Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові проєктні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Зестафонська, 8 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя»
Очікувана вартість
3 021 353,77 UAH
UA-2023-06-20-004661-a 5d67dc3edbdf41088d69cd58cc3c3fb7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1 робота
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові проєктні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Зестафонська, 8 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69093, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Зестафонська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2023  —  20 серпня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі підписаних Замовником відповідних Актів виконаних робіт із виготовлення проєктно-кошторисної документації та здійснення авторського нагляду у строк 10 календарних днів після надходження відповідного фінансування предмету Договору на рахунок Замовника Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

20 червня 2023 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНСТРОЙ ПРОЕКТ"
#43377889
Переможець 3 021 353,77
UAH
20 червня 2023 11:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2023 10:34
Акт укладений
14 листопада 2023 10:30
Електронний підпис укладений
20 червня 2023 11:37
Обгрунтування укладений
20 червня 2023 11:24
Договір укладений
20 червня 2023 11:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 червня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 3 021 353,77
UAH