Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Вебсайт: | https://dpmdzo.zoda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА, будинок 159-Б |
Контактна особа: |
Руслан Мельник +380612128877 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 червня 2023 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 300 405 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 502 026,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник даних торгів вимагатиме від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 2% від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю після виконання Підрядником всіх умов Договору, зокрема після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката (у разі, якщо це передбачено законодавством). Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата виконаних робіт (послуг) проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за договором здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник може здійснювати попередню оплату робіт (послуг) у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування. Виконавець зобов’язується використати таку попередню оплату за цільовим призначенням протягом терміну, встановленого розпорядником коштів та погодженого Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 червня 2023 12:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 червня 2023 12:09 |
Тендерна документація.docx | |
28 червня 2023 12:09 |
Додаток 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії, вимоги пункту 47 особливостей та інші вимоги).docx | |
28 червня 2023 12:09 |
Додаток 4 до тендерної документації (Перелік автомобільних доріг ).docx | |
28 червня 2023 12:09 |
Додаток 3 до тендерної документації (проект договору ).docx | |
28 червня 2023 12:09 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне вимоги).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-02-000024 ● 97f99ae7c546477db114706dcbcc0eb6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 14:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
10 UA-2023-06-28-005106-a 28.06.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-09 15:19:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з
експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування
місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій
України) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за
номером UA-2023-06-28-005106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10
Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового
контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську
службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03
лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та
документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну
документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на
підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-
сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета
закупівлі.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання
переможцем процедури закупівлі умов пункту 6. Розділу 6 тендерної
документації, а саме: внесення на рахунок, грошової застави в розмірі 2% від
вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-14 14:01:45
Надання пояснень
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753 та затвердженого дефектного акту на Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України).
За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі склала: 300 405 350 грн з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі наведені в додатку № 2 до тендерної документації та визначені на основі відповідного Дефектного акту.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. https://dpmdzo.zoda.gov.ua/dialnist/derzavni_zakupivli
3. На виконання вимог пункту 6. Розділу 6 тендерної документації, 17 липня 2023 року з переможцем закупівлі було укладено Договір про забезпечення виконання договору. Також 17 липня 2023 року переможцем внесено на відповідний рахунок грошові кошти у розмірі 5 887 980,00 грн, що становить 2% від вартості договору про закупівлю. На підтвердження надаємо копію відповідного Договору та виписку з рахунку.
Додатки:
1. Додаток 2 до тендерної документації (Технічне вимоги).
2. Дефектний акт.
3. Договір про забезпечення виконання договору.
4. Виписка з рахунку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку: Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план державного підприємства «МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ», на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.06.2023 № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до 08.07.2023, протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.07.2023 № 5, повідомлення про намір укласти договір від 10.07.2023, договір від 17.07.2023 № ЕУ-АД-0723-1 на суму 294 399 000,00 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткова угода до Договору №1 від 04.08.2023, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 14.08.2023. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у частині шостій розділу 3 тендерної документації установив вимогу до переможця торгів щодо направлення договірної ціни на електронну адресу Замовника протягом 4 днів з дати публікації повідомлення про намір укласти договір для погодження із замовником, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовник категорично не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі та повідомляє наступне: Відповідно до п.1 Розділу 1 тендерної документації передбачено, що Документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях. Так, згідно Пункту 17 Особливостей Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Згідно зі ст.843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи та спосіб її визначення. Відповідно до ст.844 ЦКУ ціна договору підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо роботи виконуються відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його Замовником. Таким чином з метою дотримання вимог чинного законодавства, замовником у п. 6 Розділу 3 передбачено, що Учасник-переможець має надати Замовнику договірну ціну. Договірна ціна має бути твердою за укрупненими показниками вартості робіт та повинна бути розрахована відповідно до Державних та відомчих норм, стандартів, що є обов’язковими при виконані робіт та визначення вартості в дорожній галузі: «Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування», «Методика визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування». Договірна ціна направляється переможцем на електронну адресу замовника (зазначена у пункті 2.3. розділу 1 Тендерної документації) протягом 4 днів з дати публікації повідомлення про намір укласти договір для погодження із замовником. Звертаємо увагу на те, що відповідно до п. 4 розділу 4. «Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» (Наказ Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 №273) (Далі Правила): Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується під час проведення взаєморозрахунків. Також, згідно «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (Наказ Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753) (Далі Методика): Договірна ціна – вартість дорожніх робіт, узгоджена сторонами (замовником та переможцем) та визначена у договорі у вигляді кошторису, який використовується під час проведення взаєморозрахунків. Таким чином враховуючи вище викладене у замовника є саме обов’язок, а не право на узгодження договірної ціни з переможцем закупівлі. На сьогоднішній день жодним нормативним документом не врегульовано, яким чином після визначення учасника закупівлі переможцем торгів, останній повинен надати замовнику для погодження договірну ціну. Водночас, звертаємо увагу, що станом на дату оголошення закупівлі, не реалізовано технічну можливість узгодження договірної ціни між переможцем закупівлі та Замовником в електронній системі закупівель. У Замовника відсутня технічна можливість після визначення учасника переможцем закупівлі здійснювати дозавантаження будь-яких документів чи інформації по закупівлі в електронну систему закупівель до оприлюднення договору. Учасник, в свою чергу, теоретично має можливість завантажувати документи по закупівлі, проте Законом передбачено лише завантаження Учасником документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Твердження органу державного фінансового контролю щодо порушення Замовником статті 12 Закону не відповідає дійсності. Як було описано вище та передбачено у тендерній документації, Договірна ціна є додатком (невід’ємною частиною) до договору підряду, який укладається за результатами закупівлі, не є частиною тендерної пропозиції Учасника та не вимагалась Замовником під час подання тендерних пропозицій Учасниками (в тому числі в паперовому вигляді). Замовник не вимагав від Учасника надання будь-якої інформації поза межами електронної системи закупівель та не порушував вимог статті 12 Закону: «Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.». Підсумовуючи наведене вище, слід зазначити, що органом моніторингу застосовано суб’єктивне (викривлене) тлумачення Закону та вимог тендерної документації, внаслідок чого зроблено помилкові висновки та нівельовано право Уповноваженої особи приймати самостійні рішення в межах та на виконання вимог Закону відповідно до обставин.
2023-08-31 16:50:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до Запорізького окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 07 вересня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 280/7201/23 |
Дата відкриття провадження: | 07 вересня 2023 |
Документи:
08 вересня 2023 11:45
|
Електронний підпис |
08 вересня 2023 11:36
|
Ухвала про відкриття провадження.pdf |
07 вересня 2023 09:50
|
Позовна заява.pdf |
08 вересня 2023 11:45
|
Електронний підпис |
07 вересня 2023 09:51
|
Електронний підпис |
08 вересня 2023 11:36
|
Ухвала про відкриття провадження.pdf |
07 вересня 2023 09:50
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
294 399 000,00
UAH з ПДВ
|
294 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
294 399 000,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2023 11:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2023 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2023 14:26
|
Додаткова угода №4 від 30 листопада 2023 року (ЕУ-АД-0723-1).pdf | зміни до договору |
01 грудня 2023 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2023 14:02
|
Додаткова угода №3 від 30 листопада 2023 року (ЕУ-АД-0723-1).pdf | зміни до договору |
01 грудня 2023 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 12:40
|
Договір № ЕУ-АД-0723-1 від 17 липня 2023 року.pdf | укладений |
01 вересня 2023 12:40
|
Додаткова угода №2 від 30 серпня 2023 року.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2023 14:43
|
Додаткова угода №1 від 04 серпня 2023 року.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2023 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Внести зміни до Договору № ЕУ-АД-0723-1 від 17.07.2023, а саме: - Викласти Додаток №3 - Технічна специфікація в новій редакції (додається); - Викласти Додаток №5 - Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України) в новій редакції (додається). 2. Інші пункти Договору є незмінними та обов’язковими для виконання сторонами. 3. Додаткову угоду, яка є невід'ємною частиною договору укладено в двох оригінальних примірниках, перший примірник - Замовнику, другий примірник - Підряднику. |
Номер договору про закупівлю: | ЕУ-АД-0723-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», наказу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти на 2023 рік» від 21.04.2023 №43 та на підставі п. 4.10 договору № ЕУ-АД-0723-1 від 17.07.2023 (далі - Договір), встановити, що розмір попередньої оплати для надання послуг по Договору становить 62 730 000,00 грн (шістдесят два мільйони сімсот тридцять тисяч гривень 00 коп.). Попередня оплата надається на строк - не більше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня її отримання Виконавцем. |
Номер договору про закупівлю: | ЕУ-АД-0723-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі підпункту 1 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі по договору від 17.07.2023 №ЕУ-АД-0723-1 (далі- Договір), Сторони дійшли взаємної згоди внести наступні зміни до Договору: - пункт 3.1. Розділу «3. Ціна Договору» викласти в наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 266 786 426,05 грн (двісті шістдесят шість мільйонів сімсот вісімдесят шість тисяч чотириста двадцять шість грн 05 коп) в тому числі ПДВ складає 44 464 404,34 грн. Суми взятих Замовником бюджетних зобов’язань за цим Договором можуть корегуватися протягом терміну дії Договору та в межах ціни Договору відповідно до планів фінансування, затверджених головним/-и розпорядником/-ами бюджетних коштів та джерел фінансування, що буде визначатися додатковими угодами. - Додаток №1 «Договірна ціна» до Договору викласти у новій редакції, що додається. - Додаток №4 «План фінансування» до Договору викласти у новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | ЕУ-АД-0723-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із завершенням надання послуг по договору від 17.07.2023 №ЕУ-АД-0723-1 (далі – Договір), Сторони дійшли згоди: - встановити, що фактична вартість робіт/послуг за Договором, що підлягають оплаті склала: 222 537 196,59 гривень (двісті двадцять два мільйони п’ятсот тридцять сім тисяч сто дев’яносто шість гривень 59 копійок) з ПДВ. Сума відповідає фактичним витратам по Договору на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), з врахуванням коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг. - викласти додаток №4 «План фінансування» до Договору у новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | ЕУ-АД-0723-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |