Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ківерцівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 26516861 |
Вебсайт: | https://kivrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 45200, Україна , Волинська обл., Ківерцівський р-н, м. Ківерці, вул. Шевченка, буд. 14 |
Контактна особа: |
Людмила Щербяк +380660744745 shcherbyak_kivrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2023 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 11 661 141,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 116 611,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2023 15:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2023 15:23 |
ТД_реконструкція очисних_коригування.docx | |
19 червня 2023 15:23 |
Додаток 3_проект договору.docx | |
19 червня 2023 15:23 |
Додаток 1_перелік документів.docx | |
19 червня 2023 15:23 |
Додаток №2_технічне завдання.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-14-000015 ● 71908e434ba0456897089777c0b2229d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2023 10:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.09.2023 № 61-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.09.2023 №61-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2023-06-19-011354-a 19.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-26 11:04:33
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція очисних споруд каналізації м. Ківерці, Луцького району, Волинської області (аварійно-відновлювані роботи), облаштування місць перебування внутрішньо переміщених та евакуйованих осіб. Коригування (за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-19-011354-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-29 14:07:21
Пояснення на запит по закупівлі робіт Реконструкція очисних споруд каналізації м. Ківерці, Луцького району, Волинської області (аварійно-відновлювані роботи), облаштування місць перебування внутрішньо переміщених та евакуйованих осіб. Коригування (за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ID закупівлі UA-2023-06-19-011354-a ID моніторингу UA-M-2023-09-14-000015
1) Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідно до пункту 27 частини 1 Закону роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Також згідно з пунктом 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №708. Відповідно до пункту 4 Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301
Відповідно до зазначених вище нормативних документів, при закупівлі робіт виготовляється кошторисна документація, до складу якої входить, зокрема, зведений кошторисний розрахунок загальної вартості об’єкта будівництва. Саме за допомогою вказаного документа Замовником визначається очікувана вартість предмета закупівлі. Відповідний метод визначення очікуваної вартості передбачено і в наказі Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У цій методиці визначати очікувану вартість закупівлі робіт нам пропонують з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та ГБН Г.1-218-182:2011 відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Відповідно, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість була визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, який є невідʼємною частиною робочого проекту «Реконструкція очисних споруд каналізації м. Ківерці, Луцького району, Волинської області (аварійно-відновлювані роботи), облаштування місць перебування внутрішньо переміщених та евакуйованих осіб. Коригування.», затвердженого розпорядженням міського голови.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до рішення сесії Ківерцівської міської ради.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
11 660 074,80
UAH з ПДВ
|
11 660 074,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" #13993936 |
Переможець |
11 660 074,80
UAH з ПДВ
|
29 червня 2023 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2024 15:46
|
ДУ3 23.12.24.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2024 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 12:14
|
дод.угода 2 26.12.23 до дог. 210.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2023 11:57
|
дод.угода 1 12.07.23 до дог. 210.pdf | зміни до договору |
12 липня 2023 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2023 10:14
|
додаток 1 до дог. 210 07.07.23.pdf | укладений |
07 липня 2023 10:12
|
додаток 2 до дог. 210 07.07.23.pdf | укладений |
07 липня 2023 10:12
|
додаток 3 до дог. 210 07.07.23.pdf | укладений |
07 липня 2023 10:12
|
210 07.07.23.pdf | укладений |
07 липня 2023 10:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 1.1. Договору викласти у наступній редакції «Замовник доручає, а Підрядник зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, своїми силами і засобами на власний ризик та/або із залученням субпідрядних організацій виконати роботи по об’єкту «Реконструкція очисних споруд каналізації м. Ківерці, Луцького району, Волинської області (аварійно- відновлювані роботи), облаштування місць перебування внутрішньо переміщених та евакуйованих осіб. Коригування (за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (далі - об'єкт будівельних робіт), у встановлений цим Договором термін, згідно розробленої проектної документації та Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2 до Додаткової угоди 1), який є невід’ємною частиною цього Договору, а Замовник зобов’язується прийняти, виконані належним чином, роботи та оплатити їх в межах Плану фінансування робіт (Додаток 1 до Додаткової угоди 1), який є невід’ємною частиною цього Договору, згідно із цим Договором та чинним законодавством України». Пункт 12.1. договору викласти у новій редакції «Цей Договір набирає чинності з дати підписання Сторонами і діє до 31.12.2024 року, але в будь-якому випадку до моменту остаточного виконання Сторонами взятих за цим Договором зобов'язань. Дата підписання Договору зазначена на першій сторінці цього Договору» |
Номер договору про закупівлю: | 210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 1.1. Договору викласти у наступній редакції «Замовник доручає, а Підрядник зобов’язується у порядку та на умовах, визначених цим Договором, своїми силами і засобами на власний ризик та/або із залученням субпідрядних організацій виконати роботи по об’єкту «Реконструкція очисних споруд каналізації м. Ківерці, Луцького району, Волинської області (аварійно- відновлювані роботи), облаштування місць перебування внутрішньо переміщених та евакуйованих осіб. Коригування (за кодом ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (далі - об'єкт будівельних робіт), у встановлений цим Договором термін, згідно розробленої проектної документації та Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2 до Додаткової угоди 2), який є невід’ємною частиною цього Договору, а Замовник зобов’язується прийняти, виконані належним чином, роботи та оплатити їх в межах Плану фінансування робіт (Додаток 1 до Додаткової угоди 2), який є невід’ємною частиною цього Договору, згідно із цим Договором та чинним законодавством України». Пункт 4.4. Договору викласти у наступній редакції «Розрахунки за чинним договором проводяться згідно плану фінансування, що є невід’ємною частиною до чинного Договору (Додаток 1 до Додаткової угоди 2) або по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника. У разі необхідності внесення змін в план фінансування сторонами буде укладено Додаткову угоду.» Пункт 5.2. Договору викласти у новій редакції: «Строки виконання всіх видів робіт визначаються Календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2 до Додаткової угоди №2)». Пункт 5.2.2. договору викласти у новій редакції «Строком закінчення виконання робіт є: 31.12.2024 року, згідно Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2 до Додаткової угоди №2)». Пункт 12.1. договору викласти у новій редакції «Цей Договір набирає чинності з дати підписання Сторонами і діє до 31.12.2024 року, але в будь-якому випадку до моменту остаточного виконання Сторонами взятих за цим Договором зобов'язань. Дата підписання Договору зазначена на першій сторінці цього Договору». |
Номер договору про закупівлю: | 210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5.2.2. договору викласти у новій редакції: «Строком закінчення виконання робіт є: 31.12.2025 року, згідно Календарного графіку виконання робіт (Додаток 3)». Пункт 12.1. договору викласти у новій редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати підписання Сторонами і діє до 31.12.2025 року, але в будь-якому випадку до моменту остаточного виконання Сторонами взятих за цим Договором зобов'язань. Дата підписання Договору зазначена на першій сторінці цього Договору». Календарний графік виконання робіт викласти в новій редакції, що додається. План фінансування робіт по об’єкту викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |