Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05397574 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Шагай Наталія 380342530651 natalia.ykb@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2023 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 021 938,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2023 17:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2023 17:04 |
Додаток 2.docx | |
26 червня 2023 17:04 |
Додаток 1.doc | |
26 червня 2023 17:03 |
Додаток 4.doc | |
26 червня 2023 17:03 |
Тендерна документація.pdf | |
26 червня 2023 17:02 |
Додаток 3 - вул. Желехівського.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-18-000006 ● e20b074c85154827b0b6f311b10b8499
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 10:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.07.2023 №44-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.07.2023 №44-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-06-26-012211-a 26.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-19 15:56:34
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з благоустрою на вул. Желехівського в м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-26-012211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (за наявності).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-21 11:52:56
Пояснення на запит
Станом на дату оголошення закупівлі розмір бюджетних призначень на 2023 рік складає 3 091 968,00 грн. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення Івано-Франківської міської ради від 22.12.2022 р. №227-32 «Про бюджет Івано-Франківської міської територіальної громади на 2023 рік» (із змінами):
http://www.namvk.if.ua/dt/816258/
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість визначено відповідно до інвесторської документації та дефектного акту по об’єкту Закупівлі (UA-2023-06-26-012211-a) та зазначені в Додатку 3 Тендерної документації в електронній системі закупівель PROZORRO.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням: https://www.mvk.if.ua/obgrzak/54180
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" |
2 221 836,00
UAH з ПДВ
|
2 221 836,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" #39053510 |
Переможець |
2 221 836,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2023 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2023 09:39
|
ДУ 1 32-23.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2023 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 15:08
|
32-23.pdf | укладений |
12 липня 2023 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку із уточненням об`ємів надання послуг, договірна ціна Договору становить 1 745 852,40 грн. в т.ч. ПДВ 20% - 290 975,40 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 32-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |