Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТАРОВІРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04398092 |
Вебсайт: | https://starovirivska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 63251, Україна , Харківська обл., Красноградський р-н, село Старовірівка, вул. Центральна, будинок 60 |
Контактна особа: |
Оксана Чернова +380505868209 zakupkistaroverovka@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2023 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2023 14:36 |
Початок аукціону: | 06 липня 2023 14:36 |
Очікувана вартість: | 16 306 346,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 81 531,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | на вимогу підрядника, на підставі наданного рахунку на небюджетний рахунок відкритий в органах Казначейства, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцем робіт, виключно на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | розрахунок здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт (№КБ-2в, КБ-3) | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 червня 2023 11:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 червня 2023 11:46 |
перелік змін до Тендерної документації.docx | |
29 червня 2023 11:46 |
нова редакція тендерної документації.doc | |
29 червня 2023 11:46 |
додаток 6 (нова редакція лист згода).docx | |
29 червня 2023 11:46 |
додаток 4 (нова редакція тендерна пропозиція).docx | |
29 червня 2023 11:46 |
додаток 5 (нова редакція проекту договору).docx | |
29 червня 2023 11:46 |
додаток 2 (нова редакція пункт 47 особливостей).docx | |
29 червня 2023 11:46 |
додаток 1 (нова редакція кваліфікаційні критерії).docx | |
29 червня 2023 11:46 |
додаток 3 (нова редакція технічне завдання).doc | |
27 червня 2023 10:37 |
тендерна документація.doc | |
27 червня 2023 10:37 |
додаток 6 (лист згода).docx | |
27 червня 2023 10:37 |
додаток 4 (тендерна пропозиція).docx | |
27 червня 2023 10:37 |
додаток 5 (проект договору).docx | |
27 червня 2023 10:37 |
додаток 2 (пункт 47 особливостей).docx | |
27 червня 2023 10:37 |
додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx | |
27 червня 2023 10:37 |
додаток 3 (технічне завдання).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-01-000020 ● b2fb5deb9bac4206afbf145bc93a36a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2023 18:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.08.2023 № 177
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 31.07.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 01.08.2023 № 177
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2023-06-27-002681-a 27.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-02 11:10:22
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Толстого в с. Старовірівка Красноградського району Харківської області (Коригування)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-27-002681-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-02 13:41:56
Відповідь на звернення
Пояснення з приводу вищевикладеного замовник, Старовірівська сільська рада, надає наступне:
«1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт Капітальний ремонт дороги по вул. Толстого в с. Старовірівка Красноградського району Харківської області (Коригування), (код ДК 021:2015 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-27-002681-a формувалися на підставі обстеження експлуатаційного стану існуючої автомобільної дороги. Під час такого визначено потребу у відновленні технічних параметрів та нормативних навантажень відповідно до ДБН В.2.3.4:2015 «Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» та інших нормативних вимог. Окрім того, на виконання «Програми по утриманню та ремонту автомобільних доріг Старовірівської сільської територіальної громади на 2023 рік» затвердженою рішенням XXXVII сесії Старовірівської сільської ради VIII скликання від 22.12.2022р. №3440 зі змінами внесеними рішенням XLI сесії VIII скликання від 14.03.2023р. №3489, відповідно до потреб та в інтересах жителів Старовірівської сільської громади. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектно-кошторисної документації з урахуванням Кошторисних норм україни «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом Капітальний ремонт в с. Старовірівка по вул. Толстого (Коригування). Роботи повинні бути якісними, надаватись відповідно до встановлених стандартів, норм і правил, технічни характеристики викладені в Додатку 3 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі робіт Капітальний ремонт дороги по вул. Толстого в с. Старовірівка Красноградського району Харківської області (Коригування), (код ДК 021:2015 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-27-002681-a, розрахована виходячи із визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) (далі — Методика) та визначений відповідно до дефектного акту, з урахуванням до вимог ДСТУ, ГБН та нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, кошторисним нормам України в будівництві. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі розробленої кошторисної документації з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом Капітальний ремонт дороги по вул. Толстого в с. Старовірівка Красноградського району Харківської області (Коригування). Розмір бюджетного призначення послуг визначений на підставі планування бюджету Старовірівської сільської ради на 2023 рік, рішення XXXVII сесії VIII скликання Старовірівської сільської ради від 22 грудня 2022 року №3436 «Про бюджет Старовірівської сільської територіальної громади на 2023 рік» зі змінами та додатками, з врахуванням розподілу вільного залишку, що утворився на 01.01.2023 року, рішення XLI сесії VIII скликання від 14 березня 2023 року №3485. При визначенні технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення, щодо визначення предмету закупівлі робіт Капітальний ремонт дороги по вул. Толстого в с. Старовірівка Красноградського району Харківської області (Коригування), (код ДК 021:2015 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-27-002681-a, також були враховано пропозиції та побажання від депутатів сільської ради Старовірівської територіальної громади. Таким чином, очікувана вартість була розроблена виходячи з реального фінансування та відповідає кошторисної документації.
2) Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено відповідно до постанови Кабміну №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному сайті Старовірівської територіальної громади протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за посиланням: https://starovirivska-gromada.gov.ua/; https://starovirivska-gromada.gov.ua/news/1687872159/».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-08-07 16:05:28
Звернення до Держаудитслужби України
Відповідно до пункту 1 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Державна аудиторська служба України (далі за текстом — Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Згідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю є господарським договором, що укладається між замовником і учасником, відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Визначення істотних умов договору містяться у статті 638 Цивільного кодексу України та визначають умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Також, за приписами статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов`язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов`язкові умови договору відповідно до законодавства.
Відповідно до положень ст. 638 Цивільного кодексу України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Також у висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів, що не узгоджується з вимогою Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Північно-східним офісом Держаудитслужби не обґрунтовано такий спосіб усунення недоліків закупівлі, як недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, а також не зазначено причинно-наслідкового зв`язку між притягненням до відповідальності і встановленими порушеннями.
Основні вимоги до договору не передбачають зміни істотних умов договору та ніяким чином не відносяться до істотних умов договору.
Згідно з Додатком 5 до тендерної документації та в Пунктом 3 Проект договору про закупівлю Розділу 6 Результати торгів та укладання договору про закупівлю, Замовником вказано: «Проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель. Учасник повинен надати у складі пропозиції заповнений своїми реквізитами та підписаний зі своєї сторони проект договору.» Між Замовником та Підрядником був заключений Договір №389 від 26.07.2023року зміст якого відповідає повністю проекту договору, наданому Замовником в Додатку 5 до тендерної документації. При укладанні даного договору не були порушені вимоги тендерної документації та тендерної пропозиції переможця.
Рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.
Принцип обґрунтованості рішення вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації.
Замовник не бачить яким чином він порушив вимоги абзацу третього пункту 49 Постанови №1178. Відповідно до абзацу третього пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами й доповненнями), Замовник укладає договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, тому звертається до Держаудитслужби України по висновку, а саме:
1) В якій частині тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону.
2) В якій частині договір не відповідає тендерній пропозиції переможця.
3) Яким чином Замовником було порушено абзац третій пункту 49 Постанови №1178.
4) За яке, порушення замовник повинен притягнути відповідальних осіб до відповідальності.
5) Яким чином Замовник повинен притягнути до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-08-09 12:12:06
Роз’яснення змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Північно-східний офіс Держаудитслужби розглянув Ваше звернення від 07.08.2022 за роз’ясненнями щодо висновку моніторингу процедури публічної закупівлі (далі - Звернення) UA-2023-06-27-002681-a та повідомляє.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей, здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Згідно вимог пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Приписами статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Згідно частини третьої статті 22 закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, підпунктом 7 пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції учасника підписаного ним проєкту договору, згідно з Додатком 5 до тендерної документації та з пунктом 3 розділу 6 тендерної документації.
Також встановлено, що згідно пункту 3 розділу 6 тендерної документації основні вимоги викладені у проєкті договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів.
Крім того, приміткою Додатку 5 до тендерної документації передбачено: «Проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель. Учасник повинен надати у складі пропозиції заповнений своїми реквізитами та підписаний зі своєї сторони проект договору».
Відповідно до вимог абзацу третього пункту 49 Постанови №1178 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Оскільки договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, то умови, зазначені Замовником в тендерній документації щодо можливості зміни основних вимог проєкту договору є порушенням вимог абзацу третього пункту 49 Постанови №1178.
В свою чергу, згідно з пунктом 18 Особливостей № 1178 із змінами, внесеними Постановою № 471, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам абзацу третього пункту 49 та пункту 18 Особливостей № 1178 із змінами, внесеними Постановою № 471 (які діяли на час проведення даної процедури закупівлі).
Отже, проведеним моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 49 Постанови №1178 в частині наявності можливості зміни основних вимог проєкту договору, у той час, як Замовник повинен укладати договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі від 03.08.2023 не містить інформації щодо невідповідності договору тендерній пропозиції переможця.
Притягнення осіб, якими допущені виявлені порушення, до відповідальності (матеріальної, дисциплінарної) здійснюється за рішенням керівника, оформленого відповідним розпорядчим документом (наказом, розпорядженням тощо).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Старовірівською сільською радою до суду буде оскаржено висновк Північно-східного офісу держаудитслужби від 03.08.2023року про результати моніторингу закупівлі робіт Капітальний ремонт дороги по вул. Толстого в с. Старовірівка Красноградського району Харківської області (Коригування), код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електроперередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-27-002681-a. Про відкриття провадження по справі та номер справи, буде зазначено додатково, протягом наступного робочого дня з дати отримання інформації про відкриття провадження.
2023-08-10 08:05:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Старовірівською сільською радою до суду буде оскаржено висновк Північно-східного офісу держаудитслужби від 03.08.2023року про результати моніторингу закупівлі робіт Капітальний ремонт дороги по вул. Толстого в с. Старовірівка Красноградського району Харківської області (Коригування), код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електроперередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-27-002681-a. Про відкриття провадження по справі та номер справи, буде зазначено додатково, протягом наступного робочого дня з дати отримання інформації про відкриття провадження. |
Дата публікації: | 10 серпня 2023 |
Номер відкриття провадження: | справа №520/22453/23. Провадження №П/520/24838/23 від 17.08.2023р. Харківський окружний адміністративний суд |
Дата відкриття провадження: | 17 серпня 2023 |
Документи:
18 серпня 2023 13:14
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2023 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОГАНІСЯН АВЄТІК АКОПОВИЧ" |
12 147 098,00
UAH з ПДВ
|
12 147 098,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОДОРБУД-ПЛЮС" |
12 800 446,36
UAH з ПДВ
|
12 800 446,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" |
13 978 626,20
UAH з ПДВ
|
13 180 317,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" |
14 105 665,46
UAH з ПДВ
|
13 180 334,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" |
14 297 004,24
UAH з ПДВ
|
14 297 004,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" |
15 863 756,11
UAH з ПДВ
|
15 863 756,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОГАНІСЯН АВЄТІК АКОПОВИЧ" #3396015717 |
Відхилено |
12 147 098,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2023 16:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2023 11:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОДОРБУД-ПЛЮС" #42860208 |
Переможець |
12 800 446,36
UAH з ПДВ
|
18 липня 2023 10:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2023 09:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2023 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2023 12:09
|
додаткова угода №2 до договору №389.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2023 13:27
|
додаткова угода №1 до договору №389.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2023 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2023 16:07
|
договір №389.pdf | укладений |
26 липня 2023 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в договірі в частині інформації про субпідрядника. |
Номер договору про закупівлю: | договір №389 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору становить 12 749 916,97 (Дванадцять мільйонів сімсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот шістнадцять гривень 97 коп.), в тому числі ГІДВ (20%) -2 124 986,16 (два мільйона сто двадцять чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят шість гривень 16 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | договір №389 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |