Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362489 |
Місцезнаходження: | 08130, Україна , Київська обл., КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А |
Контактна особа: |
Наталія Ліщинецька +380978077679 n_lischuna@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2023 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2023 13:11 |
Початок аукціону: | 03 липня 2023 13:11 |
Очікувана вартість: | 5 988 902,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 889,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | депозит |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані рототи здійснюється Замовником на підставі Актів виконаних обсягів Робіт (Форма «№КБ-2В» та «№КБ-3») протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати його надання та, у випадку оплати за рахунок бюджетних коштів та наявності фінансування Державною Казначейською Службою України. Черговість платежів, які проводять органи Казначейства, визначає Порядок № 590 КМУ. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2023 11:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2023 11:00 |
Додаток 5.pdf | |
23 червня 2023 11:00 |
Додаток 4.pdf | |
23 червня 2023 11:00 |
ТД.pdf | |
23 червня 2023 11:00 |
Додаток 3.pdf | |
23 червня 2023 11:00 |
Додаток 1.pdf | |
23 червня 2023 11:00 |
Додаток 2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-21-000033 ● d2ea81579a3d4104912bdf1d97f76d35
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2023 18:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.08.2023 Одеса № 203
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.08.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 21.08.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.08.2023 № 203
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
8 UA-2023-06-23-003688-a 23.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-28 19:16:01
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група «ТЕХНОБУД УКРАЇНА» (далі – ТОВ «БГ «ТЕХНОБУД УКРАЇНА») вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію договору оренди офісного приміщення та акту приймання-передачі (або інший документ, який підтверджує факт передачі), про який йдеться у довідці про наявність офісного приміщення від 29.06.2023 № 7, а саме: договір оренди від 25.10.2021 № 25/10/2021?
При цьому, відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 1 до ТД учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність офісного приміщення, згідно з встановленою формою таблиці. В підтвердження інформації викладеної в довідці учасник надає: копії документів, які підтверджують право власності учасника на об’єкти, перелічені учасником в графі 2 таблиці або копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт/послуг; акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «БГ «ТЕХНОБУД УКРАЇНА» вимогам Додатка 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну, локальний кошторис (форма № 1), підсумкову відомість ресурсів без штампа та підпису сертифікованого кошторисника?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «БГ «ТЕХНОБУД УКРАЇНА» вимогам Додатка 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів не у відповідності із підсумковою відомістю ресурсів Додатка 2 до ТД, а саме розділом 1 «Витрати труда» та розділом 2 «Будівельні машини і механізми»?
При цьому, відповідно до Додатка 2 до ТД цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.8.2, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, з наступним переліком документів в pdf форматі (проштамповані та підписані сертифікованим кошторисником) та imd-файлі: договірна ціна; локальні кошториси (форма № 1); відомість ресурсів: підсумкова відомість ресурсів.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «БГ «ТЕХНОБУД УКРАЇНА» вимогам пункту 2 Додатка 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки відповідального виконавця робіт (виконроба); посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з охорони праці та знань технології робіт відповідального виконавця робіт (виконроба) (саме на посаді виконавця робіт)?
При цьому, відповідно до пункту 2 Додатка 1 до ТД додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки відповідального виконавця робіт (виконроба); посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з охорони праці та знань технології робіт відповідального виконавця робіт (виконроба). Так у складі тендерної пропозиції учасником надані посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки № 25056521 та посвідчення про навчання та перевірки знань з охорони праці № 00-006-22/13 на Воробей О.М. на посаді головного інженера. Також у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 29.06.2023 № 8, в якій зазначено про наявність Воробей О.М. на посаді головного інженера – виконавця робіт та надано наказ від 11.01.2023 № 3-Р про призначення відповідального виконавця робіт, а саме головного інженера Воробея О.М. призначено виконуючим обов’язки виконавця робіт.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Водночас відповідно до пункту 3.13 розділу 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511 (далі – Типове положення), результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1). Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (додаток 2). При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань.
Відповідно до пункту 3.6 розділу 3 Типового положення особи, які суміщують професії, проходять навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці як з їхніх основних професій, так і за професіями, що суміщуються.
4. Надайте інформацію щодо стану виконання умов укладеного договору від 18.07.2023 № 310.
5. Відповідно до пункту 8 розділу 6 ТД під час укладення договору Замовник вимагає від учасника, тендерну пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 2% вартості договору в формі депозиту безвідсоткового шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Документ, який підтверджує внесення учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
Надайте документальне підтвердження внесення учасником – переможцем ТОВ «БГ «ТЕХНОБУД УКРАЇНА» забезпечення виконання договору.
6. Відповідно до пункту 3 розділу 6 ТД у випадку ненадання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та підлягає відхиленню відповідно до підстав визначених особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Надайте документальне підтвердження надання переможцем ТОВ «БГ «ТЕХНОБУД УКРАЇНА» інформації про право підписання договору про закупівлю.
7. Чому умови укладеного договору від 18.07.2023 № 310 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та ТД Замовника (проєкту договору – Додаток 3 до ТД), а саме: в укладеному договорі, який оприлюднений Замовником в електронній системі закупівель, відсутні пункти 3.2-3.15 розділу 3, пункти 4.1-4.3 розділу 4, пункт 6.11 розділу 6, пункти 7.1-7.10 розділу 7, пункти 8.1-8.2 розділу 8, пункти 10.1-10.3 розділу 10, пункт 11.1 розділу 11, пункти 12.1-12.4 розділу 12 проєкту договору Додатка 3 до ТД?
Надайте укладений договір від 18.07.2023 № 310 у повному обсязі.
Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім певних випадків. Водночас, відповідно до абзацу 2 пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-01 08:23:40
Відповідь на звернення
ТОВ «БГ «ТЕХНОБУД УКРАЇНА» в складі тендерної пропозиції надано локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 складений у програмному комплексі АВК 5 версії 3.8.3 який містить підпис кошторисника. Також в складі тендерної пропозиції подано Кваліфікаційний сертифікат кошторисника № АР017351. Таким чином, локальний кошторис та інші документи надані учасником у imd-файлі відповідають вимогам ТД та чинних нормативних актів.
Звертаємо увагу, що наявність у інженера-проектувальника (кошторисника) штампу чинними нормативними актами не встановлюється обов’язковою умовою діяльності, в свою чергу наявність відповідного кваліфікаційний сертифікату є обов’язковим.
Таким чином у замовника відсутні підстави для відхилення переможця передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
ТОВ «БГ «ТЕХНОБУД УКРАЇНА» в складі тендерної пропозиції надано надані посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки № 25056521 та посвідчення про навчання та перевірки знань з охорони праці № 00-006-22/13 на Воробей О.М. на посаді головного інженера та надано наказ від 11.01.2023 № 3-Р про призначення відповідального виконавця робіт, а саме головного інженера Воробея О.М. призначено виконуючим обов’язки виконавця робіт.
Відповідно до Постанови № 1145 суміщення професій (посад) допускається на одному і тому ж підприємстві, в установі, організації за згодою працівника протягом встановленої законодавством тривалості робочого дня (робочої зміни), якщо це економічно доцільно і не призведе до погіршення якості продукції, виконуваних робіт, обслуговування населення. Суміщення професій (посад) дозволяється, як правило, в межах тієї категорії персоналу, до якої належить цей працівник (робочі, інженерно-технічні працівники, службовці та інші).
Відповідно до правової природи та суті вимог ТД про надання вищезазначених посвідчень про проходження навчання необхідна наявність у працівників учасника ( в даному випадку виконроба) саме відповідних знань які підтверджуються чинними і виданими у відповідності до нормативних актів посвідченнями, які і були надані учасником.
В свою чергу займана особою посада під час проходження перевірки знань з охорони праці та питань пожежної безпеки не впливає на суть даного питання і не може ставити під сумнів чинність таких посвідчень та не тягне за собою невідповідність учасника вимогам ТД.
Надайте інформацію щодо стану виконання умов укладеного договору від 18.07.2023 № 310. Станом на дату проведення моніторингу 60 відсотків договору виконано, закуплені всі необхідні матеріали та здійснені земляні та бурильні роботи з прокладанням труб.
ТОВ «БГ «ТЕХНОБУД УКРАЇНА» в складі тендерної пропозиції надано Довідку №3 від 29.06.2023 р. що підтверджує зокрема і повноваження директора на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Крім того, інформація про уповноважену посадову особу також міститься документі «Загальні відомості про учасника» № 4 3 від 29.06.2023 р.
Таким чином повноваження про право підписання договору про закупівлю директором переможця підтверджені належним чином та знаходяться поза розумним сумнівом. Відтак у замовника відсутні підстави для відхилення переможця передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з технічною помилкою під час обробки та опублікування договору від 18.07.2023 № 310 надаємо повторно повний текст договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
пояснення щодо усунення порушень
2023-09-08 16:52:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Подано позов до суду. Чекаємо інформацію про відкриття провадження |
Дата публікації: | 29 вересня 2023 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2023 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Будівельна група "Технобуд Україна" |
5 827 950,88
UAH з ПДВ
|
5 827 950,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ-ПОСТАЧ» |
5 880 818,40
UAH з ПДВ
|
5 880 818,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Будівельна група "Технобуд Україна" #41532682 |
Переможець |
5 827 950,88
UAH з ПДВ
|
12 липня 2023 18:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 липня 2023 18:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 18:32
|
ДУ2_310.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 18:22
|
Обгрунтування.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 18:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2023 15:58
|
ДУ1_310.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2023 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2023 09:01
|
310.pdf | укладений |
19 липня 2023 09:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до листа вих. №27/07 від 27 липня 2023 року про обставини які виникли під час проведення підготовчих робіт та не дозволяють виконання робіт за проектом, потребубтю додаткових робіт і подовження строку виконання робіт, Сторони домовились внести наступні зміни до договору №310 від 18 липня 2023 р.: Пункт 2.2 викласти у наступній редакції: "Строк виконання робіт: до 01 грудна 2023 року". |
Номер договору про закупівлю: | 310 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.2 Договору змінити та викласти в наступній редакції: "Строк виконання Робіт: до 31 травня 2024 року" |
Номер договору про закупівлю: | 310 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |