Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2023 рік)
Очікувана вартість
1 192 566 760,67 UAH
UA-2023-06-16-013329-a ● 9f2cf5820b0f43188db96783f04f5282
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Неоніла Кожина +0444547355 margo26112014@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2023 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 28 червня 2023 13:22 |
Очікувана вартість: | 1 192 566 760,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 925 667,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11925667.6 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсотку вартості договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Львівська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7670719.5 комплект
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2023 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 липня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться шляхом оплати за фактично постачені комплекти продуктів за умови надходження коштів з Державного бюджету України, передбачені на зазначені цілі, протягом 30 календарних днів з дня надходження належним чином оформлених документів; за рішенням Замовника можливе надання попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
фінансова звітність
Дата подання: 20 червня 2023 15:21
Дата відповіді: 21 червня 2023 17:52
а що має надати підприємство для підтвердження фінансової звітності, та спроможності фінансової якщо підприємство є новоствореним?
дана умова дискрімінує та звужує коло осіб які можуть прийняти участь у закупівлі
Відповідь: Вимога щодо підтвердження фінансової спроможності не є дискримінаційною, крім того, Замовник самостійно визначає значущі критерії фінансової спроможності відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Таким чином, Замовником визначені вимоги до учасників спрощеної закупівлі та залишаються без змін.
У разі якщо дата державної реєстрації учасника закупівлі припадає на дату після 01.01.2020 року, вказана фінансова та податкова звітність подається лише за повні звітні роки, за які учасником була подана така звітність.
У разі якщо дата державної реєстрації учасника закупівлі припадає на дату після 01.01.2020 року, вказана фінансова та податкова звітність подається лише за повні звітні роки, за які учасником була подана така звітність.
технічні характеристики
Дата подання: 20 червня 2023 17:50
Дата відповіді: 21 червня 2023 17:53
Шановний Замовнику, в технічних характеристиках Замовник передбачив, що кількість харчових продуктів (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів харчування) для військових частин та військових навчальних закладів, дислокованих у Львівській області. Замовником не визначено а ні в технічних характеристиках, а ні в предметі договору кількість дислокацій та їх адреса, як часто будуть робитись Замовлення.
Ми розуміємо, що можливо ця інформація не розголошується через військовий стан, але для розрахунку ціни з урахуванням хоча б якихось логістичних навантажень прохання зазначити хоча б кількість дислокацій, який термін виконання заявки та як часто планується робити заявки
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В розділі ІІІ проекту договору зазначено інформацію щодо місця поставок та порядок подання Постачальнику заявок Представником Замовника.
банківська гарантія
Дата подання: 20 червня 2023 18:07
Дата відповіді: 21 червня 2023 17:55
Відповідно до п. 9.1. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції.
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 12 статті 25 Закону України “Про оборонні закупівлі”, для підтвердження грошового забезпечення (покриття) надається відповідна довідка (виписка) з банку яким видана банківська гарантія.
Просимо надати уточнення, що саме має бути зазначено у вище зазначеній довідці банку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Довідка (виписка) з банку яким видана банківська гарантія надається із зазначенням інформації, яка вимагалась у п.п.9.10 п.9 Оголошення.
забезпечення договору
Дата подання: 20 червня 2023 18:20
Дата відповіді: 21 червня 2023 17:55
10.1. Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі:
депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсотку вартості договору
Шановний Замовник, вважаємо дану Вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло осіб які б могли, але не мають можливості прийняти участь у Закупівлі через занадто велику суму забезпечення.
З урахуванням суми очікуванної вартості сума забезпечення може сягати до 35 777 001 грн. В умовах економічної кризи, яка сталася через військові дії, впевнені що лише обрані Учасники мають можливість заморозити кошти до кінця року.
До того ж, з урахуванням того, що заявки, які мають виконуватися за договором будуть достатньо об'ємними та такими, що так само потребують значної фінансової спроможності від переможця, дуже не доцільно заморожувати таку велику суму на рахунку Замовника, в той час, коли ці кошти можуть працювати на економіку країни у такий досить скрутний час.
До того ж умовами проекту Договору по даній Закупівлі Замовник передбачив, що кошти за поставлений товар не будуть сплачені у випадку не сплаченої штрафної санкції. Вважаємо, що таке забезпечення виконання умов договору є достатнім.
Тому просимо видалити п.10 Оголошення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 27 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, яке не перевищує 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Умовами проєкту договору на закупівлю передбачено забезпечення виконання договору всього 3 відсотки вартості договору.
Тому розмір забезпечення виконання договору залишається без змін.
Умовами проєкту договору на закупівлю передбачено забезпечення виконання договору всього 3 відсотки вартості договору.
Тому розмір забезпечення виконання договору залишається без змін.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 червня 2023 23:02
Дата відповіді: 21 червня 2023 17:56
п. 12.3 Наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: наявність загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. складських та/або інших приміщень з холодильною камерою не менше ніж 500 кв.м, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування; наявність вантажного автотранспорту в кількості не менше ніж 20 одиниць для перевезення вантажу, з яких мінімум дві вантажівки – рефрижератори, для перевезення замороженої продукції.
В даній вимозі вбачається дискримінаційний підхід замовника, адже не зрозуміло з яких саме міркувань Замовник вимагає саме не менше 2000 кв.м. складських приміщень, та саме 500 кв.м. холидильних камер, та чому не менше 20 одиниць ТЗ?
Така вимога значно звужує коло осіб, які б мали намір, але не можуть прийняти участь у закупівлі. Як саме Замовник дійшов до висновку, що необхідна саме таке квадратура,та/або кількість ТЗ.
Вважаємо, що дану вимогу прописано під конкретного Учасника і така вимога дискримінує можливості інших Учасників, а тому вона має бути відкоригована Замовником та викладена у наступній редакції - "Наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: наявність складських та/або інших приміщень з холодильними камерами , які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування; наявність вантажного автотранспорту в кількості достатній для перевезення вантажу, з яких мінімум дві вантажівки – рефрижератори, для перевезення замороженої продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час проведення процедури закупівлі Замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні вимоги, зокрема щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Такі кваліфікаційні вимоги допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник має можливість належно та вчасно доставити необхідні товари на умовах визначених замовником.
Такі кваліфікаційні вимоги допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник має можливість належно та вчасно доставити необхідні товари на умовах визначених замовником.
комісійна перевірка
Дата подання: 20 червня 2023 23:06
Дата відповіді: 21 червня 2023 17:56
п. 12.3 передбачає надання можливість замовнику комісійно перевіряти спроможності постачальника.
Прохоння надати роз'яснення, що саме замовник має на увазі під комісійною перевіркою? Коли вона може бути здійснена? Яким чином Учасника буде повідомлено про неї, ким саме вона має проводитись та які підстави можуть бути для проведення перевірки, та що саме буде перевірятись?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під час проведення процедури закупівлі Замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні вимоги, зокрема щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до п.п.2 п.12.3 Оголошення замовник може комісійно перевіряти спроможності постачальника.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 червня 2023 23:17
Дата відповіді: 21 червня 2023 17:57
Скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників не менше ніж 50 осіб - це так само дискримінаційна вимога, яка звужує коло осіб, які мають змогу, але не можуть прийняти участь у закупівлі.
Тобто суб'єкт малого підприємництва вже точно не має можливості прийняти участь у даній закупівлі, бо такі суб'єкти мають чисельність працівників до 50 осіб.
Таким чином просимо Замовника внести зміни та викласти дану вимогу у наступній редакції - Скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників у кількості, достатній для виконання умов договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки забезпечує виконання кваліфікаційного критерію – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбаченого ст. 16 Закону.
Додатково зауважуємо, що дана вимога стосується лише останнього звітного періоду до дати Оголошення.
Додатково зауважуємо, що дана вимога стосується лише останнього звітного періоду до дати Оголошення.
проект договору
Дата подання: 21 червня 2023 16:44
Дата відповіді: 22 червня 2023 16:23
Відповідно до п.2.3 Проекту Договору Відбір зразків харчових продуктів, що підлягають дослідженню, здійснюється представниками Установ безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини відповідно до Порядку відбору зразків продукції тваринного, рослинного і біотехнологічного походження для проведення досліджень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2002 року № 833 та нормативно-технічної документації на методи відбирання, з подальшим їх дослідженням в Установі безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини. Про час та місце відбирання зразків харчових продуктів для випробувань, Постачальник повідомляє Установу безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини не пізніше, ніж за п’ять робочих днів.
За загальними правила відбір зразків проводиться разом із представником Постачальника. Просимо внести відповідні зміни до Проекту договору
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Законодавством визначено, що відбір зразків харчових продуктів, які підлягають дослідженню здійснюється представниками Установ безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини відповідно до Порядку відбору зразків продукції тваринного, рослинного і біотехнологічного походження для проведення досліджень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2002 року № 833 та нормативно-технічної документації на методи відбирання, з подальшим їх дослідженням в Установі безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини, таким чином умови в Проекті договору залишаються без змін.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-16-013329-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МКТ23", Код ЄДРПОУ:45129126
Дата подання: 21 червня 2023 23:02
Вимога до Замовна
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МКТ23»
50005,Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг р/р UA083052990000026005020402288
вул. Криворіжсталі, буд. 3/1 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 305299
_ код ЄДРПОУ 45129126 Е-mail mkttov23@gmail.com тел. 0963855488
вих. № 1/21.06.2023
Від 21.06.2023
Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником було оголошено спрощену закупівлю ID UA-2023-06-16-013329-a на Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2023 рік ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
1. Відповідно до п. 10.1. Оголошення Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсотку вартості договору.
Дана Вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло осіб які б могли, але не мають можливості прийняти участь у Закупівлі через занадто велику суму забезпечення. З урахуванням суми очікуванної вартості сума забезпечення може сягати до 35 777 001 грн. В умовах економічної кризи, яка сталася через військові дії, впевнені що лише обрані Учасники мають можливість заморозити кошти до кінця року.
До того ж умовами проекту Договору по даній Закупівлі Замовник передбачив, що кошти за поставлений товар не будуть сплачені у випадку не сплаченої штрафної санкції. Вважаємо, що таке забезпечення виконання умов договору є достатнім. Таким чином дана вимога має бути скасована Замовником.
2. П. 12.3 Оголошенння передбачено наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: наявність загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. складських та/або інших приміщень з холодильною камерою не менше ніж 500 кв.м, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування; наявність вантажного автотранспорту в кількості не менше ніж 20 одиниць для перевезення вантажу, з яких мінімум дві вантажівки – рефрижератори, для перевезення замороженої продукції.
В даній вимозі вбачається дискримінаційний підхід замовника, Замовником не доведено чому саме він вимагає саме не менше 2000 кв.м. складських приміщень, та саме 500 кв.м. холидильних камер, та чому не менше 20 одиниць ТЗ. Така вимога значно звужує коло осіб, які б мали намір, але не можуть прийняти участь у закупівлі. Тому Замовник має внести зміни та викласти їх в наступній редакції - "Наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: наявність складських та/або інших приміщень з холодильними камерами , які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування; наявність вантажного автотранспорту в кількості достатній для перевезення вантажу, з яких мінімум дві вантажівки – рефрижератори, для перевезення замороженої продукції.
3. Замовником вимагається від учасників надати в складі своїх пропозицій скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників не менше ніж 50 осіб. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло осіб, які мають змогу, але не можуть прийняти участь у закупівлі. Так, в даній закупівлі не можуть прийняти участь суб’єкти малого підприємництва, які мають працівників до 50 осіб, це пряма дискримінація Учасників, в тому числі і відносно нашого підприємства, що порушує наші законні права та інтереси як потенційного Учасника Закупівлі. Замовник не довів чому для виконання даної закупівлі необхідно саме не менше 50 працівників. Таким чином Замовник має внести зміни та викласти дану вимогу у наступній редакції - Скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників у кількості, достатній для виконання умов договору.
4. Відповідно до п. 12.3 Оголошення Замовник вимагає від Учасників надатив складі своїх пропозицій наступну інформацію: «Для юридичних осіб:
- скановані оригінали/копії Балансу (Звіту про фінансовий стан) станом на 31.12.2020, 31.12.2021 та 31.12.2022, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід), Звіту про рух грошових коштів, Звіту про власний капітал за 2020, 2021 та 2022 рік, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або сканований оригінал/копія Фінансової звітності малого підприємства чи Фінансової звітності мікропідприємства за 2020, 2021 та 2022 роки, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39.
Порядок заповнення вказаних форм фінансової звітності має відповідати вказаним Національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку.
- сканований оригінал/копія податкової декларації з податку на прибуток підприємств за звітний період в якому учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств у 2020, 2021 та 2022 роках (Наказ Міністерства фінансів України від 20 жовтня 2015 року N 897). Показник за рядком 02 Декларації «Фінансовий результат до оподаткування (прибуток або збиток), визначений у фінансовій звітності відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності (+, -)» має дорівнювати показнику рядка 2290 «Прибуток» чи 2295 «Збиток» Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) або 2290 «Фінансовий результат до оподаткування» Звіту про фінансові результати (форма 2-м), відповідного звітного періоду приведеного до єдиного показника кратності грошової одиниці, в разі якщо учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств протягом всього звітного року.
В разі, якщо учасник закупівлі в будь-якому періоді був платником єдиного податку третьої групи 3% чи 5%, замість копії декларації з податку на прибуток надається копія податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за всі звітні періоди протягом 2020-2022 років.
В разі, якщо учасник закупівлі в будь-якому періоді починаючи з 1 квітня 2022 року був платником єдиного податку третьої групи 2%, замість копії декларації з податку на прибуток надається копія податкової декларації платника єдиного податку третьої групи на період дії воєнного, надзвичайного стану в Україні за кожен звітний період (місяць) 2022 року.
В разі якщо дата державної реєстрації учасника закупівлі припадає на дату після 01.01.2020 року, вказані вище документи подаються лише за повні звітні роки.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства та до тих Учасників, які зареєстровані у 2023 році, та через такий дискримінаційний підхід не мають змогу подати свої пропозиції через те, що річна звітність ще не подавалась.
Таким Замовник має усунути таку дискримінаціну невідповідність та доповнити даний пункт, що дана вимога не стосується Учасників, які зареєстровані у 2023 році.
Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
З повагою,
Директор Костянтин МОСКАЛЕНКО
Розгорнути
Згорнути
50005,Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг р/р UA083052990000026005020402288
вул. Криворіжсталі, буд. 3/1 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 305299
_ код ЄДРПОУ 45129126 Е-mail mkttov23@gmail.com тел. 0963855488
вих. № 1/21.06.2023
Від 21.06.2023
Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником було оголошено спрощену закупівлю ID UA-2023-06-16-013329-a на Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2023 рік ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
1. Відповідно до п. 10.1. Оголошення Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсотку вартості договору.
Дана Вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло осіб які б могли, але не мають можливості прийняти участь у Закупівлі через занадто велику суму забезпечення. З урахуванням суми очікуванної вартості сума забезпечення може сягати до 35 777 001 грн. В умовах економічної кризи, яка сталася через військові дії, впевнені що лише обрані Учасники мають можливість заморозити кошти до кінця року.
До того ж умовами проекту Договору по даній Закупівлі Замовник передбачив, що кошти за поставлений товар не будуть сплачені у випадку не сплаченої штрафної санкції. Вважаємо, що таке забезпечення виконання умов договору є достатнім. Таким чином дана вимога має бути скасована Замовником.
2. П. 12.3 Оголошенння передбачено наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: наявність загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. складських та/або інших приміщень з холодильною камерою не менше ніж 500 кв.м, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування; наявність вантажного автотранспорту в кількості не менше ніж 20 одиниць для перевезення вантажу, з яких мінімум дві вантажівки – рефрижератори, для перевезення замороженої продукції.
В даній вимозі вбачається дискримінаційний підхід замовника, Замовником не доведено чому саме він вимагає саме не менше 2000 кв.м. складських приміщень, та саме 500 кв.м. холидильних камер, та чому не менше 20 одиниць ТЗ. Така вимога значно звужує коло осіб, які б мали намір, але не можуть прийняти участь у закупівлі. Тому Замовник має внести зміни та викласти їх в наступній редакції - "Наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: наявність складських та/або інших приміщень з холодильними камерами , які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування; наявність вантажного автотранспорту в кількості достатній для перевезення вантажу, з яких мінімум дві вантажівки – рефрижератори, для перевезення замороженої продукції.
3. Замовником вимагається від учасників надати в складі своїх пропозицій скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників не менше ніж 50 осіб. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло осіб, які мають змогу, але не можуть прийняти участь у закупівлі. Так, в даній закупівлі не можуть прийняти участь суб’єкти малого підприємництва, які мають працівників до 50 осіб, це пряма дискримінація Учасників, в тому числі і відносно нашого підприємства, що порушує наші законні права та інтереси як потенційного Учасника Закупівлі. Замовник не довів чому для виконання даної закупівлі необхідно саме не менше 50 працівників. Таким чином Замовник має внести зміни та викласти дану вимогу у наступній редакції - Скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників у кількості, достатній для виконання умов договору.
4. Відповідно до п. 12.3 Оголошення Замовник вимагає від Учасників надатив складі своїх пропозицій наступну інформацію: «Для юридичних осіб:
- скановані оригінали/копії Балансу (Звіту про фінансовий стан) станом на 31.12.2020, 31.12.2021 та 31.12.2022, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід), Звіту про рух грошових коштів, Звіту про власний капітал за 2020, 2021 та 2022 рік, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або сканований оригінал/копія Фінансової звітності малого підприємства чи Фінансової звітності мікропідприємства за 2020, 2021 та 2022 роки, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39.
Порядок заповнення вказаних форм фінансової звітності має відповідати вказаним Національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку.
- сканований оригінал/копія податкової декларації з податку на прибуток підприємств за звітний період в якому учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств у 2020, 2021 та 2022 роках (Наказ Міністерства фінансів України від 20 жовтня 2015 року N 897). Показник за рядком 02 Декларації «Фінансовий результат до оподаткування (прибуток або збиток), визначений у фінансовій звітності відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності (+, -)» має дорівнювати показнику рядка 2290 «Прибуток» чи 2295 «Збиток» Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) або 2290 «Фінансовий результат до оподаткування» Звіту про фінансові результати (форма 2-м), відповідного звітного періоду приведеного до єдиного показника кратності грошової одиниці, в разі якщо учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств протягом всього звітного року.
В разі, якщо учасник закупівлі в будь-якому періоді був платником єдиного податку третьої групи 3% чи 5%, замість копії декларації з податку на прибуток надається копія податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за всі звітні періоди протягом 2020-2022 років.
В разі, якщо учасник закупівлі в будь-якому періоді починаючи з 1 квітня 2022 року був платником єдиного податку третьої групи 2%, замість копії декларації з податку на прибуток надається копія податкової декларації платника єдиного податку третьої групи на період дії воєнного, надзвичайного стану в Україні за кожен звітний період (місяць) 2022 року.
В разі якщо дата державної реєстрації учасника закупівлі припадає на дату після 01.01.2020 року, вказані вище документи подаються лише за повні звітні роки.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства та до тих Учасників, які зареєстровані у 2023 році, та через такий дискримінаційний підхід не мають змогу подати свої пропозиції через те, що річна звітність ще не подавалась.
Таким Замовник має усунути таку дискримінаціну невідповідність та доповнити даний пункт, що дана вимога не стосується Учасників, які зареєстровані у 2023 році.
Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
З повагою,
Директор Костянтин МОСКАЛЕНКО
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2023 17:14
«Щодо першого питання: Відповідно до частини третьої статті 27 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, яке не перевищує 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Умовами проєкту договору на закупівлю передбачено забезпечення виконання договору всього 3 відсотки вартості договору.
Тому розмір забезпечення виконання договору залишається без змін.
Щодо другого питання: Під час проведення процедури закупівлі Замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні вимоги, зокрема щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Такі кваліфікаційні вимоги допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник має можливість належно та вчасно доставити необхідні товари на умовах визначених замовником.
Щодо третього питання: Вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки забезпечує виконання кваліфікаційного критерію – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбаченого ст. 16 Закону.
Додатково зауважуємо, що дана вимога стосується лише останнього звітного періоду до дати Оголошення.
Щодо четвертого питання: Вимога щодо підтвердження фінансової спроможності не є дискримінаційною. Крім того, Замовник самостійно визначає значущі критерії фінансової спроможності відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Таким чином, Замовником визначені вимоги до учасників спрощеної закупівлі та залишаються без змін.
У разі якщо дата державної реєстрації учасника закупівлі припадає на дату після 01.01.2020 року, вказана фінансова та податкова звітність подається лише за повні звітні роки, за які учасником була подана така звітність»
Умовами проєкту договору на закупівлю передбачено забезпечення виконання договору всього 3 відсотки вартості договору.
Тому розмір забезпечення виконання договору залишається без змін.
Щодо другого питання: Під час проведення процедури закупівлі Замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні вимоги, зокрема щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Такі кваліфікаційні вимоги допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник має можливість належно та вчасно доставити необхідні товари на умовах визначених замовником.
Щодо третього питання: Вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки забезпечує виконання кваліфікаційного критерію – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбаченого ст. 16 Закону.
Додатково зауважуємо, що дана вимога стосується лише останнього звітного періоду до дати Оголошення.
Щодо четвертого питання: Вимога щодо підтвердження фінансової спроможності не є дискримінаційною. Крім того, Замовник самостійно визначає значущі критерії фінансової спроможності відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Таким чином, Замовником визначені вимоги до учасників спрощеної закупівлі та залишаються без змін.
У разі якщо дата державної реєстрації учасника закупівлі припадає на дату після 01.01.2020 року, вказана фінансова та податкова звітність подається лише за повні звітні роки, за які учасником була подана така звітність»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 червня 2023 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ |
957 305 793,60
UAH з ПДВ
|
853 290 837,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ |
983 079 411,12
UAH з ПДВ
|
855 131 809,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРВІН ПРО" |
934 293 635,10
UAH з ПДВ
|
893 792 236,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС"" |
948 100 930,20
UAH з ПДВ
|
920 486 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРЕЙД ЛАЙНС РІТЕЙЛ" |
927 850 230,72
UAH з ПДВ
|
927 850 230,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО МІЛК ГРУП" |
930 611 689,74
UAH з ПДВ
|
930 611 689,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ" |
1 062 241 236,36
UAH з ПДВ
|
1 062 241 236,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ #2782316459 |
Відхилено |
853 290 837,18
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 18:07
|
|
ТОВ ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ #44638778 |
Відхилено |
855 131 809,86
UAH з ПДВ
|
03 липня 2023 17:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 червня 2023 18:08
|
ТОВ "АРВІН ПРО" #44792224 |
Очікує рішення |
893 792 236,14
UAH з ПДВ
|
03 липня 2023 17:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2023 17:14
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата скасування відміни: | 13 липня 2023 18:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Разом з тим, відповідно до листа ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» №12/07/ZK-941 від 12.07.2023, відсутня можливість повернути на кваліфікацію учасника ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ". |
Документи:
13 липня 2023 18:03
|
Витяг з Протоколу.doc |
Виконано
Дата відміни: | 13 липня 2023 18:05 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до листа ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» №12/07/ZK-941 від 12.07.2023, відсутня можливість повернути на кваліфікацію учасника ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ". |
Документи:
13 липня 2023 18:12
|
Електронний підпис |
13 липня 2023 18:05
|
Витяг з Протоколу.doc |