Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт будівлі гуртожитку №1(літера Б-3) Жидачівського професійного ліцею по вул.Грюнвальдська,80 в м.Жидачів Стрийського району Львівської області."(КОД ДК 021:2015 - 45450000-6 - ІНШІ ЗАВЕРШАЛЬНІ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ)
Очікувана вартість
35 537 346,00 UAH
UA-2023-06-22-015422-a 7bcaa5be93384fdcbbd3c8eb578e418b
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Мацук

+380989876857 zhud_pl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жидачівський професійний ліцей
Код ЄДРПОУ: 05537213
Місцезнаходження: 81700, Україна , Львівська обл., м. Жидачів, вул. Грюнвальдська, 80
Контактна особа: Галина Мацук
+380989876857
zhud_pl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2023 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2023 15:40
Очікувана вартість: 35 537 346,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 177 686,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівлю оголошено згідно очікуваної вартості робіт. В залежності від реального фінансування видатків обсяги виконаних робіт та ціна договору можуть бути зменшені .Строк виконання робіт на період з 2023 року до 2024 року. На момент оголошення закупівлі 22.06.2023 заплановано фінансування 16200378.00 грн.Джерело фінансування може зазнати змін з доведенням до установи відповідних кошторисних призначень.


Закупівлю оголошено згідно очікуваної вартості робіт. В залежності від реального фінансування видатків обсяги виконаних робіт та ціна договору можуть бути зменшені .Строк виконання робіт на період з 2023 року до 2024 року. На момент оголошення закупівлі 22.06.2023 заплановано фінансування 16200378.00 грн.Джерело фінансування може зазнати змін з доведенням до установи відповідних кошторисних призначень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт будівлі гуртожитку №1(літера Б-3) Жидачівського професійного ліцею по вул.Грюнвальдська,80 в м.Жидачів Стрийського району Львівської області."(КОД ДК 021:2015 - 45450000-6 - ІНШІ ЗАВЕРШАЛЬНІ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81700, Україна, Львівська область, Жидачів, Грюнвальдська, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ-3), складених у відповідності з положеннями чинних ДСТУ, Настанов і підписаних уповноваженими представниками сторін протягом 30-ти банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2023 16:24

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-07-000020 ● 1ea429c94d20414789581e4167ebb5e4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2024 16:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.02.2024 № 27

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 07.02.2024 № 27.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2023-06-22-015422-a, 22.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.


Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-09 11:00:13

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-06-22-015422-a, яка проведена Жидачівським професійним ліцеєм (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-12 10:39:34

Відповідь на звернення

У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
Що до того, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження)?
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі робочого проекту Капітальний ремонт будівлі гуртожитку №1 (літера Б-3) Жидачівського професійного ліцею по вул. Грюнвальдська, 80 в м. Жидачів, Стрийського району Львівської області.
Також, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок.
Відтак, по об’єкту "Капітальний ремонт будівлі гуртожитку №1 (літера Б-3) Жидачівського професійного ліцею по вул. Грюнвальдська,80 в м.Жидачів, Стрийського району Львівської області" було розроблено проектну документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт №42009 від 11 травня 2023 (надаємо в складі пояснення)
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. Обґрунтування очікуваної вартості: Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру витрат: Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб Замовника згідно до Програми реалізації пріоритетних інфраструктурних проєктів у Львівській обл. та показників обласного бюджету Львівської області на 2023 рік(зі змінами)від 07.04.2022р. № 17/0/5-22ВА (надаємо в складі пояснення).
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Замовника за посиланням: https://zhydpl.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/06/%D0%BE%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf

З повагою!

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на ваш висновок про результати моніторингу закупівлі. Повідомляємо про те, що Замовником проаналізовано висновок за результатами моніторингу закупівлі. Замовник зобов’язується недопускати в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 – при складанні тендерної документації, вимог пунктів 3 та 43 чинної редакції Особливостей №1178 – при розгляді тендерних пропозицій, дотримання норм пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону – при укладенні договорів підряду у будівництві. Крім того повідомляємо про те, що уповноважену особу, відповідальну за проведення даної закупівлі було звільнено. Також повідомляємо вам про те, що Замовником не здійснювалось жодних оплат за даним договором від 31.07.2023 №54. Згідно п. 17.2. Договору від 31.07.2023 №54 Одностороннє розірвання договору не допускається, крім випадку, коли одна сторона систематично не виконує покладених на неї цим договором зобов’язань. Згідно п. 17.4. Договору від 31.07.2023 №54 Зміни до даного договору та його дострокове розірвання можуть мати місце лише за взаємною згодою сторін. Згідно п. 16.2. Договору від 31.07.2023 №54 Суперечки щодо порушення договірних зобов'язань, з яких сторони не дійшли згоди у добровільному порядку, направляються для вирішення у судовому порядку. Відтак, повідомляємо про те, що Замовником буде розпочато відповідну позовну роботу щодо порушення договірних зобов’язань для вирішення у судовому порядку. Просимо прийняти надані пояснення до уваги. З повагою!

2024-02-28 14:28:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668, чим порушено норми пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2023 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БРАЙТ КОНСТРАКШН" 35 481 152,40
UAH з ПДВ
35 481 152,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 липня 2023 08:53
Електронний підпис
19 липня 2023 08:52
Довідка НАЗК.zip.p7s
13 липня 2023 12:43
Електронний підпис
13 липня 2023 12:41
10.Витяг ПДВ.PDF.p7s
13 липня 2023 12:41
3.Договірна ціна.PDF.p7s
05 липня 2023 15:35
Електронний підпис
05 липня 2023 15:35
1.1. Довідка про МТБ.PDF.p7s
05 липня 2023 15:35
проект договору.PDF.p7s
05 липня 2023 15:35
Договірна ціна.PDF.p7s
05 липня 2023 15:35
цінова пропозиція.PDF.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАЙТ КОНСТРАКШН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БРАЙТ КОНСТРАКШН"
#43143751
Переможець 35 481 152,40
UAH з ПДВ
17 липня 2023 14:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 липня 2023 15:30

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами (далі - особливості) Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Перевіряючи документи тендерної пропозиції учасника ТОВ "БРАЙТ КОНСТРАКШН" виявлено невідповідність в інформації та/або документах тендерної пропозиції , 1) Вимога тендерної документації замовника: П.1. Р. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник - лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, які надають свої персональні дані (учасника або представника учасника, або посадової особи учасника) для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах; Не надано підтвердження наступних документів: лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, які надають свої персональні дані (учасника або представника учасника, або посадової особи учасника) для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах. Для усунення виявленої невідповідності учасник має надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, які надають свої персональні дані (учасника або представника учасника, або посадової особи учасника) для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах. 2) Вимога тендерної документації замовника: Відповідно до п.7 Р. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/ співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.У разі незалучення субпідрядника/співвиконавця або залучення у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник повинен надати довідку в довільній формі з відповідною інформацією. Не надано підтвердження вище зазначених документів. Для усунення виявленої невідповідності учасник має надати довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/ співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.У разі незалучення субпідрядника/співвиконавця або залучення у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник повинен надати довідку в довільній формі з відповідною інформацією. 3) Вимога тендерної документації замовника: Відповідно до п.1.3., 1.4. Р. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машино зчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства (учасник повинен керуватися вимогами ДСТУ 4163:2020) в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). 1.4. Р. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Відповідно до п.6 Р. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни тендерної пропозиції, у вигляді сканованих документів за підписом керівника учасника та штатного інженера з проєктно-кошторисної роботи Учасника завірених відтисками печатки Учасника (за наявності) та печатки інженера проектувальника, що містить відповідний номер сертифікату інженера проектувальника в частині кошторисної документації учасника, який включає: - договірна ціна; - локальні кошториси в тому числі на устаткування; - відомості ресурсів до локальних кошторисів; - розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - розрахунок на інші витрати, якщо на це є підстава; Учасником надано розрахунок договірної ціни та локальні кошториси в тому числі на устаткування із накладеним електронним підписом керівника учасника, проте відсутній підпис штатного інженера з проєктно-кошторисної роботи Учасника завірених відтисками печатки Учасника (за наявності) та печатки інженера проектувальника, що містить відповідний номер сертифікату інженера проектувальника в частині кошторисної документації учасника. Не надано відомості ресурсів до локальних кошторисів; розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунок на інші витрати, якщо на це є підстава. Для усунення виявленої невідповідності , яка не впливає на зміну предмету закупівлі учасник має надати договірну ціну; локальні кошториси в тому числі на устаткування; відомості ресурсів до локальних кошторисів;розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунок на інші витрати, якщо на це є підстава у вигляді сканованих документів за підписом керівника учасника та штатного інженера з проєктно-кошторисної роботи Учасника завірених відтисками печатки Учасника (за наявності) та печатки інженера проектувальника, що містить відповідний номер сертифікату інженера проектувальника в частині кошторисної документації учасника. 5) П.3.3. Оцінка тендерної пропозиції Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, але надається лист-роз'яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання таких документів. В складі пропозиції повинен надаватись лист у якому учасник зазначає, що він погоджується з умовами проекту договору та згоден його підписати у разі перемоги у закупівлі. Не надано вищезазначений лист. Для усунення виявленої невідповідності учасник має надати лист у якому зазначає, що він погоджується з умовами проекту договору та згоден його підписати у разі перемоги у закупівлі 6) Вимога тендерної документації замовника: П.3.1.і 3.2. Додатку 1 до ТД Довідка з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) ( менше одного договору за період 2018-2023рр.) за формою. Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації є договір підряду на виконання робіт з капітального ремонту або нового будівництва або реконструкції будівель та споруд класом наслідків не нижче СС2. 3.2. Виконання Учасником аналогічного договору (договорів) підтверджується шляхом надання документів, які підтверджують факт його виконання/часткового виконання належним чином : - копій всіх договорів, зазначених у довідці;- копій форм № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по кожному договору, зазначеному в довідці. Учасником надано довідку із зазначенням інформації про 4 аналогічні договори, де міститься дані про договір щодо виконання робіт «Капітальний ремонт НВК Боржавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів- дошкільний начальний заклад», проте даний аналогіний договір не надано учасником. Для усунення виявленої невідповідності учасник має надати даний аналогічний договір форм № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». 7) Вимога тендерної документації замовника: П.3 Додатку 6 до ТД Для юридичних осіб: Копія Статуту (положення, іншого установчого документу в залежності від організаційно-правової форми). Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та за відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) (у випадку наявності на веб-порталі Міністерства юстиції Статуту учасника, у складі його тендерної пропозиції може бути подана тільки довідка у довільній формі без надання копії Статуту). У випадку, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати такий статут та копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту. Не надано копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту. Для усунення виявленої невідповідності учасник має надати рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту. 8) Вимога тендерної документації замовника: П.10 Додатку 6 до ТД Для юридичних осіб: Учасники при підготовці пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля. Інформація подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника. Не надано вище зазначеної інформації. Для усунення виявленої невідповідності учасник подати довідку щодо враховування заходів щодо захисту довкілля 9) Вимога тендерної документації замовника: П.7 Додатку 6 до ТД Для юридичних осіб Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань що до Учасника не раніше 15 денної давнини з моменту розкриття тендерних пропозицій. Не надано витяг Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань що до Учасника. Для усунення виявленої невідповідності учасник має надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань що до Учасника 10) Вимога тендерної документації замовника: П.5 Додатку 6 до ТД- Копія свідоцтва платника ПДВ/копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ) Не надано вище зазначених документів. Для усунення виявленої невідповідності учасник має надати - Копію свідоцтва платника ПДВ/копію витягу з реєстру платників ПДВ (для платників ПДВ) 11) Вимога тендерної документації замовника: П. 6 Додатку 6 до ТД Копія свідоцтва платника єдиного податку/копія витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку) Не надано вище зазначених документів. Для усунення виявленої невідповідності учасник має надати Копію свідоцтва платника єдиного податку/копію витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). * Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, але надається лист-роз'яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання таких документів.

Документи

17 липня 2023 14:34
Довідка НАЗК
17 липня 2023 14:33
Електронний підпис
17 липня 2023 14:31
CCF_000008.pdf
10 липня 2023 15:04
CCF_000006.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2023 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРАЙТ КОНСТРАКШН"
#43143751
35 481 152,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2023 14:34
Довідка НАЗК
17 липня 2023 14:33
Електронний підпис
17 липня 2023 14:31
CCF_000008.pdf
10 липня 2023 15:04
CCF_000006.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2024 11:10
Сканирование Xerox 20240423 092303.pdf укладений
23 квітня 2024 11:09
Сканирование Xerox 20240423 092148.pdf укладений
23 квітня 2024 11:09
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2023 09:51
scanlite44.pdf зміни до договору
18 грудня 2023 09:48
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2023 15:35
дод уг. кап рем роботи1 (1).pdf зміни до договору
16 серпня 2023 15:31
Електронний підпис укладений
01 серпня 2023 16:24
Договір підряду.pdf укладений
01 серпня 2023 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни до пункту 5.2., розділу 5. Договору " Договірна ціна робіт і порядок її уточнення ", виклавши його в такій редакції: « 5.2 Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік 98 775,25 (дев’яносто вісім тисяч сімсот сімдесят п’ять гривень 25 коп.) з ПДВ Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на 2024 рік 35 382 377,15 (тридцять п’ять мільйонів триста вісімдесят дві тисячі триста сімдесят сім гривень 15 коп.) з ПДВ. Дана сума може бути коригована відповідно до бюджетних призначень Замовника.»" 2.Внести зміни у Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору підряду № 54 від 31.07. 2023 р.) виклавши в новій редакції. 3.Усі інші умови Договору, не охоплені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і є обов’язковими до виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу фінансування на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін.