток 1.docx
|
|||
28 червня 2023 14:21 |
Додаток 1.docx
|
|||
28 червня 2023 14:21 |
Тендерна документація.docx
|
|||
28 червня 2023 14:21 |
Тендерна документація.docx
|
|||
28 червня 2023 14:21 |
Додаток 4.docx
|
|||
28 червня 2023 14:21 |
Додаток 4.docx
|
|||
28 червня 2023 14:21 |
Додаток 3.docx
|
|||
28 червня 2023 14:21 |
Додаток 3.docx
|
|||
28 червня 2023 14:21 |
Додаток 2.docx
|
|||
28 червня 2023 14:21 |
Додаток 2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-28-000026 ● a0570676ed5145c287add1705235e47a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.08.2023 № 60-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.08.2023 № 60-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-06-28-007493-a 28.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В. о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-04 15:31:30
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт вулиці Фермерської (від вул. Будівельна до пров. Степовий) в с. Соколівське Кропивницького району» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-28-007493-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Чому Вами були внесені зміни до Договору підряду від 27.07.2023 № 280 на підставі додаткової угоди від 02.08.2023 № 1, а саме: «…викласти пункт 1.2 Договору в наступній редакції: 1.2 Найменування об’єкту «Капітальний ремонт вулиці Фермерської (від вул. Будівельна до пров. Степовий) в с. Соколівське Кропивницького району. Коригування», що призвело до зміни предмету закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 14:16:40
Відповідь на звернення
Відповідно до "Порядку визначення предмета закупівлі" визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону "Про публічні закупівлі" за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» об’єкт будівництва – це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Згідно з нормою ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» капітальний ремонт виконується відповідно до розробленої та затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації.
При визначенні об’єкта капітального ремонту Замовник керувався Порядком визначення предмета закупівлі. Відповідно до якого об’єктом було визначено вулицю Фермерську (від вул. Будівельна до пров. Степовий) в с. Соколівське Кропивницького району.
Тендерна документація на «Капітальний ремонт вулиці Фермерської (від вул. Будівельна до пров. Степовий) в с. Соколівське Кропивницького району» розроблена відповідно до розробленої та затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт вулиці Фермерської (від вул. Будівельна до пров. Степовий) в с. Соколівське Кропивницького району. Коригування»
Відповідно до розробленої тендерної документації була проведена процедура закупівлі, проведена кваліфікація Учасників, визначено переможця та підписано Договір підряду.
В процесі реєстрації бюджетного зобов’язання в Державній казначейській службі виникло питання стосовно невідповідності назви предмета закупівлі і проекто-кошторисної документації. В назві предмета закупівлі було відсутнє слово "Коригування"
Замовником було прийнято рішення внести відповідні зміни.
На думку Замовника в результаті внесених змін предмет закупівлі не зазнав змін, так як відповідно до «Настанова з визначення вартості будівництва» об’єкт будівництва – це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2023 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГЕЛОР ГРУП" |
1 882 198,80
UAH з ПДВ
|
1 882 198,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГ КАПІТАЛ ГРУП" |
1 967 554,80
UAH з ПДВ
|
1 967 554,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГЕЛОР ГРУП" #42800793 |
Відхилено |
1 882 198,80
UAH з ПДВ
|
14 липня 2023 14:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 липня 2023 16:38
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГ КАПІТАЛ ГРУП" #40257574 |
Переможець |
1 967 554,80
UAH з ПДВ
|
19 липня 2023 14:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 липня 2023 09:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 10:40
|
Додаткова угода2.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 10:35
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2023 11:50
|
Додаткова угода №1 до дог280.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2023 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2023 12:07
|
Додаток №1 до дог.280.pdf | укладений |
27 липня 2023 12:02
|
Договір №280.pdf | укладений |
27 липня 2023 12:02
|
Додаток №2 до дог.280.pdf | укладений |
27 липня 2023 12:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору підряду № 280 від 27.07.2023 року (далі по тексту – Договір) та викласти пункт 1.2. Договору в наступній редакції: «1.2. Найменування об’єкт: «Капітальний ремонт вулиці Фермерської (від вул. Будівельна до пров. Степовий) в с. Соколівське Кропивницького району. Коригування» код згідно ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 12.4.1. Договору, підпункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Сторони погодили зменшення обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |