Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
681 250,00 UAH
UA-2023-06-20-001848-a 6f6f6e8e7d794480bd19db33c6cd30b5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлик Галина

380960602465 osvitakorolevo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ,СПОРТУ,КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ КОРОЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43937145
Місцезнаходження: 90332, Україна , Закарпатська обл., селище міського типу Королево, вул.Центральна, будинок 50
Контактна особа: Світлик Галина
380960602465
osvitakorolevo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14786 кілограм
ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

20 червня 2023 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-04-000007 ● ece31a365ef343ae9f1b5cb410df2f87
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2023 12:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
04.10.2023 № 66-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 26.09.2023 №003100-18/11032-2023

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 04.10.2023 №66-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-06-20-001848-a 20.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-05 12:08:08

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-20-001848-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ФОП Івегеш РоманСтепанович (код ЄДРПОУ 3249902738), з яким укладений договір від 19.06.2023 №84 без використання електронної системи закупівель?
4. Чим керувався Замовник при внесенні змін до істотних умов договору про закупівлю товару від 19.06.2023 №84, зокрема збільшуючи обсяг закупівлі окремих найменувань (номенклатури, асортименту) товару?
5. На підставі яких документів Замовником прийнято рішення внести зміни до Договору про закупівлю товару від 19.06.2023 №184 шляхом укладання Додаткової угоди від 18.09.2023 №1 та збільшено ціну за одиницю товару - Вишні із 54,75 грн/кг до 80,00 грн/кг?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-09 15:43:10

щодо проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи»

Надаємо пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (закупівля №UA-2023-06-20-001848-a) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку тощо).
(Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначались згідно Постанови Кабінету Міністрів від 24.03.2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Очікувана вартість розраховувалась згідно мережі закладів освіти Королівської селищної ради, бюджетні призначення згідно бюджетних асигнувань рішенням сесії № 1051 від 15 грудня 2022 року.)
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
(Згідно рішення уповноваженої особи №39 від 07 червня 2023 року Про проведення закупівлі за предметом ДК 021:2015: 03220000-9 (Овочі, фрукти та горіхи) з використанням процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями (закупівля UA – 2023-06-08-012268-a не відбулась. Протокол №41 від 16 червня 2023 року Про прийняття рішення про укладання прямого договору).
3. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ФОП Івегеш РоманСтепанович (код ЄДРПОУ 3249902738), з яким укладений договір від 19.06.2023 №84 без використання електронної системи закупівель?
(Відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнялись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі. ФОП Івегеш РоманСтепанович (код ЄДРПОУ 3249902738) зарекомендував себе як надійний постачальник якісного товару з можливістю позапланових поставок та спроможністю відстрочки платежів за поставлений товар згідно виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів).
4. Чим керувався Замовник при внесенні змін до істотних умов договору про закупівлю товару від 19.06.2023 №84, зокрема збільшуючи обсяг закупівлі окремих найменувань (номенклатури, асортименту) товару?
(Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю товару від 19.06.2023 №84 відбулося за згодою сторін, враховуючи фактичні обсяги поставленого товару та згідно заявок закладів освіти керуючись згідно Постанови Кабінету Міністрів від 24.03.2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» Статтею 638 Цивільного кодексу України (далі-ЦК України) встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Пунктами 2 і 3 статті 180 Господарського кодексу України (далі-ГК України) визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.).
5. На підставі яких документів Замовником прийнято рішення внести зміни до Договору про закупівлю товару від 19.06.2023 №84 шляхом укладання Додаткової угоди від 18.09.2023 №1 та збільшено ціну за одиницю товару - Вишні із 54,75 грн/кг до 80,00 грн/кг?
(У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи» виявлено що збільшення ціни за одиницю товару – Вишні із 54.75 до 80,00 грн/кг це механічна помилка, яка потребує виправлення).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокол про розірвання

2023-10-25 14:58:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Івегеш РоманСтепанович
#3249902738
Переможець 681 250,00
UAH
20 червня 2023 09:55

Документи

20 червня 2023 09:55
Зіскановане_20230620 (19).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2023 12:27
Зіскановане_20231207 (3).pdf укладений
07 грудня 2023 12:27
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2023 12:26
Зіскановане_20231207 (3).pdf зміни до договору
07 грудня 2023 12:25
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2023 11:32
ilovepdf_merged - 2023-09-18T112613.582.pdf зміни до договору
18 вересня 2023 11:29
ilovepdf_merged - 2023-06-20T094658.038.pdf укладений
20 червня 2023 09:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи 14786 кілограм 46,07
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились покращити якість предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної у договорі
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди цією Угодою Достроково припинити дію договору 84 від 19.06.2023
Номер договору про закупівлю: 84
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи 14786 кілограм 40,12
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 593 361,30
UAH