Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ушомирська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348131 |
Вебсайт: | https://ushomyrska-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 11571, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15 |
Контактна особа: |
Олександра Василенко +380962789022 sa3279@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2023 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2023 15:12 |
Початок аукціону: | 03 липня 2023 15:12 |
Очікувана вартість: | 2 106 233,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 062,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником на підставі підписаного обома сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт і витрат за формою № КБ-3, у строк, що не перевищує 30 календарних днів з дати підписання зазначених документів. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2023 12:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2023 12:55 |
Додаток №3 до ТД Садова дорога (проект договору).docx | |
22 червня 2023 12:55 |
Додаток №3 до ТД Садова дорога (проект договору).docx | |
22 червня 2023 12:55 |
Додаток 1 до ТД САДОВА.rtf | |
22 червня 2023 12:55 |
Додаток 1 до ТД САДОВА.rtf | |
22 червня 2023 12:55 |
Додаток №2 до ТД Садова дорога.docx | |
22 червня 2023 12:55 |
Додаток №2 до ТД Садова дорога.docx | |
22 червня 2023 12:55 |
ТД дорога Садова.docx | |
22 червня 2023 12:55 |
ТД дорога Садова.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-18-000038 ● 1386aa84cf3e41119304e9fd7b066751
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.07.2023
№ 43-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.07.2023 № 43-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-06-22-008671-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-18 17:00:14
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття в с. Жабче по вул. Садова Коростенського району, Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-22-008671-a ) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до п. 46 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 1 Закону договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Згідно з п. 25 ч. 1 ст. 1 Закону публічна закупівля – придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленим цим Законом.
Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону - договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до ч. 2 ст. 631 Цивільного кодексу України договір набирає чинності з моменту його укладення, якщо інше не визначено законом або договором.
За результатами моніторингу встановлено, що Ушомирською сільською радою (далі – Замовник) оприлюднено документ у форматі pdf (договір 17.07.2023 № 177), який не підписаний зі сторони Замовника. Проте, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення чи підписувався за результатами проведеної вказаної закупівлі договір від 17.07.2023 № 177 Замовником, якщо так, прошу завантажити до пояснення його скан-копію.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-19 08:51:49
Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт дорожнього покриття в с. Жабче по вул. Садова Коростенського району, Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-22-008671-a).
Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт дорожнього покриття в с. Жабче по вул. Садова Коростенського району, Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-22-008671-a). Ушомирською сільською радою було отримано запит щодо пояснення чи підписувався за результатами проведеної вказаної закупівлі договір від 17.07.2023 № 177 Замовником, якщо так, прошу завантажити до пояснення його скан-копію. У відповідь на даний запит повідомляємо наступне:
Між Ушомирською сільською радою та ТОВАРИСТВОМ З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЕВСЬКЕ ШЛЯХОВО - БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 42" укладено та підписано договір №177 від 17.07.2023 року, договір підписаний Сторонами та скріплений печаткими. На підтвердження вищевикладеного додаємо скан-копію договору №177 від 17.07.2023 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-22-008671-a, Ушомирська сільська рада та ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЕВСЬКЕ ШЛЯХОВО - БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 42" прийняли рішення від 26.07.2023 року щодо розірвання Договору про закупівлю від 17.07.2023 року № 177. Підписано Сторонами додаткову угоду щодо припинення договірних відносин між Ушомирською сільською радою та ТОВАРИСТВОМ З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЕВСЬКЕ ШЛЯХОВО - БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 42". Додаткову угоду №1 від 26.07.2023 року оприлюднено в електронній системі Прозорро.
2023-07-26 15:17:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2023-08-09 11:50:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2023 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЕВСЬКЕ ШЛЯХОВО - БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 42" |
1 751 268,00
UAH з ПДВ
|
1 751 268,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
приватне підприємство "Будівництво-Арев" |
2 000 758,00
UAH з ПДВ
|
2 000 758,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЕВСЬКЕ ШЛЯХОВО - БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 42" #13555857 |
Переможець |
1 751 268,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2023 12:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2023 14:32
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 09 липня 2023 12:28
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЕВСЬКЕ ШЛЯХОВО - БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 42" #13555857 |
1 751 268,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2023 15:11
|
Додаткова угода 1.pdf | укладений |
26 липня 2023 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2023 08:58
|
договір 17.07.23 177.pdf | укладений |
17 липня 2023 08:58
|