Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517742 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Казимира Любомирського, 6 |
Контактна особа: |
Кондратюк Світлана Василівна +380362635604 ukbrivne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2023 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 16 766 496,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 167 665,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 “Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” та постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5, зі змінами) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі та становить 83 000,00 грн. (вісімдесят три тисячі гривень, 00 коп.). Реквізити для зарахування тендерного забезпечення: р/р UA748999980314060556000017527, одержувач ГУК у Рівненській обл./Рівненська м.т.г./24061900, код ЄДРПОУ 38012494, Банк: Казначейство України (ЕАП). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 120 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій, який вказаний в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія та усі документи банківської гарантії, видані банком-гарантом та передбачені в цьому пункті мають містити кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче “uaAA”; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Кредитний рейтинг за національною шкалою повинен бути підтверджений рейтинговим агентством, що міститься в Державному реєстрі уповноважених рейтингових агентств. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам та формі, затверджених постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами) та наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції”, окрім останнього абзацу пункту 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом від 14.12.2020 № 2628, який викласти в наступній редакції: “ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6, і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178”. Разом із банківською гарантією, як невід’ємна частина, надаються: - ліцензія, видана банку чи ін. документ, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів; - документ про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. У випадку надання копій вони повинні бути посвідчені уповноваженою особою банка-гаранта. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються електронною банківською гарантією, відхиляються Замовником відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6, і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 83000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до розділу 3 Проєкту договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2023 17:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2023 17:36 |
Тендерна документація.doc | |
16 червня 2023 17:36 |
Проєкт договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-18-000043 ● 344e2c84831d41128964a20eedd68155
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 17:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.09.2023 № 75-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 18.09.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 18.09.2023 № 75-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 8 UA-2023-06-16-013380-a 16.06.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-20 15:53:48
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-22 15:49:09
Відповідь на запит
Державній аудиторській службі України
У відповідь на запит від 20.09.2023 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області процедури закупівлі за предметом: “Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2023-06-16-013380-a), повідомляємо наступне.
В запиті про надання пояснень вказана необхідність в отриманні інформації про те, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, та в наданні посилань на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Обґрунтування розміру витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Розмір витрат, технічні, якісні та кількісні характеристики визначені в проектній документації “Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне”, виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво” затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та інших нормативних документів.
Проектна документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт філії ДП “Укрдержбудекспертиза” у Рівненській області № 18-0055/01-22 від 05.04.2022 року (додається). Документація затверджена наказом начальника управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради № 01-17/414 від 12.06.2023 року. Наказ зареєстрований в реєстрі будівельної діяльності єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (наказ та витяг з реєстру додаються). В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види робіт. Роботи виконуються згідно з затвердженим проектом відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання та якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням вимог діючих нормативних документів, норм, правил та безпечних умов праці. Роботи виконуються з матеріалів і конструкцій, що передбачені в проектній документації і повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в Додатку 6 “Технічна специфікація” до тендерної документації, яка повністю відповідає проєктній документації.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, який знаходиться в складі проєктної документації: “Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне” (додається). Очікувана вартість предмету закупівлі складає 16 766 496.00 грн. (шістнадцять мільйонів сімсот шістдесят шість тисяч чотириста дев’яносто шість гривень, нуль коп.), в тому числі ПДВ.
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: “Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (додається) оприлюднене протягом п’яти робочих днів з дня оголошення закупівлі на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів управління культури і туризму виконавчого комітету Рівненської міської ради у розділі “Доступ до інформації” 22.06.2023 року за посиланням:
- https://culture-rivne.com.ua/;
- https://culture-rivne.com.ua/info/117-obgruntuvannja-tehnichnyh-ta-jakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-pryznachennja-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-kapitalnyj-remont-budivli-ii-korpusu-rivnenskoi-dytjachoi-muzychnoi-shkoly-1-imeni-m-v-lysenka-na-vu,
та на офіційному веб-сайті Рівненської міської ради у рубриці нашого управління 22.06.2023 року за посиланням:
- https://rivnerada.gov.ua/portal/landing
- https://rivnerada.gov.ua/portal/content-list/12/23
Додаток на 17 аркушах:
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
- Наказ про затвердження проектної документації № 01-17/414 від 12.06.2023 року;
- Витяг з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про затвердження проектної документації єдиної державної електронної системи у сфері будівництва;
- Експертний звіт філії ДП “Укрдержбудекспертиза” у Рівненській області №18-0055/01-22 від 05.04.2022 року;
- Зведений кошторисний розрахунок, затверджений 12.06.2023 року;
- Договір з головним розпорядником бюджетних коштів № 7-23 від 27.02.2023 року.
Начальник управління Володимир ЛЯШУК
- Відповідь на запит
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
- Експертний звіт №18-0055/01-22 від 05.04.2022
- Наказ про затвердження проектної документації № 01-17/414 від 12.06.2023
- Витяг з реєстру будівельної діяльності щодо затвердження проектної документації
- Зведений кошторисний розрахунок
- Договір з головним розпорядником бюджетних коштів № 7-23 від 27.02.2023
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-02 11:26:49
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 3 «Перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно вимогам ст. 16 Закону» до тендерної документації Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради (далі – Замовник) зобов’язав учасників надати у складі тендерної пропозиції довідки у формі таблиць 4, 5, що містять інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які знаходяться у трудових відносинах з учасником, які є в штаті або працюють за цивільно-правовими угодами, та які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі (інженерно-технічних робітників, робочих.
На підтвердження інформації щодо наявності інженерно-технічних працівників учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, серед іншого, дипломи про закінчення учбових закладів (вища або не повна вища освіта). Для інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри та ін.) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» (загальний стаж роботи таких працівників за спеціальністю має становити не менше 2-х років).
Учасник ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про кваліфікацію, досвід керівників та ІТР» від 21.06.2023 № 82 (далі – Довідка № 82), згідно з якою Місюра Н. В. займає посаду виконавця робіт, має вищу освіту та здобув кваліфікацію «спеціаліст з водопостачання та водовідведення», що підтверджується копією диплому від 30.06.2005 РВ № 27760898 (файл «36. Дипломи працівників.pdf»).
Також у Довідці № 82 вищезазначений учасник зазначив про наявність виконавця функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках – Бурнашева В. П., що має вищу освіту та здобув кваліфікацію «інженер-механік» (диплом від 30.06.1971 Э № 035283, файл «36. Дипломи працівників.pdf»).
Враховуючи вищенаведене, пропоную пояснити, яким чином учасник ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» відповідає вищезазначеній вимозі, встановленій Замовником в тендерній документації, щодо обов’язкової наявності вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» для інженерно-технічних працівників.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень та інформації Замовник може долучити документи на підтвердження прийнятого рішення з вищезазначеного питання.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-05 16:16:26
Відповідь на запит
Державній аудиторській службі України
У відповідь на запит від 02.10.2023 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі ІІ корпусу Рівненської дитячої музичної школи № 1 імені М. В. Лисенка на вул.16 Липня, 22 у м. Рівне» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2023-06-16-013380-a) Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне.
В запиті про надання пояснень вказана необхідність в отриманні пояснення, яким чином учасник ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» відповідає вимозі, встановленій Замовником в тендерній документації, щодо обов’язкової наявності вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» для інженерно-технічних працівників, зокрема Місюри Н. В. та Бурнашева В. П.
Відповідно до вимог пункту 2 Додатку 3 «Перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно вимогам ст. 16 Закону» до тендерної документації Замовник зобов’язав учасників надати у складі тендерної пропозиції довідки у формі таблиць 4, 5, що містять інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які знаходяться у трудових відносинах з учасником, які є в штаті або працюють за цивільно-правовими угодами, та які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі (інженерно-технічних робітників, робочих).
На підтвердження інформації щодо наявності інженерно-технічних працівників учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, серед іншого, дипломи про закінчення учбових закладів (вища або не повна вища освіта). Для інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри та ін.) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» (загальний стаж роботи таких працівників за спеціальністю має становити не менше 2-х років). Учасник ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про кваліфікацію, досвід керівників та ІТР» від 21.06.2023 № 82 (далі – Довідка № 82), згідно з якою Місюра Н. В. займає посаду виконавця робіт, який закінчив Національний університет водного господарства та природокористування, отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Водопостачання та водовідведення» та здобув кваліфікацію «спеціаліст з водопостачання та водовідведення», що підтверджується копією диплому спеціаліста від 30.06.2005 РВ № 27760898 (файл «36. Дипломи працівників.pdf»). Також у Довідці № 82 Учасник зазначив про наявність виконавця функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках – Бурнашева В. П., який закінчив Київський інженерно-будівельний інститут, отримав вищу освіту за спеціальністю «Будівельні та дорожні машини і устаткування» та здобув кваліфікацію «інженер-механік» (диплом від 30.06.1971 Э № 035283, файл «36. Дипломи працівників.pdf»).
Слід зазначити, що Замовником не вимагалася наявність прив’язки освіти та кваліфікації до кількості працівників учасника. Наявність зазначених працівників у «Довідка про кваліфікацію, досвід керівників та ІТР» від 21.06.2023 № 82 є достатнім для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Зокрема у зазначеній довідці вказаний і виконавець робіт Брижатий К. В., що отримав вищу освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво», кваліфікація «Спеціаліст з промислового та цивільного будівництва» та інші.
Зважаємо, що далі за текстом Тендерної документації визначено «Для інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри та ін.) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі, уточнення стоїть в дужках.
Згідно українського правопису Дужки́ — символи, що зазвичай використовуються парно для виокремлення частини інформації. В письмовому мовленні використовуються як пунктуаційний знак для виділення частини тексту, як то уточнення, вставні слова, ремарки тощо. У спеціальних випадках (звичайно в текстах наукового та офіційно-ділового стилів) там, де потрібна особлива точність і однозначність розуміння, — уживаються квадратні дужки.
На розсуд Замовника, Учасник виконав вимогу документації оскільки в довідці зазначена достатня кількість працівників з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», що виконуватимуть роботи по об’єкту. Учасник дотримався форми подачі документа для підтвердження інформації про працівників відповідної кваліфікації.
Крім того, можна стверджувати, що кваліфікація Місюри Н. В. «спеціаліст з водопостачання та водовідведення» за професійним рівнем відповідає кваліфікації «інженер-будівельник». Місюра Н. В. у 2005 році отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Водопостачання та водовідведення». В Законі України «Про вищу освіту» від 17.01.2002 № 2984-ІII (із змінами), який діяв на момент отримання диплому Місюрою Н. В. в п. 1 ст.6 та п. 3 ст. 7 зазначено:
«Стаття 6. Структура вищої освіти
1. До структури вищої освіти входять освітні й освітньо-кваліфікаційні рівні:
1) освітні рівні:
неповна вища освіта;
базова вища освіта;
повна вища освіта;
2) освітньо-кваліфікаційні рівні:
молодший спеціаліст;
бакалавр;
спеціаліст, магістр.
Стаття 7. Освітні рівні вищої освіти
3. Повна вища освіта - освітній рівень вищої освіти особи, який характеризує сформованість її інтелектуальних якостей, що визначають розвиток особи як особистості і є достатніми для здобуття нею кваліфікацій за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра».
Отже, Місюра Н. В. отримав повну вищу освіту за найвищим освітньо-кваліфікаційним рівнем. На сьогоднішній день такий рівень відповідає другому (магістерському) рівню вищої освіти.
В Законі України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 № 1556-VII (із змінами) в п. 1, 2 ст. 5 зазначено:
«Стаття 5. Рівні та ступені вищої освіти
1. Підготовка фахівців з вищою освітою здійснюється за відповідними освітніми програмами на таких рівнях вищої освіти:
початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти;
перший (бакалаврський) рівень;
другий (магістерський) рівень;
третій (освітньо-науковий/освітньо-творчий) рівень».
2. Здобуття вищої освіти на кожному рівні вищої освіти передбачає успішне виконання особою освітньої програми, що є підставою для присудження відповідного ступеня вищої освіти:
1) молодший бакалавр;
2) бакалавр;
3) магістр;
4) доктор філософії/доктор мистецтва».
На офіційному сайті Національного університету водного господарства та природокористування, який закінчив Місюра Н. В., за посиланням https://nuwm.edu.ua/ оприлюднена інформація що за освітньо-професійною програмою «Водопостачання та водовідведення» другого (магістерського) рівня вищої освіти здобувається кваліфікація: інженер-будівельник.
Там же вказано, що фахівці цього профілю можуть працювати в таких галузях: будівництво, в т. ч. будівництво водопровідних, теплових і каналізаційних мереж; установлення інженерного устаткування будівель та споруд; санітарно-технічні роботи; водопровідні, каналізаційні та протипожежні роботи; забирання, очищення та розподілення води; розроблення проектів у водопостачанні і водовідведенні; технічні випробування та дослідження (зокрема, води і стічних вод).
Отже, кваліфікація Місюри Н. В. відповідає вимогам тендерної документації, він має необхідні знання для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі. Тим більше, що предмет закупівлі включає роботи по внутрішньому водопостачанню і водовідведенню та зовнішньому водопостачанню згідно з «Технічною специфікацією» Додатку 6 тендерної документації.
Щодо виконавця функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках Бушнарьова В. П., то в тендерній документації до нього немає вимоги щодо кваліфікації «будівельник», «інженер-будівельник». Натомість є вимога бути сертифікованим згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 “Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі”, кваліфікація якого повинна бути підтверджена Сертифікатом фахівця будівельної галузі, Інженера з охорони праці з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках.
У файлі 35.1 «Сертифікат фахівця будівельної галузі та посвідчення.pdf» тендерної пропозиції міститься такий «Сертифікат фахівця будівельної галузі» № СІ-00824 виданий 10.05.2022 року ВГО «Асоціація експертів» органом із сертифікації персоналу будівельної галузі, який відповідає вимогам ДСТУ ЕN ISO/IEC 17024-2019, на ім’я Бушнарьова В. П., дійсний до 09.05.2027 року. А також посвідчення до нього.
Таким чином, Учасник повністю виконав кваліфікаційні вимоги Замовника і був правомірно оголошений переможцем.
Начальник управління Володимир ЛЯШУК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
16 759 998,00
UAH з ПДВ
|
16 759 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966 |
Переможець |
16 759 998,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 17:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 червня 2023 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2024 15:40
|
Додаткова угода 1 до договору 60-Б_ музична школа.pdf | зміни до договору |
23 травня 2024 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 17:29
|
Договір | укладений |
04 липня 2023 16:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні призначення |
Номер договору про закупівлю: | 60-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |