Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2023 09:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2023 14:48 |
Початок аукціону: | 04 липня 2023 14:48 |
Очікувана вартість: | 3 864 208,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 642,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 червня 2023 15:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 червня 2023 15:24 |
Тендерна документація.doc | |
28 червня 2023 15:24 |
Додаток_2.doc | |
28 червня 2023 15:24 |
Перелiк_змiн.docx | |
23 червня 2023 09:58 |
Додаток_5.doc | |
23 червня 2023 09:58 |
Додаток_3.doc | |
23 червня 2023 09:58 |
Додаток_1.doc | |
23 червня 2023 09:58 |
Додаток_6.doc | |
23 червня 2023 09:58 |
Додаток_4.doc |
28 червня 2023 15:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 червня 2023 15:24 |
Тендерна документація.doc
|
|||
28 червня 2023 15:24 |
Додаток_2.doc
|
|||
28 червня 2023 15:24 |
Перелiк_змiн.docx
|
|||
23 червня 2023 09:58 |
Додаток_5.doc
|
|||
23 червня 2023 09:58 |
Додаток_3.doc
|
|||
23 червня 2023 09:58 |
Додаток_1.doc
|
|||
23 червня 2023 09:58 |
Додаток_6.doc
|
|||
23 червня 2023 09:58 |
Додаток_4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звертаємо увагу на те, що відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того повідомляємо, що відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Також зазначаємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також з метою максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, вимога щодо відвідування об’єкту та складання Акту огляду об’єкта є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які планують взяти участь у закупівлі відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, які беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Здійснивши огляд, Учасник може виявити якісь недоліки у завданні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
У Додатку № 3 Тендерної документації (таблиця «об’єми робіт») як об’єкт будівництва відноситься до класу наслідків (відповідальності) незначних СС1, отже ліцензуванню не підлягають і для їх виконання ліцензія СС2, СС3 не потрібна. Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, просимо прибрати данну вимогу із тендерної документації.
Вимагаємо скасувати рішення пр овідхилення ТОВ РЕГДОРСТРОЙ та розглянути пропозицію відповідно до Закону
1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3.
Відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати гарантійний лист щодо згоди з об’ємами робіт згідно даних наведених нижче.
Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати гарантійний лист щодо згоди з вимогами Замовника згідно даних наведених нижче.
Товариством з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» в складі тендерної пропозиції не надано зазначених гарантійних листів, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Відповідно до положень підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
2. Відповідно до пункту 2 Розділу 5 тендерної документації, Учасник зобов’язаний відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. В іншому випадку, всі ризики стосовно виконання всього обсягу робіт по об’єкту покладаються на Учасника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту складається Акт огляду об’єкта в довільній формі про огляд об’єкта, який підписується уповноваженими особами Сторін (представниками Замовника та Учасника), та подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В разі відсутності вищезазначених документів пропозиція Учасника відхиляється Замовником, як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Товариством з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» в складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа та акту огляду об’єкта.
Відповідно до положень підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
На підставі викладеного, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Також зазначаємо, що відповідно до визначень, які містяться в статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації обов’язково зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства у цілому.
Як вбачається з Тендерної документації по процедурі закупівлі за предметом: «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з ремонту підходів до Венеціанського мосту через Венеціанську затоку в Гідропарку в м. Києві)», у розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовник визначив, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3.
Таким чином, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» мало надати в складі тендерної пропозиції документи визначені Додатком 3 до тендерної документації, який є її невід`ємною частиною.
Однак, як вже зазначалося вище Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником в Додатку 3 до тендерної документації не надано.
Таким чином, непідтвердження Товариством з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в спосіб визначений замовником в Додатку 3 до тендерної документації свідчить про невідповідність пропозиції даного учасника вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі, а тому, відповідно це є підставою відхилення такої пропозиції на підставі положень підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою, як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, зважаючи на те, що в тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» була невідповідність в інформації/документах, які стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, дана пропозиція підлягала відхиленню Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації, без застосування механізму 24 годин, передбаченого пунктом 43 Особливостей.
В доповнення також слід зазначити, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» не відповідала не тільки технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, але і вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» необґрунтованою та безпідставною, а рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції даного учасника на підставі положень підпункту 2 пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою, правомірним та таким що в повній мірі відповідає вимогам Закону та Особливостей.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 липня 2023 13:47
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-14-000054 ● 5a91707ee66d4ef7b9ef356651510d9f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 18:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.08.2023 № 56-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.08.2023 № 56-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-06-23-001912-a 23.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-18 14:55:50
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з ремонту підходів до Венеціанського мосту через Венеціанську затоку в Гідропарку в м. Києві)», код ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-23-001912-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-22 10:28:49
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-06-23-001912-a
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах.
Основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
У відповідності до Плану поточного благоустрою по підприємству «Київавтошляхміст» на 2023 рік по КПКВ 1917441 передбачено бюджетні асигнування на забезпечення утримання в належному технічному стані об’єктів дорожнього господарства у сумі 188 348 341,00 грн. (додається).
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 (послуги з ремонту підходів до Венеціанського мосту через Венеціанську затоку в Гідропарку в м. Києві)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-23-001912-a).
Технічні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу з отриманням позитивної експертної оцінки від 15 червня 2023 р. № 529/е/23. (додається)
В складі кошторисної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначено розмір витрат та очікувану вартість закупівлі.
Додатки: експертна оцінка на 2 арк.
план поточного благоустрою по підприємству «Київавтошляхміст» на 2023 рік на 2 арк.
Уповноважена особа __________________ Сергій ТИТАРЕНКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2023 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" |
3 284 577,44
UAH з ПДВ
|
3 284 577,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДОМПРОМБУД |
3 843 960,00
UAH з ПДВ
|
3 843 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" #39391847 |
Відхилено |
3 284 577,44
UAH з ПДВ
|
07 липня 2023 11:27
|
ТОВ ДОМПРОМБУД #44579922 |
Переможець |
3 843 960,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2023 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2023 09:42
|
07-25 Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
21 липня 2023 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 09:36
|
07-25 ТОВ ДОМПРОМБУД.pdf | укладений |
21 липня 2023 09:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, пунктами 4.2, 13.1 та 13.2 Договору, Сторони дійшли згоди доповнити Договір Лінійним графіком виконання робіт (Додаток № 5) в редакції, яка вступає в силу з моменту підписання даної додаткової угоди та є невід’ємною частиною даного Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 07-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |