Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05582159 |
Вебсайт: | https://tairovska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 27 |
Контактна особа: |
Олександра Євгенівна Унтілова +380487930409 tairove.rada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2023 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 11 745 779,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117 457,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір 1,0 відсоток від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія, безвідклична та безумовна. Термін (строк) дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю надає оригінал банківської гарантії. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), протягом 20 банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2023 році. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2023 12:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2023 11:54 |
Тендерна документація.pdf | |
21 червня 2023 11:54 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
21 червня 2023 11:54 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf | |
21 червня 2023 11:54 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
21 червня 2023 11:54 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
21 червня 2023 11:54 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf | |
21 червня 2023 11:54 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-08-000026 ● 8766f06800944decba27af176a7099be
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2023 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2023 № 243
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-06-21-006537-a 21.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-12 17:36:23
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є реконструкція КНС «Червоний хутір» за адресою: вул. Лабораторна, 19/1-А, с. Лиманка Одеського району Одеської області, замовником якої є Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-21-006537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-15 15:53:09
ПОЯСНЕННЯ на запит Північного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2023-09-08-000026 закупівлі UA-2023-06-21-006537-a
На виконання вимог, викладених у запиті Північного офісу Держаудитслужби від 12 вересня 2023 року оприлюдненого об 17:36:23, щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-06-21-006537-a уповноважена особа Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області надає пояснення.
Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану.
Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 12 вересня 2023 року оприлюдненого об 17:36:23:
Уповноважена особа Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, проектно – кошторисної документації та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації разом з додатками до неї, оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями. Проектно кошторисна документація на реконструкцію КНС «Червоний хутір» за адресою: вул. Лабораторна, 19/1-А, с. Лиманка Одеського району Одеської області розроблено відповідно до вимог НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні»; БН В.1.2-4:2019 «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту».
Якісні та технічні характеристики робіт відповідають нормам та положенням Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
На виконання вимог пункту 24 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 замовником через авторизований електронний майданчик оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, та Постанови №1178 оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію за предметом: КНУ «Реконструкція КНС «Червоний хутір» за адресою: вул. Лабораторна, 19/1-А, с. Лиманка Одеського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-21-006537-a.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, які діяли на момент оголошення процедури закупівлі й отриманої експертизи та затвердженого Експертного звіту (позитивний).
На виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі Таїровською селищною радою Одеського району Одеської області здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту (позитивний) № 17/235-05/23 від 17 травня 2023 р. Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 та становить 11 745 779,00 грн. (Одинадцять мільйонів сімсот сорок п’ять тисяч сімсот сімдесят дев’ять грн. 00 коп.) з ПДВ. Обсяг робіт наведено у додатку №2 до тендерної документації та кількість робіт – 1 робота.
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Разом з тим, надаємо посилання на сторінку веб-сайту https://tairovska-gromada.gov.ua на якому оприлюднено інформацію щодо процедур закупівель на виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710».
Додатки: Скріншот з веб-сайту щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-22 12:17:49
Запит про надання інформації
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 15.09.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 12.09.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт, кошторисні розрахунки, тощо, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-27 15:41:34
ПОЯСНЕННЯ на запит Північного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2023-09-08-000026 закупівлі UA-2023-06-21-006537-a
На виконання вимог, викладених у запиті Північного офісу Держаудитслужби від 22 вересня 2023 року оприлюдненого об 12:17:49, щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-06-21-006537-a уповноважена особа Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області надає пояснення.
Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану.
Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 22 вересня 2023 року оприлюдненого об 12:17:49:
Для визначення технічних, якісних характеристик та вартості робіт КНУ «Реконструкція КНС «Червоний хутір» за адресою: вул. Лабораторна, 19/1-А, с. Лиманка Одеського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) Замовником замовлено розроблення проектної документації у фізичної особи – підприємця Пачес Тараса Георгійовича (генеральний проектувальник). 18.05.2023 р. отримано позитивний експертний звіт ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» даного проекту - «Реконструкція КНС «Червоний хутір» за адресою: вул. Лабораторна, 19/1-А, с. Лиманка Одеського району Одеської області». Загальна кошторисна вартість будівництва об’єкту складає 12 543 347,00 грн. з ПДВ.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, розробленої відповідно до наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (далі - Настанова) та затвердженого Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом - Реконструкція КНС «Червоний хутір» за адресою: вул. Лабораторна, 19/1-А, с. Лиманка Одеського району Одеської області (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275).
Відповідно до підпункту 1.2 розділу І Настанови зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
Відповідно до пункту 3.1 розділу ІІІ Настанови визначено, що до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва у відповідні глави включаються окремими рядками підсумки по усіх об’єктних кошторисах, об’єктних кошторисних розрахунках і кошторисних розрахунках.
З огляду на зазначене вище, під час визначення очікуваної вартості саме на закупівлю робіт за об’єктом КНУ «Реконструкція КНС «Червоний хутір» за адресою: вул. Лабораторна, 19/1-А, с. Лиманка Одеського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) здійснено розрахунок наступним чином:
Глава 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва Реконструкція КНС «Червоний хутір» за адресою: вул. Лабораторна, 19/1-А, с. Лиманка Одеського району Одеської області включає кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%) – 116 555,00 грн. без ПДВ; кошти на формування страхового фонду документації – 4 662,00 грн. без ПДВ. Разом по главі 10: 121 217,00 грн. без ПДВ.
Глава 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва Реконструкція КНС «Червоний хутір» за адресою: вул. Лабораторна, 19/1-А, с. Лиманка Одеського району Одеської області визначає вартість вишукувальних робіт – 151 843,00 грн. без ПДВ; вартість проектних робіт – 343 180,00 грн. без ПДВ; вартість експертизи проектної документації – 18 900,00 грн. без ПДВ; кошти на здійснення авторського нагляду – 29 500,00 грн. без ПДВ. Разом по главі 12: 543 423,00 грн. без ПДВ.
Отже вартість безпосередньо робіт (за виключенням витрат за главами 10 та 12: на технічний нагляд, авторський нагляд, розроблення проекту та експертизу проекту) становить – 11 745 779,00 грн. з ПДВ.
Додатки: зведений кошторисний розрахунок та експертний звіт, на підставі яких зокрема здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних, якісних характеристик та визначення очікуваної вартості робіт. Документи додаються в прикріплених файлах.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАВМІР СТРОЙ" |
10 555 848,00
UAH з ПДВ
|
10 555 848,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАВМІР СТРОЙ" #42872700 |
Переможець |
10 555 848,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2023 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2024 15:01
|
Дод угода зменшення Червоний хутір ДАВМІР СТРОЙ 2024.pdf | зміни до договору |
06 травня 2024 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2024 12:07
|
Дод угода до дог №01-170723 Давмір Строй.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2024 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 10:09
|
Дод угода скан Давмір 01-1707.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2023 12:45
|
дод угода 01-1707.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2023 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2023 13:55
|
дод угода Давмір.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2023 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2023 14:12
|
Договір.pdf | укладений |
17 липня 2023 14:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою отримання дозволу на початок виконання будівельних робіт, тобто зумовило обставини, що на пряму впливають на строки виконання робіт, що не відповідає календарному графіку, наданому Генпідрядником при підписанні договору, та з урахуванням листа від ТОВ «ДАВМІР СТРОЙ» Вих.№ 10 від 28.09.2023 р. Враховуючи вищевикладене, Сторони дійшли взаємної згоди продовжити термін виконання робіт до 31.12.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 01-1707/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна керівника Генпідрядника |
Номер договору про закупівлю: | 01-1707/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили продовжити строк дії договору до 31.12.2024. |
Номер договору про закупівлю: | 01-1707/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до укладеного Договору з метою повного виконання Сторонами своїх зобов’язань Сторони вирішили доповнити п. 3.1 Договору наступною редакцією: на 2024 рік передбачити фінансування у сумі 2 687 613, 60 грн. (два мільйони шістсот вісімдесят сім тисяч шістсот тринадцять гривень 60 копійок), у тому числі ПДВ 447 935, 60 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 01-1707/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору на 486 111,60 грн. (чотириста вісімдесят шість тисяч сто одинадцять гривень 60 копійок) та викласти пункт 3.1 розділу 3 «Договірна ціна» Договору № 01-1707/23 від 17.07.2023 в наступній редакції: «Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), і складає 10 069 736,40 грн. (десять мільйонів шістдесят дев’ять тисяч сімсот тридцять шість гривень 40 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 1 678 289 грн.40 коп. (один мільйон шістсот сімдесят вісім тисяч двісті вісімдесят дев’ять гривень 40 копійок) ». |
Номер договору про закупівлю: | 01-1707/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |