Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельний генератор номінальною потужністю 1600 кВт
Очікувана вартість
8 497 627,00 UAH
UA-2023-06-20-014944-a ● dec83d302ab14548b791d11a9dba9b3f
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35343771 |
Вебсайт: | http://tke.org.ua |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 48 |
Контактна особа: |
Маргарита Грабчук +380989985101 grabchukmargarita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2023 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 28 червня 2023 15:52 |
Початок аукціону: | 28 червня 2023 15:52 |
Очікувана вартість: | 8 497 627,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 488,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Дизельний генератор номінальною потужністю 1600 кВт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Жуйка,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2023 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2023 12:32 |
Додаток №4 Проєкт договору зі змінами.docx | |
21 червня 2023 12:31 |
Список змін.rtf | |
20 червня 2023 16:56 |
Обґрунтування.docx | |
20 червня 2023 16:56 |
Тендерна документація та додатки до неї.docx |
21 червня 2023 12:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 червня 2023 12:32 |
Додаток №4 Проєкт договору зі змінами.docx
|
|||
21 червня 2023 12:31 |
Список змін.rtf
|
|||
20 червня 2023 16:56 |
Обґрунтування.docx
|
|||
20 червня 2023 16:56 |
Тендерна документація та додатки до неї.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін поставки генератора
Дата подання: 21 червня 2023 14:43
Дата відповіді: 23 червня 2023 15:57
Дані генератори є неліквідними, вони не стоять на підприємствах і не чекають свого часу на замовника, тому їх виробництво індивідуальне.
Які терміни поставки генератора?
Прохання внести зміни в договір і вказати кінцевий строк поставки.
Відповідь: Доброго дня! Строк поставки вказаний в п. 2.3. технічних вимог цієї закупівлі: "Строк поставки товару та збірка дизельгенератора та основних монтажних вузлів, заправка ємностей генератора, прокрутка на холостих обертах, навантаження генератора та виведення на номінальну потужність 1600 кВт: протягом 5 календарних днів з моменту надходження заявки."
Сформувати точну дату поставки.
Дата подання: 22 червня 2023 13:28
Дата відповіді: 23 червня 2023 15:59
Просимо вас сформувати точну дату поставки, 5 днів з моменту заявки але не пізніше наприклад 30.09.2023 року.
Дані генератори на складах не тримають, а виготовляють суто під потреби клієнтів. Або дані умови прописані під певний круг постачальників які вже завезли даний генератор під тендер.
Відповідь: Доброго дня! Враховуючи строки проведення процедури закупівлі генератора, погодження та підписання з обох сторін договору, терміну поставки товару, а також підготовки та здійснення закупівлі робіт з підключення генератора до котельні, Замовником встановлені саме такі терміни відповідно до потреб підприємства та планового початку опалювального сезону.
По Генератору на 1600 Квт
Дата подання: 23 червня 2023 10:50
Дата відповіді: 26 червня 2023 15:58
Ми вважаеємо що цей тендер зроблений під Конкретного постачальника! Який Завіз такий генератор або в нього стоїть він Б/У але без діла! От його і прописали в тендер! Такі генератори правильно не є ліквідними і їх не тримають на складах! От пропозиції по генераторах в сенхронізації також відхилять сказали читайте тендер! Розпил бюджету ! Молодці! Слідкуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На котельні, яка знаходиться по вул. Жуйка, встановлено два мережевих насоси, які забезпечують теплом обласну лікарню, поліклініку й багато інших соціальних об’єктів. Згідно проекту, який пройшов експертизу та в якому прописані необхідні характеристики генератора, для цієї котельні потрібен пристрій визначеної потужності – 1600 кВт. Тому, враховуючи вимоги проектної документації та ціни на такі генератори, умовами даного тендеру допускається закупівля генератора, бувшого у вжитку.
Локалізація
Дата подання: 23 червня 2023 14:26
Дата відповіді: 26 червня 2023 16:00
Доброго дня. Просимо пояснити з урахуванням п.3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Чому Замовник не застосовує ступінь локалізації виробництва до предмету закупівлі. Положеннями тендерної документації не обгрунтовано чому товар, що є предметом даної закупівлі закуповується без дотримання вимог пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України "Про публічні закупівлі"?
Хіба Замовник здійснює закупівлю товару з метою здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від обкладення податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита? Чи Замовник здійснює закупівлю товару, що є предметом закупівлі для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача? ( в останньому випадку ПДВ має бути враховане в очікуваній вартості закупівлі). Просимо пояснити по суті на надати обгрунтовані відповіді.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 1261 від 11 листопада 2022 р., відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України (від 12 травня 2023 р. № 471), положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються замовниками у разі здійснення закупівлі товару, включеного до переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від обкладення податком на додану вартість та які звільняються від сплати ввізного мита, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 26, ст. 971, № 60, ст. 1903).
Статус платника податків
Дата подання: 23 червня 2023 15:10
Дата відповіді: 26 червня 2023 16:00
Доброго дня, просимо пояснити, що має наувазі Замовник, коли вимагає подати у складі документів тендерної пропозиції - "4. Учасник надає файл у форматі pdf, відсканований з документа, який встановлено чинним на дату подачі тендерної пропозиції законодаством України, що підтверджує статус учасника як платника податків" Якщо учасник перебуває на загальній системі оподаткування, то він сплачує податок на прибуток у розмірі 18%, яким документом це підтверджується??? Виписка або Витяг з ЄДР? Чи іншим документом. Якщо Учасник є платником єдиного податку чи платником ПДВ, то відповідно така інформація підтверджується відповідними витягами з Реєстрів? Якими документами необхідно або можна підтвердити статус учасника як платника податків?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Для підтвердження статусу платника податків можна надати наступні документи. Якщо Ви платник ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ / копія витягу з реєстру платників ПДВ. Якщо Ви платник єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку / копія витягу з реєстру платників єдиного податку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 червня 2023 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА" |
7 300 000,00
UAH
|
7 300 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "САН СОЛЮШЕНС" |
8 497 627,00
UAH
|
8 497 627,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА" #39378724 |
Відхилено |
7 300 000,00
UAH
|
05 липня 2023 16:13
|
ТОВ "САН СОЛЮШЕНС" #43013568 |
Рішення скасоване |
8 497 627,00
UAH
|
26 липня 2023 16:54
|
ТОВ "САН СОЛЮШЕНС" #43013568 |
Відхилено |
8 497 627,00
UAH
|
26 липня 2023 17:01
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій