Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК - 021:2015 (CPV) - 44910000-2- Будівельний камінь «Придбання та встановлення намогильних споруд на місці почесних поховань»
Очікувана вартість
13 920 000,00 UAH
UA-2023-06-23-012222-a 494dc70dabe946cea3799871b3dacd4c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бейн Анатолій Григорович

+380964296428 kp-kombinat-kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комбінат комунальних підприємств
Код ЄДРПОУ: 03357004
Місцезнаходження: 18003, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Кривалівська, 122
Контактна особа: Бейн Анатолій Григорович
+380964296428
kp-kombinat-kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2023 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2023 00:00
Очікувана вартість: 13 920 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір: 315 000.00 грн. (Триста п’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником банківської гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628. Разом із банківською гарантією у складі тендерної пропозиції надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку-гаранту, та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка або виписка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 315000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44910000-2: Будівельний камінь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
83 штуки
Надгробок гранітний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, (в межах сектору для здійснення почесних поховань на кладовищі №3 у м.Черкаси, на могилах загиблих (померлих осіб), які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44910000-2 — Будівельний камінь
4 штуки
Надгробок гранітний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, (в межах сектору для здійснення почесних поховань на кладовищі №3 у м.Черкаси, на могилах загиблих (померлих осіб), які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44910000-2 — Будівельний камінь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 червня 2023 17:27

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір: 315 000.00 грн. (Триста п’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником банківської гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628. Разом із банківською гарантією у складі тендерної пропозиції надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку-гаранту, та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка або виписка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника

Сума забезпечення: 315000 UAH
23 червня 2023 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2023 17:27
ТД_намогильні споруди.docx
23 червня 2023 17:27
проект договору додаток 2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-13-000009 ● b838f89b46e44b08a41f0845cf528303
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2023 10:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.10.2023 № 205

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Валентин ДОВГИЙ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.10.2023 № 205



Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2023-06-23-012222-a
23.06.2023 КП Комбінат комунальних підприємств Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-16 15:05:01

Про надання пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-24 20:36:33

пояснення Замовника

У відповідь на запитання від 16.10.2023 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Код за ДК - 021:2015 (CPV) - 44910000-2- Будівельний камінь «Придбання та встановлення намогильних споруд на місці почесних поховань» (ID: UA-2023-06-23-012222-a)», повідомляємо наступне:
1) На питання - Чому при визначені предмета закупівлі вами не дотримано вимог законодавства у сфері закупівель?
Повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок № 708).
Предмет закупівлі визначається замовником самостійно, з урахуванням вимог Порядку № 708, який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг та «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), який визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 22 статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Єдиний зaкyпiвeльний cлoвник 6aзyєтьcя нa cиcтeмi кoдiв, щo мaють iєpapxiчнy cтpyктypy i cклaдaютьcя з дeв’яти цифp. Кoд cклaдaєтьcя з 8 цифp.
Пpeдмeт зaкyпiвлi тoвapiв i пocлyг згiднo з Пopядкoм мaє визнaчaтиcя зa пoкaзникoм чeтвepтoï цифpи, тобто за класом. Клac вкaзyють пepшi чoтиpи цифpи (XXXX0000-Y). Нaтoмicть пepшi тpи цифpи визнaчaють гpyпy (XXX00000-Y).
Відповідно до п. 27 ч. 1 ст 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що роботами в розумінні даного Закону, а саме: роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року N 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Водночас, згідно п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону наведено визначення товару, а саме: товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Отже, Замовником - КП Комбінат комунальних підприємств, на виконання Рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 25.04.2023 №427, оголошено та проведено процедуру із закупівлі саме товару - Код за ДК - 021:2015 (CPV) - 44910000-2- Будівельний камінь, із наведенням більш розширеної назви - Придбання та встановлення намогильних споруд на місці почесних поховань, для більш детального розуміння потенційними учасниками, який саме вид будівельного каменю та для якого призначення закуповується, оскільки Єдиний закупіввельний словник не містить такого чітко визначеного виду товару як «могильна спруду/камінь». Зауважуємо, що предмет даної закупівлі є саме товар, проте у зв’язку із специфікою даного виду товару неможливе використання згідно його функціонального призначення без відповідного встановлення.
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
На підставі вище викладеного, Замовником було правомірно, обґрунтовано та законно визначено предмет даної закупівлі для забезпечення потреби територіальної громади м. Черкаси, а саме як товару, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства у сфері закупівель.
2) На запитання - Чому при складанні тендерної документації замовником не дотримано норм ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ?
Пояснюємо наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII зі змінами (далі – Закон), згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Крім обов’язкових умов, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані будь яким іншим нормативно-правовим актом не заборонено встановлювати вимогу щодо узгодження зовнішнього вигляду, як в даному випадку, могильного каменю для загиблих воїнів.
Вимога, викладена у п. 13 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання замовнику 2 готових комплектів пам’ятника та встановити їх за власний кошт, для огляду замовником та їх затвердження, обумовлена та встановлена насамперед тим, що предмет даної закупівлі має виключно специфічний характер, а тому лише виключно точна відповідність усім заявленим технічним вимогам та ескізу, в тому числі якість каменю та матеріалів, що вимагаються замовником даними технічними вимогами і якісними характеристиками, є основною умовою та підставою для визначення такої тендерної пропозиції такою, що повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відповідно допускається до оцінки. Оскільки Замовником дана процедура закупівлі проводилася для забезпечення виконання рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 25.04.2023 №427, тому тендерна документація містить саме такі технічні характеристики, призначені для вшанування пам’яті загиблих воїнів, для здійснення почесних поховань на кладовищі №3 у м. Черкаси, на могилах загиблих (померлих осіб), які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, крім того кожен із надгробків повинен бути ідентичним за виключенням художніх робіт, які погоджуються із рідними померлих воїнів з урахуванням технічних характеристик, зазначених у даному Додатку.
З урахуванням вище викладеного, Замовником було складено тендерну документацію у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель та вказані вами у запиті порушення є непідтвердженими.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-16 15:05:04

Про надання пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-24 20:39:51

Пояснення Замовника

У відповідь на запитання від 16.10.2023 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Код за ДК - 021:2015 (CPV) - 44910000-2- Будівельний камінь «Придбання та встановлення намогильних споруд на місці почесних поховань» (ID: UA-2023-06-23-012222-a)», повідомляємо наступне:
1) На питання - Чому при визначені предмета закупівлі вами не дотримано вимог законодавства у сфері закупівель?
Повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок № 708).
Предмет закупівлі визначається замовником самостійно, з урахуванням вимог Порядку № 708, який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг та «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), який визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 22 статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Єдиний зaкyпiвeльний cлoвник 6aзyєтьcя нa cиcтeмi кoдiв, щo мaють iєpapxiчнy cтpyктypy i cклaдaютьcя з дeв’яти цифp. Кoд cклaдaєтьcя з 8 цифp.
Пpeдмeт зaкyпiвлi тoвapiв i пocлyг згiднo з Пopядкoм мaє визнaчaтиcя зa пoкaзникoм чeтвepтoï цифpи, тобто за класом. Клac вкaзyють пepшi чoтиpи цифpи (XXXX0000-Y). Нaтoмicть пepшi тpи цифpи визнaчaють гpyпy (XXX00000-Y).
Відповідно до п. 27 ч. 1 ст 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що роботами в розумінні даного Закону, а саме: роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року N 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Водночас, згідно п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону наведено визначення товару, а саме: товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Отже, Замовником - КП Комбінат комунальних підприємств, на виконання Рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 25.04.2023 №427, оголошено та проведено процедуру із закупівлі саме товару - Код за ДК - 021:2015 (CPV) - 44910000-2- Будівельний камінь, із наведенням більш розширеної назви - Придбання та встановлення намогильних споруд на місці почесних поховань, для більш детального розуміння потенційними учасниками, який саме вид будівельного каменю та для якого призначення закуповується, оскільки Єдиний закупіввельний словник не містить такого чітко визначеного виду товару як «могильна спруду/камінь». Зауважуємо, що предмет даної закупівлі є саме товар, проте у зв’язку із специфікою даного виду товару неможливе використання згідно його функціонального призначення без відповідного встановлення.
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
На підставі вище викладеного, Замовником було правомірно, обґрунтовано та законно визначено предмет даної закупівлі для забезпечення потреби територіальної громади м. Черкаси, а саме як товару, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства у сфері закупівель.
2) На запитання - Чому при складанні тендерної документації замовником не дотримано норм ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ?
Пояснюємо наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII зі змінами (далі – Закон), згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 року, та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Крім обов’язкових умов, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані будь яким іншим нормативно-правовим актом не заборонено встановлювати вимогу щодо узгодження зовнішнього вигляду, як в даному випадку, могильного каменю для загиблих воїнів.
Вимога, викладена у п. 13 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання замовнику 2 готових комплектів пам’ятника та встановити їх за власний кошт, для огляду замовником та їх затвердження, обумовлена та встановлена насамперед тим, що предмет даної закупівлі має виключно специфічний характер, а тому лише виключно точна відповідність усім заявленим технічним вимогам та ескізу, в тому числі якість каменю та матеріалів, що вимагаються замовником даними технічними вимогами і якісними характеристиками, є основною умовою та підставою для визначення такої тендерної пропозиції такою, що повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відповідно допускається до оцінки. Оскільки Замовником дана процедура закупівлі проводилася для забезпечення виконання рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 25.04.2023 №427, тому тендерна документація містить саме такі технічні характеристики, призначені для вшанування пам’яті загиблих воїнів, для здійснення почесних поховань на кладовищі №3 у м. Черкаси, на могилах загиблих (померлих осіб), які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, крім того кожен із надгробків повинен бути ідентичним за виключенням художніх робіт, які погоджуються із рідними померлих воїнів з урахуванням технічних характеристик, зазначених у даному Додатку.
З урахуванням вище викладеного, Замовником було складено тендерну документацію у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель та вказані вами у запиті порушення є непідтвердженими.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-17 09:43:36

Про надання пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-24 20:41:41

Пояснення Замовника

У відповідь на запитання від 17.10.2023 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Код за ДК - 021:2015 (CPV) - 44910000-2- Будівельний камінь «Придбання та встановлення намогильних споруд на місці почесних поховань» (ID: UA-2023-06-23-012222-a)», повідомляємо наступне:
1) На питання - Чому відповідно до Додаткової угоди від 25.07.2023 року № 1 вами встановлено погіршення якості предмета закупівлі в частині виключення послуг з облаштування тротуарною плиткою, при цьому сума Договору залишилась незмінною?
Повідомляємо наступне:

Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (далі – Наказ №708), визначається «Порядок визначення предмета закупівлі», згідно якого встановлені правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Пунктом 3 Наказу № 708, визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Також, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Наказ №1082) визначено процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Відповідно до пункту 12 Наказу №1082, визначено, що під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях зазначається інформація щодо:
назви предмета закупівлі (у разі визначення предмета закупівлі - послуга з виконання науково-технічних робіт, у цьому електронному полі зазначається конкретна назва науково-технічної роботи);
коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів або назва згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви.
Предметом даної процедури закупівлі є товар - Код за ДК - 021:2015 (CPV) - 44910000-2- Будівельний камінь «Придбання та встановлення намогильних споруд на місці почесних поховань». Предметом у проекті договору було визначено, що «1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Постачальник передає у власність Покупцеві, а Покупець приймає та оплачує (далі - Товар) _________. Загальна кількість, часткове співвідношення (асортимент, сортамент, номенклатура), одиниця виміру, ціна за одиницю виміру та загальна ціна яких визначена Сторонами у Специфікації, що є додатком № 1 до цього Договору.». також, п. 3.1 та 3.2. було вказано, що: «3.1. Ціни на Товар, що поставляється Постачальником вказуються у Специфікації, що є невід’ємною частиною даного Договору. Сторони визначають, що ціни на Товар, вказані у Специфікації, є дійсними на дату укладання цього Договору та погоджені Сторонами.
3.2. Ціна товару включає всі витрати пов’язані із технічними характеристиками товару, в тому числі роботи по встановленню надгробка, художні роботи та облаштування тротуарною плиткою.»
За результатами проведеної публічної процедури, між Замовником – КП Комбінат комунальних підприємств та ФОП Альбін О.М. було укладено Договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти № 71 від 19.07.2023 року.
Сторонами, з метою більш точного приведення умов договору до вказаного предмету закупівлі було укладено Додаткову угоду №1 від 25.07.2023 року до вказаного договору та викладено, зокрема, п. 3.2. в новій редакції «Ціна товару включає всі витрати пов’язані із технічними характеристиками товару, в тому числі роботи по встановленню надгробка, художні роботи», що не суперечить ані Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями), ані Цивільним кодексом України, ані Господарським кодексом України.
Водночас, зауважуємо, що основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього викладені у ст. 41 Закону №922.
За ч. 1 вказаної статті договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
За вимогами ч. 4 ст. 41 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов`язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов`язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Пунктом 19 Особливостей встановлено, що Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов`язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об`єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв`язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв`язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку на добу наперед, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
8) зміни умов у зв`язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов`язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Істотними умовами будь-якого договору є предмет закупівлі (визначений за ДК 021:2015), обсяги закупівлі (річні, згідно річного плану), та ціна, яка формується з урахуванням коливання котирувальних цін на природний газ, згідно інформації у відкритих до вільного доступу офіційних джерел, індексується у відповідності індексу інфляції на кінець року за даними Мінфіну з відкритого офіційного джерела.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону №922 предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Тож, сторонами Договору №71 від 19.07.2023 року, із їх власного волевиявлення приведено умови договору у більш чітку відповідність до визначеного предмету закупівлі, виключивши неточність, водночас крім вказаного, Додатковою угодою від 25.07.2023 року викладено п.п. 2.2., 3.2., 5.1., 6.3.,14.2 Договору № 71 в новій редакції, чим загалом покращено якості предмета закупівлі.
З урахуванням вище викладеного, Замовник – КП Комбінат комунальних підприємств повідомляє, що у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами, а викладені у запиті від 17.10.2023 року порушення є непідтвердженими.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-10-30 13:52:27

Роз'яснення щодо висновку

У висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі Код за ДК - 021:2015 (CPV) - 44910000-2- Будівельний камінь «Придбання та встановлення намогильних споруд на місці почесних поховань» визначено зобов'язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень за договором від 19.07.2023 року № 71 шляхом приведення договору від 19.07.2023 року № 71 в первинний стан та визнання додаткової угоди від 25.07.2023 року № 1 недійсною, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. У відповідності до ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. На підставі викладеного, просимо роз'яснити викладене у висновку зобов'язання, а саме: 1) чому пункт 3 висновку не містить посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акту, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов`язує Замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення ? 2) які будуть правові наслідки для Замовника щодо не визнання додаткової угоди від 25.07.2023 року № 1 недійсною ?

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2023-11-01 11:08:55

Відповідь на питання

1) Посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акту, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов`язує Замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, які містяться у п. 3 Висновку.
2) Відповідно до частини 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення: Порушення законодавства про закупівлі: Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник повністю не погоджується із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі, а також буде оскаржувати його до суду у встановленому порядку та строки, про що буде повідомлено додатково

2023-11-01 17:35:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • не усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • не усунуто

Порушення в моніторингу не усунуто

2024-01-18 11:50:48

Оскарження в суді

Опис: Ухвалою Черкаського окружного адміністративного суду від 20.11.2023р. у справі №580/10688/23 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі
Дата публікації: 23 листопада 2023
Номер відкриття провадження: 580/10688/23
Дата відкриття провадження: 20 листопада 2023

Документи:

07 березня 2024 13:43
Електронний підпис
07 березня 2024 13:38
Рішення суду від 19.01.2024
23 листопада 2023 12:40
Ухвала про відкриття провадження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "АЛЬБІН ОЛЕКСІЙ МИХАЙЛОВИЧ" 13 461 000,00
UAH з ПДВ
13 461 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 липня 2023 17:39
Електронний підпис
05 липня 2023 17:37
Витяг ЄДР.pdf
05 липня 2023 12:35
Електронний підпис
05 липня 2023 12:33
Довідка переможця.pdf
05 липня 2023 12:33
Довідка (2).zip
05 липня 2023 12:33
vytiah_pro_nesudymist_vid_YYYY.MM.DD.pdf
03 липня 2023 12:24
Електронний підпис
03 липня 2023 12:19
паспорт сировини.pdf
03 липня 2023 12:19
паспорт.pdf
03 липня 2023 12:19
3.гар.лист валюта.pdf
03 липня 2023 12:19
Витяг ЄДР.pdf
03 липня 2023 12:19
4.лист пояснення ст 44.pdf
03 липня 2023 12:19
15.згода пд.Альбін.pdf
03 липня 2023 12:19
13.посадова.pdf
03 липня 2023 12:19
2.термін поставки.pdf
03 липня 2023 12:19
проект договору.pdf
03 липня 2023 12:19
Відгук.pdf
03 липня 2023 12:19
14.Згада працівники.pdf
03 липня 2023 12:19
7.довідка досвід.pdf
03 липня 2023 12:19
Аналогічний договір.pdf
03 липня 2023 12:19
11.довкілля.pdf
03 липня 2023 12:19
9.п.47.pdf
03 липня 2023 12:19
8.Довідка працівники.pdf
03 липня 2023 12:19
10.тех.завдання.pdf
03 липня 2023 12:19
Паспорт 19.05.23.pdf
03 липня 2023 12:19
Довідка покриття.pdf
03 липня 2023 12:19
витяг єп , витяг пдв.pdf
03 липня 2023 12:19
12.зміни договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АЛЬБІН ОЛЕКСІЙ МИХАЙЛОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АЛЬБІН ОЛЕКСІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
#2467511514
Переможець 13 461 000,00
UAH з ПДВ
04 липня 2023 17:25

Документи

04 липня 2023 17:25
Довідка НАЗК
04 липня 2023 17:25
Електронний підпис
04 липня 2023 00:01
Звіт з ЄДР (припинено)
04 липня 2023 00:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2023 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АЛЬБІН ОЛЕКСІЙ МИХАЙЛОВИЧ"
#2467511514
13 461 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2023 17:25
Довідка НАЗК
04 липня 2023 17:25
Електронний підпис
04 липня 2023 00:01
Звіт з ЄДР (припинено)
04 липня 2023 00:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2024 17:53
Електронний підпис укладений
07 березня 2024 14:02
Дод.угода 5.pdf зміни до договору
07 березня 2024 14:00
Електронний підпис укладений
22 лютого 2024 08:18
Дод.угода _4 (1).pdf зміни до договору
22 лютого 2024 08:16
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 18:17
Ду 3 71.pdf зміни до договору
03 січня 2024 18:15
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 20:23
Додаткова угода 2 дог 71.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 20:21
Електронний підпис укладений
26 липня 2023 13:50
ДУ 1 камінь.pdf зміни до договору
26 липня 2023 13:49
Електронний підпис укладений
19 липня 2023 19:37
Договір _ 71.pdf укладений
19 липня 2023 19:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення пунктів 2.2., 3.2., 5.1., 6.3.,14.2 Договору в новій редакції (доповнено Додатком 2 Технічні вимоги)
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення пункту 3.5 Договору, а також Додатків №1 і №2 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, і в зв’язку із перенесенням фінансування витрат замовника на 2024 рік, викладення пунктів 3.5 і 9.1 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, продовженням дії договору на 2024 рік в зв’язку із перенесенням фінансування витрат замовника, викладення пункту 4.6. Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з підпунктом 5 пункту 19 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, і в зв’язку із перенесенням фінансування витрат замовника на 2024 рік, викладення пунктів 3.5 Договору і специфікацію, що є додатком №1 до Договору, в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 12 865 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 144 166,67 UAH)