Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби особистої гігієни (Підгузки для дорослих, урологічні прокладки та пелюшки гігієнічні)
Очікувана вартість
7 753 178,00 UAH
UA-2023-06-20-001988-a ● eca5b8af5e5843879ed8067de9c87c67
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний центр соціального обслуговування(надання соціальних послуг)Оболонського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 20076896 |
Місцезнаходження: | 04209, Україна , Київська обл., Київ, Озерна,18-А |
Контактна особа: |
Залевська Ірина Михайлівна 380444120130, 380685272835 tcobl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2023 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2023 12:09 |
Початок аукціону: | 30 червня 2023 12:09 |
Очікувана вартість: | 7 753 178,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 765,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Закупівля здійснюється на виконання міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2022- 2024 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07 жовтня 2021 року № 2726/2767
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11160 штуки
Підгузки для дорослих, розмір S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 вересня 2023
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
72000 штуки
Підгузки для дорослих, розмір M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 вересня 2023
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
108000 штуки
Підгузки для дорослих, розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 вересня 2023
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
54000 штуки
Підгузки для дорослих, розмір ХL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 вересня 2023
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
27000 штуки
Пелюшки гігієнічні 60x90
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 вересня 2023
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
111960 штуки
Урологічні прокладки для жінок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 вересня 2023
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2023 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2023 14:27 |
Тендерна документація Засоби гігієни Нова редакція.docx | |
23 червня 2023 14:26 |
Перелік змін.docx | |
23 червня 2023 14:26 |
Оголошення – копія.docx | |
20 червня 2023 09:58 |
Тендерна документація Засоби гігієни.docx | |
20 червня 2023 09:56 |
Оголошення.docx |
23 червня 2023 14:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 червня 2023 14:27 |
Тендерна документація Засоби гігієни Нова редакція.docx
|
|||
23 червня 2023 14:26 |
Перелік змін.docx
|
|||
23 червня 2023 14:26 |
Оголошення – копія.docx
|
|||
20 червня 2023 09:58 |
Тендерна документація Засоби гігієни.docx
|
|||
20 червня 2023 09:56 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-20-001988-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПВКП ВАЛЛЕНТА", Код ЄДРПОУ:45090199
Дата подання: 22 червня 2023 10:22
Умови Тендерної документації
Добрий день!
Шановний Замовнику, надайте роз'яснення та внесіть відповідні зміни стосовно вимог Додатку 1:
"1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально" - якщо договір оренди приміщення складає більше 2,5 років (але не три роки) з подальшою пролонгацією, то пропозицію буде відхилено? Але ж договір між Вами та Учасником буде заключено до кінця цього року, навіщо Вам оренда приміщень Учасника на три роки та більше? Також якщо Учасник здійснює поставку за допомогою послуг транспортних компаній (із заключенням відповідних договорів), а не власним транспортом чи орендованим - чи буде це причиною дискваліфікації (адже у вимозі дуже конкретно вказано, що має бути орендований трансорт з нотаріальним посвідченням)? Надайте обгрунтування чому вказані саме дані умови щодо наявності матеріально-технічної бази.
"2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ)" - у вказаних документах знаходиться інформація про працівника, яка являється конфіденційною (та в деяких документах може бути комерційна таємниця підприємства вцілому) і не може розповсюджуватися (відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу та відповідно до ч.1, ч. 3 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних»). Тому вимагаємо видалити дану вимогу.
І також уточніть щодо кількості працівників, яка має бути зазначена в довідці (адже вказано "про наявність працівникІВ", тобто буде розглядатися пропозиція якщо буде декілька працівників? А якщо учасником буде ФОП, який працює самостійно - його пропозиція буде відхилена?)?
"3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на поставку Підгузок для дорослих та/або урологічних прокладок та/або пелюшок гігієнічних." - аналогічний договір має бути надано за предметом закупівлі (по коду ДК) чи аналогічний договір має бути по товару, а код ДК може бути будь-яким (може не відповідати коду ДК вказаному в даній закупівлі)?
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, надайте роз'яснення та внесіть відповідні зміни стосовно вимог Додатку 1:
"1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально" - якщо договір оренди приміщення складає більше 2,5 років (але не три роки) з подальшою пролонгацією, то пропозицію буде відхилено? Але ж договір між Вами та Учасником буде заключено до кінця цього року, навіщо Вам оренда приміщень Учасника на три роки та більше? Також якщо Учасник здійснює поставку за допомогою послуг транспортних компаній (із заключенням відповідних договорів), а не власним транспортом чи орендованим - чи буде це причиною дискваліфікації (адже у вимозі дуже конкретно вказано, що має бути орендований трансорт з нотаріальним посвідченням)? Надайте обгрунтування чому вказані саме дані умови щодо наявності матеріально-технічної бази.
"2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ)" - у вказаних документах знаходиться інформація про працівника, яка являється конфіденційною (та в деяких документах може бути комерційна таємниця підприємства вцілому) і не може розповсюджуватися (відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу та відповідно до ч.1, ч. 3 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних»). Тому вимагаємо видалити дану вимогу.
І також уточніть щодо кількості працівників, яка має бути зазначена в довідці (адже вказано "про наявність працівникІВ", тобто буде розглядатися пропозиція якщо буде декілька працівників? А якщо учасником буде ФОП, який працює самостійно - його пропозиція буде відхилена?)?
"3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на поставку Підгузок для дорослих та/або урологічних прокладок та/або пелюшок гігієнічних." - аналогічний договір має бути надано за предметом закупівлі (по коду ДК) чи аналогічний договір має бути по товару, а код ДК може бути будь-яким (може не відповідати коду ДК вказаному в даній закупівлі)?
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 червня 2023 13:59
Добрий день, дякуємо за увагу до нашої закупівлі та надаємо роз’яснення щодо вимог до тендерної документації:
що стосується додатку 1 до ТД п.1.1. читаємо вимогу: На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Відповідно до частини першої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі. Частиною другою зазначеної статті встановлено, що договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.
Отже, договір оренди, предметом якого є майно державної або комунальної власності, укладені на строк 5 і менше років, не підлягає нотаріальному посвідченню. Відповідно до ст. 799 ЦК України договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним ( ст. 220 ЦК України).
що стосується додатку 1 до ТД п.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником на законних підставах, звертаємо увагу на те, що замовником встановлено декілька варіантів підтвердження використання праці працівника такі як: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ. Учасник має надати замовнику хотча б один підтверджуючий документ з переліку вказаних в документації, котрий підтверджує законність використання праці працівника. Додатково повідомляємо що документи, які підтверджують правомірність використання праці працівника не є конфіденційною інформацією. Також повідомляємо що дана вимога застосовується для підтвердження виконання умов договору учасником, котрий має підтвердити можливість навантаження, розвантаження та відвантаження товару за замовленням Замовника в складські приміщення. Оскільки закупівля здійснюється на велику кількість товару, Замовник має бути впевнений, що переможець зможе виконати свої зобов’язання відповідно до умов договору. Що стосується додатку 1 до ТД п.3.1.1. Аналогічним вважається договір на поставку Підгузок для дорослих та/або урологічних прокладок та/або пелюшок гігієнічних. Аналогічним вважається договір на поставку товарів, а саме: Підгузок для дорослих та/або урологічних прокладок та/або пелюшок гігієнічних.
що стосується додатку 1 до ТД п.1.1. читаємо вимогу: На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Відповідно до частини першої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі. Частиною другою зазначеної статті встановлено, що договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.
Отже, договір оренди, предметом якого є майно державної або комунальної власності, укладені на строк 5 і менше років, не підлягає нотаріальному посвідченню. Відповідно до ст. 799 ЦК України договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним ( ст. 220 ЦК України).
що стосується додатку 1 до ТД п.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником на законних підставах, звертаємо увагу на те, що замовником встановлено декілька варіантів підтвердження використання праці працівника такі як: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ. Учасник має надати замовнику хотча б один підтверджуючий документ з переліку вказаних в документації, котрий підтверджує законність використання праці працівника. Додатково повідомляємо що документи, які підтверджують правомірність використання праці працівника не є конфіденційною інформацією. Також повідомляємо що дана вимога застосовується для підтвердження виконання умов договору учасником, котрий має підтвердити можливість навантаження, розвантаження та відвантаження товару за замовленням Замовника в складські приміщення. Оскільки закупівля здійснюється на велику кількість товару, Замовник має бути впевнений, що переможець зможе виконати свої зобов’язання відповідно до умов договору. Що стосується додатку 1 до ТД п.3.1.1. Аналогічним вважається договір на поставку Підгузок для дорослих та/або урологічних прокладок та/або пелюшок гігієнічних. Аналогічним вважається договір на поставку товарів, а саме: Підгузок для дорослих та/або урологічних прокладок та/або пелюшок гігієнічних.
Номер вимоги: UA-2023-06-20-001988-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ-СТАР ЛТД", Код ЄДРПОУ:42129668
Дата подання: 10 липня 2023 10:25
Сертифікати не відповідають умовам тендерної документації.
Шановний Замовнику. В умовах тендерної документації а саме п.4 додатку 2 Зазначено «Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані зразки документів виробника, або уповноваженого представника виробника в Україні на товар, що підтверджують якість та походження продукції запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості, тощо).» Також в умовах тендерної документації в Додатку два зазначено «У разі, якщо замовник вимагає маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством».
Учасник , який був визначений переможцем надав сертифікат, який виданий та підписаний самим учасником. А не органом, компетентність якого, підтверджена шляхом акредитації. Замовник, зобов’язаний визначити, чи справді продукція Учасника переможця, відповідає установленим вимогам тендерної документації. Вимагаємо, надати, Технічний паспорт, або Карту технічних даних.
Розгорнути
Згорнути
Учасник , який був визначений переможцем надав сертифікат, який виданий та підписаний самим учасником. А не органом, компетентність якого, підтверджена шляхом акредитації. Замовник, зобов’язаний визначити, чи справді продукція Учасника переможця, відповідає установленим вимогам тендерної документації. Вимагаємо, надати, Технічний паспорт, або Карту технічних даних.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2023 16:29
Шановний Учаснику! Відповідно до п. 28 Постанови КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На виконання вимог Додатку 2 до Тендерної документації Учасником надано всі відповідні документи від уповноваженого представника виробника в Україні. Такі документи в повній мірі відповідають вимогам, зокрема вимозі п.4 Додатку 2.
Зауважуємо, що Тендерна документація містить вичерпну вимогу в п.4 – а саме – вимагається надання документу від виробника або уповноваженого представника виробника в Україні, тобто зазначено вичерпний перелік організацій, надання документу від котрих буде вважатись таким, що відповідає вимогам ТЗ.
На виконання вимог Додатку 2 до Тендерної документації Учасником надано всі відповідні документи від уповноваженого представника виробника в Україні. Такі документи в повній мірі відповідають вимогам, зокрема вимозі п.4 Додатку 2.
Зауважуємо, що Тендерна документація містить вичерпну вимогу в п.4 – а саме – вимагається надання документу від виробника або уповноваженого представника виробника в Україні, тобто зазначено вичерпний перелік організацій, надання документу від котрих буде вважатись таким, що відповідає вимогам ТЗ.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2023-06-20-001988-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ-СТАР ЛТД", Код ЄДРПОУ:42129668
Дата подання: 12 липня 2023 16:54
Вимога на подання технічних карт, або паспорту виробу.
Шановний Замовник, Ми Як, учасник не задоволені результатом попередньої вимоги. Вимагаємо від учасника переможця надати Карту техічних даних або папсорт виробу в якії акредитовани
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2023 20:34
Шановний учасник!
Замовник виконав зі своєї сторони всі необхідні і законні дії щодо визначення відповідності пропозиції Учасника – вимогам Тендерної документації, та в межах своїх повноважень виніс Рішення.
Згідно чинного законодавства – відсутній ОБОВ’ЯЗОК Замовника пояснювати іншим Учасникам підстави визначення Переможця.
Відповідно до абз. 2 п. 46 Постанови 1178 У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Замовник виконав зі своєї сторони всі необхідні і законні дії щодо визначення відповідності пропозиції Учасника – вимогам Тендерної документації, та в межах своїх повноважень виніс Рішення.
Згідно чинного законодавства – відсутній ОБОВ’ЯЗОК Замовника пояснювати іншим Учасникам підстави визначення Переможця.
Відповідно до абз. 2 п. 46 Постанови 1178 У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2023-06-20-001988-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ-СТАР ЛТД", Код ЄДРПОУ:42129668
Дата подання: 12 липня 2023 17:01
Вимога надати технічні карти або паспорти виробів.
Шановний Замовник, Ми як, учасник процедури закупівлі не задоволені результатом попередньої вимоги. Вимагаємо від Замовника надати Карту техічних даних або паспорт виробу в якому зазначені результати лабораторорного дослідження щодо поглинальної здатності запропонованого товару. У випадку якщо ці документи не будуть подані, Ми як учасник процедури закупівлі будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2023 20:35
Стороною розгляду є Замовник та попередній Учасник.
Замовник виконав зі своєї сторони всі необхідні і законні дії щодо визначення відповідності пропозиції Учасника – вимогам Тендерної документації, та в межах своїх повноважень виніс Рішення.
Згідно чинного законодавства – відсутній ОБОВ’ЯЗОК Замовника пояснювати іншим Учасникам підстави визначення Переможця.
Відповідно до абз. 2 п. 46 Постанови 1178 У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Замовник виконав зі своєї сторони всі необхідні і законні дії щодо визначення відповідності пропозиції Учасника – вимогам Тендерної документації, та в межах своїх повноважень виніс Рішення.
Згідно чинного законодавства – відсутній ОБОВ’ЯЗОК Замовника пояснювати іншим Учасникам підстави визначення Переможця.
Відповідно до абз. 2 п. 46 Постанови 1178 У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2023 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" |
5 580 720,00
UAH з ПДВ
|
5 210 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ-СТАР ЛТД" |
6 573 823,20
UAH з ПДВ
|
5 210 215,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРКТОРГ" |
7 169 203,73
UAH з ПДВ
|
6 570 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" #42648365 |
Переможець |
5 210 000,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2023 15:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 липня 2023 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 08:59
|
Дог 33.pdf | укладений |
21 липня 2023 08:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Підгузки для дорослих, розмір S | 11160 | штуки |
16,20
UAH з ПДВ
|
Підгузки для дорослих, розмір M | 72000 | штуки |
16,60
UAH з ПДВ
|
Підгузки для дорослих, розмір L | 108000 | штуки |
17,50
UAH з ПДВ
|
Підгузки для дорослих, розмір ХL | 54000 | штуки |
18,50
UAH з ПДВ
|
Пелюшки гігієнічні 60x90 | 27000 | штуки |
10,00
UAH з ПДВ
|
Урологічні прокладки для жінок | 111960 | штуки |
6,02
UAH з ПДВ
|