Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція очисних споруд господарсько-побутової каналізації у м. Бердичеві (І черга будівництва, потужністю 12500м3/доб.) Коригування.» (Код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
3 467 892,00 UAH
UA-2023-06-23-012496-a cdd144c2052246aa9bad894e6cb2d530
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Поліщук

+380414344299 zakupki1aquabrd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРДИЧІВВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 32569790
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Житомирська, буд. 87
Контактна особа: Юлія Поліщук
+380414344299
zakupki1aquabrd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція очисних споруд господарсько-побутової каналізації у м. Бердичеві (І черга будівництва, потужністю 12500м3/доб.) Коригування.» (Код ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Житомирська, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

23 червня 2023 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2023 18:37
Протокол 268_20230623_0001.pdf
23 червня 2023 18:37
Лист 2_20230623_0001.pdf
23 червня 2023 18:37
Лист 1_20230623_0001.pdf
23 червня 2023 18:37
Відповідь1_20230623_0001.pdf
23 червня 2023 18:37
Відповідь2_20230623_0001.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА АРХІТЕКТУРНО-ПЛАНУВАЛЬНА МАЙСТЕРНЯ"
#36549029
Переможець 3 467 892,00
UAH
23 червня 2023 18:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2024 12:12
ДУ до Договору ЖАПМ.pdf зміни до договору
07 червня 2024 12:11
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2024 19:17
ДУ4.pdf зміни до договору
25 березня 2024 19:15
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 17:17
ДУ 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 17:16
Договір 208 з додатками_20230623_0001.pdf укладений
23 червня 2023 18:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.651-654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, на підставі листа Підрядника за вих.№05/80т від 15.12.2023р., пп. 4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, п.п. 3 п. 16.1 Договору на коригування проектно-кошторисної документації №208 від 21.06.2023 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та строк дії договору без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.651-654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, пп. 4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, п.п. 3 п. 16.1 Договору на коригування проектно-кошторисної документації №208 від 21.06.2023 року, на підставі листа Підрядника за вих.№18/03 від 18.03.2024р., Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та строк дії договору без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення Бердичівької міської ради Житомирської області №1347 від 08.05.2024 "Про внесення змін в назву обєкту будівництва", ст.651-654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, пп. 4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, п.п. 3 п. 16.1 Договору на коригування проектно-кошторисної документації №208 від 21.06.2023 року, на підставі листа Підрядника за вих.№29/05 від 29.05.2024р., Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та строк дії договору без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML