Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакети програмного забезпечення для створення документів (код за ДК 021-2015: 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів)
Очікувана вартість
482 882,40 UAH
UA-2023-06-19-016447-a ● 6397fe4103f449829060518dec0f69f6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 43556710 |
Вебсайт: | https://ptcu.gp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, буд. 81-Б |
Контактна особа: |
Роман Міщенко +380675922308 tprokuraturi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2023 23:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 28 червня 2023 11:57 |
Початок аукціону: | 28 червня 2023 11:57 |
Очікувана вартість: | 482 882,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 828,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів
Примірник програмної продукції Microsoft Office LTSC Standart 2021 з ліцензією в електронному вигляді, який містить в собі версії програм Office, встановлені на один ПК з Windows: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote и Publisher. Веб-версії Word, OneNote, Excel и PowerPoint (або еквівалент)
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ; 04050, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б; 43556710; Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Пакети програмного забезпечення для створення документів (код за ДК 021-2015: 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце надання послуг: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Кількість послуг:
- Примірник програмної продукції Microsoft Office LTSC Standart 2021 з ліцензією в електронному вигляді, який містить в собі версії програм Office, встановлені на один ПК з Windows: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote и Publisher. Веб-версії Word, OneNote, Excel и PowerPoint (або еквівалент) – 22 послуги.
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 482 882,40 грн (чотириста вісімдесят дві тисячі вісімсот вісімдесят дві гривні 40 копійок) з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 10 календарних днів здати підписання Договору, але не пізніше 01.10.2023 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 27.06.2021 10:00
7) умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється упродовж 7 (семи) робочих днів з дати підписання Акту приймання-передавання Програмної продукції та інших належним чином оформлених документів
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою.
Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи).
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Розгорнути
Згорнути
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Пакети програмного забезпечення для створення документів (код за ДК 021-2015: 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце надання послуг: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Кількість послуг:
- Примірник програмної продукції Microsoft Office LTSC Standart 2021 з ліцензією в електронному вигляді, який містить в собі версії програм Office, встановлені на один ПК з Windows: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote и Publisher. Веб-версії Word, OneNote, Excel и PowerPoint (або еквівалент) – 22 послуги.
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 482 882,40 грн (чотириста вісімдесят дві тисячі вісімсот вісімдесят дві гривні 40 копійок) з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 10 календарних днів здати підписання Договору, але не пізніше 01.10.2023 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 27.06.2021 10:00
7) умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється упродовж 7 (семи) робочих днів з дати підписання Акту приймання-передавання Програмної продукції та інших належним чином оформлених документів
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою.
Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи).
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 послуга
Примірник програмної продукції Microsoft Office LTSC Standart 2021 з ліцензією в електронному вигляді, який містить в собі версії програм Office, встановлені на один ПК з Windows: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote и Publisher. Веб-версії Word, OneNote, Excel и PowerPoint (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2023
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за надані послуги здійснюється упродовж 7 (семи) робочих днів з дати підписання Акту приймання-передавання Програмної продукції та інших належним чином оформлених документів | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2023 00:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2023 00:00 |
ТД_ПЗ_офіс.doc | |
19 червня 2023 23:54 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_пз_офіс.doc | |
19 червня 2023 23:54 |
Додаток 5 Лист-згода з проектом договору.docx | |
19 червня 2023 23:54 |
Додаток 1 Загальні відомості про Учасника торгів.docx | |
19 червня 2023 23:54 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція_кваліфікаційні та інші вимоги.docx | |
19 червня 2023 23:54 |
Додаток 3 Технічні якісні кількісні характеристики.docx | |
19 червня 2023 23:54 |
Додаток 4 Проект договору.docx |
20 червня 2023 00:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 червня 2023 00:00 |
ТД_ПЗ_офіс.doc
|
|||
19 червня 2023 23:54 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_пз_офіс.doc
|
|||
19 червня 2023 23:54 |
Додаток 5 Лист-згода з проектом договору.docx
|
|||
19 червня 2023 23:54 |
Додаток 1 Загальні відомості про Учасника торгів.docx
|
|||
19 червня 2023 23:54 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція_кваліфікаційні та інші вимоги.docx
|
|||
19 червня 2023 23:54 |
Додаток 3 Технічні якісні кількісні характеристики.docx
|
|||
19 червня 2023 23:54 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо підписання Акту
Дата подання: 21 червня 2023 12:42
Дата відповіді: 21 червня 2023 14:42
Шановний Замовнику!
Просимо внести зміни до проєкту договору та додати пункт 2.8 У випадку не підписання Акту Замовником протягом строку, визначеного у пункті 2.7, та відсутності мотивованої відмови Замовника, яка повинна бути направлена на електронну адресу Постачальника _______________, Акт вважається підписаним, а ПП надана належним чином та відповідно до умов цього Договору, та мають бути оплачені Замовником у повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації! Також звертаємо вашу увагу, що в приміткам до проекту договору зазначено: "* Зазначені в цьому проєкті договору основні вимоги не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Замовник залишає за собою право змінювати та доповнювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за бюджетні кошти..
За результатами закупівлі цей проєкт договору про закупівлю може бути змінений, але в будь-якому випадку без зміни істотних умов договору."
Замовник залишає за собою право змінювати та доповнювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за бюджетні кошти..
За результатами закупівлі цей проєкт договору про закупівлю може бути змінений, але в будь-якому випадку без зміни істотних умов договору."
Щодо забов'язань Замовника
Дата подання: 21 червня 2023 12:50
Дата відповіді: 21 червня 2023 14:42
Шановний Замовнику!
Просимо внести зміни в проєкт договору та додати пункт 6.1.3. Своєчасно реєструвати розрахунки коригування до податкових накладних складених Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості ПП у терміни відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
У випадку відсутності своєчасної реєстрації розрахунку коригування до податкової накладної, Замовник зобов’язується на вимогу Постачальника впродовж 7 (семи) днів із дати отримання такої вимоги сплатити йому узгоджений розмір прямих збитків у розмірі суми ПДВ за таким незареєстрованим розрахунком коригування. Така вимога може бути складена у формі електронного повідомлення, направленого на електронну пошту Замовника, зазначену у Договорі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації! Також звертаємо вашу увагу, що в приміткам до проекту договору зазначено: "* Зазначені в цьому проєкті договору основні вимоги не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Замовник залишає за собою право змінювати та доповнювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за бюджетні кошти..
За результатами закупівлі цей проєкт договору про закупівлю може бути змінений, але в будь-якому випадку без зміни істотних умов договору."
Замовник залишає за собою право змінювати та доповнювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за бюджетні кошти..
За результатами закупівлі цей проєкт договору про закупівлю може бути змінений, але в будь-якому випадку без зміни істотних умов договору."
Щодо визначень у договорі
Дата подання: 21 червня 2023 14:43
Дата відповіді: 21 червня 2023 20:22
Шановний Замовник!
Договором передбачено наявність Замовника та Постачальника. Просимо замінити Виконавця на Постачальника за текстом договору.
Відповідь: Дякуємо за звернення і уважність, обов'язково врахуємо при укладенні договору! Рекомендуємо дотримуватися вимог тендерної документації! Також звертаємо вашу увагу, що в приміткам до проекту договору зазначено: "* Зазначені в цьому проєкті договору основні вимоги не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати та доповнювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за бюджетні кошти.. За результатами закупівлі цей проєкт договору про закупівлю може бути змінений, але в будь-якому випадку без зміни істотних умов договору."
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-19-016447-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «РОЯЛТЕК», Код ЄДРПОУ:37890162
Дата подання: 31 липня 2023 10:34
Вимога про скасування рішення
ТОВ «РОЯЛТЕК» виконав всі вимоги до тендерної документації.
Вимоги щодо закупівлі постачальником виключно у представництві Майкрософт Україна в тендерній документації відсутні. Тому, ТОВ «РОЯЛТЕК», як суб’єкт господарської діяльності, вільний у виборі постачальників ліцензійного програмного забезпечення, яке закуповує на договірних умовах минаючи компанії які є єдиними офіційними дистриб'юторами. Для підтвердження партнерського статусу з Microsoft надано Авторизований лист (Партнер Microsoft).
Враховуючи те що ТОВ «РОЯЛТЕК» має позитивну історію участі в державних закупівлях на ПРОЗОРО, Вимагаємо:
- скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОЯЛТЕК», прийнятого протоколом уповноваженої особи № б/н від 28.07.2023 року;
- повернути на розгляд тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОЯЛТЕК».
Розгорнути
Згорнути
Вимоги щодо закупівлі постачальником виключно у представництві Майкрософт Україна в тендерній документації відсутні. Тому, ТОВ «РОЯЛТЕК», як суб’єкт господарської діяльності, вільний у виборі постачальників ліцензійного програмного забезпечення, яке закуповує на договірних умовах минаючи компанії які є єдиними офіційними дистриб'юторами. Для підтвердження партнерського статусу з Microsoft надано Авторизований лист (Партнер Microsoft).
Враховуючи те що ТОВ «РОЯЛТЕК» має позитивну історію участі в державних закупівлях на ПРОЗОРО, Вимагаємо:
- скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОЯЛТЕК», прийнятого протоколом уповноваженої особи № б/н від 28.07.2023 року;
- повернути на розгляд тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОЯЛТЕК».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2023 17:03
Відповідно до п.46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Варто зазначити, що фахівцями відділу освітньо-інформаційних технологій була проведена додаткова перевірка документів наданих ТОВ «РОЯЛТЕК» щодо можливості продавати ліцензії програмної продукції Microsoft Office LTSC Standart 2021. Зробивши запит до представника Microsoft в Україні, було повідомлено, що ТОВ «РОЯЛТЕК» є учасником партнерської програми Microsoft, але як реселер не має прямих контрактів з Microsoft і мусить працювати через авторизованих дистриб’юторів Microsoft в Україні щодо постачання продуктів і сервісів Microsoft.
Таким чином, учасником ТОВ «РОЯЛТЕК» надано недостовірну інформацію щодо гарантії ліцензійної чистоти ліцензій на програмну продукцію.
Згідно умовами додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження відповідності технічним вимогам Учасники процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати: Авторизаційний лист в довільній формі від корпорації Microsoft або її офіційного представництва в Україні, який підтверджує надання Учаснику офіційного статусу партнера Microsoft або довідку в довільній формі від дистриб’ютора, який є постачальником офіційної продукції компанії Microsoft про те, що з Учасником укладений письмовий договір на постачання офіційної продукції компанії Microsoft. Зазначені документи мають бути чинними на час дії договору.
Відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Звернувшись на електронну адресу представника Microsoft в Україні, Олександра Мацько, директора департаменту споживчого сегменту в країнах Балтії. Чорного Моря. Кавказу та Румунії Microsoft в Україні (Alexander.Matsko@microsoft.com отримано відповідь про те, що компанія ТОВ «Роялтек» не має статусу, що дозволяють їм займатися дистрибуцією саме ліцензій Microsoft Office LTSC Standart 2021 через програму ESD, оскільки в ESD нема такого продукту, тільки Microsoft Office Home and Business.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Майкрософт Україна» повідомило також наступне:
На території України, згідно умов договорів Microsoft Channel Agreement [Distributor), укладених з Microsoft Ireland Operations Limited, діють такі дистрибютори ліцензій ESD:
ТОВ «МТІ» (МТІ LLC - англ.) договор #5201632, ТОВ «ЕДКО Україна» (ELKO Ukraine LLC - англ.) договор #5347739 та ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО «І-АР-СІ» [FOREIGN COMPANY ERC- англ.) договор #0005344570. Станом на 15.05.2023 р. вони є єдиними офіційними дистриб'юторами ESD ліцензій (Electronic Software Distribution) в Україні.
Компанія ТОВ «РОЯЛТЕК» не є офіційними дистриб’ютором ESD ліцензій.
Враховуючи вищевикладене, у ТОВ «РОЯЛТЕК» відсутні компетенції з продажу офіційної продукції Microsoft, та програмної продукції Microsoft Office LTSC Standart 2021 з ліцензією в електронному вигляді, яка вимагається умовами процедури закупівлі.
Згідно абз.5 пп.3 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Варто зазначити, що фахівцями відділу освітньо-інформаційних технологій була проведена додаткова перевірка документів наданих ТОВ «РОЯЛТЕК» щодо можливості продавати ліцензії програмної продукції Microsoft Office LTSC Standart 2021. Зробивши запит до представника Microsoft в Україні, було повідомлено, що ТОВ «РОЯЛТЕК» є учасником партнерської програми Microsoft, але як реселер не має прямих контрактів з Microsoft і мусить працювати через авторизованих дистриб’юторів Microsoft в Україні щодо постачання продуктів і сервісів Microsoft.
Таким чином, учасником ТОВ «РОЯЛТЕК» надано недостовірну інформацію щодо гарантії ліцензійної чистоти ліцензій на програмну продукцію.
Згідно умовами додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження відповідності технічним вимогам Учасники процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати: Авторизаційний лист в довільній формі від корпорації Microsoft або її офіційного представництва в Україні, який підтверджує надання Учаснику офіційного статусу партнера Microsoft або довідку в довільній формі від дистриб’ютора, який є постачальником офіційної продукції компанії Microsoft про те, що з Учасником укладений письмовий договір на постачання офіційної продукції компанії Microsoft. Зазначені документи мають бути чинними на час дії договору.
Відповідно до абзацу 2 частини 15 статті 29 Закону. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Звернувшись на електронну адресу представника Microsoft в Україні, Олександра Мацько, директора департаменту споживчого сегменту в країнах Балтії. Чорного Моря. Кавказу та Румунії Microsoft в Україні (Alexander.Matsko@microsoft.com отримано відповідь про те, що компанія ТОВ «Роялтек» не має статусу, що дозволяють їм займатися дистрибуцією саме ліцензій Microsoft Office LTSC Standart 2021 через програму ESD, оскільки в ESD нема такого продукту, тільки Microsoft Office Home and Business.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Майкрософт Україна» повідомило також наступне:
На території України, згідно умов договорів Microsoft Channel Agreement [Distributor), укладених з Microsoft Ireland Operations Limited, діють такі дистрибютори ліцензій ESD:
ТОВ «МТІ» (МТІ LLC - англ.) договор #5201632, ТОВ «ЕДКО Україна» (ELKO Ukraine LLC - англ.) договор #5347739 та ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО «І-АР-СІ» [FOREIGN COMPANY ERC- англ.) договор #0005344570. Станом на 15.05.2023 р. вони є єдиними офіційними дистриб'юторами ESD ліцензій (Electronic Software Distribution) в Україні.
Компанія ТОВ «РОЯЛТЕК» не є офіційними дистриб’ютором ESD ліцензій.
Враховуючи вищевикладене, у ТОВ «РОЯЛТЕК» відсутні компетенції з продажу офіційної продукції Microsoft, та програмної продукції Microsoft Office LTSC Standart 2021 з ліцензією в електронному вигляді, яка вимагається умовами процедури закупівлі.
Згідно абз.5 пп.3 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-19-016447-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПрАТ "КИЇВСТАР", Код ЄДРПОУ:21673832
Дата подання: 07 липня 2023 15:25
Дата подання: 07 липня 2023 15:25
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тренінговим центром прокурорів України (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-19-016447-a (надалі – Закупівля).
Приватне акціонерне товариство «Київстар» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно технічної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Пакети програмного забезпечення для створення документів (код за ДК 021-2015: 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів).
Двадцять восьмого червня 2023 року о 12 год 26 хв Замовником було здійснено розкриття тендерних пропозицій, поданих на участь у Закупівлі, для участі у якій було подано наступні пропозиції:
Дата і час розкриття: 28 червня 2023 12:26
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ «РОЯЛТЕК» 352 506,00
UAH з ПДВ 352 506,00
UAH з ПДВ Відповіді учасника
Документи
ПрАТ "КИЇВСТАР" 409 276,56
UAH з ПДВ 386 200,32
UAH з ПДВ Відповіді учасника
Документи
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" 482 882,40
UAH з ПДВ 386 702,36
UAH з ПДВ Відповіді учасника
Документи
За результатами розгляду пропозицій Учасників уповноваженим представником Замовника було прийнято рішення визначити переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «РОЯЛТЕК» з тендерною пропозицією на суму 352 506,00 грн. без ПДВ.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують законодавство у сфері публічних закупівель, з наступних підстав.
Згідно з умовами розділу 5 Тендерної документації на закупівлю Пакети програмного забезпечення для створення документів (код за ДК 021-2015: 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів) (надалі – Тендерна документація), єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є «ціна» з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ). Питома вага критерію «ціна» - 100 %. Під «ціною» розуміється ціна по кожній окремій частині предмета закупівлі (лоту), якщо закупівля за лотами передбачена цією тендерною документацією (п. 1).
Крім цього, в Тендерній пропозиції зазначається, що учасники у тендерній пропозиції (Додаток № 2 до Документації) зазначають ціну за одиницю товару з ПДВ (без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України), за якою учасник передбачає постачати послугу замовнику (п. 2).
У додатках до Тендерної документації учасники Закупівлі подали наступні пропозиції:
• ТОВ «РОЯЛТЕК» – 352 506,00 грн без ПДВ (згідно з листом вих. б/н від 27.06.2023, що міститься у складі тендерної пропозиції цього учасника, файл "Тендерна пропозиція.pdf");
• ПрАТ "КИЇВСТАР" – 409 276,56 грн з ПДВ (згідно з листом вих. №23 від 14.06.2023, що міститься у складі тендерної пропозиції ПрАТ "КИЇВСТАР", файл "№23. Додаток 2. Тендерна пропозиція.1.p7s.pdf"); та
• Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" – 482 882,40 грн з ПДВ (згідно з листом вих. №141/3 від 26.06.2023, що міститься у складі тендерної пропозиції цього учасника, файл "2. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf").
ТОВ «РОЯЛТЕК» є платником єдиного податку, про що свідчить Витяг №51691 з реєстру платників єдиного податку (файл "Витяг з реєстру платників єдиного податку ЗАВ.pdf"), та звільнений від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з ПДВ з операцій з постачання товарів, робіт та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.
З огляду на це, тендерна пропозиція ТОВ «РОЯЛТЕК» не містила розрахунку ціни з урахуванням із ПДВ.
В ході проведення Закупівлі відбулось пониження цінової пропозиції деяких учасників. Відтак остаточні пропозиції учасників були наступними:
• ТОВ «РОЯЛТЕК» – 352 506,00 грн без ПДВ;
• ПрАТ "КИЇВСТАР" – 386 200,32 грн з ПДВ; та
• Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" – 386 702,36 гривень з ПДВ.
Водночас, у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 40-р/пк-пз від 10.06.2016 визначено позицію щодо методики оцінки цінової пропозиції, а саме зазначено, що у разі якщо учасник торгів, який надав найменшу цінову пропозицію не є платником ПДВ, тендерним комітетом приймаються для оцінки цінові пропозиції наступних учасників без врахування ПДВ. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним. При цьому, незалежно від того чи є переможець процедури закупівель платником ПДВ, чи обкладається предмет закупівлі ПДВ, в звіті про результати процедури закупівлі буде відображатись ціна з ПДВ, якщо замовник при формуванні закупівлі і в оголошенні визначив предмет закупівлі з ПДВ.
Така ж позиція підтримана і судовими інстанціями, зокрема у постанові Касаційного господарського суду Верховного суду України від 28 квітня 2020 року у справі № 904/1143/19 встановлено правильність наведеної позиції.
Враховуючи вищенаведений підхід Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України та Верховного суду України, Замовник мав би оцінити всі цінові пропозиції учасників Закупівлі без урахування ПДВ. В такому разі, пропозиція ПрАТ "КИЇВСТАР" була би найнижчою і становила 322 196,60 грн без ПДВ (проти 352 506,00 грн – цінової пропозиції оголошеного переможця Закупівлі), а відтак саме ПрАТ "КИЇВСТАР" мав бути оголошеним переможцем Закупівлі.
При оцінці економічного ефекту для Замовника, має братись до уваги те, що сплативши повну вартість за предмет Закупівлі з урахуванням ПДВ, Замовник як платник ПДВ отримає відповідний податковий кредит та матиме право зменшити податкове зобов’язання за звітний період на суму сплаченого в межах даної Закупівлі ПДВ.
В результаті, дійсна вартість предмету закупівлі з урахуванням податкового кредиту становитиме 322 196,60 грн, що менше пропозиції визначеного Замовником переможця Закупівлі (навіть зважаючи на відсутність обов'язку щодо сплати будь-яких податків та зборів). Відтак, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону «Про публічні закупівлі», неправомірно визначивши переможцем Закупівлі ТОВ «РОЯЛТЕК», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, встановленим в п. 1 Розділу 5 Тендерної документації.
Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі пакетів програмного забезпечення для створення документів (код за ДК 021-2015: 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів), ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-19-016447-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем товариства з обмеженою відповідальністю «РОЯЛТЕК», зазначене у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № б/н від 03.07.2023 року.
Додатки:
1. Копія довіреності на представництво інтересів ПрАТ “Київстар”
2. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 40-р/пк-пз від 10.06.2016;
Начальник департаменту
по роботі з державними підприємствами Прохоренко П.В.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 липня 2023 18:50
рішення від 11.07.2023 № 10309.pdf
Дата публікації: 11 липня 2023 18:50
інформація про резолютивну частину рішення від 25.07.2023 № 11355.pdf
Дата публікації: 26 липня 2023 13:45
рішення від 25.07.2023 № 11355.pdf
Дата публікації: 28 липня 2023 10:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 червня 2023 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «РОЯЛТЕК» |
352 506,00
UAH з ПДВ
|
352 506,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "КИЇВСТАР" |
409 276,56
UAH з ПДВ
|
386 200,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" |
482 882,40
UAH з ПДВ
|
386 702,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ «РОЯЛТЕК» #37890162 |
Рішення скасоване |
352 506,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2023 00:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2023 12:47
|
ТОВ «РОЯЛТЕК» #37890162 |
Відхилено |
352 506,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2023 00:21
|
|
ПрАТ "КИЇВСТАР" #21673832 |
Переможець |
386 200,32
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2023 19:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2024 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2023 15:12
|
Договір 17-08-23.pdf | укладений |
18 серпня 2023 15:06
|