Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 43611886 |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вулиця Білопільський шлях, будинок 18/1 |
Контактна особа: |
Феденченко Олена 380668995457 fedenchenko87@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2023 09:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2023 09:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2023 09:44 |
ТД авто .docx | |
20 червня 2023 09:40 |
Проєкт договору.docx |
20 червня 2023 09:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
20 червня 2023 09:44 |
ТД авто .docx
|
||
20 червня 2023 09:40 |
Проєкт договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-07-000068 ● 37b5a2c4b07d4cccbfd5bb1289160aef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2023 16:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.08.2023 №36-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 07.08.2023 №36-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-06-20-001548-a 20.06.2023 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-09 09:31:32
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Легковий автомобіль спеціалізованого призначення (учбовий)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-20-001548-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати пояснення чому тендерна пропозиція ТОВ «АРТМОТОР» не була відхилена через наявність підстави, передбаченої підпунктом 4 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 20.05.2023 року (інформація щодо учасника наявна у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу)?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-14 16:41:37
Пояснення
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Сумській області (філія ГСЦ МВС) опрацював повідомлення про початок моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом: «Легковий автомобіль – за кодом ДК 021:2015-34110000-1 (легковий автомобіль спеціалізованого призначення (учбовий)» за оголошенням UA-2023-06-20-001548-а та запит замовнику на пояснення від 09.08.2023 року і повідомляє наступне:
1. Під час планування у червні 2023 року процедури відкритих торгів на закупівлю легкового автомобіля спеціалізованого призначення (учбового) було здійснено визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі та його очікувану вартість на підставі абзацу одинадцятого пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме - ГСЦ МВС та РСЦ ГСЦ МВС в Сумській області були направлені три письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, постачальникам легкових автомобілів спеціалізованого призначення (учбових) (копії цінових пропозицій додаються).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик зазначеного предмета закупівлі ГСЦ МВС здійснювало відповідно до потреб замовника та на підставі «Вимог до закладів, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, та кваліфікаційних вимог до спеціалістів, які здійснюють таку підготовку», затверджених спільним наказом Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства інфраструктури України та Міністерства соціальної політики України від 05 квітня 2016 року № 255/369/132/344, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 травня 2016 року за № 672/28802, наказів ГСЦ МВС від 05 травня 2023 року № 63 «Про організацію роботи з впровадження проєктів» та від 14 вересня 2021 року №86 «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації надання адміністративних послуг в системі сервісних центрів МВС».
Посилання на сторінку власного веб-сайту Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Сумській області (філія ГСЦ МВС) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://sum.hsc.gov.ua/wp-content/uploads/2023/07/Legkovij-avtomobil-spetsializovanogo-priznachennya.pdf.
3. Відповідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
29.06.2023 було опубліковано Протокол розкриття тендерних пропозицій зазначеної вище закупівлі автомобіля. Переможцем було визначено ТОВ «Артмотор», код ЄДРПОУ 35540470.
Щодо наявності ТОВ «Артмотор» у Зведених відомостях Антимонопольного комітету України щодо спотворення результатів торгів, варто зазначити, що згідно відомостей Єдиного державного реєстру судових рішень, ухвалою Господарського суду м.Києва від 11.04.2023 по справі №910/2379/23 відкрито провадження у справі за позовом ТОВ «Артмотор» до Антимонопольного комітету України про визнання недійсним рішення №252-р у частині позивача. Ухвалою Господарського суду м.Києва від 23.05.2023 об’єднано провадження по справі №910/2379/23 з провадженням №910/2314/23 (за позовом ТОВ «Артсіті» щодо визнання того ж рішення АМКУ від 10.11.2022 №252-р). Об’єднаній справі присвоєно номер 910/2314/23.
Відповідно до частини першої статті 48 України «Про захист економічної конкуренції» (далі – Закон) за результатами розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції органи Антимонопольного комітету України приймають рішення, в тому числі про:
визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції;
припинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції;
зобов’язання органу влади, органу місцевого самоврядування, органу адміністративно-господарського управління та контролю скасувати або змінити прийняте ним рішення чи розірвати угоди, визнані антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю;
визнання суб’єкта господарювання таким, що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку;
примусовий поділ суб’єкта господарювання, що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку;
накладення штрафу;
блокування цінних паперів;
усунення наслідків порушень законодавства про захист економічної конкуренції, зокрема усунення чи пом`якшення негативного впливу узгоджених дій, концентрації суб`єктів господарювання на конкуренцію;
скасування дозволу на узгоджені дії у разі вчинення дій, заборонених згідно із статтею 19 цього Закону;
закриття провадження у справі.
Частиною четвертою статті 60 Закону встановлено, що порушення господарським судом провадження у справі про визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету України, прийнятого:
- згідно з частиною першою статті 48 цього Закону, частиною першою статті 30 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції»;
- за результатами перевірки відповідно до частини п`ятої статті 57 цього Закону;
- за результатами перегляду відповідно до частини третьої статті 58 цього Закону,
- а також перегляд за заявою сторони відповідного рішення (постанови) господарського суду зупиняє виконання зазначеного рішення органу Антимонопольного комітету України на час розгляду цієї справи чи перегляду відповідного рішення (постанови) господарського суду, якщо органом Антимонопольного комітету України відповідно до частини третьої статті 48 цього Закону чи господарським судом не визначено інше.
Враховуючи викладене, у зв’язку з оскарженням в судовому порядку рішення АМКУ від 10.11.2022 №252-р, згідно якого ТОВ «Артмотор» визнано таким, що вчинило порушення законодавства про захист економічної конкуренції, можна вважати ТОВ «Артмотор» таким, що на момент проведення торгів не притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, та міг брати участь у бюджетних закупівлях.
Вказане підтверджується судовою практикою, зокрема рішенням Верховного Суду від 25.08.2021 у справі №910/10407/20 та рішеннями судів попередніх інстанцій по даній справі.
Також варто зазначити, що система Prozorro, яка інтегрована зі Зведеними відомостями Антимонопольного комітету України, у випадку знаходження учасника у списку порушників АМКУ у полі «Додатково» відображає запис: «Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ». Такий запис щодо ТОВ «АРТМОТОР» був відсутній (копії знімків екрану протоколів з системи Prozorro щодо ТОВ «Артмотор» та проведеної РСЦ ГСЦ МВС в Сумській області в 2021 році закупки з відображеним записом в протоколі щодо ТОВ «Український папір», код ЄДРПОУ 25394112, додаються).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-08-24 16:50:56
Додаткове пояснення на запит
Додатково до пояснень, наданих листом від 14.08.2023 №31/18-2345, повідомляємо, що 16.08.2023 на сторінці за посиланням infobox.prozorro.org до системи Рrozorro Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Сумській області (філія ГСЦ МВС) було надіслано запит з питанням: чи інтегровано систему Рrozorro зі зведеними відомостями Антимонопольного комітету України?
На вказаний запит отримано відповідь, в якій зазначено, що систему інтегровано зі зведеними відомостями АМКУ та надано посилання на статтю в zakupki.com.ua, в якій зазначено, що замовнику не потрібно додатково перевіряти інформацію щодо постачальника у Зведених відомостях АМКУ, достатньо відкрити протокол розгляду тендерних пропозицій (копії додаються).
Також варто зазначити, що при здійсненні пошуку в Зведених відомостях Антимонопольного комітету України за посиланням https://amcu.gov.ua/zvedeni-vidomosti та введенні у відповідне поле назви «Артмотор» або коду ЄДРПОУ «35540470» відображається запис «нічого не знайдено» (фото сторінок додаються).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
30.08.2023 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-20-001548-а, відповідно до якого Державною аудиторською службою України за результатами моніторингу вищевказаної процедури закупівлі виявлено порушення вимог абзацу другого підпункту 1 пункту 44 Особливостей ( в редакції від 20.05.2023), а саме: інформація щодо учасника ТОВ «АРТМОТОР» наявна у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів та накладення штрафу (рішення АМКУ від 10.11.2022 №252-р). Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель: у Висновку зазначено , що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України « Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи на недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Для запобігання в подальшому порушень при проведенні публічних закупівель зобов’язуюся більш ретельно переглядати та перевіряти документацію учасників та документи переможця, посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі. Додатково повідомляю, що у 2023 році мною буде пройдено навчання з питань публічних закупівель, що сприятиме покращенню роботи у даній сфері.
2023-09-05 15:20:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 18/0026/2023/пр |
Дата публікації: | 27 вересня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 592/14559/23 |
Дата відкриття провадження: | 12 жовтня 2023 |
Документи:
15 грудня 2023 16:18
|
Електронний підпис |
27 вересня 2023 14:11
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 червня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРТМОТОР" |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРТМОТОР" #35540470 |
Переможець |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
29 червня 2023 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2023 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2023 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2023 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2023 11:08
|
Додаткова угода 1-18 від 17.08.2023 року.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2023 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 16:20
|
Договір 62-23 від 05.07.2023 з ТОВ Артмотор.pdf | укладений |
05 липня 2023 16:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Легковий автомобіль спеціалізованого призначення (учбовий) | 1 | Одиниця |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до реквізитів Покупця в розділі " Місцезнаходження, реквізити та підписи Сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 62-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Легковий автомобіль спеціалізованого призначення (учбовий) | 1 | Одиниця |
900 000,00
UAH з ПДВ
|