Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 45017103 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького,36 |
Контактна особа: |
Гайдуков Микола Олександрович +380939187480 ddtie_ck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2023 18:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 86 718 653,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 433 593,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір: 433 000,00 грн. (Чотириста тридцять три тисячі гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, установлений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом та виписка завірена банком з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 433000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає Замовнику забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія в паперовому вигляді. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2% (два відсотка) від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи, здійснюється на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту виконання робіт і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3 | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2023 22:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2023 22:44 |
ТД Капремонт Холодний Яр (редакція від 23.06.2023).doc | |
23 червня 2023 22:44 |
перелік змін до ТД Капремонт Холодний Яр від 23.06.2023.docx | |
20 червня 2023 18:55 |
ТД Капремонт Холодний Яр (20.06.2023).doc |
23 червня 2023 22:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 червня 2023 22:44 |
ТД Капремонт Холодний Яр (редакція від 23.06.2023).doc
|
|||
23 червня 2023 22:44 |
перелік змін до ТД Капремонт Холодний Яр від 23.06.2023.docx
|
|||
20 червня 2023 18:55 |
ТД Капремонт Холодний Яр (20.06.2023).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пунктом 5 Загальних положень Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінпраці України від 29.12.2004 р. № 336, встановлено, що Довідник служить основою для присвоєння і підвищення категорій за посадою відповідно до оволодіння особою повним обсягом знань та робіт за результатами кваліфікаційної атестації.
Право встановлення кваліфікаційних вимог до учасників торгів, у т.ч. щодо наявність працівників відповідної кваліфікації, визначене ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Вимога щодо залучення кваліфікованих дорожніх робітників не нижче 4-го розряду зумовлена необхідністю виконання робіт середньої складності під час ремонту автомобільних доріг. Згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи», затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13.10.1999 №249, яким визначені кваліфікаційні характеристики професії «ДОРОЖНІЙ РОБІТНИК», саме дорожні робітники 4-го розряду можуть виконувати роботи середньої складності під час ремонту автомобільних доріг.
Згідно пункту 5 Поряду, для визнання лабораторії атестованою, уповноважений представник лабораторії (фізична особа - підприємець) особисто або рекомендованим листом подає (крім лабораторій, визначених у пункті 6 цього Порядку) до Держпраці або її територіального органу:
1) заяву про визнання лабораторії атестованою на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу (далі - заява) (додаток 1);
2) перелік факторів виробничого середовища та трудового процесу, які досліджуватиме лабораторія (додаток 2);
3) відомості про засоби вимірювальної техніки для виконання досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу (додаток 3);
4) відомості про придбання лабораторією реактивів для дослідження відповідних факторів виробничого середовища і трудового процесу;
5) відомості про кадрове забезпечення лабораторії (додаток 4);
6) копії документів, що підтверджують право власності або користування приміщеннями, в яких розміщується лабораторія.
Пунктом 6 Порядку передбачено, що лабораторії, акредитовані Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій», у спосіб, визначений пунктом 5 цього Порядку, для визнання їх атестованими подають заяву та копію атестата про акредитацію.
За результатами розгляду документів, зазначених у пунктах 5, 6 цього Порядку, Держпраці формує інформаційний перелік лабораторій, атестованих на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу (далі - інформаційний перелік), до якого у строк не пізніше 10 робочих днів з дати реєстрації таких документів вноситься інформація про атестовану лабораторію. ІНФОРМАЦІЯ ПРО АТЕСТОВАНІ ЛАБОРАТОРІЇ РОЗМІЩУЄТЬСЯ НА ОФІЦІЙНОМУ ВЕБ-САЙТІ ДЕРЖПРАЦІ.
Отже, встановлена в тендерній документації вимога щодо підтвердження атестації лабораторії, яка повинна проводити дослідження умов праці кваліфікованих працівників, викладена згідно Порядку атестації лабораторій на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України, Міністерства охорони здоров’я України від 29.05.2018 №784/1012.
Вимоги про усунення порушення
Проте в п. 11 додатку 4 до тендерної документації вказано, що у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:
- назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;
- ліцензія на здійснення страхової діяльності.
Таким чином, наявні протиріччя, які можуть призвести до маніпуляцій з боку замовника під час розгляду та оцінки поданої нами тендерної пропозиції.
З метою запобігання подібному, вимагаємо внести зміни та чітко визначити: чи можливе надання страхової гарантії, чи лише електронної банківської гарантії в якості забезпечення тендерної пропозиції.
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми);"
Таким чином, наявні протиріччя, які можуть призвести до маніпуляцій з боку замовника під час розгляду та оцінки поданої нами тендерної пропозиції. Вимагаємо усунути вказане протиріччя.
Пунктом 26 розділу ІІІ Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою НБУ 15.12.2004 №639, визначено, що реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
Форма забезпечення тендерної пропозиції, викладена Замовником у Додатку 4 до тендерної документації, сформована згідно Форми затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628, у тому числі пункту 3, яким передбачено, що вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу.
Згідно пункту 5 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції, затверджених тим же наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628, встановлено, що гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми);
вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
можливості часткової сплати суми гарантії.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що вимоги до забезпечення тендерної пропозиції не містять протиріч та сформовані з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628.
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми);".
Повторно звертаємо увагу Замовника на те, що необхідність надання копій документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу, - і є саме тими додатковими умовами. Для підтвердження пропонується ознайомитись з практикою АМКУ з цього приводу за посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-08-015795-b та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-03-25-003639-b й інші аналогічні рішення, де саме через такі додаткові умови було відхилено тендерні пропозиції учасників.
Таким чином, наявні протиріччя, які можуть призвести до маніпуляцій з боку замовника під час розгляду та оцінки поданої нами тендерної пропозиції. Вимагаємо усунути вказане протиріччя.
Пунктом 26 розділу ІІІ Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою НБУ 15.12.2004 №639, визначено, що реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
Форма забезпечення тендерної пропозиції, викладена Замовником у Додатку 4 до тендерної документації, сформована згідно Форми затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628, у тому числі пункту 3, яким передбачено, що вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу.
Згідно пункту 5 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції, затверджених тим же наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628, встановлено, що гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
• вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми);
• вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
• можливості часткової сплати суми гарантії.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що вимоги до забезпечення тендерної пропозиції не містять протиріч та сформовані з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628.
Згідно п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо виконання робіт капітального ремонту, та/або реконструкції, та/або будівництва вулиць та доріг в населених пунктах, складовими яких є роботи з улаштування асфальтобетонного покриття.
Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору, інформація про проведення якого була у публічному доступі, або договір, інформація про який знаходиться у публічному доступі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурсного відбору, за яким був укладений договір, наданий у складі пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір.
Дана вимога не є дискримінаційною і встановлена замовником з метою уникнення надання завідомо неправдивих даних потенційними учасниками даної процедури закупівлі, в тому числі надання фіктивних документів щодо виконання аналогічних договорів, та дає змогу Замовнику відслідкувати добросовісність потенційних учасників та їх спроможності виконувати подібні роботи. Не маючи змоги відслідковування аналогічних договорів за допомогою електронної системи або відкритого до них доступу замовник позбавлений можливості перевірки надійності та доброчесності майбутніх контрагентів.
Відтак, в складі пропозиції учасником подається не менше одного аналогічного договору.
Формування зазначеної вимоги тендерної документації відповідає принципам та положенням Закону та не є дискримінацією учасників закупівлі. Так, тендерною документацією не встановлюється обмежень, щоб аналогічними договорами були виключно договори за наслідками процедур із законів України «Про здійснення державних закупівель» та «Про публічні закупівлі». На підтвердження факту проведення конкурсного відбору, за яким були укладені договори, що пропонуються до виконання в рамках цієї закупівлі як аналогічні договори або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори, максимально розкриває характер та прозорість роботи учасника закупівлі та відповідає принципам та меті Закону. При цьому, під поняттям «конкурсного відбору», як під поняттям «публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори» не мається на увазі, що це повинні бути договори виключно із бюджетними установами або за наслідками процедур із законів України «Про здійснення державних закупівель» та «Про публічні закупівлі».
Законність встановлених Замовником вимог підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13656-р/пк-пз від 16.06.2021 (UA-2021-05-05-004483-a) №15864-р/пк-пз від 20.08.2020 (UA-2020-06-17-003147-c).
Статтею 884 Цивільного кодексу України, яка визначає гарантії якості у договорі будівельного підряду, встановлено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК СТАНОВИТЬ ДЕСЯТЬ РОКІВ ВІД ДНЯ ПРИЙНЯТТЯ ОБ'ЄКТА ЗАМОВНИКОМ, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Відповідно до п.103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ №668 від 01.08.2005, які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду, ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК ЕКСПЛУАТАЦІЇ ОБ'ЄКТА БУДІВНИЦТВА СТАНОВИТЬ ДЕСЯТЬ РОКІВ ВІД ДНЯ ЙОГО ПРИЙНЯТТЯ ЗАМОВНИКОМ, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Звертаємо увагу на те, що умови ЦКУ та Постанови КМУ №668 від 01.08.2005 гарантійний строк експлуатації визначається на об’єкт будівництва, а не на види робіт.
Отже, умови проекту договору не будуть змінюватися, тому як складені відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України, Постанови КМУ №668 від 01.08.2005.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-20-000028 ● 4530d615fc0745558925dc734322d4b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2023 17:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.09.2023 № 40-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 20.09.2023 № 40-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-06-20-016253-a від 20.06.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-21 17:29:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт вул. Героїв Холодного Яру (від вул.Східна до проспекту Хіміків) в м. Черкаси (коригування) (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-20-016253-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-22 17:59:18
Пояснення замовника
За результатами розгляду запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт вул. Героїв Холодного Яру (від вул. Східна до проспекту Хіміків) в м. Черкаси (коригування)» (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-20-016253-a) маємо наступні пояснення:
1) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір очікуваної вартості та бюджетного призначення на виконання робіт визначено відповідно до потреб Замовника згідно затвердженої інвесторської проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт вул. Героїв Холодного Яру (від вул. Східна до проспекту Хіміків) в м. Черкаси (коригування)», розробленої ПП «Будівельник Черкаси-Проект» (Експертний звіт (Позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво №230406-06/А від 15.05.2023, реєстраційний номер в ЄДЕССБ EX01:3890-5056-0007-4875, затверджений ТОВ «Перша будівельна експертиза» додається до пояснень).
2) щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті:
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 та абзацу третього пункту 4(1) Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а ОРГАНАМ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РЕКОМЕНДОВАНО забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті у разі оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Про рекомендаційний характер Постанови №710 для органів місцевого самоврядування також зазначено в листі Державної аудиторська служба України від 09.06.2021р. N 003100-14/7175-2021 «Щодо застосування постанови КМУ від 16.12.2020 р. N 1266» (додається).
Отже, Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради, як орган місцевого самоврядування не зобов’язаний оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-03 16:48:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт вул. Героїв Холодного Яру (від вул.Східна до проспекту Хіміків) в м. Черкаси (коригування) (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-20-016253-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України (далі – БКУ) бюджетні кошти (кошти бюджету) - належні відповідно до законодавства надходження бюджету та витрати бюджету.
Також, згідно частини 2 статті 22 БКУ головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Разом з тим, відповідно до наявного в електронній системі закупівель річного плану UA-P-2023-06-20-004518-b джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету, а також згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/45017103/profile) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
1) Враховуючи вищезазначене, Замовнику необхідно надати пояснення чи було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення опублікованого в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-20-016253-a?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-06 12:37:43
Пояснення замовника
За результатами розгляду запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 03.10.2023 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт вул. Героїв Холодного Яру (від вул. Східна до проспекту Хіміків) в м. Черкаси (коригування)» (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-20-016253-a) повідомляємо наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2023-06-20-016253-a не розміщувалося на власному веб-сайті департаменту дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради.
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 та абзацу третього пункту 4(1) Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а ОРГАНАМ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ РЕКОМЕНДОВАНО забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті у разі оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Про рекомендаційний характер Постанови №710 для органів місцевого самоврядування також зазначено в листі Державної аудиторська служба України від 09.06.2021р. N 003100-14/7175-2021 «Щодо застосування постанови КМУ від 16.12.2020 р. N 1266» (додається).
З огляду на вищевикладене, департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради, як орган місцевого самоврядування не зобов’язаний оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок від 10.10.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-20-016253-a 20 червня 2023 року Департаментом дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт вул. Героїв Холодного Яру (від вул.Східна до проспекту Хіміків) в м. Черкаси (коригування) (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-20-016253-a) згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178. 20.09.2023 року на підставі наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області №40-з було розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2023-06-20-016253-a. 10.10.2023 року за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-20-016253-a заступником начальника відділу Гірко Ігорем Володимировичем в системі оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-20-016253-a, в якому зазначено, що за результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 №1266). Вважаємо, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-20-016253-a від 10.10.2023 року (в подальшому – висновок) є протиправним та таким, що ґрунтується виключно на суб`єктивних і таких, що не відповідають дійсності висновках посадової особи контролюючого органу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, у зв’язку з чим підлягає скасуванню виходячи з наступного. В розділі ІІ Констатуюча частина, в графі 1. "Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі" вказано, зокрема наступне: «Відповідно до наявного в електронній системі закупівель річного плану UA-P-2023-06-20-004518-b джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету, а також згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/43570096/info Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів. Отже, замовник, який є головним розпорядником бюджетних коштів, на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.». Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон № 922-VIII), пунктом 11 частини 1 статті 1 якого визначено, що моніторингом закупівлі є аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях закупівлі з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до частини 1 статті 7-1 Закону № 922-VІІІ, моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи. Підстави, за наявності яких керівник органу державного фінансового контролю або його заступник приймає рішення про початок моніторингу закупівлі, визначені пунктами 1 - 5 частини другої статті 7-1 Закону № 922-VIII, а саме: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків (критеріїв із заданими наперед параметрами, використання яких дає можливість автоматично здійснювати вибір процедур закупівель, що містять ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель); 2) інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об`єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Згідно з частиною 3 статті 7-1 Закону № 922-VIII, рішення про початок моніторингу закупівлі оприлюднюється протягом двох робочих днів з дня його прийняття в електронній системі закупівель органом державного фінансового контролю із зазначенням унікального номера оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, та дати його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір та дати його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, а також опису підстав для здійснення моніторингу закупівлі. Рішення про початок моніторингу закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель, визначених цим Законом. Строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель (частина 4 статті 7-1 Закону № 922-VIII). Згідно з частинами 6, 7 ст. 8 Закону № 922-VIII, за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. У висновку обов`язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; 5) зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі не виявлено порушень законодавства у сфері публічних закупівель, у висновку зазначається інформація про відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. За приписами пункту 3 розділу І Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого Наказом Мінфіну України від 08.09.2020 № 552, висновок складається у формі електронного документа та заповнюється відповідно до затвердженої Мінфіном форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Розділ ІІІ Порядку №552 врегульовував порядок заповнення констатуючої частини форми висновку, яким закріплено, що у пункті 1 зазначаються: дата закінчення моніторингу процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"; питання, що стало предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель, перелік проаналізованих документів та інформації, інші дії органу державного фінансового контролю, яких було вжито відповідно до законодавства для забезпечення проведення моніторингу процедури закупівлі; опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, із зазначенням: структурної одиниці нормативно-правового акта, норми якої порушено, його виду, найменування суб`єкта нормотворення, дати прийняття та його реєстраційного індексу, заголовка, а в разі відсилання до зареєстрованого нормативно-правового акта - також дати і номера його державної реєстрації в Міністерстві юстиції України. Під час зазначення структурної одиниці закону зазначається лише її заголовок (крім законів про внесення змін); найменування та реквізитів документів, на підставі яких зроблено висновок про наявність порушення (у разі потреби також деталізуються суть та обставини допущення порушення). У пункті 2 робиться висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися. У разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акту, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення. Таким чином, Законом України «Про публічні закупівлі» визначено порядок призначення моніторингу, порядок та строки його проведення, при цьому контролюючому органу надано широкий спектр повноважень щодо проведення перевірки суб`єктів державних закупівель. 11 жовтня 2016 року Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову №710 «Про ефективне використання державних коштів». Відповідно до п.1 Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова №710), з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє: затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком. Згідно з підпунктом 1 пункту 4 Постанови №710, Кабінет Міністрів України рекомендував з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно з пунктом 4-1 Постанови №710, з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє: головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Отже, як видно зі змісту підпункту 1 пункту 4 Постанови №710 та пункту 4-1 вказаної Постанови, вони є тотожними щодо вимоги оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Слід зауважити, що доповнення змісту підпункту 1 пункту 4 та доповнення самої Постанови №704 пунктом 4-1 відбулося одночасно, Постановою КМУ №1266 від 16.12.2020. Про рекомендаційний характер Постанови №710 для органів місцевого самоврядування також зазначено в листі Державної аудиторської служби України від 09.06.2021р. №003100-14/7175-2021 «Щодо застосування постанови КМУ від 16.12.2020 р. №1266». Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради створений відповідно до норм Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» і є виконавчим органом Черкаської міської ради, про що свідчить Положення про департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради, затверджене рішенням від 28.03.2023 №39-17 тридцять дев’ятої сесії Черкаської міської ради. Відповідно до ч.2 ст.2 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст. Отже, органів місцевого самоврядування, яким і є позивач, стосується саме підпункт 1 пункту 4, яким Кабінет Міністрів України з урахуванням затверджених цією постановою заходів надав відповідні рекомендації, викладені у цьому підпункті. Пункт 4-1 Постанови №710, виходячи зі змісту пункту 1 Постанови №710 та її загальної спрямованості, адресовано державним органам, які є головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки, які використовують кошти державного бюджету, а не місцевого. Відповідно до п.6.1. Положення про дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради, затвердженого рішенням від 28.03.2023 №39-17 тридцять дев’ятої сесії Черкаської міської ради, департамент фінансується з міського бюджету згідно кошторисів видатків, затверджених на поточний період. Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів носить для позивача рекомендаційний характер згідно з приписами підпункту 1 пункту 4 Постанови №710.
2023-10-16 12:41:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок від 10.10.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-20-016253-a оскаржено до Черкаського окружного адміністративного суду 18.10.2023 |
Дата публікації: | 18 жовтня 2023 |
Номер відкриття провадження: | номер справи 580/9719/23; номер судового провадження: не визначено; оприлюднено 25.10.2023 |
Дата відкриття провадження: | 23 жовтня 2023 |
Документи:
26 жовтня 2023 12:52
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2023 12:49
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" |
86 465 380,31
UAH з ПДВ
|
86 465 380,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС" #38843459 |
Переможець |
86 465 380,31
UAH з ПДВ
|
06 липня 2023 16:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2023 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2024 19:13
|
Додаткова угода _ 12 до договору _ 41-2023.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2024 19:11
|
Електронний підпис | укладений |
14 жовтня 2024 17:37
|
Додаткова угода _ 11 до договору _ 41-2023.pdf | зміни до договору |
14 жовтня 2024 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2024 12:55
|
Додаткова угода _ 10 до договору _ 41-2023.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2024 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2024 16:25
|
Додаткова угода _ 9 до договору _ 41-2023.pdf | зміни до договору |
16 липня 2024 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2024 11:40
|
Додаткова угода 8 до договору 41-2023 від 19.07.2023 Героїв Холодного Яру.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2024 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 13:01
|
Додаткова угода _7 до договору _41-2023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 10:57
|
Додаткова угода _ 6 до договору _ 41-2023.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 10:56
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2023 14:50
|
ДУ 5 до договору від 19.07.2023 N41-2023.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2023 11:57
|
Додаткова угода _ 4 до договору _ 41-2023.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2023 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2023 16:19
|
ДУ2-41-2023.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2023 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 11:49
|
ДУ1 до дог 41-2023.pdf | зміни до договору |
21 липня 2023 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2023 12:02
|
41-2023.pdf | укладений |
19 липня 2023 12:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись розділом 12 Договору уклали цю додаткову угоду до договору від 19.07.2023 №41-2023 про наступне: Додаток №4 Договору викласти у редакції, що додається. Інші умови Договору залишаються без мін і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 41-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись розділом 12 Договору уклали цю додаткову угоду до договору від 19.07.2023 №41-2023 про наступне: Додаток №4 Договору викласти у редакції, що додається (зміст наведено в окремому файлі) Інші умови Договору залишаються без мін і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 41-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись розділом 12 Договору уклали цю додаткову угоду до договору від 19.07.2023 №41-2023 про наступне: Додаток №4 Договору викласти у редакції, що додається (зміст наведено в окремому файлі) Інші умови Договору залишаються без мін і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 41-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись розділом 12 Договору уклали цю додаткову угоду до договору від 19.07.2023 №41-2023 про наступне: 1. Додаток №4 Договору викласти у редакції, що додається (зміст наведено в окремому файлі). 2. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 86465380,31 грн., в т.ч. ПДВ – 14410896,72 грн. При цьому: - фінансування 2023 року – 28730444,29 грн.; - фінансування 2024 року – 57734936,02 грн.» 3. Інші умови Договору залишаються без мін і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 41-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись розділом 12 Договору уклали цю додаткову угоду до договору від 19.07.2023 №41-2023 про наступне: 1. Додаток №4 Договору викласти у редакції, що додається до даної додаткової угоди (зміст наведено в окремому файлі). 2. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 86465380,31 грн., в т.ч. ПДВ – 14410896,72 грн. При цьому: - фінансування 2023 року – 33333391,75 грн.; - фінансування 2024 року – 53131988,56 грн.» 3. Інші умови Договору залишаються без мін і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 41-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп4 п.19 Особливостей сторони дійшли згоди: 1 додаток 4 викласти в новій редакції (зміст та опис додається в окремому файлі). 2 викласти в новій редакції п.3.1 Договору: ціна договору становить 86465380,31 грн ПДВ 14410896,72, фінансування 2023 року – 28730444,29 грн, фінансування 2024 року – 57734936,02 |
Номер договору про закупівлю: | 41-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись розділом 12 Договору та пп.4 п.19 постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», уклали додаткову угоду до договору від 19.07.2023 №41-2023 про наступне: 1. Додаток №4 викласти в редакції, що додається до даної додаткової угоди. 2. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 86465380,31 грн. в т.ч. ПДВ – 14410896,72 грн. При цьому: - фінансування 2023 – 28730444,29 грн.; - фінансування 2024 – 14479859,46 грн.; - фінансування 2025 – 43255076,56 грн.» 3. Викласти п.11.1. Договору в наступній редакції: «11.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2025 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором.» 4. Інші умови Договору залишаються без змін і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 41-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись розділом 12 Договору, на підставі листа підрядника від 15.07.2024 за вх. №17285-01-20, уклали цю додаткову угоду до договору від 19.07.2023 №41-2023 про наступне: 1. В зв’язку зі зміною банківських реквізитів, реквізити Підрядника у розділі 20 Договору викласти в наступній редакції: «Товариство з обмеженою відповідальністю «КОЛТЕХ-ТРАНС» 18015, м. Черкаси, вул. Благовісна, 220, кв.37 Код ЄДРПОУ: 38843459, ІПН 388434523019 р/р UA393348510000000026007152289 в АТ «ПУМБ» тел. (0472)540142» 2. Інші умови Договору залишаються без змін і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 41-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись розділом 12 Договору та пп.4 п.19 постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», уклали додаткову угоду до договору від 19.07.2023 №41-2023 про наступне: 1. Додаток №4 викласти в редакції, що додається до даної додаткової угоди. 2. Інші умови Договору залишаються без мін і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 41-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись розділом 12 Договору, на підставі листа підрядника від 15.07.2024 за вх. №17285-01-20, уклали цю додаткову угоду до договору від 19.07.2023 №41-2023 про наступне: 1. В зв’язку зі зміною банківських реквізитів, реквізити Підрядника у розділі 20 Договору викласти в наступній редакції: «Товариство з обмеженою відповідальністю «КОЛТЕХ-ТРАНС» 18015, м. Черкаси, вул. Благовісна, 220, кв.37 Код ЄДРПОУ: 38843459, ІПН 388434523019 р/р UA393348510000000026007152289 в АТ «ПУМБ» тел. (0472)540142» 2. Інші умови Договору залишаються без змін і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 41-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись розділом 12 Договору та пп.4 п.19 постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», уклали додаткову угоду до договору від 19.07.2023 №41-2023 про наступне: 1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 86465380,31 грн. в т.ч. ПДВ – 14410896,72 грн. При цьому: - фінансування 2023 – 28730444,29 грн.; - фінансування 2024 – 30584859,46 грн.; - фінансування 2025 – 27150076,56 грн.» . 2. Додаток №4 викласти в редакції, що додається до даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 41-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |