Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за будівельними роботами по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 134 комбінованого типу м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Генерала Попеля, 176 А, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі»
Очікувана вартість
101 704,00 UAH
UA-2023-06-20-011685-a 8018477687c248c29992d30df0029951
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попович Юлія Олександрівна

+380512371005 popovych.deezit@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент енергетики,енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41210490
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв вул.Адміральська,20
Контактна особа: Попович Юлія Олександрівна
+380512371005
popovych.deezit@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2023 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2023 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2023 15:00
Початок аукціону: 30 червня 2023 15:33
Очікувана вартість: 101 704,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 508,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за будівельними роботами по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 134 комбінованого типу м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Генерала Попеля, 176 А, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Попеля, 176 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця. Остаточний розрахунок проводиться після підписання Сторонами актів про приймання виконаних робіт Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2023 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2023 15:18
Додаток 4 Проект договору.docx
20 червня 2023 15:18
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
20 червня 2023 15:18
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
20 червня 2023 15:18
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
20 червня 2023 15:18
Вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2023 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СУХОРУКОВ ОЛЕКСАНДР ІЛЛІЧ" 82 000,00
UAH з ПДВ
81 400,00
UAH з ПДВ
Документи
КП ММР "Капітальне будівництво міста Миколаєва" 85 000,00
UAH з ПДВ
81 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2023 18:20
Електронний підпис
07 липня 2023 18:18
5. Довідка стаж.doc
27 червня 2023 12:33
Електронний підпис
27 червня 2023 12:31
Аналогічний договір.pdf
27 червня 2023 12:31
Трудова.pdf
27 червня 2023 12:31
2. Довідка про досвід +.pdf
27 червня 2023 12:31
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СУХОРУКОВ ОЛЕКСАНДР ІЛЛІЧ"

КП ММР "Капітальне будівництво міста Миколаєва"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "СУХОРУКОВ ОЛЕКСАНДР ІЛЛІЧ"
#1763701272
Переможець 81 400,00
UAH з ПДВ
10 липня 2023 14:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2023 14:59

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ Уповноваженої особи з публічних закупівель Департамента енергетики,енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради від 07.07.2023 №64 Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП "СУХОРУКОВ ОЛЕКСАНДР ІЛЛІЧ" код ЄДРПОУ 1763701272 (далі – Учасник) визначеної найбільш економічно вигідною за предметом закупівлі Технічний нагляд за будівельними роботами по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 134 комбінованого типу м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Генерала Попеля, 176 А, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі» (далі – Закупівля), ідентифікатор закупівлі - UA-2023-06-20-011685-a 2. Про оприлюднення рішення за результатами розгляду пропозиції Учасника. Щодо питань порядку денного визначено таке: Відповідно до п. 2 Розділу 4 2.3. Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку із зазначенням повної, безумовної і беззаперечної згоди Учасника з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в Вимогах, умовами договору та технічним завданням (технічною специфікацією). В складі пропозиції Учасника зазначений документ відсутній. Відповідно до п. 1 Розділу 1 додатка 2 В складі пропозиції обов’язково надається підтвердження того, що інженер з технічного нагляду не мав/мали перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищував кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п'ять років, на всіх осіб, зазначених в довідці. Для підтвердження підвищення кваліфікації надаються відповідні сертифікати, на всіх осіб, зазначених в довідці. В складі пропозиції Учасника відсутнє підтвердження того, що інженер технічного нагляду Сухоруков О.І. не мав перерви в роботі за фахом понад три роки. Відповідно до п. 3 Розділу 3 додатка 2 У складі пропозиції учасник повинен надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. В складі пропозиції Учасника надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців, яка не містить повної інформації, яка наявна в Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що є порушенням Вимог. Відповідно до п. 4 Розділу 4. Оцінка пропозиції Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШЕНО: 1. Виходячи з того, що виправлення вищезгаданих невідповідностей в пропозиції Учасника не призведе до збільшення вартості предмета закупівлі та/або зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його пропозиції, найменування марки, моделі, тощо, на підставі Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 надати ФОП "СУХОРУКОВ ОЛЕКСАНДР ІЛЛІЧ" код ЄДРПОУ 1763701272 – 24 години на виправлення невідповідностей в складі пропозиції. 2. ФОП "СУХОРУКОВ ОЛЕКСАНДР ІЛЛІЧ" необхідно протягом 24 годин з моменту оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей в пропозиції надати: - Довідку із зазначенням повної, безумовної і беззаперечної згоди Учасника з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в Вимогах, умовами договору та технічним завданням (технічною специфікацією); - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; - Довідку в довільній формі на підтвердження того, що інженер технічного нагляду Сухоруков О.І. не мав перерви в роботі за фахом понад три роки. 3. Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей для Учасника ФОП "СУХОРУКОВ ОЛЕКСАНДР ІЛЛІЧ" код ЄДРПОУ 1763701272. Уповноважена особа Ю.О. Попович

Документи

10 липня 2023 14:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2023 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СУХОРУКОВ ОЛЕКСАНДР ІЛЛІЧ"
#1763701272
81 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2023 14:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2024 09:17
ДУ 2 Договор 37.pdf зміни до договору
06 травня 2024 09:16
Електронний підпис укладений
03 травня 2024 10:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 14:46
ДУ 1 Договор 37.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 14:44
Електронний підпис укладений
20 липня 2023 11:38
договір укладений
20 липня 2023 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни у п. 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою Сторін складає: 81 400,00 грн. (Вісімдесят одна тисяча чотириста гривень 00 коп.), в т.ч. єдиний податок, у тому числі вартість робіт по Договору на 2023 рік становить 19 579,69 грн. (дев’ятнадцять тисяч п’ятсот сімдесят дев’ять гривень 69 коп.), на 2024 рік становить 61 820,31 грн. (шістдесят одна тисяча вісімсот двадцять гривень 31 коп.) та визначається на підставі зведеного кошторису (Додаток 4 до Договору). Договірна ціна встановлюється динамічною». 2. 1. Внести зміни у п. 6.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «6.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 01.07.2024р., але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором». 3. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 2, 3 (додаються) та викласти їх у новій редакції. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору № 37 від 19.07.2023 року, укладена в двох примірниках однакової юридичної сили, набуває чинності з дня її підписання Сторонами і діє протягом строку основного Договору.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни у п. 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою Сторін складає: 81 400,00 грн. (Вісімдесят одна тисяча чотириста гривень 00 коп.), в т.ч. єдиний податок, у тому числі вартість робіт по Договору на 2024 рік становить 61 820,31 грн. (шістдесят одна тисяча вісімсот двадцять гривень 31 коп.) та визначається на підставі зведеного кошторису (Додаток 4 до Договору). Договірна ціна встановлюється динамічною». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 2, 3 (додаються) та викласти їх у новій редакції. 3. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору № 37 від 19.07.2023 року, укладена в двох примірниках однакової юридичної сили, набуває чинності з дня її підписання Сторонами і діє протягом строку основного Договору.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML