Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципального управління Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44921382 |
Місцезнаходження: | 69126, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 214 |
Контактна особа: |
Широких Олена Анатоліївна +380617171881 dmu.zmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2023 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2023 16:18 |
Початок аукціону: | 30 червня 2023 14:32 |
Початок аукціону: | 30 червня 2023 14:32 |
Очікувана вартість: | 14 640 851,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 204,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3 % відсотки від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: протягом всього строку дії договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу банківської гарантії. До банківської гарантії додаються копії банківських документів – документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг на підставі оформлених належним чином форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», узгоджених, підписаних організацією, що здійснює технічний нагляд і контроль за наданням Послуг протягом 20 робочих днів з моменту отримання фінансування на розрахунковий рахунок Замовника на послуги за даним Договором | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2023 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2023 16:14 |
Проєкт договору поточний ремонт доріг КР ХР 2023.doc | |
21 червня 2023 16:14 |
ТД-поточний ремонт доріг КР ХР 2023 2.DOC |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-18-000037 ● ea80218c6a304150864f493fe6c5bfec
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 11:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2023-06-21-014690-a 21.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-31 13:01:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт доріг по Комунарському та Хортицькому районах м. Запоріжжя (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-21-014690-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
3. Надати пояснення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» вимогам додатку 4 до тендерної документації та нормативним документам в галузі будівництва в частині включення в розрахунок договірної ціни адміністративних витрат на рівні 55,71 грн/люд.год.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-04 16:32:09
Пояснення
На Ваш запит від 31.08.2023 щодо надання пояснень з приводу проведення закупівлі послуг «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт доріг по Комунарському та Хортицькому районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», UA-2023-06-21-014690-а, (далі -- Закупівля) надаємо наступні інформацію.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість
Підставою здійснення закупівлі є потреба в утриманні вулично-шляхової мережі міста Запоріжжя, визначеної Програмою комплексного благоустрою вулично-дорожньої мережі, міських територій та реалізації повноважень в сфері охоронної діяльності на 2023-2025 роки, затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 17.03.2023 №70 (зі змінами та доповненнями) (інформація розміщена на офіційному веб-сайті за посиланням https:// https://zp.gov.ua/). Види, обсяги та вартість послуг розраховано з урахуванням вимог Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 та на підставі державних і галузевих нормативів (норм), враховуючи граничні обсяги доведеного бюджетного фінансування у 2023 році на поточний ремонт доріг міста Запоріжжя, використовуючи інформацію про усереднені ціни, що склалися в розрізі регіонів України, які доведені ТОВ «НВФ «Інпроект» і зазначені в банку даних програмних кошторисних комплексів.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 14 640 851,60 грн. (чотирнадцять мільйонів шістсот сорок тисяч вісімсот п’ятдесят одна грн. 60 коп.) з ПДВ, що не перевищує розмір бюджетного призначення.. Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт доріг по Комунарському та Хортицькому районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», не перевищує видатків, які передбачені на надання послуг по поточному ремонту доріг міста Запоріжжя на 2023 рік в межах Програми комплексного благоустрою вулично-дорожньої мережі, міських територій та реалізації повноважень в сфері охоронної діяльності на 2023-2025 роки, затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 17.03.2023 №70 (зі змінами та доповненнями) та відповідає розрахунку видатків до кошторису департаменту муніципального управління Запорізької міської ради на 2023 рік (загальний фонд) за КПКВК 1417461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт доріг по Комунарському та Хортицькому районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» визначено згідно з вимогами Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, який затверджено наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства (наразі - Міністерство розвитку громад та територій України) від 23.09.2003 №154 (із змінами) (далі - Порядок №154), Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, які затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (наразі - Міністерство розвитку громад та територій України) від 14.02.2012 №54 (із змінами) (далі - Правила №54).
Види та обсяги послуг визначаються з урахуванням наданих послуг по поточному ремонту доріг за попередні роки та враховуючи перелік об'єктів з поточного ремонту доріг, який зазначено у технічному завданні (додаток 4 до тендерної документації), відповідно до наданих пропозицій, переліків площ ремонту районними адміністраціями Запорізької міської ради та балансоутримувачів. У технічному завданні на закупівлю «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт доріг по Комунарському та Хортицькому районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» зазначено перелік місць надання послуг, який оформляється окремим додатком до договору. Під час надання послуг, у зв’язку з погодними умовами, технічним станом, враховуючи експлуатаційно-ремонтні періоди та інтенсивність руху, керуючись Порядком №154, Правилами №54, місця надання послуг можуть коригуватися без зміни розцінки за одиницю складової кошторису та без зміни загальної суми договору у бік збільшення.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі міститься в паперовому вигляді в матеріалах тендерної документації.
Також слід зазначити, що відповідно до ч. 4 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) відносини, пов`язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Статтею 10 Закону визначено порядок оприлюднення інформації про закупівлю та інформацію, яка підлягає оприлюдненню. Так, до інформації що підлягає оприлюдненню згідно статті 10 Закону не входить оприлюднення (розміщення) на власному веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі.
Таким чином, постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) не належить до законодавства про закупівлі, відповідальність за її порушення в рамках Закону не настає. (Аналогічна правова позиція викладена у постанові Третього Апеляційного Адміністративного Суду від 06.09.2022 у справі №280/7700/21)
3. Надати пояснення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» вимогам додатку 4 до тендерної документації та нормативним документам в галузі будівництва в частині включення в розрахунок договірної ціни адміністративних витрат на рівні 55,71 грн/люд.год.
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації договірна ціна учасника формується на підставі вартості підрядних робіт відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Учасник ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» надав договірну ціну з розрахунками, визначеними на підставі Кошторисних норм України «Настанови визначення вартості будівництва» (зі змінами), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Відповідно до п. 5.17 розділу «Визначення адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Таким чином адміністративні витрати визначені відповідно до Настанови за розрахунками при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) процедури закупівлі учасника ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» та складають на рівні 55,71 грн./люд.год. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» відповідає вимогам додатку 4 до тендерної документації в частині включення в розрахунок договірної ціни адміністративних витрат на цьому рівні.
Додаток: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2023 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
14 565 605,57
UAH з ПДВ
|
14 565 605,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АП-МАГІСТРАЛЬ" |
14 635 604,75
UAH з ПДВ
|
14 635 604,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Переможець |
14 565 605,57
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 13:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 липня 2023 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 11:23
|
Додаткова угода від 29.09.2023.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2023 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2023 12:35
|
Договір | укладений |
13 липня 2023 12:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |