Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34315660 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miske-upravlinnya-spravami-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Екатерина Волошина +380991933263 voloshinakatya11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2023 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2023 11:41 |
Початок аукціону: | 05 липня 2023 11:41 |
Очікувана вартість: | 2 222 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 220,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2023 16:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2023 16:05 |
Додаток № 1.docx | |
27 червня 2023 16:05 |
Додаток № 1.docx | |
27 червня 2023 16:05 |
Додаток № 2.docx | |
27 червня 2023 16:05 |
Додаток № 2.docx | |
27 червня 2023 16:05 |
Додаток № 3.docx | |
27 червня 2023 16:05 |
Додаток № 3.docx | |
27 червня 2023 16:05 |
ТД машина.docx | |
27 червня 2023 16:05 |
ТД машина.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-28-000034 ● c063aaf1bff14aacb30579453962a034
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 15:09 |
28.08.2023 № 176
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.08.2023 № 176
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2023-06-27-010915-a 27.06.2023 Комунальне підприємство «Міське управління справами» Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 13:53:02
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-06-27-010915-a), проведеної Комунальним підприємством «Міське управління справами» Дніпровської міської ради (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей (у редакції чинній на дату складання тендерної документації) установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель, а саме:
- на порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону №922 в проекті договору про закупівлю не зазначено порядок зміни його умов;
- в пункті 3 розділу ІІІ тендерної документації Замовник визначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону №922, відповідно до якого строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, повинен бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Просимо пояснити невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей.
3. У складі тендерної пропозиції TOB ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" завантажено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Легкові автомобілі (код за ДК 34110000-1 – Легкові автомобілі) (файл «Додаток 2_ТТХ.pdf), в якому відсутні позиції, що зазначені в пункті 1.1.2 Комплектація, а саме: оздоблення комбінованою шкірою керма, оздоблення сидінь комбінованою шкірою з перфорацією, чим не дотримано вимоги пункту 1.1.2 «Комплектація» розділу «І. Кількість та опис усіх необхідних характеристик товарів (технічна специфікація)» Додатку 2 до тендерної документації.
Просимо пояснити, чому не відхилену тендерну пропозицію учасника TOB ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-12 16:07:20
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-06-27-010915-a), проведеної Комунальним підприємством «Міське управління справами» Дніпровської міської ради (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
У складі тендерної пропозиції TOB ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" завантажено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Легкові автомобілі (код за ДК 34110000-1 – Легкові автомобілі) (файл «Додаток 2_ТТХ.pdf), в якому відсутні позиції, що зазначені в пункті 1.1.2 Комплектація, а саме: оздоблення комбінованою шкірою керма, оздоблення сидінь комбінованою шкірою з перфорацією, чим не дотримано вимоги пункту 1.1.2 «Комплектація» розділу «І. Кількість та опис усіх необхідних характеристик товарів (технічна специфікація)» Додатку 2 до тендерної документації.
Просимо пояснити, чому учаснику TOB ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" не направлено вимогу про усунення невідповідностей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-14 16:50:55
Про надання пояснення по закупівлі UA-2023-06-27-010915-a
При перевірці документів тендерної пропозиції учасників ТОВ «Фірма «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД», уповноваженою особою не було виявлено відсутність характеристик товару в пункті 1.1.2 Комплектація, а саме: оздоблення комбінованою шкірою керма, оздоблення сидінь комбінованою шкірою з перфорацією у документів (файл «Додаток 2_ТТХ.pdf). Через це не було направлено вимогу про усунення невідповідностей.
Однак, після повідомлення від Держаудитслужба України про виявлення невідповідностей, Замовник звернувся до ТОВ «Фірма «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД» з прохання пояснити відсутність деяких технічних характеристик до товару у вищезазначеному документі.
На підтвердження того, що товар (легковий автомобіль Toyota Land Cruiser 150 2.755 WAGON A/T, Суфікс Z5, JTEBR3FJ305026056) був укомплектований та поставлений відповідно до технічного завдання затвердженого замовником (Додаток №2 до тендерної документації) надаємо лист-пояснення від ТОВ «Фірма «АЛМАЗ МОТОР, ЛТД».
Крім того, замовник вживає заходи щодо внесення змін до Договору № 51 від 12.07.2023.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби України здійснено заходи щодо приведення у відповідність умови Договору від 12.07.2023 №51 стосовно комплектації автомобіля.
2023-09-22 14:16:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2023 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" |
2 180 000,00
UAH з ПДВ
|
2 130 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРЕМІУМ МОТОР" |
2 190 000,00
UAH з ПДВ
|
2 145 560,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "АЛМАЗ МОТОР, ЛТД" #23946642 |
Переможець |
2 130 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2023 14:08
|
ДУ №2.PDF | зміни до договору |
22 вересня 2023 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2023 10:46
|
ДУ №1.PDF | зміни до договору |
31 липня 2023 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 12:13
|
Договір №51 від 12.07.2023.PDF | укладений |
12 липня 2023 12:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |