Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000085 |
Місцезнаходження: | 33018, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ КАРНАУХОВА, буд. 25-А |
Контактна особа: |
Наталія Гурська +380675867307 rcmlyuryst@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2023 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 55 246 124,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 276 230,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції, який складає 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Гарантія має бути оформлена за формою забезпечення тендерної пропозиції визначена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 Гарантія має містити: - назву документа; - номер, дату та місце складання; - повне найменування та юридична адреса принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності) та його місцезнаходження; - код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи- резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - реквізити тендеру, щодо назви закупівлі та її номеру на веб- порталі Уповноваженого органу; - назву бенефіціара, його місцезнаходження та код згідно з ЄДРПОУ; - назву банку бенефіціара – його назву та адресу; - назву банку-гаранта; - строк дії гарантії - “строк дії банківської гарантії до “___” ____ 20___ р. включно”; - обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови, за яких надається право вимагати платіж, які зазначені в п.3 розділу 3 даної тендерної документації; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; - безвідкличне зобов'язання банку-гаранта протягом п’яти банківських днів, з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від бенефіціара (замовника), сплатити бенефіціару визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, без необхідності для бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається, повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі”; - вказівку на безвідкличність, непередаваність та неможливість переуступлення зобов’язання по банківській гарантії без попередньої згоди зі сторони банку-гаранта, принципала та бенефіціара; - електронні цифрові підписи (накладені за допомогою систем “клієнт-банк”, “клієнт Інтернет-банк”, “телефонний банкінг”, M.E.Doc, ЦСК-1 тощо. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги, а також зменшення зобов'язань за гарантією на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умов про ускладнення процедури повернення забезпечення пропозиції процедури закупівлі (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення процедури закупівлі тощо). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень таї Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Більше інформації знаходиться у пункті 2 розділу ІІІ Тендерної докментації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 276230.62 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється після підписання акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2023 16:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2023 16:32 |
ТД з особливостями реконструкція хірургічного корпусу. Коригування.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дану вимогу тендерної документації встановлювали методом аналізу трудомісткості. Вважаємо за необхідне встановлення вимог щодо мінімальної кількості кваліфікованого персоналу для якісного та своєчасного виконання робіт (у даному випадку мінімізації ризиків, пов’язаних з кадровим забезпеченням виконання робіт – простоїв чи неможливості виконання робіт через відсутність кваліфікованого персоналу внаслідок відпустки, хвороби, звільнення працівників тощо).
Крім того, ряд передбачених технічним завданням послуг повинні виконуватись паралельно, що також обґрунтовує наявність вимоги щодо мінімальної кількості кваліфікованого персоналу виконавця. До того ж в умовах воєнного стану важливим є наявність кваліфікованих працівників. У зв’язку із викладеним вважаємо за недоцільне внесення змін до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
У Додатку № 1 до тендерної документації.(у відповідності до відомостей обсягів робіт) код згідно ДК 021:2015: ДК 021:2015 – 45210000-2 - Будівництво будівель «Реконструкція частини хірургічного корпусу з добудовою 4-го поверху КНП "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради за адресою: вул. М. Карнаухова, 25а, м. Рівне, Рівненська область. Коригування» [*Уточнений код ДК 021-2015 – 45215000-7 5 - Будівництво закладів охорони здоров’я] немає відомості ресурсів, наприклад майже до усього переліку робіт у описі робіт вказується матеріали, які мають бути використані при виконанні робіт, але ж не у всіх. Просимо надати відомість ресурсів до обсягів робіт.
Дякуємо за розуміння.
Відомість обсягів робіт сформована на основі затвердженої проектно-кошторисної документації. Окремо, у «Відомості обсягів робіт», виділено матеріали, згідно проекту, використання яких є ключовим для досягнення планових техніко-економічних показників і потребують більшої конкретизації. Решта матеріалів включені безпосередньо до ресурсних елементних кошторисних норм та враховуються безпосередньо в них.
Це дає можливість Учаснику процедури закупівлі при поданні пропозиції та виконанні робіт використовувати наявні у нього матеріально - технічні ресурси, які будуть відображені в тендерній пропозиції. Учасник процедури закупівлі може застосовувати дані ресурсних елементних кошторисних норм, що застосовує при складанні договірної ціни, для визначення необхідної кількості та номенклатури матеріально-технічних ресурсів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-08-000017 ● bb4a5ca86d8948dda78137a153a27d24
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.08.2023 № 53
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.08.2023 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-06-22-015672-a 22.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 17:02:28
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція частини хірургічного корпусу з добудовою 4-го поверху КНП "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради за адресою: вул. М. Карнаухова, 25а, м. Рівне, Рівненська область. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-22-015672-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Зокрема, вимагається, що Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Учасником торгів Приватним підприємством «Модена» в складі пропозиції подано довідку з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта. Водночас підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта не надано.
Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації Учасник повинен мати приміщення (виробничі цехи, складські приміщення) на території Рівненської області. У разі відсутності власних виробничих цехів та складських приміщень - орендованого (лізинг) приміщення, учасник у складі тендерної пропозиції надає: договір оренди (лізингу) нежитлового приміщення тощо, чинного протягом всього строку дії договору виконання робіт, що є предметом закупівлі або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк;
акт приймання-передачі учаснику приміщення до договору; оригінал листа-підтвердження від власника приміщення (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання учасником пролонгації дії договору на весь час виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Учасником ПП «Модена» надано інформацію та підтверджуючі документи на оренду складських приміщень. Інформації про наявність виробничих цехів не надано в складі пропозиції.
Згідно з вимогами Додатку № 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 “Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки” зі змінами.
Зокрема, вимагається дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту. Водночас наданий в складі пропозиції дозвіл №024.18.56 діє до 22.01.2023. В листі-поясненні від 26.06.2023 №108 вказано, що строк дії документів дозвільного характеру, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Тому поданий дозвіл є чинним.
Водночас у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 воєнний стан введено із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. Тобто термін дії вказаного дозволу закінчився до введення воєнного стану в Україні.
Відповідно до завантажених учасником ПП «Модена» в складі пропозиції документів та інформації при виконанні робіт за предметом закупівлі застосовуватимуться машини та механізми, що підпадають під перелік машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки, визначений постановою КМУ №77 від 3 лютого 2021 року (зміни внесені до постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107). Зокрема, крани на автомобільному ходу, екскаватори, бульдозери, автогрейдери, котки. В листі-роз’ясненні від 28.06.2023 №98 вказано, що машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А Переліку, експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці і, що учасник надає у складі пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Водночас подана в складі пропозиції декларація не містить переліку машин, механізмів підвищеної небезпеки, що експлуатуються на підставі декларації.
Надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів Приватним підприємством «Модена» вимог тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-10 14:23:58
Відповідь на питання
У відповідь на запит щодо надання пояснень на поставлені питання згідно розпочатого моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями (ID моніторингу: UA-M-2023-08-08-000017) інформуємо наступне:
1. Питання: Відповідно до вимог Додатку № 2 до тендерної документації Учасник повинен мати приміщення (виробничі цехи, складські приміщення) на території Рівненської області. У разі відсутності власних виробничих цехів та складських приміщень - орендованого (лізинг) приміщення, учасник у складі тендерної пропозиції надає: договір оренди (лізингу) нежитлового приміщення тощо, чинного протягом всього строку дії договору виконання робіт, що є предметом закупівлі або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк; акт приймання-передачі учаснику приміщення до договору; оригінал листа-підтвердження від власника приміщення (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання учасником пролонгації дії договору на весь час виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасником ПП «Модена» надано інформацію та підтверджуючі документи на оренду складських приміщень. Інформації про наявність виробничих цехів не надано в складі пропозиції.
Відповідь: Замовником в тендерній документації ставилась кваліфікаційна вимога, що Учасник повинен мати приміщення (виробничі цехи, складські приміщення) на території Рівненської області. Слово приміщення в даному випадку вказує на однину – тобто, було зазначено, яке саме приміщення може залучатись Учасником до виконання умов договору. (для прикладу: при асфальтуванні дороги учасник може використовувати власні виробничі потужності або придбати у виробника). Оскільки, учасник не використовує власні (орендовані) виробничі цехи при виконанні договору - надавати даний документ немає підстави. Крім того, Замовником не ставилась вимога надати будь-які інформаційні листи (пояснення) у разі відсутності будь-якого виду приміщення. Учасник документально підтвердив наявність у нього приміщення на території Рівненської області.
2. Питання: Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Зокрема, вимагається, що Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Учасником торгів Приватним підприємством «Модена» в складі пропозиції подано довідку з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта. Водночас підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта не надано.
Відповідь: Учасником торгів Приватним підприємством «Модена» в складі пропозиції подано довідку з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, що завірена печаткою та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта. Водночас довідку з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом підписано КЕП Начальником управління Коваленко Олегом Станіславовичем та накладено печатку КЕП Начальником управління Коваленко Олегом Станіславовичем, що можна перевірити за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. На підтвердження повноважень Уповноваженої особи від Банку-гаранта, а саме Начальника управління Коваленка Олега Станіславовичу складі пропозиції Приватним підприємством «Модена» подано Лист-згоду на обробку, поширення та доступ до персональних даних (файл Підписаний_230601_Zgoda_PersonalniDani_Kovalenko.pdf), Довіреність № 5764-К-О (файл Dovirenist_Kovalenko_5764-K-O.pdf).
3. Питання: Згідно з вимогами Додатку № 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 “Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки” зі змінами. Зокрема, вимагається дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту. Водночас наданий в складі пропозиції дозвіл №024.18.56 діє до 22.01.2023. В листі-поясненні від 26.06.2023 №108 вказано, що строк дії документів дозвільного характеру, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Тому поданий дозвіл є чинним. Водночас у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 воєнний стан введено із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. Тобто термін дії вказаного дозволу закінчився до введення воєнного стану в Україні.
Відповідь: Варто зауважити, що, як і зазначається в питанні, дія дозволу №024.18.56 спливла 22.01.2023 року, тобто термін дії дозволу закінчився під час дії воєнного стану, а тому дозвіл вважається дійсним (Постанова КМУ від 24 березня 2022 року №357).
4. Питання. Відповідно до завантажених учасником ПП «Модена» в складі пропозиції документів та інформації при виконанні робіт за предметом закупівлі застосовуватимуться машини та механізми, що підпадають під перелік машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки, визначений постановою КМУ №77 від 3 лютого 2021 року (зміни внесені до постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107). Зокрема, крани на автомобільному ходу, екскаватори, бульдозери, автогрейдери, котки. В листі-роз’ясненні від 28.06.2023 №98 вказано, що машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А Переліку, експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці і, що учасник надає у складі пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Водночас подана в складі пропозиції декларація не містить переліку машин, механізмів підвищеної небезпеки, що експлуатуються на підставі декларації.
Відповідь. Узагальненим пунктом 3 додатку № 1 до тендерної документації замовником зазначено підставу щодо вимоги надання документів, Постанова КМУ від 26.10.2022 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Нижче, підпунктами 3.1.; 3.2.; 3,3; 3,4 та 3,5 було конкретизовано перелік документів, які повинен надати учасник.
Так, підпунктом 3.3. встановлено вимогу надати Учаснику у складі пропозиції декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Інша інформація та документи (щодо кранів на автомобільному ходу, екскаваторів, бульдозерів, автогрейдерів, котків) не вимагались. Декларація відповідності наявна (файл Декларація МТБ)
Згідно листа - роз’яснення № 98 від 28 червня 2023 року, Учасником зазначено, що з усієї залученої ними техніки під перелік не підпадає жоден механізм, устаткування та машина. Тому дозвільні документи не надають.
Щодо пунктів 2-9 групи А Переліку, учасником надано дозвіл на використання обладнання, що працює під тиском та дозвіл на звалювальні роботи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано додатковою угодою № 3
2023-08-25 13:56:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство Модена |
49 492 450,72
UAH з ПДВ
|
49 492 450,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство Модена #31541926 |
Переможець |
49 492 450,72
UAH з ПДВ
|
06 липня 2023 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2023 15:46
|
ДУ 3.pdf | укладений |
22 серпня 2023 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2023 11:31
|
Договір 396.pdf | укладений |
13 липня 2023 11:30
|