Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини хірургічного корпусу з добудовою 4-го поверху КНП "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради за адресою: вул. М. Карнаухова, 25а, м. Рівне, Рівненська область. Коригування
Очікувана вартість
55 246 124,00 UAH
UA-2023-06-22-015672-a 96b83c43e56c430e9a13f7b31dd026ff
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гурська

+380675867307 rcmlyuryst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02000085
Місцезнаходження: 33018, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ КАРНАУХОВА, буд. 25-А
Контактна особа: Наталія Гурська
+380675867307
rcmlyuryst@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2023 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2023 12:00
Очікувана вартість: 55 246 124,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 276 230,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції, який складає 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Гарантія має бути оформлена за формою забезпечення тендерної пропозиції визначена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 Гарантія має містити: - назву документа; - номер, дату та місце складання; - повне найменування та юридична адреса принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності) та його місцезнаходження; - код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи- резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - реквізити тендеру, щодо назви закупівлі та її номеру на веб- порталі Уповноваженого органу; - назву бенефіціара, його місцезнаходження та код згідно з ЄДРПОУ; - назву банку бенефіціара – його назву та адресу; - назву банку-гаранта; - строк дії гарантії - “строк дії банківської гарантії до “___” ____ 20___ р. включно”; - обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови, за яких надається право вимагати платіж, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; - безвідкличне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі”; - вказівку на безвідкличність, непередаваність та неможливість переуступлення зобов’язання по банківській гарантії без попередньої згоди зі сторони банку-гаранта, принципала та бенефіціара; - електронні цифрові підписи (накладені за допомогою систем “клієнт-банк”, “клієнт Інтернет-банк”, “телефонний банкінг”, M.E.Doc, ЦСК-1 тощо. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги, а також зменшення зобов'язань за гарантією на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умов про ускладнення процедури повернення забезпечення пропозиції процедури закупівлі (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення процедури закупівлі тощо). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень таї Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Більше інформації знаходиться у пункті 2 розділу ІІІ Тендерної докментації
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 276230.62 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція частини хірургічного корпусу з добудовою 4-го поверху КНП "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради за адресою: вул. М. Карнаухова, 25а, м. Рівне, Рівненська область. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється після підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:32

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції, який складає 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Гарантія має бути оформлена за формою забезпечення тендерної пропозиції визначена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 Гарантія має містити: - назву документа; - номер, дату та місце складання; - повне найменування та юридична адреса принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності) та його місцезнаходження; - код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи- резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - реквізити тендеру, щодо назви закупівлі та її номеру на веб- порталі Уповноваженого органу; - назву бенефіціара, його місцезнаходження та код згідно з ЄДРПОУ; - назву банку бенефіціара – його назву та адресу; - назву банку-гаранта; - строк дії гарантії - “строк дії банківської гарантії до “___” ____ 20___ р. включно”; - обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови, за яких надається право вимагати платіж, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; - безвідкличне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі”; - вказівку на безвідкличність, непередаваність та неможливість переуступлення зобов’язання по банківській гарантії без попередньої згоди зі сторони банку-гаранта, принципала та бенефіціара; - електронні цифрові підписи (накладені за допомогою систем “клієнт-банк”, “клієнт Інтернет-банк”, “телефонний банкінг”, M.E.Doc, ЦСК-1 тощо. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги, а також зменшення зобов'язань за гарантією на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умов про ускладнення процедури повернення забезпечення пропозиції процедури закупівлі (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення процедури закупівлі тощо). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень таї Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Більше інформації знаходиться у пункті 2 розділу ІІІ Тендерної докментації

Сума забезпечення: 276230.62 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронний документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний цифровий підпис.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності працівників
Дата подання: 26 червня 2023 11:46
Дата відповіді: 27 червня 2023 11:10
Шановний Замовник! На наш погляд в Додатку №2 до тендерної документації в четвертому абзаці п.1.3 Таблиці 1.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід» встановлена дискримінаційна вимога, а саме: «Учасник має надати для підтвердження забезпечення повного та своєчасного виконання обсягу робіт по даному предмету закупівлі інформацію, а саме З метою своєчасного виконання всього об’єму робіт на об’єкті учасник повинен мати в штаті не менше 50 осіб. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за І квартал 2023 року або Звітом із праці за І квартал 2023 року, або квітень 2023 року. При цьому замовником не обґрунтовано чому саме така кількість осіб необхідна для виконання робіт за предметом закупівлі та чому учасника позбавлено права залучати саме на момент виконання робіт відповідних спеціалістів, в тому числі за цивільно-правовими договорами. Більш того, дана вимога в умовах дії в Україні воєнного стану та в період чинності Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», який надає право роботодавцю погоджувати з працівником надання відпустки без збереження заробітної плати без обмеження строком, є такою, що не враховує інтереси та можливості учасників у воєнний час. Оскільки більшість підприємств скористались такою можливістю з метою як збереження працівників, так і можливості їх подальшого залучення до виконання робіт. Частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дії Замовника в частині встановлення даної вимоги порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Тому, звертаємось з проханням до Замовника виключити з тендерної документації вимогу, зазначену в абзаці 4 п.1.3 Таблиці 1.1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 2 до тендерної документації. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за питання! Робоча група ознайомлена з Вашим питанням та з даного приводу надано наступну відповідь.
Дану вимогу тендерної документації встановлювали методом аналізу трудомісткості. Вважаємо за необхідне встановлення вимог щодо мінімальної кількості кваліфікованого персоналу для якісного та своєчасного виконання робіт (у даному випадку мінімізації ризиків, пов’язаних з кадровим забезпеченням виконання робіт – простоїв чи неможливості виконання робіт через відсутність кваліфікованого персоналу внаслідок відпустки, хвороби, звільнення працівників тощо).
Крім того, ряд передбачених технічним завданням послуг повинні виконуватись паралельно, що також обґрунтовує наявність вимоги щодо мінімальної кількості кваліфікованого персоналу виконавця. До того ж в умовах воєнного стану важливим є наявність кваліфікованих працівників. У зв’язку із викладеним вважаємо за недоцільне внесення змін до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-06-22-015672-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СЕОЛТА-ПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:43260077
Дата подання: 26 червня 2023 19:16
Вимоги до якісних та кількісних показників
Шановний замовник.
У Додатку № 1 до тендерної документації.(у відповідності до відомостей обсягів робіт) код згідно ДК 021:2015: ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель «Реконструкція частини хірургічного корпусу з добудовою 4-го поверху КНП "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради за адресою: вул. М. Карнаухова, 25а, м. Рівне, Рівненська область. Коригування» [*Уточнений код ДК 021-2015 – 45215000-7 5 - Будівництво закладів охорони здоров’я] немає відомості ресурсів, наприклад майже до усього переліку робіт у описі робіт вказується матеріали, які мають бути використані при виконанні робіт, але ж не у всіх. Просимо надати відомість ресурсів до обсягів робіт.
Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2023 15:23
Доброго дня. Робочою групою було розглянуто Вашу вимогу та підготовлено наступну відповідь.
Відомість обсягів робіт сформована на основі затвердженої проектно-кошторисної документації. Окремо, у «Відомості обсягів робіт», виділено матеріали, згідно проекту, використання яких є ключовим для досягнення планових техніко-економічних показників і потребують більшої конкретизації. Решта матеріалів включені безпосередньо до ресурсних елементних кошторисних норм та враховуються безпосередньо в них.
Це дає можливість Учаснику процедури закупівлі при поданні пропозиції та виконанні робіт використовувати наявні у нього матеріально - технічні ресурси, які будуть відображені в тендерній пропозиції. Учасник процедури закупівлі може застосовувати дані ресурсних елементних кошторисних норм, що застосовує при складанні договірної ціни, для визначення необхідної кількості та номенклатури матеріально-технічних ресурсів.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-08-000017 ● bb4a5ca86d8948dda78137a153a27d24
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2023 16:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

08.08.2023 № 53
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.


В.о. начальника Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Віталій УСИК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.08.2023 № 53

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-06-22-015672-a 22.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-08 17:02:28

запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція частини хірургічного корпусу з добудовою 4-го поверху КНП "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради за адресою: вул. М. Карнаухова, 25а, м. Рівне, Рівненська область. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-22-015672-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Зокрема, вимагається, що Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Учасником торгів Приватним підприємством «Модена» в складі пропозиції подано довідку з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта. Водночас підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта не надано.
Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації Учасник повинен мати приміщення (виробничі цехи, складські приміщення) на території Рівненської області. У разі відсутності власних виробничих цехів та складських приміщень - орендованого (лізинг) приміщення, учасник у складі тендерної пропозиції надає: договір оренди (лізингу) нежитлового приміщення тощо, чинного протягом всього строку дії договору виконання робіт, що є предметом закупівлі або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк;
акт приймання-передачі учаснику приміщення до договору; оригінал листа-підтвердження від власника приміщення (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання учасником пролонгації дії договору на весь час виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Учасником ПП «Модена» надано інформацію та підтверджуючі документи на оренду складських приміщень. Інформації про наявність виробничих цехів не надано в складі пропозиції.
Згідно з вимогами Додатку № 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 “Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки” зі змінами.
Зокрема, вимагається дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту. Водночас наданий в складі пропозиції дозвіл №024.18.56 діє до 22.01.2023. В листі-поясненні від 26.06.2023 №108 вказано, що строк дії документів дозвільного характеру, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Тому поданий дозвіл є чинним.
Водночас у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 воєнний стан введено із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. Тобто термін дії вказаного дозволу закінчився до введення воєнного стану в Україні.
Відповідно до завантажених учасником ПП «Модена» в складі пропозиції документів та інформації при виконанні робіт за предметом закупівлі застосовуватимуться машини та механізми, що підпадають під перелік машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки, визначений постановою КМУ №77 від 3 лютого 2021 року (зміни внесені до постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107). Зокрема, крани на автомобільному ходу, екскаватори, бульдозери, автогрейдери, котки. В листі-роз’ясненні від 28.06.2023 №98 вказано, що машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А Переліку, експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці і, що учасник надає у складі пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Водночас подана в складі пропозиції декларація не містить переліку машин, механізмів підвищеної небезпеки, що експлуатуються на підставі декларації.
Надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів Приватним підприємством «Модена» вимог тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-10 14:23:58

Відповідь на питання

У відповідь на запит щодо надання пояснень на поставлені питання згідно розпочатого моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями (ID моніторингу: UA-M-2023-08-08-000017) інформуємо наступне:
1. Питання: Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації Учасник повинен мати приміщення (виробничі цехи, складські приміщення) на території Рівненської області. У разі відсутності власних виробничих цехів та складських приміщень - орендованого (лізинг) приміщення, учасник у складі тендерної пропозиції надає: договір оренди (лізингу) нежитлового приміщення тощо, чинного протягом всього строку дії договору виконання робіт, що є предметом закупівлі або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк; акт приймання-передачі учаснику приміщення до договору; оригінал листа-підтвердження від власника приміщення (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання учасником пролонгації дії договору на весь час виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасником ПП «Модена» надано інформацію та підтверджуючі документи на оренду складських приміщень. Інформації про наявність виробничих цехів не надано в складі пропозиції.

Відповідь: Замовником в тендерній документації ставилась кваліфікаційна вимога, що Учасник повинен мати приміщення (виробничі цехи, складські приміщення) на території Рівненської області. Слово приміщення в даному випадку вказує на однину – тобто, було зазначено, яке саме приміщення може залучатись Учасником до виконання умов договору. (для прикладу: при асфальтуванні дороги учасник може використовувати власні виробничі потужності або придбати у виробника). Оскільки, учасник не використовує власні (орендовані) виробничі цехи при виконанні договору - надавати даний документ немає підстави. Крім того, Замовником не ставилась вимога надати будь-які інформаційні листи (пояснення) у разі відсутності будь-якого виду приміщення. Учасник документально підтвердив наявність у нього приміщення на території Рівненської області.

2. Питання: Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Зокрема, вимагається, що Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Учасником торгів Приватним підприємством «Модена» в складі пропозиції подано довідку з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта. Водночас підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта не надано.

Відповідь: Учасником торгів Приватним підприємством «Модена» в складі пропозиції подано довідку з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, що завірена печаткою та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта. Водночас довідку з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом підписано КЕП Начальником управління Коваленко Олегом Станіславовичем та накладено печатку КЕП Начальником управління Коваленко Олегом Станіславовичем, що можна перевірити за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. На підтвердження повноважень Уповноваженої особи від Банку-гаранта, а саме Начальника управління Коваленка Олега Станіславовичу складі пропозиції Приватним підприємством «Модена» подано Лист-згоду на обробку, поширення та доступ до персональних даних (файл Підписаний_230601_Zgoda_PersonalniDani_Kovalenko.pdf), Довіреність № 5764-К-О (файл Dovirenist_Kovalenko_5764-K-O.pdf).

3. Питання: Згідно з вимогами Додатку № 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 “Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки” зі змінами. Зокрема, вимагається дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту. Водночас наданий в складі пропозиції дозвіл №024.18.56 діє до 22.01.2023. В листі-поясненні від 26.06.2023 №108 вказано, що строк дії документів дозвільного характеру, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Тому поданий дозвіл є чинним. Водночас у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 воєнний стан введено із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. Тобто термін дії вказаного дозволу закінчився до введення воєнного стану в Україні.

Відповідь: Варто зауважити, що, як і зазначається в питанні, дія дозволу №024.18.56 спливла 22.01.2023 року, тобто термін дії дозволу закінчився під час дії воєнного стану, а тому дозвіл вважається дійсним (Постанова КМУ від 24 березня 2022 року №357).

4. Питання. Відповідно до завантажених учасником ПП «Модена» в складі пропозиції документів та інформації при виконанні робіт за предметом закупівлі застосовуватимуться машини та механізми, що підпадають під перелік машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки, визначений постановою КМУ №77 від 3 лютого 2021 року (зміни внесені до постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107). Зокрема, крани на автомобільному ходу, екскаватори, бульдозери, автогрейдери, котки. В листі-роз’ясненні від 28.06.2023 №98 вказано, що машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А Переліку, експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці і, що учасник надає у складі пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Водночас подана в складі пропозиції декларація не містить переліку машин, механізмів підвищеної небезпеки, що експлуатуються на підставі декларації.

Відповідь. Узагальненим пунктом 3 додатку № 1 до тендерної документації замовником зазначено підставу щодо вимоги надання документів, Постанова КМУ від 26.10.2022 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Нижче, підпунктами 3.1.; 3.2.; 3,3; 3,4 та 3,5 було конкретизовано перелік документів, які повинен надати учасник.
Так, підпунктом 3.3. встановлено вимогу надати Учаснику у складі пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Інша інформація та документи (щодо кранів на автомобільному ходу, екскаваторів, бульдозерів, автогрейдерів, котків) не вимагались. Декларація відповідності наявна (файл Декларація МТБ)
Згідно листа - роз’яснення № 98 від 28 червня 2023 року, Учасником зазначено, що з усієї залученої ними техніки під перелік не підпадає жоден механізм, устаткування та машина. Тому дозвільні документи не надають.
Щодо пунктів 2-9 групи А Переліку, учасником надано дозвіл на використання обладнання, що працює під тиском та дозвіл на звалювальні роботи.



Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано додатковою угодою № 3

2023-08-25 13:56:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 серпня 2023
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2023 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Приватне підприємство Модена 49 492 450,72
UAH з ПДВ
49 492 450,72
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 липня 2023 16:49
Електронний підпис
06 липня 2023 15:53
Довідки переможця.pdf
06 липня 2023 13:14
витяг.pdf
06 липня 2023 13:13
РІШЕННЯ ДИРЕКТОР 2023.PDF
06 липня 2023 13:13
НАКАЗ ДИРЕКТОР 2023.PDF
06 липня 2023 13:13
Довідка (2).pdf
06 липня 2023 13:13
ліцензія.pdf
06 липня 2023 13:13
Довідка.pdf
06 липня 2023 13:13
Довідка.pdf.p7s
30 червня 2023 10:59
Електронний підпис
30 червня 2023 10:49
пояснювальна записка 2.pdf
30 червня 2023 10:43
локалки 3.pdf
30 червня 2023 10:43
пояснювальна записка.pdf
30 червня 2023 10:43
підсумкова відомість.pdf
29 червня 2023 20:51
тендерна.pdf
29 червня 2023 20:50
72.imd
29 червня 2023 20:50
локалки.pdf
29 червня 2023 20:50
договірна.pdf
29 червня 2023 20:50
локалки 2.pdf
29 червня 2023 20:50
Підписаний G0623-9969-GL_tender.pdf
29 червня 2023 20:50
довідка про покриття.pdf
29 червня 2023 20:49
довідка обладнання.pdf
29 червня 2023 20:49
накази ІТР.pdf
29 червня 2023 20:49
працівники.pdf
29 червня 2023 20:49
Акт 27.08.21.pdf
29 червня 2023 20:49
дипломи.pdf
29 червня 2023 20:49
відгук кнп2.pdf
29 червня 2023 20:49
диплом сиротинська.pdf
29 червня 2023 20:49
142.PDF
29 червня 2023 20:49
штатний.pdf
29 червня 2023 20:49
електо посвідчення.pdf
29 червня 2023 20:49
наказ ОП.PDF
29 червня 2023 20:49
наказ штатний.pdf
29 червня 2023 20:49
договір склад.PDF
29 червня 2023 20:49
Звіт з праці.pdf
29 червня 2023 20:49
Акт кнп2.pdf
29 червня 2023 20:49
Акти шкірвен.pdf
29 червня 2023 20:49
Договір лікарня.pdf
29 червня 2023 20:49
Відгук шкірвен.pdf
29 червня 2023 20:49
Акт 05.08.21.pdf
29 червня 2023 20:49
ОБОРОТНО-САЛЬДОВА.pdf
29 червня 2023 20:49
Додаткова угода №1.PDF
29 червня 2023 20:49
довідка аналогічні.pdf
29 червня 2023 20:49
накази робітники.pdf
29 червня 2023 20:49
Додатки до договору.pdf
29 червня 2023 20:49
звіт 4 дф.pdf
29 червня 2023 20:49
_угода _1 до договору _184.pdf
29 червня 2023 20:49
посвідчення ОП 2023.pdf
29 червня 2023 20:49
довідка підтвердження.pdf
29 червня 2023 20:48
вимоги до якісних.pdf
29 червня 2023 20:48
договір.pdf
29 червня 2023 20:48
ісо екологічний.pdf
29 червня 2023 20:48
рішення квед 2023.PDF
29 червня 2023 20:48
відомості субпідряд.pdf
29 червня 2023 20:48
виписка 2023 копія.PDF
29 червня 2023 20:48
ісо менеджменту.pdf
29 червня 2023 20:48
договір авк.pdf
29 червня 2023 20:48
ліцензія авк.pdf
29 червня 2023 20:48
ліцензія.PDF
29 червня 2023 20:48
Довідка про залучення.pdf
29 червня 2023 20:48
ліцензія субпідряд.pdf
29 червня 2023 20:48
рішення 2023 копія.PDF
29 червня 2023 20:48
Витяг ПДВ.pdf
29 червня 2023 20:48
дозвіл зварювальні.pdf
29 червня 2023 20:48
Декларація МТБ.pdf
29 червня 2023 20:48
директор Хочай.pdf
29 червня 2023 20:48
Наказ антикорупція.pdf
29 червня 2023 20:48
календарний план.pdf
29 червня 2023 20:48
Лист-згода (1).pdf
29 червня 2023 20:48
щодо зміни директора.pdf
29 червня 2023 20:48
дозвіл з охорони праці.pdf
29 червня 2023 20:48
опис 2023.PDF
29 червня 2023 20:48
витяг субпідр.pdf
29 червня 2023 20:48
статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство Модена

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство Модена
#31541926
Переможець 49 492 450,72
UAH з ПДВ
06 липня 2023 10:45

Документи

06 липня 2023 10:45
Довідка НАЗК
06 липня 2023 10:45
Електронний підпис
06 липня 2023 10:35
Протокол 115.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2023 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство Модена
#31541926
49 492 450,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2023 10:45
Довідка НАЗК
06 липня 2023 10:45
Електронний підпис
06 липня 2023 10:35
Протокол 115.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 серпня 2023 15:46
ДУ 3.pdf укладений
22 серпня 2023 15:44
Електронний підпис укладений
13 липня 2023 11:31
Договір 396.pdf укладений
13 липня 2023 11:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У звязку із виявленими порушеннями за результатами моніторингу