Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району |
Код ЄДРПОУ: | 45032582 |
Місцезнаходження: | 89424, Україна , Закарпатська обл., Ужгородський р-н, село Холмок, вул.Свободи, будинок 50 |
Контактна особа: |
Андроненков Сергій +380509535475 andronenkov.s@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2023 13:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2023 09:23 |
Початок аукціону: | 03 липня 2023 13:27 |
Початок аукціону: | 03 липня 2023 13:27 |
Очікувана вартість: | 6 171 143,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 855,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2023 09:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2023 09:24 |
+Додаток 1+ зі змінами.docx | |
26 червня 2023 09:24 |
+++Оголошення+++ зі змінами.docx | |
26 червня 2023 09:24 |
++++++ТД 2023++++++++ зі змінами.docx | |
21 червня 2023 13:57 |
+Додаток 4 Проєкт договору) .docx | |
21 червня 2023 13:57 |
++Додаток 3++.docx | |
21 червня 2023 13:57 |
++Додаток 2 Технічна специфікація++.docx |
26 червня 2023 09:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2023 09:24 |
+Додаток 1+ зі змінами.docx
|
|||
26 червня 2023 09:24 |
+++Оголошення+++ зі змінами.docx
|
|||
26 червня 2023 09:24 |
++++++ТД 2023++++++++ зі змінами.docx
|
|||
21 червня 2023 13:57 |
+Додаток 4 Проєкт договору) .docx
|
|||
21 червня 2023 13:57 |
++Додаток 3++.docx
|
|||
21 червня 2023 13:57 |
++Додаток 2 Технічна специфікація++.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації передбачено що розрахунок цінової пропозиції повинен бути підтверджений кошторисною документаціє, яка в свуою чергу має бути розрахована у відповідності до Кошторисних норм України (затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за № 281) застосування яких є обов'язковою для визначення вартості будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Одночасно з цим, повідомляємо, що відповідно до Оголошення та Тендерної документації очікувана вартість предмета закупівлі: становить 6 171 143,00 грн.(шість мільйонів сто сімдесят одна тисяча сто сорок три гривні) з ПДВ (у тому числі кошти на покриття ризиків 1.5%). Окрім цього додатково інформуємо, що відповідно до зведеного кошторисного розрахунку проектно-кошторисної документації яка пройшла експертизу кошти на покриття витрат повязаних з інфляційними процесами не предбачено.
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Тому відповідно до Тендерної документації та норм чинного законодавства зазначина Вами обставина не може бути підставою для скасування закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-05-000013 ● 4b088c1c84534be48c71ec2d7c058738
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2023 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.10.2023 № 42-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.10.2023 № 42-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-06-21-009523-a від 21.06.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-06 16:32:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Б. Хмеьницького в с. Минай Ужгородського району (Коригування)» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-06-21-009523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-11 16:26:53
Відповідь на звернення в рамках проведення моніторингу (ID моніторингу:UA-M-2023-09-25-000027)
У межах проведення моніторингу (ID моніторингу:UA-M-2023-09-25-000027) «Капітальний ремонт дороги по вул. Б. Хмеьницького в с. Минай Ужгородського району (Коригування)» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-06-21-009523-a) відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі : UA-2023-05-29-004065-a, розміру витрат, визначення його очікуваної вартості здійснювалося в порядку та у спосіб, що передбачені нормами діючого на час оголошення закупівлі законодавства (в тому числі Настановою з визначення вартості будівництва, Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, що затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281, Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів») на підставі проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт (№07-0136/01-23 від 01.05.2023 року) шляхом опублікування на офіційній сторінці Холмківської сільської ради за наступним посиланням: https://rada.info/upload/users_files/22096259/0ed1169d332e1232cc8451650e203cc2.pdf Окрім цього надаємо сканкопію проектнокошторисної документації та експертного звіту
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-09 17:27:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Б. Хмеьницького в с. Минай Ужгородського району (Коригування)» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-06-21-009523-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Чому Замовником укладено з переможцем процедури закупівлі ПП "АРТЕМБУД" договір про закупівлю №55 від 24.07.2023 на 17 день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-12 12:38:21
У межах проведення моніторингу (ID моніторингу:UA-M-2023-09-25-000027)
У межах проведення моніторингу (ID моніторингу:UA-M-2023-09-25-000027) «Капітальний ремонт дороги по вул. Б. Хмеьницького в с. Минай Ужгородського району (Коригування)» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-06-21-009523-a) відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району повідомляє, що так, дійсно відповідно до пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, проте, вказаним пунктом Особливостей у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Тому, зважаючи на викладене вище, строк для укладення договору з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Б. Хмеьницького в с. Минай Ужгородського району (Коригування)» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-06-21-009523-a) був продовжений до 30 днів у зв’язку із проведенням ПрАТ «Закарпаттяобленерго» будівельних робіт «Будівництва заходів мереж 10-110 кВ на ПС-110 кВ «Ужгород-9»» с. Сторожниця, вул. Минайська. що спричинило перекриття частини вулиць та необхідність перенаправлення інтенсивного трафіку що слідує з виїзду з обласного центру м. Ужгорода в напрямку автодороги міжнародного значення М06 «Київ-Чоп» дорогами місцевого значення в тому числі через вул. Б. Хмеьницького у селі Минай та унеможливлювала передачу її як будівельного майданчику для проведення ремонтних робіт та перекриття нею руху.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку Управління Західнного офісу держаудит служби у Волинській області складеного в рамках провендення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Б. Хмеьницького в с. Минай Ужгородського району (Коригування)» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району зобовязаноз дійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію що свідчать про вжиття таких заходів. Враховуючи неведене віділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району зобовязується в подальшомук не допускати подібних порушень і направити уповноважених осіб на додаткове навчання в сфері публічних закупівель з метою підвищення їх кваліфікаці та вже звернувся до Холмківської сільської ради з відповідним запитом щодо виділення коштів на такі заходи. Дане питнання буде розглянуто на найближчому пленарному засіданні сільської ради. Окрім цього з уповноваженими особами була проведена розяснювальна та виховна бесіда.
2023-10-20 09:27:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2023 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
5 986 006,26
UAH з ПДВ
|
4 751 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" |
6 149 126,40
UAH з ПДВ
|
4 751 780,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" #36856010 |
Переможець |
4 751 780,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2023 09:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 липня 2023 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 12:03
|
додугода2доДОГ55.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 09:23
|
додугодаХМЕЛЬНИЦЬКОГО.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2023 11:44
|
дог55.pdf | укладений |
24 липня 2023 11:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою покращення якості предмету закупівлі, у звязку із необхідністю уточнегння проектних рішень. |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення п. 3.1. Договору №55 від 27.07.2023 року в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |