Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21724512 |
Місцезнаходження: | 24000 , Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський , Пл. Шевченка, 6/16 |
Контактна особа: |
Олексій Сурдоленко +380968076365 alecs.s@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2023 08:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2023 22:00 |
Очікувана вартість: | 2 113 016,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 565,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | учасник разом із тендерною пропозицією одночасно надає її грошове забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639) у розмірі 0,5% очікуваної вартості закупівлі із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації, та подається у вигляді Електронної банківської гарантії у форматі PDF з накладанням ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. Файл з ЕЦП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронно-цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - Замовником не розглядається та тендерна пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Банківська гарантія має містити інформацію про предмет закупівлі, номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу, строк дії. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням ЕЦП банка-гаранта. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право з власної ініціативи перевірити наявність у банку – гаранта права на проведення операцій з надання гарантій шляхом звернень до відповідних державних установ. Відсутність права на проведення операцій з надання гарантій прирівнюється до відсутності забезпечення тендерної пропозиції. У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, банківські гарантії учасників, які були оформленні на попередню дату вважаються чинними. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Реквізити замовника для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA048201720355199012002050271 в ГУДКСУ у Вінницькій області, код ЄДРПОУ 21724512, одержувач: Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10565.08 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | переможець - учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 5% від вартості договору із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком. Термін дії гарантії повинен закінчуватись після спливу строку дії Договору в забезпечення якого вона надана. В разі продовження терміну дії Договору учасник-переможець зобов’язується продовжити термін гарантії на відповідний термін. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Умови повернення забезпечення: після виконання учасником-переможцем договору згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення: невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань. У випадку відсутності підстав для повернення забезпечення виконання Договору кошти, передбачені забезпеченням підлягають перерахуванню у відповідний бюджет. Гарантія має містити: назву документа «Гарантія» (банківська гарантія або гарантія забезпечення договору); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала (для фізичної особи-підприємця: прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)), його місцезнаходження; сума гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії (номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу); назву бенефіціара, його місцезнаходження (Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради, площа Шевченка, 6/16 м. Могилів-Подільський, Вінницька область, 24000), назва банку бенефіціара та адреса (Управління державної казначейської служби України у Могилів-Подільському районі та м. Могилів-Подільський); назву банка-гаранта; умови за яких надається право вимагати платіж. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю до підписання договору, учасник надає у складі пропозиції відповідний гарантійний лист. Замовник має право з власної ініціативи перевірити наявність у банка-гаранта права на проведення операцій з надання гарантій шляхом звернень до відповідних державних установ. Відсутність права на проведення операцій з надання гарантій прирівнюється до відсутності забезпечення виконання договору про закупівлю. Ненадання банківської гарантії на виконання договору про закупівлю до його підписання буде розцінене як відмову від підписання договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2023 08:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2023 08:32 |
Додаток 7 Дозвіл на обробку персональних даних.doc | |
23 червня 2023 08:32 |
Додаток 6. Тендерна пропозиція.doc | |
23 червня 2023 08:32 |
Додаток 8 Вимоги до розрахунків ціни пропозиції.doc | |
23 червня 2023 08:32 |
Тендерна документація.doc | |
23 червня 2023 08:32 |
Додаток 5 Проект договору Джерельна.doc | |
23 червня 2023 08:32 |
Додаток 3 Перелік документів для Переможця.doc | |
23 червня 2023 08:32 |
Додаток 2. Перелік документів для Учасників .doc | |
23 червня 2023 08:32 |
Додаток 1 Кваліфікаційні.doc | |
23 червня 2023 08:32 |
Додаток 4 Технічне завдання Джерельна.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-06-000020 ● 297c01e256514b0396918681d31de514
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2023 11:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.09.2023 № 45-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6.UA-2023-06-23-000296-a 23.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-12 16:16:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Джерельній (бувша вул. Комсомольська) (від буд.11 до буд.80) в с. Немії Могилів-Подільського району Вінницької області» (Код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), очікуваною вартістю 2 113 016,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-23-000296-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1) Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
2) Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
3) Відповідно до вимог форми 2 «Інформація про працівників, яких запропоновано для виконання замовлення» Додатку 1 до тендерної документації Замовника, до довідки включаються «механізатори» (мінімум 4 особи). При цьому, учасником ТОВ «Виробничий комплекс «Камелот»» надано довідку від 26.06.2023 № 168 в якій механізатори не зазначено. Крім цього учасником ТОВ «Виробничий комплекс «Камелот»» надано «Штатний розпис» (вводиться в дію з 14.03.2023) в якому зазначено «Механізатор (докер-механізатор) комплексної бригади на навантажувально-розвантажувальних роботах» у кількості 2 штатних одиниць.
В зв’язку з чим прийнято рішення щодо визначення учасника ТОВ «Виробничий комплекс «Камелот»» переможцем, при тому що його тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, а саме вимогам форми 2 додатку 1 до тендерної документації Замовника?
4) Відповідно до технічного завдання Додатку 4 до тендерної документації Замовника під час виконання будівельних робіт по капітальному ремонту дорожнього покриття по вулиці Джерельній (бувша вул. Комсомольська) (від буд.11 до буд.80) в с. Немії Могилів-Подільського району Вінницької області, визначено перелік потреби автотранспорту і механізмів, що повинні застосовуватись при виконанні робіт. При цьому, учасником ТОВ «Виробничий комплекс «Камелот»» надано в тендерній пропозиції довідку від 26.06.2023 № 170 «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази…» в якій відсутня інформація щодо наявності: котлів бітумних пересувних місткістю 400 л – 7,2 маш/год; бульдозерів – 7,8 маш/год; щіток дорожніх – 1,0 маш/год; гудронаторів ручних – 4,0 маш/год; розподільників щебеню – 1,7 маш/год.
В зв’язку з чим прийнято рішення щодо визначення учасника ТОВ «Виробничий комплекс «Камелот»» переможцем, при тому що його тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, а саме вимогам додатку 4 до тендерної документації Замовника?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-15 12:29:50
Відповідь на запит Замовнику на пояснення
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ
уповноваженої особи № 178
15.09.2023 р. м. Могилів-Подільський
Порядок денний:
Про розгляд запиту замовнику на пояснення від Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області щодо закупівлі робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Джерельній (бувша вул. Комсомольська) (від буд. 11 до буд. 80) в с. Немії Могилів-Подільського району Вінницької області», ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (далі - Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень.
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-23-000296-a
12.09.2023 року уповноваженою особою Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, був опублікований запит про наявність про надання пояснень зі зійснення закупівлі UA-2023-06-23-000296-a (ID моніторингу: UA-M-2023-09-06-000020) про наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
3. Відповідно до вимог форми 2 «Інформація про працівників, яких запропоновано для виконання замовлення» Додатку 1 до тендерної документації Замовника, до довідки включаються «механізатори» (мінімум 4 особи). При цьому, учасником ТОВ «Виробничий комплекс «Камелот»» надано довідку від 26.06.2023 № 168 в якій механізатори не зазначено. Крім цього учасником ТОВ «Виробничий комплекс «Камелот»» надано «Штатний розпис» (вводиться в дію з 14.03.2023) в якому зазначено «Механізатор (докер-механізатор) комплексної бригади на навантажувально-розвантажувальних роботах» у кількості 2 штатних одиниць.
В зв’язку з чим прийнято рішення щодо визначення учасника ТОВ «Виробничий комплекс «Камелот»» переможцем, при тому що його тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, а саме вимогам форми 2 додатку 1 до тендерної документації Замовника?
4. Відповідно до технічного завдання Додатку 4 до тендерної документації Замовника під час виконання будівельних робіт по капітальному ремонту дорожнього покриття по вулиці Джерельній (бувша вул. Комсомольська) (від буд.11 до буд.80) в с. Немії Могилів-Подільського району Вінницької області, визначено перелік потреби автотранспорту і механізмів, що повинні застосовуватись при виконанні робіт. При цьому, учасником ТОВ «Виробничий комплекс «Камелот»» надано в тендерній пропозиції довідку від 26.06.2023 № 170 «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази…» в якій відсутня інформація щодо наявності: котлів бітумних пересувних місткістю 400 л – 7,2 маш/год; бульдозерів – 7,8 маш/год; щіток дорожніх – 1,0 маш/год; гудронаторів ручних – 4,0 маш/год; розподільників щебеню – 1,7 маш/год.
В зв’язку з чим прийнято рішення щодо визначення учасника ТОВ «Виробничий комплекс «Камелот»» переможцем, при тому що його тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, а саме вимогам додатку 4 до тендерної документації Замовника?
Щодо розгляду питань від уповноваженої особи Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повністю описані в технічному завданні, що є складової тендерної документації на закупівлю робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Джерельній (бувша вул. Комсомольська) (від буд. 11 до буд. 80) в с. Немії Могилів-Подільського району Вінницької області» та оприлюднено в електронній системі закупівель за адресою: «https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/43506035».
2. Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради публікує посилання на власний веб-сайт, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Джерельній (бувша вул. Комсомольська) (від буд. 11 до буд. 80) в с. Немії Могилів-Подільського району Вінницької області» - https://www.mpmr.gov.ua/13092023-kapitalnij-remont-doroznogo-pokritta-po-vulici-dzerelnij-buvsa-vul-komsomolska-vid-bud11-do-bud80-v-s-nemii.html
3. Як зазначено в інформації про запит замовнику на пояснення до закупівлі, «Установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Виробничий комплекс «КАМЕЛОТ», якого обрано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до термінів, що вживаються, механізатор – це особа, яка обслуговує машини та механізми (фахівець з механізації). Керуючись інформацією, що вказана у довідці ТОВ «ВК «КАМЕЛОТ» № 168 від 26.06.2023 року до складу працівників, яких запропоновано для виконання замовлення входять:
1. Машиніст екскаватора одноковшового – Мигидин Ярослав Васильович;
2. Водій автотранспортних засобів – Костанчук Микола Миколайович;
3. Машиніст укладача асфальтобетону – Паламарчук Віктор Валерійович;
4. Водій автотранспортних засобів – Богородіченко Анатолій Григорович;
5. Водій автотранспортних засобів – Павлін Тарас Анатолійович;
6. Водій автотранспортних засобів – Юрчак Олег Леонідович.
Тому, зважаючи на вищезазначену інформацію, при вивченні тендерної пропозиції ТОВ «ВК « КАМЕЛОТ» та при прийнятті рішення про визнання переможцем даного учасника, управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради не виявило невідповідностей вимогам тендерної документації, а саме вимогам форми 2 додатку 1.
4. Як зазначено в інформації про запит замовнику на пояснення до закупівлі, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Виробничий комплекс «КАМЕЛОТ», якого обрано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації, а саме вимогам додатку 4 до тендерної документації Замовника.
Керуючись абз. 11 Приміток Додатку 4 до тендерної документації закупівлі, «Усі посилання у даному Додатку на виробника матеріалу, механізму, чи виробу (обладнання), торговельну марку, тощо, вживаються у значенні «еквівалент (найменування матеріалу/виробу чи механізму із зазначенням виробника, марки, тощо) або еквівалент». При цьому, «еквівалентом» в розумінні цієї документації вважатиметься відповідне найменування обладнання, виробу, тощо, що за своїми технічними та якісними характеристиками (потужність, комплектність, перелік функцій, тощо) є не гіршим ніж те, що визначено змістом цього Додатку, та за своїми кількісними та функціональними показниками відповідає вимогам цього Додатку.», управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради повідомляє наступне:
відповідно до технічного завдання Додатку 4 до тендерної документації Замовником під час виконання будівельних робіт по капітальному ремонту дорожнього покриття по вул. Джерельній, визначено перелік потреби автотранспорту і механізмів, що повинні застосовуватись при виконанні робіт.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ВК «Камелот» наявна довідка №170 від 26.06.2023 року з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що запропоновано для виконання робіт. Проте, для підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик проїзної частини з урахуванням існуючого стану вулиці та її забудови, безпеки дорожнього руху та зв’язку з обмеженою зоною виконання дорожньо-будівельних робіт, через щільність забудови домогосподарств, були проведені заміни на механізми, що по своїм характеристикам відповідають вимогам технічного завдання і застосовувалися у виконанні робіт, а саме:
- Котел бітумний пересуваний місткістю 400л - замінено на Гудронатор-розпилювач по асфальту;
- Бульдозер – замінено на навантажувач фронтальний SEM 656D, вантажопідйомністю 5т., рік випуску 2020р.;
- Щітки дорожні – замінено на бензоповітродувку ранцеву РВ-580 (не включено в перелік механізмів у зв’язку з тим, що відноситься до категорії малих механізацій);
- Гудронатор ручний – замінено на Гудронатор-розпилювач по асфальту;
- Розподільник щебню – замінено на автогрейдер Caterpiller 140 M, потужністю 123 кВт (165 к.с.), рік випуску 2018.
Тому, відповідно до вищезазначеної інформації, можна зробити висновок, що заміна одних механізмів на інші без втрати їх технічних та функціональних характеристик, не впливає на якість виконаних робіт.
Уповноважена особа Олексій СУРДОЛЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи № 196 03.10.2023 р. м. Могилів-Подільський Порядок денний: Про розгляд висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області щодо закупівлі робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Джерельній (бувша вул. Комсомольська) (від буд.11 до буд.80) в с. Немії Могилів-Подільського району Вінницької області», ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (далі - Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень. Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-23-000296-a 27.09.2023 уповноваженою особою Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, був опублікований висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства закупівлі UA-2023-06-23-000296-a (ID моніторингу: UA-M-2023-09-06-000020) про наступне: 1. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону. 2. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 33 Закону. 3. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 19 Закону. 4. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. 5. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанов № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено. На виконання зобов'язання Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Джерельній (бувша вул. Комсомольська) (від буд.11 до буд.80) в с. Немії Могилів-Подільського району Вінницької області», управлінням житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради, з метою недопущення в подальшому виявленого порушення, проведено роз’яснювальні роботи з відповідальними особами. Уповноважена особа Олексій СУРДОЛЕНКО
2023-10-03 09:29:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21, пункту 3 частини другої статті 33, пункту 3 частини першої статті 19 Закону України «Про публічні закупівлі».)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2023 22:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" |
2 076 019,33
UAH з ПДВ
|
2 076 019,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "КАМЕЛОТ" #42663802 |
Переможець |
2 076 019,33
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 14:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 липня 2023 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 14:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2023 08:26
|
Дод угода ТОВ ВК Камелот 01 18102023 до дог 211 від 12072023.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2023 08:22
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 16:05
|
ТОВ ВК Камелот 211 12072023.pdf | укладений |
12 липня 2023 16:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 211 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |