Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03084204 |
Вебсайт: | https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул.Соборна, будинок 59 |
Контактна особа: |
Слободяник Сергій Миколайович 0681645011 kapbud@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2023 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2023 13:26 |
Початок аукціону: | 03 липня 2023 13:26 |
Очікувана вартість: | 42 896 454,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 214 482,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1.Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта 2.Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 171585.80 (сто сімдесят одна тисяча п’ятсот вісімдесят п’ять грн. 80 коп.) 3. Умови при наданні забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії: - Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. - Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». 4.Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути додатково надані у складі тендерної пропозиції. 5.Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок замовника, що буде вказаний у вимозі замовника до банку. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів Учасника. Термін дії банківської гарантії наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має відповідати строку дії тендерної пропозиції (90 календарних днів). 6.Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та абзацу третього підпункту 1 пункту 44 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 171585.8 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
виконання будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 10 -ти робочих днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2023 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2023 16:26 |
Тендерна документація ДНЗ№59.docx | |
22 червня 2023 16:26 |
Оголошення ДНЗ №59.docx | |
22 червня 2023 16:26 |
Додаток 2 ДНЗ№59.docx | |
22 червня 2023 16:26 |
Додаток 3.rtf | |
22 червня 2023 16:26 |
Додаток 3.1.ims | |
22 червня 2023 16:26 |
Додаток 4 Згода з проектом договору.docx | |
22 червня 2023 16:26 |
Додаток 5 Договір проект.docx | |
22 червня 2023 16:26 |
Додаток 6 Про персональні дані.docx | |
22 червня 2023 16:26 |
Тендерна документація ДНЗ№59.docx | |
22 червня 2023 16:26 |
Оголошення ДНЗ №59.docx | |
22 червня 2023 16:26 |
Додаток 2 ДНЗ№59.docx | |
22 червня 2023 16:26 |
Додаток 3.rtf | |
22 червня 2023 16:26 |
Додаток 3.1.ims | |
22 червня 2023 16:26 |
Додаток 4 Згода з проектом договору.docx | |
22 червня 2023 16:26 |
Додаток 5 Договір проект.docx | |
22 червня 2023 16:26 |
Додаток 6 Про персональні дані.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Маємо намір повідомити, що встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, також вказана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно надати підписаний уповноваженими представниками акт огляду об’єкта.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та такі принципи закупівель як:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання підписаного уповноваженими представниками акту огляду об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може перешкоджати здійсненню огляду та не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції.
Разом з тим, відповідно до частини 2 ст. 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку (посилання на ГК України надається як доказ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15#Text).
Водночас, згідно з частиною 2 ст. 31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається (посилання на ГК України надається як доказ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15#Text).
З огляду на це, вимоги щодо здійснення огляду та надання акту огляду об’єкта у складі пропозиції, які ставлять нас у залежність від Замовника, є незаконними та дискримінаційними, тому мають бути видалені шляхом внесення змін до тендерної документації
Окрім того, відповідно до частини 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
При цьому, частиною четвертою ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог стосовно огляду об’єкта та надання акту за його результатами порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу в частині здійснення огляду та надання у складі пропозиції підписаного уповноваженими представниками акт огляду об’єкта.Згорнути
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-11-000082 ● 3c76f0aa450d4755a390e93a721b3334
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.09.2023 № 50-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 11.09.2023 № 50-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
13 UA-2023-06-22-015488-a 22.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-12 10:16:12
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: 13 UA-2023-06-22-015488-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-14 12:32:43
відповідь на запит
1. Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (висновок експертизи додається). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. Враховуючи великий об'єм, завантажити проектну документацію разом із відповіддю на запит неможливо. Однак ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - Реєстраційний номер PD01:5553-0140-6933-1479. 2. Посилання на веб-сайт, на якому розміщено обгрунтування - https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva#parentHorizontalTab8
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-20 11:53:04
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-22-015488-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Пунктом 4 Додатку 1 та Додатком 6 до тендерної документації передбачено надання учасником Листа – згоди про обробку персональних даних учасника згідно встановленої форми. При цьому, у вказаному Додатку виставлена вимога, що Учасник не повинен відступати від даної форми, форма заповнюється власноручно.
Виходячи з вищевикладеного, надайте пояснення (інформацію), чому учасником ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" не надано лист – згоду на обробку персональних даних в складі тендерної пропозиції згідно встановленої форми.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-25 09:26:34
відповідь на запит
Пунктом 4 Додатку 1 та Додатком 6 до тендерної документації передбачено надання учасником Листа – згоди про обробку персональних даних учасника згідно встановленої форми. При цьому, у вказаному Додатку виставлена вимога, що Учасник не повинен відступати від даної форми, форма заповнюється власноручно. Тобто, форма письмової згоди, що вказана в додатку, має бути ЗАПОВНЕНА власноручно - ЗАПОВНЕНА інформація там де залишено місце для її ЗАПОВНЕННЯ. В даному випадку це – Прізвище, ім’я, по-батькові, номер закупівлі, дата і знову ПІБ.
Отже, враховуючи вищевказане, учасником повністю дотримано вимогу – надано файл – 19. Згода на обробку персональних даних.PDF в папці ПРАЦІВНИКИ (файл додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2023 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
37 057 770,00
UAH з ПДВ
|
32 157 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Рослана" |
33 200 000,00
UAH з ПДВ
|
32 985 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В-БІЛДІНГ ГРУП" |
34 535 856,32
UAH з ПДВ
|
33 151 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МИР.БУД" |
36 370 450,00
UAH з ПДВ
|
33 199 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРАНД БУД СОЮЗ" |
35 900 639,44
UAH з ПДВ
|
35 900 639,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" #40614486 |
Переможець |
32 157 777,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2023 17:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2023 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2024 15:10
|
додаткова №5 термо ЗДО№59.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2024 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2024 10:37
|
додаткова №4 ЗДО№59.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2024 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2024 11:04
|
додаткова №3 ЗДО№59.pdf | зміни до договору |
25 січня 2024 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 09:35
|
додаткова №2 термо ЗДО №59.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2023 15:26
|
додаткова №1 ЗДО№59.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2023 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2023 11:01
|
договір ДНЗ№59 ЖИЛ СІТІ БУД.pdf | укладений |
24 липня 2023 10:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 21/07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 21/07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 21/07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 21/07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 21/07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |