Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Контактна особа: |
Остапчук Ігор Романович 0322630021 info.lv@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2023 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2023 13:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2023 12:44 |
Початок аукціону: | 10 липня 2023 12:44 |
Очікувана вартість: | 68 784 455,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 343 922,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) гаранта (далі – Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 343 922,30 грн. (триста сорок три тисячі девятсот двадцять дві гривні 30 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії або не підтвердження банківської гарантії кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності), подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (Додаток № 10 до тендерної документації). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 343922.3 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2023 10:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2023 10:00 |
Перелік змін від 03.07.2023р..doc | |
03 липня 2023 10:00 |
Нова редакція_Тенд_док _кап ремонт Рата.doc | |
03 липня 2023 10:00 |
Перелік змін від 03.07.2023р..doc | |
30 червня 2023 15:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2023 14:59 |
Перелік змін від 30.06.2023.doc | |
30 червня 2023 14:59 |
Проект договору.doc | |
23 червня 2023 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2023 16:57 |
Технічна специфікація Рата.pdf | |
23 червня 2023 16:57 |
Перелік основних матеріальних ресурсів Рата.pdf | |
23 червня 2023 16:57 |
том 1_2169-ЗП_Загальні положення.pdf | |
23 червня 2023 16:57 |
том 2_2169-ШС_Міст на км 137+155.pdf |
03 липня 2023 10:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
03 липня 2023 10:00 |
Перелік змін від 03.07.2023р..doc
|
||||
03 липня 2023 10:00 |
Нова редакція_Тенд_док _кап ремонт Рата.doc
|
||||
03 липня 2023 10:00 |
Перелік змін від 03.07.2023р..doc
|
||||
30 червня 2023 15:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
30 червня 2023 14:59 |
Перелік змін від 30.06.2023.doc
|
||||
30 червня 2023 14:59 |
Проект договору.doc
|
||||
23 червня 2023 16:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
23 червня 2023 16:57 |
Технічна специфікація Рата.pdf
|
||||
23 червня 2023 16:57 |
Перелік основних матеріальних ресурсів Рата.pdf
|
||||
23 червня 2023 16:57 |
том 1_2169-ЗП_Загальні положення.pdf
|
||||
23 червня 2023 16:57 |
том 2_2169-ШС_Міст на км 137+155.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до роз'яснення Міністерство інфраструктури України, документація, розроблена та затверджена у встановленому порядку до 16.10.2022, у зв’язку з набранням чинності Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування не потребує перегляду та може використовуватися для планування та фінансування робіт та послуг на автомобільних дорогах загального користування, а також для проведення публічних закупівель. Оскільки проектна документація була розроблена та затверджена до 16.10.2022, у її складі відсутня відомість обсягів робіт у форматі BoQ.
Враховуючи зазначене вище, Замовником будуть внесені відповідні зміни
Відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) визначається виходячи з вартості дорожніх робіт та послуг. Згідно з графою 2 Додатку 29 до Методики, позиції Договірної ціни формуються на підставі найменування робіт. Принагідно зазначаємо, що інформація щодо матеріалів наведена в Технічній специфікації для якомога точнішого відображення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-19-000053 ● 9807b2653b28400ea5c4da3fb723469e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 17:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.09.2023 № 250
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.09.2023 № 250
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-23-012051-a, 23.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-19 17:53:16
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-23-012051-a, яка проведена Службою відновленя та розвитку інфраструктури у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-22 15:12:00
Відповідь на запит моніторингу закупівлі від 22.09.2023 №11-3747
Капітальний ремонт мостового переходу через р.Рата на км 137+155 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель - Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква, Львівська область (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за
UA-2023-06-23-012051-a
В межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-23-012051-a, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення закупівлі: ,
Капітальний ремонт мостового переходу через р.Рата на км 137+155 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель - Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква, Львівська область (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) здійснено за бюджетною програмою 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету», КЕКВ 3210 згідно Рішення від 22.03.2023 року № 15 Великомостівської міської ради Львівської област. Рішення Великомостівської міської ради додається.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за предметом: Капітальний ремонт мостового переходу через р.Рата на км 137+155 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель - Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква, Львівська область (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) здійснено відповідно до Технічної специфікації затвердженої заступником начальника Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області, яка розроблена на основі проектно-кошторисної документації, що пройшла комплексну ексепртизу та отримала позитивний висновок. Висновок експертизи ПКД та Технічна специфікація додаються.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі за предметом: Капітальний ремонт мостового переходу через р.Рата на км 137+155 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель - Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква, Львівська область (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) . Розрахунок очікуваної вартості здійснено відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. Розрахунок додається.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
Також надаємо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення: UA-2023-06-23-012051-a :: Служба автомобільних доріг в Львівській області (restoration.gov.ua)
Також зазначаємо, що при проведенні всіх закупівель, Замовник неухильно дотримується вимог Закону, в тому числі усіх принципів здійснення закупівель.
Додатки:
1) Рішення Великомостівської міської ради від 06.06.2023 № 967;
2) Висновок експертизи ПКД;
3) Технічна специфікація
4) Розрахунок очікуваноївартості закупівлі;
З повагою
Уповноважена особа,
начальник тендерно-договірного відділу Мирослав СІМКА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-10-18 14:36:49
Аргументоване заперечення
Аргументоване заперечення на висновок Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-23-012051-a, оголошеної Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області за предметом закупівлі
«Капітальний ремонт мостового переходу через р.Рата на км 137+155 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-15 Ковель - Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква, Львівська область (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» оприлюдненого 11.10.2023 на офіційному сайті системи публічних закупівель Prozorro
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження |
Дата публікації: | 25 жовтня 2023 |
Номер відкриття провадження: | №380/26657/23 |
Дата відкриття провадження: | 28 листопада 2023 |
Документи:
01 грудня 2023 09:51
|
Електронний підпис |
01 грудня 2023 09:47
|
Ухвала.pdf |
25 жовтня 2023 10:18
|
позов щодо висновку закупівля UA-2023-06-23-012051-a.pdf |
01 грудня 2023 09:51
|
Електронний підпис |
25 жовтня 2023 10:19
|
Електронний підпис |
01 грудня 2023 09:47
|
Ухвала.pdf |
25 жовтня 2023 10:18
|
позов щодо висновку закупівля UA-2023-06-23-012051-a.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2023 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА |
55 420 300,00
UAH з ПДВ
|
55 420 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Техномістбуд Холдинг |
68 405 325,00
UAH з ПДВ
|
68 405 325,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА #26626926 |
Переможець |
55 420 300,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2023 16:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2023 13:40
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 25 липня 2023 16:18
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА #26626926 |
55 420 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2024 15:43
|
ДУ 4 від 27.09.2024_прод _24-08-23.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2024 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 09:02
|
ДУ_2 від 20.12.23.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 09:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2023 16:24
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2023 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2023 11:05
|
Договір 24-08-23 від 03.08.2023_compressed.pdf | укладений |
04 серпня 2023 11:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до договору в частині доповнення вимог щодо відповідності державним нормам та стандартам |
Номер договору про закупівлю: | 24-08/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а також зміни в частині авансування |
Номер договору про закупівлю: | 24-08/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 24-08/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |