Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 35075848 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , м. Київ обл., м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, буд.3 |
Контактна особа: |
Шуляк Олег Іванович 380631369021 35075848@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2023 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2023 14:05 |
Початок аукціону: | 04 липня 2023 14:05 |
Очікувана вартість: | 3 536 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 680,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22110000-4: Друковані книги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2023 17:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2023 17:23 |
ТД_Відкриті_торги_за_особливостями послуги з розробки дидактичного посібника.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-18-000050 ● f8975a07792946629532b28e78a63b31
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2023 № 195
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-06-26-012428-a 26.06.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-21 09:54:34
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-26 11:13:58
Пояснення на запит
Комунальне некомерційне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА" (надалі - Підприємство) на запит про надання пояснень повідомляє наступне.
Дидактичні посібники закуповуються як допоміжний навчальний матеріал для учнів шкіл міста Києва, в якості реалізації п. 1 пп. 1.3 підпрограми «Єдиний інформаційно-освітній простір закладів освіти» Міської комплексної цільової програми «Освіта Києва. 2019 – 2023 роки», а саме: Впровадження елементів е-навчання в закладах загальної середньої освіти.
Технічне завдання розроблене експертною комісією Замовника, з метою виконання Постанови Кабінету Міністрів від 21.02.2018 р. №87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти», якісні характеристики предмета закупівлі сформовано у відповідності до завдань, можливостей та потреб навчального процесу, а також рівня бюджетних призначень. Підібрано найбільш оптимальні технічні характеристики у відповідності до розміру наявного фінансування. Всі дидактичні матеріали відповідають затвердженим освітнім програмам в Україні, про що зазначено в технічному завданні до закупівлі.
Кількість посібників які закуповуються обмежено обсягом бюджетних призначень, та є оптимальною. З урахуванням існуючих та імовірних закупівель планується забезпечення кожної ЗЗСО міста дидактичними матеріалами в 2023 році.
Вартість закупівлі визначено на підставі проведеного моніторингу цін на аналогічні посібники в Україні. Інформацію отримано з відкритих джерел та за допомогою запитів цінових пропозицій від продавців дидактичних матеріалів.
Стосовно питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), і суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Комунальне некомерційне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА" не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщується Підприємством на веб-сайті kyivaudit.gov.ua згідно розпорядження ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) від 11.09.2009 року №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу "Київаудит"».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2023 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТБІНД УКРАЇНА" |
3 316 000,00
UAH з ПДВ
|
3 316 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОСТОЮК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
3 534 024,00
UAH з ПДВ
|
3 534 024,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТБІНД УКРАЇНА" #40087417 |
Переможець |
3 316 000,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2023 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2023 19:40
|
ДУ 77 ДОГОВІР.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2023 19:39
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2023 15:19
|
Договір 77.pdf | укладений |
11 липня 2023 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 06-09/77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |