Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля ДК 021:2015-09111100-1 (Тверде паливо ДК 021:2015-09110000-3)
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2023-06-19-001946-a ● d472cd7dd44f4abb909676fc41f694e5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ СЕМЕНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41077614 |
Вебсайт: | http://semenivska-gromada.com.ua |
Місцезнаходження: | 13374, Україна , Житомирська обл., с. Хажин, вул. Двірська, 42 |
Контактна особа: |
Вячеслав РОДЗЕВИЧ +380677060657 semenivkaosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2023 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2023 12:16 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2023 12:16 |
Очікувана вартість: | 245 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Код ЄДРПОУ: 41077614. Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської сільської ради. Місцезнаходження: 13374, Житомирська область, Бердичівський район, село Хажин, вулиця Двірська, будинок 42. Категорія замовника: абз.1 п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», проведення закупівлі проводиться у відповідності до п. 13 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року "Про особливості здійснення публічних закупівель, товарів робіт і послуг замовників, передбачених Законом україни "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Вид закупівлі – відкриті торги з особливостями. Розрахунки здійснюються шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Постачальника, визначеними у договорі.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 тонни
Вугілля ДК 021:2015-09111100-1 (Тверде паливо ДК 021:2015-09110000-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка Товару здійснюється протягом десяти днів з дня підписання договору. Розрахунки здійснюються шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Постачальника визначеними у договорі, протягом 10 банківських днів з дати прийняття товару Замовником згідно накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-19-001946-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32872463
Дата подання: 23 червня 2023 22:17
Дата подання: 23 червня 2023 22:17
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Тендерна документація, опублікована у електронній системі публічних закупівель 19 червня 2023 року, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постаново Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості).
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 27.06.2023 № 9381.pdf
Дата публікації: 27 червня 2023 17:34
Номер скарги: UA-2023-06-19-001946-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 23 червня 2023 23:43
Дата подання: 23 червня 2023 23:43
СКАРГА НА РІШЕННЯ
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги та суперечить законодавству
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 червня 2023 18:40
Рішення від 27.06.2023 № 9393.pdf
Дата публікації: 27 червня 2023 18:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.07.2023 № 10411.pdf
Дата публікації: 12 липня 2023 14:39
Рішення від 11.07.2023 № 10411.pdf
Дата публікації: 14 липня 2023 13:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вимоги усунуті та внесені зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 08 серпня 2023 09:25
Номер скарги: UA-2023-06-19-001946-a.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 18 липня 2023 21:28
Дата подання: 18 липня 2023 21:28
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Тендерна документація, опублікована у електронній системі публічних закупівель зі змінами від 17 липня 2023 року, містить явно дискримінаційні умови та такі, що порушують вільну конкуренцію, наші права на участь у закупівлі. Також вимоги тендерної документації суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постаново Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості).
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 20 липня 2023 19:38
рішення від 20.07.2023 № 11049.pdf
Дата публікації: 20 липня 2023 19:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2023 № 11992.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2023 15:32
рішення від 02.08.2023 № 11992.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2023 11:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2023 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" |
177 500,00
UAH з ПДВ
|
154 975,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" |
235 200,00
UAH з ПДВ
|
155 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" #41513188 |
Переможець |
154 975,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2023 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 10:20
|
ду вугілля (1).pdf | укладений |
04 жовтня 2023 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2023 11:10
|
Договір № 77 від 30.08.2023 р..pdf | укладений |
30 серпня 2023 11:08
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 серпня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
154 975,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 829,17 UAH)
|
Причини розірвання договору: | не виконання умов договору Продавцем, а саме: не здійснення поставки товару згідно умов договору. |