Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проєктів землеустрою з організації та встановлення меж територій та об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення на території області
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2023-06-27-012522-a ● e6375d79752e4e17af990142aed3f12d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38750794 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київська обл., місто Київ, вул.Басейна 1/2А |
Контактна особа: |
Андрущенко Андрій Володимирович +380442790158 dep_eco@koda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2023 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Учасник надає для підтвердження забезпечення тендерної пропозиції документи згідно з частиною 3 розділу ІІІ тендерної документації) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
Розроблення проєктів землеустрою з організації та встановлення меж територій та об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення на території області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01004, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Басейна, 1/2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2023
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2023 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2023 17:19 |
Перелік змін до ТД.docx | |
04 липня 2023 17:19 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_проекти землеустрою_нова редакція.doc | |
04 липня 2023 17:19 |
ТД_розроблення проектів землеустрою_нова редакція_03.07.2023.docx |
04 липня 2023 17:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 липня 2023 17:19 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
04 липня 2023 17:19 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_проекти землеустрою_нова редакція.doc
|
||||||
04 липня 2023 17:19 |
ТД_розроблення проектів землеустрою_нова редакція_03.07.2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ступеня локалізації виробництва
Дата подання: 29 червня 2023 13:02
Дата відповіді: 30 червня 2023 11:03
Відповідно до пункту 9 "Переліку документів, що має надати Учасник" Додатку 2 до тендерної документації Замовника, Учасник має надати довідку довільної форми на бланку Учасника (у разі наявності бланку) щодо ступеня локалізації виробництва у відсотках відповідно до пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» (ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі). Зазначаємо, предметом даної закупівлі є ПОСЛУГИ, а не товари. Просимо усунути порушення та виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуто вимогу щодо ступеня локалізації виробництва та прийнято рішення уповноваженою особою (протокол 9 від 30.06.2023) про внесення змін у «Перелік додаткових документів, що має надати Учасник» Додатку 2 до тендерної документації вилучивши пункт 9 «Довідка довільної форми на бланку Учасника (у разі наявності бланку) щодо ступеня локалізації виробництва у відсотках відповідно до пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» (ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі)»
Уточнення до тендерної документації
Дата подання: 30 червня 2023 17:26
Дата відповіді: 04 липня 2023 17:33
Шановний Замовнику, після ознайомлення з вимогами тендерної документації та додатками до неї маємо до Вас наступні вимоги/запитання:
1. Відповідно до п.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації «Аналогічним договором вважається: договір на надання аналогічних послуг ЗГІДНО З ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ».
Відповідно до положень тендерної документації, предметом закупівлі є «код за ДК 021:2015-71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення проєктів землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду місцевого значення на території області)».
Проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів є видом документації із землеустрою відповідно до пункту «в» статті 25 та статті 47 Закону України «Про землеустрій».
Тому, просимо уточнити, чи можна на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати договір, предметом якого було розроблення документації із землеустрою, передбаченої ст. 47 Закону України «Про землеустрій», не тільки щодо територій природно-заповідного фонду?
2. Відповідно до пункту 4 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження наявності працівників, учасник- юридична особа має надати довідку про наявність працівників.
«Серед кваліфікованих працівників у кількості не менше 7 осіб повинні бути (ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ):
1) сертифіковані інженери-землевпорядники не менше 1-ї особи;
2) сертифікований інженер-геодезист не менше 1-ї особи;
3) фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 4 осіб.
4) ФАХІВЕЦЬ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ ГЕОСИСТЕМНОГО МОНІТОРИНГУ НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА НЕ МЕНШЕ 1-Ї ОСОБИ.
У довідці зазначаються ОФІЦІЙНО ПРАЦЕВЛАШТОВАНІ ПРАЦІВНИКИ…»
2.1.Вважаємо вимогу щодо наявності вищезазначеного переліку з не менше 7 осіб САМЕ для юридичних осіб дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються зокрема за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. За частиною 2 даної статті «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах». Також за частиною 4 даної статті «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Встановлення вимоги про наявність конкретного переліку кваліфікованих працівників тільки для учасників-юридичних осіб є дискримінуючим стосовно юридичних осіб і створює привілейовані умови для участі у процедурі закупівлі учасникам інших організаційно-правових форм, зокрема фізичних осіб – підприємців.
Отже, просимо прибрати словосполучення «для юридичних осіб» з пункту 4 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації.
2.2. Предметом закупівлі і Технічним завданням передбачається розробка документації із землеустрою, а саме: проєктів землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду.
Відповідно до частини 2 статті 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою та фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Виходячи з вищезазначених норм, для надання послуг Виконавець робіт зобов’язаний володіти необхідним технічним і технологічним забезпеченням та мати у складі (штат) за основним місцем роботи сертифікованого інженера-землевпорядника, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Згідно з ч. 1 ст. 66 цього ж Закону «професійною діяльністю у сфері землеустрою можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі знань землеустрою».
Тобто профільний Закон України передбачає імперативну (обов’язкову) наявність виключно сертифікованого інженера-землевпорядника для виконання робіт/надання послуг з розроблення документації із землеустрою.
Отже, крім встановлення вимоги щодо складу і переліку працівників САМЕ для юридичних осіб, Замовником необґрунтовано внесено вимогу щодо наявності фахівця за спеціальністю геосистемного моніторингу навколишнього природного середовища.
В жодному чинному нормативно-правовому акті України, що регулює питання, які стосуються розроблення документації із землеустрою відповідно до предмета закупівлі, Законі України «Про землеустрій», Законі України «Про публічні закупівлі» не передбачено, що для надання послуг з розроблення проєктів землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду є обов’язковим наявність та/або залучення фахівця за спеціальністю геосистемного моніторингу навколишнього природного середовища.
Тобто, Замовником значним чином звужується коло потенційних учасників та встановлюються дискримінаційні та такі, що обмежують конкуренцію, положення тендерної документації. Таким чином, взяти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають у штаті фахівця за спеціальністю геосистемного моніторингу навколишнього природного середовища.
Замовник за положеннями чинного законодавства може встановлювати кваліфікаційний критерій відносно наявності працівників, що мають необхідні знання, але обмежень щодо здобуття таких знань виключно отриманням освіти за певною спеціальністю не передбачено.
В Додатку 3 до тендерної документації (Технічному завданні) встановлені вимоги до складу проектів землеустрою за предметом закупівлі відповідно до вимог ст. 47 Закону України «Про землеустрій». І виходячи з вищезазначеного, та керуючись нормами Закону України «Про землеустрій», наголошуємо, що для учасника-розробника документації із землеустрою, зокрема проєктів землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду, достатня наявність за основним місцем роботи тільки сертифікованого інженера-землевпорядника, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Звертаємо увагу, що Колегія Антимонопольного комітету України визнає дискримінаційними вимоги Замовника про наявність працівників певних посад/з певними знаннями. Наприклад, рішення АМКУ від 07.10.2019 № 14379-р/пк-пз , рішення АМКУ від 14.01.2021 №511-р/пк-пз.
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Отже, враховуючи вищесказане, з метою дотримання чинного законодавства, просимо внести зміни до Додатку 2 до ТД і викласти пункт 4 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації у наступній редакції : «Довідка на бланку Учасника (у разі наявності бланку) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, (з зазначенням ПІБ, відомості про освіту, сертифікати, посаду та досвід роботи зазначених працівників,тощо) за підписом уповноваженої посадової особи, за формою зазначеною у Додатку 5 до ТД.
Серед кваліфікованих працівників у кількості не менше 7 осіб повинні бути:
1) сертифіковані інженери-землевпорядники не менше 1-ї особи;
2) сертифікований інженер-геодезист не менше 1-ї особи;
3) фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 4 осіб.»
3. Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» №1423 зі змінами, визнано таким, що втратив чинність, закон України «Про державну експертизу землевпорядної документації», експертиза землевпорядної документації була скасована.
Отже, просимо виключити з Додатку 3 до тендерної документації вимогу: «Виконавець забезпечує проведення обов'язкової державної землевпорядної експертизи попередньо узгодивши проект землеустрою з Замовником. В разі наявності зауважень до землевпорядної документації Виконавець їх усуває.» , як таку, що не відповідає нормам чинного законодавства.
4. Відповідно до підпункту 8 пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації «Учасник повинен надати ЗАПОВНЕНИЙ та завізований ПРОЕКТ ДОГОВОРУ згідно з Додатком 5 до ТД.»
По-перше, Проект Договору про закупівлю послуг є Додатком 8 до тендерної документації. Просимо усунути неточність.
По-друге, просимо уточнити, чи потрібно на етапі подання тендерної пропозиції заповнювати Додатки до Договору, а саме: Додаток 2 (Кошторис) та Додаток 3 (Календарний план), або дані Додатки будуть заповнюватися на етапі укладення договору із переможцем?
5. Тендерна документація містить суперечності щодо забезпечення виконання договору. Відповідно до пункту 6 Розділу VІ Тендерної документації «Забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається».
В той же час, Розділом 11 Проекту Договору про закупівлю (Додаток 8 до тендерної документації) передбачені умови та розміри забезпечення виконання договору. Зокрема, відповідно до підпункту 11.1 Розділу 11 Договору - «Не пізніше дати укладення цього Договору Учасник надає забезпечення виконання договору в розмірі трьох відсотків вартості договору у формі гарантії, що оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», для надання Учасником Замовнику гарантій виконання своїх обов’язків за договором про закупівлю.»
Просимо привести у відповідність між собою умови Тендерної документації та умови Проекту Договору про закупівлю послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Замовник погоджується з тим, що для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник може надати копію договору на надання послуг з розроблення проектів землеустрою відповідно до пункту «в» статті 25 та статті 47 Закону України «Про землеустрій».
2. Законом України «Про публічні закупівлі» в статті 16 (далі – Закон) встановлено обов’язок Замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Частиною 2 ст. 26 та частиною 1 статті 66 Закону України «Про землеустрій» передбачена мінімальна кількість та кваліфікація працівників для виконання робіт із землеустрою. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи те, що це землі природо-заповідного фонду, Замовник вважає за необхідне обов’язкову наявність в Учасника процедури закупівлі фахівця за спеціальністю геосистемного моніторингу навколишнього природного середовища не менше 1-ї особи для аналізу матеріалів та контролю за дотриманням вимог природоохоронного законодавства України.
Зазначаємо, що відповідно до абзацу 2 частини 3 ст. 16 Закону, Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Замовник під час проведення процедури закупівлі дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність використання державних коштів, відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи зазначене, Замовником розглянуто вимогу щодо наявності представників відповідної кваліфікації та прийнято рішення уповноваженою особою (протокол 10 від 03.07.2023) про внесення змін до пункту 4 розділу І Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
Абзац 2 пункту 4 Розділу І «Відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації викласти в наступній редакції:
Серед кваліфікованих працівників у кількості не менше 7 осіб повинні бути:
1) сертифіковані інженери-землевпорядники не менше 1-ї особи;
2) сертифікований інженер-геодезист не менше 1-ї особи;
3) фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 4 осіб.
4) фахівець за спеціальністю геосистемного моніторингу навколишнього природного середовища не менше 1-ї особи.
3. Замовником розглянуто вимогу щодо проведення обов'язкової державної землевпорядної експертизи проекту землеустрою та прийнято рішення уповноваженою особою (протокол 10 від 03.07.2023) про внесення змін до Технічного завдання Додатку 3 до тендерної документації та до Технічного завдання Додатку 1 Проєкту договору про закупівлю послуг Додатку 8 до тендерної документації виключивши з «Основних вимог до надання послуг» абзац 17 «Виконавець забезпечує проведення обов'язкової державної землевпорядної експертизи попередньо узгодивши проект землеустрою з Замовником. В разі наявності зауважень до землевпорядної документації Виконавець їх усуває».
4. Замовником розглянуто вимогу щодо підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та прийнято рішення уповноваженою особою (протокол 10 від 03.07.2023) про внесення змін до тендерної документації, а саме:
1) Підпункт 8 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» викласти в наступній редакції:
Учасник повинен надати заповнений та завізований Проект договору згідно з Додатком 8 до ТД.
2) Абзац 2 пункту 3 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» викласти в наступній редакції:
Проєкт договору про закупівлю викладений у Додатку 8 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати заповнений та завізований Проект договору згідно з Додатком 8 до ТД. Додатки до договору є невід’ємною частиною Договору, які необхідно заповнити для визначення терміну надання послуг та його виконання в цілому.
5. Замовником розглянуто вимогу щодо забезпечення виконання договору та прийнято рішення уповноваженою особою (протокол 10 від 03.07.2023) про внесення змін до Проєкту договору про закупівлю згідно з Додатком 8 до тендерної документації виключивши пункт 11 «Забезпечення виконання договору».
2. Законом України «Про публічні закупівлі» в статті 16 (далі – Закон) встановлено обов’язок Замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Частиною 2 ст. 26 та частиною 1 статті 66 Закону України «Про землеустрій» передбачена мінімальна кількість та кваліфікація працівників для виконання робіт із землеустрою. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи те, що це землі природо-заповідного фонду, Замовник вважає за необхідне обов’язкову наявність в Учасника процедури закупівлі фахівця за спеціальністю геосистемного моніторингу навколишнього природного середовища не менше 1-ї особи для аналізу матеріалів та контролю за дотриманням вимог природоохоронного законодавства України.
Зазначаємо, що відповідно до абзацу 2 частини 3 ст. 16 Закону, Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Замовник під час проведення процедури закупівлі дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність використання державних коштів, відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи зазначене, Замовником розглянуто вимогу щодо наявності представників відповідної кваліфікації та прийнято рішення уповноваженою особою (протокол 10 від 03.07.2023) про внесення змін до пункту 4 розділу І Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
Абзац 2 пункту 4 Розділу І «Відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації викласти в наступній редакції:
Серед кваліфікованих працівників у кількості не менше 7 осіб повинні бути:
1) сертифіковані інженери-землевпорядники не менше 1-ї особи;
2) сертифікований інженер-геодезист не менше 1-ї особи;
3) фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 4 осіб.
4) фахівець за спеціальністю геосистемного моніторингу навколишнього природного середовища не менше 1-ї особи.
3. Замовником розглянуто вимогу щодо проведення обов'язкової державної землевпорядної експертизи проекту землеустрою та прийнято рішення уповноваженою особою (протокол 10 від 03.07.2023) про внесення змін до Технічного завдання Додатку 3 до тендерної документації та до Технічного завдання Додатку 1 Проєкту договору про закупівлю послуг Додатку 8 до тендерної документації виключивши з «Основних вимог до надання послуг» абзац 17 «Виконавець забезпечує проведення обов'язкової державної землевпорядної експертизи попередньо узгодивши проект землеустрою з Замовником. В разі наявності зауважень до землевпорядної документації Виконавець їх усуває».
4. Замовником розглянуто вимогу щодо підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та прийнято рішення уповноваженою особою (протокол 10 від 03.07.2023) про внесення змін до тендерної документації, а саме:
1) Підпункт 8 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» викласти в наступній редакції:
Учасник повинен надати заповнений та завізований Проект договору згідно з Додатком 8 до ТД.
2) Абзац 2 пункту 3 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» викласти в наступній редакції:
Проєкт договору про закупівлю викладений у Додатку 8 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати заповнений та завізований Проект договору згідно з Додатком 8 до ТД. Додатки до договору є невід’ємною частиною Договору, які необхідно заповнити для визначення терміну надання послуг та його виконання в цілому.
5. Замовником розглянуто вимогу щодо забезпечення виконання договору та прийнято рішення уповноваженою особою (протокол 10 від 03.07.2023) про внесення змін до Проєкту договору про закупівлю згідно з Додатком 8 до тендерної документації виключивши пункт 11 «Забезпечення виконання договору».
Запитання до вимог
Дата подання: 04 липня 2023 18:12
Дата відповіді: 05 липня 2023 17:56
Просимо уточнити, яким чином підтверджується, що до повноважень саме фахівця за спеціальністю геосистемного моніторингу навколишнього природного середовища входить обов’язок аналізу матеріалів та контролю за дотриманням вимог природоохоронного законодавства України? Чому для виконання даних обов’язків не може бути залучений, наприклад, еколог (фахівець за спеціальністю «екологія»)?
Яким документом має бути підтверджена спеціальність фахівця за спеціальністю геосистемного моніторингу навколишнього природного середовища: трудова книжка, диплом про освіту, наказ про призначення на посаду?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 36 Закону України «Про місцевві державні адміністрації» місцеві державні адміністрації не втручаються у господарську діяльність підприємств, установ і організацій, крім випадків, визначених законом.
Таким чином, Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації, як замовиник не визначає обов’язки фахівців підприємств, установ, організаціїй, які залучаються до надання послуг, чи виконання робіт.
Національний класифікатор України "Класифікатор професій" (далі - класифікатор) призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України, всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників.
Відповідно до п. 4 розділу І «Відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження трудових відносин із визначеними працівниками Учасник надає у складі тендерної пропозиції, відповідні документи про офіційне працевлаштування, відповідність наявної кваліфікації та досвіду роботи (накази про призначення, штатний розпис, копії трудових договорів, копії відповідних документів про освіту, копії сертифікатів тощо).
Таким чином, Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації, як замовиник не визначає обов’язки фахівців підприємств, установ, організаціїй, які залучаються до надання послуг, чи виконання робіт.
Національний класифікатор України "Класифікатор професій" (далі - класифікатор) призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України, всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників.
Відповідно до п. 4 розділу І «Відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження трудових відносин із визначеними працівниками Учасник надає у складі тендерної пропозиції, відповідні документи про офіційне працевлаштування, відповідність наявної кваліфікації та досвіду роботи (накази про призначення, штатний розпис, копії трудових договорів, копії відповідних документів про освіту, копії сертифікатів тощо).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ КИЇВЗЕМ |
195 000,00
UAH з ПДВ
|
195 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ КИЇВЗЕМ #43361788 |
Переможець |
195 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2023 16:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 липня 2023 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2024 00:15
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2023 12:01
|
Договір 24 від 28.07.2023.pdf | укладений |
28 липня 2023 11:57
|