Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2023 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 8 022 496,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 224,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2023 16:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2023 16:37 |
Додаток_5.doc | |
27 червня 2023 16:37 |
Додаток_4.doc | |
27 червня 2023 16:37 |
Додаток_3.doc | |
27 червня 2023 16:37 |
Додаток_1.doc | |
27 червня 2023 16:37 |
Додаток_6.doc | |
27 червня 2023 16:37 |
Тендерна документація.doc | |
27 червня 2023 16:37 |
Додаток_2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-11-000083 ● caf8de322cab4159b56ba14aa7a25b47
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.09.2023 № 50-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 11.09.2023 № 50-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
16 UA-2023-06-27-011708-a 27.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-12 14:45:14
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-27-011708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-14 10:37:35
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-06-27-011708-a
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах.
Основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
У відповідності до Плану поточного благоустрою по підприємству «Київавтошляхміст» на 2023 рік по КПКВ 1917441 передбачено бюджетні асигнування на забезпечення утримання в належному технічному стані об’єктів дорожнього господарства у сумі 188 348 341,00 грн. (додається).
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з протиаварійних заходів по ремонту плити прогонової будови ПРК, що примикає до деформаційного шва ДШ 7 на опорі 26л правобережної естакади “В” Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є. О. Патона))» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-27-011708-a).
Технічні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу з отриманням позитивної експертної оцінки від 19 червня 2023 р. № 517/е/23. (додається)
В складі кошторисної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначено розмір витрат та очікувану вартість закупівлі.
Додатки: експертна оцінка на 2 арк.
план поточного благоустрою по підприємству «Київавтошляхміст» на 2023 рік на 2 арк.
Уповноважена особа __________________ Сергій ТИТАРЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-14 16:52:29
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з протиаварійних заходів по ремонту плити прогонової будови ПРК, що примикає до деформаційного шва ДШ 7 на опорі 26л правобережної естакади “В” Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є. О. Патона)) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-27-011708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Додатком 1 до тендерної документації встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статті 16 Закону.
Згідно вимог пункту 1.3 розділу 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (статті 16 закону)» Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема, шляхом надання сканованої довідки, яка міститиме інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного господарського договору (не менше одного договору) за 2018-2023 роки, складеної за встановленою формою.
На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
- копії договорів;
- копії, завірені підписом та печаткою учасника (за наявності), листів-відгуків вказаних замовників щодо виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Аналогічним договором є договір, який має відповідати предмету закупівлі за ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з протиаварійних заходів по ремонту плити прогонової будови ПРК, що примикає до деформаційного шва ДШ 7 на опорі 26л правобережної естакади “В” Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є. О. Патона)).
На виконання даної вимоги тендерної документації замовника, в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АЛЬТІУС-ПРОМ» надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 04.07.2023 вих. № 07/08.
Проте згідно пп. 1.1 Договору № 2605 предметом договору є послуги з гідроструменевого очищення залізобетонних конструкцій шляхопроводу (міст) у м. Вінниця.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати інформацію (пояснення): яким чином ТОВ «АЛЬТІУС-ПРОМ» підтвердив відповідність своєї тендерної пропозиції вимогам пункту 1.3 1.3 розділу 2 Додатку 1 тендерної документації замовника в частині можливості виконання послуг з протиаварійних заходів по ремонту плити прогонової будови ПРК, що примикає до деформаційного шва ДШ 7 на опорі 26л правобережної естакади “В” Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є. О. Патона))?
Крім того, яким чином учасник виконав умову ТД щодо надання копій, завірених підписом та печаткою учасника, листів-відгуків вказаних замовників щодо виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-19 14:23:16
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-06-27-011708-a
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
У відповідності до підпункту 1.3.1 пункту 1.3 розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», Учасник повинен надати скановану довідку, яка містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного господарського договору (не менше одного договору) за 2018-2023 роки, складена за встановленою формою.
У відповідності до підпункту 1.3.2 пункту 1.3 розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації, На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: копії договорів; копії, завірені підписом та печаткою учасника (за наявності), листів-відгуків вказаних замовників щодо виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Так, Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІУС-ПРОМ» на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» в складі тендерної пропозиції надано наступні документи:
- Довідка про досвід виконання аналогічних договорів від 04 липня 2023р. № 07/08;
- Договір № 2605 від 26 травня 2020 р.;
- Додаткову угоду № 1 від 05 червня 2020 року до Договору № 2605 від 26 травня 2020 року;
- Додаткову угоду № 2 від 31 серпня 2020 року до Договору № 2605 від 26 травня 2020 року.
Довідка про досвід виконання аналогічних договорів від 04 липня 2023р. № 07/08, яка надана Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІУС-ПРОМ» в складі тендерної пропозиції, містить наступні види робіт/послуг, які підтверджують факт виконання аналогічного договору, а саме:
- роботи з гідроструменевого очищення залізобетонних конструкцій шляхопроводу;
- роботи з ремонту та нанесення захисного покриття залізобетонних конструкцій шляхопроводу;
- роботи з нанесення захисного покриття залізобетонних конструкцій укосів конусів шляхопроводу (безповітряний метод нанесення покриття).
Таким чином, Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІУС-ПРОМ» підтверджено вимогу щодо надання інформації про наявність досвіду виконання аналогічного господарського договору.
Також зазначаємо, що чинне законодавство не містить дефініції поняття «аналогічний договір», як і критерії його визначення. Відтак у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, шляхом вивчення даних, що містилися в документах, які надано Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІУС-ПРОМ» в складі тендерної пропозиції, Замовником була встановлена їх відповідність вимогам тендерної документації в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Додаток:
1. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів від 04 липня 2023р. № 07/08 на 2 арк;
2. Договір № 2605 від 26 травня 2020 р. на 8 арк.;
3. Додаткова угода № 1 від 05 червня 2020 року до Договору № 2605 від 26 травня 2020 року на 3 арк.;
4. Додаткова угода № 2 від 31 серпня 2020 року до Договору № 2605 від 26 травня 2020 року на 3 арк.
Уповноважена особа __________________ Сергій ТИТАРЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-25 12:21:25
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-27-011708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Замовнику 14.09.2023 надано запит про надання пояснень, проте опрацьованою інформацією щодо надання відповіді Замовника встановлено, що Замовником частково надано відповідь на запит через електронну систему закупівель, а саме не надано копій, завірених підписом та печаткою учасника, листів-відгуків вказаних замовників щодо виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Враховуючи викладене, прошу надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання Учасником умови тендерної документації, а саме, надайте листи-відгуки вказаних замовників щодо виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-28 15:48:21
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-06-27-011708-a
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
На виконання запиту Державної аудиторської служби України про надання листів-відгуків вказаних замовників щодо виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів підприємством «Київавтошляхміст» надіслано Товариству з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІУС-ПРОМ» запит від 25 вересня 2023 р. № 053/282/01-14/1775 щодо надання копій, завірених підписом та печаткою учасника, листів-відгуків вказаних замовників щодо виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів по закупівлі № UA-2023-06-27-011708-a.
Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІУС-ПРОМ» на підтвердження зазначеної вимоги надано лист-відгук щодо виконаного аналогічного договору від 26 травня 2020 року № 2605, який був наданий у складі тендерної пропозиції по закупівлі UA-2023-06-27-011708-а, та завантаження якого в електронній системі закупівель з технічних причин було відображено некоректно (додається).
Додаток:
1. Лист ТОВ «АЛЬТІУС-ПРОМ» вих. № 09/103 від «26» вересня 2023 р. на 2 арк.
Уповноважена особа __________________ Сергій ТИТАРЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Відповідно до Висновку від 29 вересня 2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-27-011708-a встановлено порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. З метою здійснення заходів щодо усунення виявлених Державною аудиторською службою України порушень, підприємство «Київавтошляхміст» направляє копію додаткової угоди від 05.10.2023 № 4 про дострокове припинення дії Договору надання послуг № 07-17 від 17.07.2023 року укладеного з ТОВ «АЛЬТІУС-ПРОМ» (копія додаткової угоди № 4 від 05.10.2023 про припинення дії Договору надання послуг № 07-17 від 17.07.2023 року додається). Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО: 1. Підтвердити усунення Замовником порушення зазначеного у Висновку. Додаток: на 1 арк.
2023-10-05 16:54:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом припинення зобов'язань за Договором (додаткова угода від 05.10.2023 № 4).
2023-10-09 09:38:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТІУС-ПРОМ" |
7 942 271,37
UAH з ПДВ
|
7 942 271,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТІУС-ПРОМ" #41481664 |
Переможець |
7 942 271,37
UAH з ПДВ
|
07 липня 2023 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2023 16:49
|
07-17 Додаткова угода 4.pdf | укладений |
05 жовтня 2023 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2023 08:26
|
07-17 Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
18 липня 2023 08:25
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2023 16:33
|
07-17 ТОВ АЛЬТІУС-ПРОМ.pdf | укладений |
17 липня 2023 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, пунктами 4.2, 13.1 та 13.2 Договору, Сторони дійшли згоди доповнити Договір Лінійним графіком виконання робіт (Додаток № 5) в редакції, яка вступає в силу з моменту підписання даної додаткової угоди та є невід’ємною частиною даного Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 07-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 липня 2023 — 05 жовтня 2023 |
Сума оплати за договором: |
7 032 095,70
UAH (в тому числі ПДВ 1 172 015,95 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись нормами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, пунктами 13.1 та 13.2 Договору, Сторони уклали цю додаткову угоду про дострокове припинення дії Договору, який вважати припиненим з моменту підписання цієї додаткової угоди |