Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Львівської обласної ради «Львівська загальноосвітня санаторна школа № 1 І – ІІІст. ім. Б.-І. Антонича» |
Код ЄДРПОУ: | 04545280 |
Місцезнаходження: | 79014, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул. Остроградських, 1 |
Контактна особа: |
Іваськів Орест Леонович +380971843043 sanschool1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2023 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2023 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2023 14:59 |
Тендерна документація з додатками.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-25-000036 ● 5a45e359f4a54f0b8cf382f0c5df0f12
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2023 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.07.2023 № 219
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.07.2023 № 219.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-21-011694-a, 21.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-26 12:51:21
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-21-011694-a, яка проводилась комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівська загальноосвітня санаторна школа № 1 І – ІІІ ст. ім. Б.-І. Антонича» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-07-27 11:02:29
Пояснення з власної ініціативи
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-21-011694-a, яка проводилась комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівська загальноосвітня санаторна школа № 1 І – ІІІ ст. ім. Б.-І. Антонича» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Очікувана вартість/розмір бюджетного призначення предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації від суб'єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 N° 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявної потреби КЗ ЛОР «ЛЗСШ № 1 І – ІІІст. ім. Б.-І. Антонича» та згідно із наказом МОН України від 29 квітня 2020 року № 547 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій”
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі технічні вимоги до предмета закупівлі визначена у додатку 2 до тендерної документації по процедурі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю Товари.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок про результати моніторингу процедура закупівлі UA-2023-06-27-011694-a повідомлясмо наступне. 3 уповноваженою особою КЗ «ЛОР № 1 І – ІІІст. ім. Б.-І. Антонича» Слободян Іриною Михайлівною проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом Украіни «Про публічні закупівлі», на період діі правового режиму воснного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів Украіни від 12.10.2022 N 1178 та підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом проходження навчання у сфері публічних закупівель,а саме навчання з публічних закупівель у дистанційній формі- за темою "Закупівлі від А до Я". Розглянуто детально порушені норми,інформацію,яка зазначена у висновку.
2023-08-17 16:50:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пунктів 3 і 24 Особливостей №1178, пункту 14 Порядку №1082.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | Серія ДАСУ №13/0182/2023пр |
Дата публікації: | 19 вересня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
19 вересня 2023 11:41
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РОГОЗА ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
498 000,00
UAH з ПДВ
|
498 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РОГОЗА ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3017615712 |
Переможець |
498 000,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2023 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2023 17:06
|
Договір про закупівлю | укладений |
06 липня 2023 17:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Навчальне обладнання (Комплекти навчального обладнання та засоби навчання для кабінету біології) | 164 | одиниця |
164,00
UAH
|