Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2023 рік)
Очікувана вартість
1 192 566 760,67 UAH
UA-2023-06-16-013329-a 9f2cf5820b0f43188db96783f04f5282
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неоніла Кожина

+0444547355 margo26112014@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Неоніла Кожина
+0444547355
margo26112014@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2023 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2023 18:00
Початок аукціону: 28 червня 2023 13:22
Очікувана вартість: 1 192 566 760,67 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 925 667,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 11925667.6 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсотку вартості договору

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Львівська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7670719.5 комплект
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2023 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться шляхом оплати за фактично постачені комплекти продуктів за умови надходження коштів з Державного бюджету України, передбачені на зазначені цілі, протягом 30 календарних днів з дня надходження належним чином оформлених документів; за рішенням Замовника можливе надання попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку.

Сума забезпечення: 11925667.6 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсотку вартості договору
16 червня 2023 17:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 червня 2023 17:30
Додаток 1 Цінова.doc
16 червня 2023 17:30
Додаток 14.1. Каталог продуктів харчування.doc
16 червня 2023 17:30
Додаток 14.6 Форма Зведеного акту приймання-передачі комплектів продуктів.xls
16 червня 2023 17:30
Додатки 14.7.1, 14.7.2.xls
16 червня 2023 17:30
Додаток 2 Відомості.doc
16 червня 2023 17:30
Додаток 14.5. Акт приймання-передачі комплектів продуктів.docx
16 червня 2023 17:30
Додаток 14.4. Періоди поставки.pdf
16 червня 2023 17:30
Додаток 14.8. Форма акту про порушення договірних зобовязань субєктом господарювання.docx
16 червня 2023 17:30
Додаток 3. Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування.doc
16 червня 2023 17:30
Додатки 14.9.1, 14.9.2 зведені акти погашення.xls
16 червня 2023 17:30
Додаток 14.3. Заявка на постачання продуктів харчування.xlsx
16 червня 2023 17:30
Додаток 14.2. Описи до продуктів харчування.pdf
16 червня 2023 17:30
33_Оголошення харч 2023 Львівська обл.docx
16 червня 2023 17:30
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

фінансова звітність
Дата подання: 20 червня 2023 15:21
Дата відповіді: 21 червня 2023 17:52
а що має надати підприємство для підтвердження фінансової звітності, та спроможності фінансової якщо підприємство є новоствореним? дана умова дискрімінує та звужує коло осіб які можуть прийняти участь у закупівлі
Відповідь: Вимога щодо підтвердження фінансової спроможності не є дискримінаційною, крім того, Замовник самостійно визначає значущі критерії фінансової спроможності відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Таким чином, Замовником визначені вимоги до учасників спрощеної закупівлі та залишаються без змін.
У разі якщо дата державної реєстрації учасника закупівлі припадає на дату після 01.01.2020 року, вказана фінансова та податкова звітність подається лише за повні звітні роки, за які учасником була подана така звітність.
технічні характеристики
Дата подання: 20 червня 2023 17:50
Дата відповіді: 21 червня 2023 17:53
Шановний Замовнику, в технічних характеристиках Замовник передбачив, що кількість харчових продуктів (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів харчування) для військових частин та військових навчальних закладів, дислокованих у Львівській області. Замовником не визначено а ні в технічних характеристиках, а ні в предметі договору кількість дислокацій та їх адреса, як часто будуть робитись Замовлення. Ми розуміємо, що можливо ця інформація не розголошується через військовий стан, але для розрахунку ціни з урахуванням хоча б якихось логістичних навантажень прохання зазначити хоча б кількість дислокацій, який термін виконання заявки та як часто планується робити заявки
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В розділі ІІІ проекту договору зазначено інформацію щодо місця поставок та порядок подання Постачальнику заявок Представником Замовника.
банківська гарантія
Дата подання: 20 червня 2023 18:07
Дата відповіді: 21 червня 2023 17:55
Відповідно до п. 9.1. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 12 статті 25 Закону України “Про оборонні закупівлі”, для підтвердження грошового забезпечення (покриття) надається відповідна довідка (виписка) з банку яким видана банківська гарантія. Просимо надати уточнення, що саме має бути зазначено у вище зазначеній довідці банку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Довідка (виписка) з банку яким видана банківська гарантія надається із зазначенням інформації, яка вимагалась у п.п.9.10 п.9 Оголошення.
забезпечення договору
Дата подання: 20 червня 2023 18:20
Дата відповіді: 21 червня 2023 17:55
10.1. Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсотку вартості договору Шановний Замовник, вважаємо дану Вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло осіб які б могли, але не мають можливості прийняти участь у Закупівлі через занадто велику суму забезпечення. З урахуванням суми очікуванної вартості сума забезпечення може сягати до 35 777 001 грн. В умовах економічної кризи, яка сталася через військові дії, впевнені що лише обрані Учасники мають можливість заморозити кошти до кінця року. До того ж, з урахуванням того, що заявки, які мають виконуватися за договором будуть достатньо об'ємними та такими, що так само потребують значної фінансової спроможності від переможця, дуже не доцільно заморожувати таку велику суму на рахунку Замовника, в той час, коли ці кошти можуть працювати на економіку країни у такий досить скрутний час. До того ж умовами проекту Договору по даній Закупівлі Замовник передбачив, що кошти за поставлений товар не будуть сплачені у випадку не сплаченої штрафної санкції. Вважаємо, що таке забезпечення виконання умов договору є достатнім. Тому просимо видалити п.10 Оголошення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 27 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, яке не перевищує 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Умовами проєкту договору на закупівлю передбачено забезпечення виконання договору всього 3 відсотки вартості договору.
Тому розмір забезпечення виконання договору залишається без змін.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 червня 2023 23:02
Дата відповіді: 21 червня 2023 17:56
п. 12.3 Наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: наявність загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. складських та/або інших приміщень з холодильною камерою не менше ніж 500 кв.м, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування; наявність вантажного автотранспорту в кількості не менше ніж 20 одиниць для перевезення вантажу, з яких мінімум дві вантажівки – рефрижератори, для перевезення замороженої продукції. В даній вимозі вбачається дискримінаційний підхід замовника, адже не зрозуміло з яких саме міркувань Замовник вимагає саме не менше 2000 кв.м. складських приміщень, та саме 500 кв.м. холидильних камер, та чому не менше 20 одиниць ТЗ? Така вимога значно звужує коло осіб, які б мали намір, але не можуть прийняти участь у закупівлі. Як саме Замовник дійшов до висновку, що необхідна саме таке квадратура,та/або кількість ТЗ. Вважаємо, що дану вимогу прописано під конкретного Учасника і така вимога дискримінує можливості інших Учасників, а тому вона має бути відкоригована Замовником та викладена у наступній редакції - "Наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: наявність складських та/або інших приміщень з холодильними камерами , які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування; наявність вантажного автотранспорту в кількості достатній для перевезення вантажу, з яких мінімум дві вантажівки – рефрижератори, для перевезення замороженої продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час проведення процедури закупівлі Замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні вимоги, зокрема щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Такі кваліфікаційні вимоги допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник має можливість належно та вчасно доставити необхідні товари на умовах визначених замовником.
комісійна перевірка
Дата подання: 20 червня 2023 23:06
Дата відповіді: 21 червня 2023 17:56
п. 12.3 передбачає надання можливість замовнику комісійно перевіряти спроможності постачальника. Прохоння надати роз'яснення, що саме замовник має на увазі під комісійною перевіркою? Коли вона може бути здійснена? Яким чином Учасника буде повідомлено про неї, ким саме вона має проводитись та які підстави можуть бути для проведення перевірки, та що саме буде перевірятись?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час проведення процедури закупівлі Замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні вимоги, зокрема щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до п.п.2 п.12.3 Оголошення замовник може комісійно перевіряти спроможності постачальника.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 червня 2023 23:17
Дата відповіді: 21 червня 2023 17:57
Скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників не менше ніж 50 осіб - це так само дискримінаційна вимога, яка звужує коло осіб, які мають змогу, але не можуть прийняти участь у закупівлі. Тобто суб'єкт малого підприємництва вже точно не має можливості прийняти участь у даній закупівлі, бо такі суб'єкти мають чисельність працівників до 50 осіб. Таким чином просимо Замовника внести зміни та викласти дану вимогу у наступній редакції - Скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників у кількості, достатній для виконання умов договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки забезпечує виконання кваліфікаційного критерію – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбаченого ст. 16 Закону.
Додатково зауважуємо, що дана вимога стосується лише останнього звітного періоду до дати Оголошення.
проект договору
Дата подання: 21 червня 2023 16:44
Дата відповіді: 22 червня 2023 16:23
Відповідно до п.2.3 Проекту Договору Відбір зразків харчових продуктів, що підлягають дослідженню, здійснюється представниками Установ безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини відповідно до Порядку відбору зразків продукції тваринного, рослинного і біотехнологічного походження для проведення досліджень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2002 року № 833 та нормативно-технічної документації на методи відбирання, з подальшим їх дослідженням в Установі безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини. Про час та місце відбирання зразків харчових продуктів для випробувань, Постачальник повідомляє Установу безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини не пізніше, ніж за п’ять робочих днів. За загальними правила відбір зразків проводиться разом із представником Постачальника. Просимо внести відповідні зміни до Проекту договору
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законодавством визначено, що відбір зразків харчових продуктів, які підлягають дослідженню здійснюється представниками Установ безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини відповідно до Порядку відбору зразків продукції тваринного, рослинного і біотехнологічного походження для проведення досліджень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2002 року № 833 та нормативно-технічної документації на методи відбирання, з подальшим їх дослідженням в Установі безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини, таким чином умови в Проекті договору залишаються без змін.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-06-16-013329-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МКТ23", Код ЄДРПОУ:45129126
Дата подання: 21 червня 2023 23:02
Вимога до Замовна
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МКТ23»
50005,Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг р/р UA083052990000026005020402288
вул. Криворіжсталі, буд. 3/1 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 305299
_ код ЄДРПОУ 45129126 Е-mail mkttov23@gmail.com тел. 0963855488

вих. № 1/21.06.2023
Від 21.06.2023
Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником було оголошено спрощену закупівлю ID UA-2023-06-16-013329-a на Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2023 рік ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні

Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах.
1. Відповідно до п. 10.1. Оголошення Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсотку вартості договору.
Дана Вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло осіб які б могли, але не мають можливості прийняти участь у Закупівлі через занадто велику суму забезпечення. З урахуванням суми очікуванної вартості сума забезпечення може сягати до 35 777 001 грн. В умовах економічної кризи, яка сталася через військові дії, впевнені що лише обрані Учасники мають можливість заморозити кошти до кінця року.

До того ж умовами проекту Договору по даній Закупівлі Замовник передбачив, що кошти за поставлений товар не будуть сплачені у випадку не сплаченої штрафної санкції. Вважаємо, що таке забезпечення виконання умов договору є достатнім. Таким чином дана вимога має бути скасована Замовником.

2. П. 12.3 Оголошенння передбачено наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: наявність загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. складських та/або інших приміщень з холодильною камерою не менше ніж 500 кв.м, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування; наявність вантажного автотранспорту в кількості не менше ніж 20 одиниць для перевезення вантажу, з яких мінімум дві вантажівки – рефрижератори, для перевезення замороженої продукції.
В даній вимозі вбачається дискримінаційний підхід замовника, Замовником не доведено чому саме він вимагає саме не менше 2000 кв.м. складських приміщень, та саме 500 кв.м. холидильних камер, та чому не менше 20 одиниць ТЗ. Така вимога значно звужує коло осіб, які б мали намір, але не можуть прийняти участь у закупівлі. Тому Замовник має внести зміни та викласти їх в наступній редакції - "Наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: наявність складських та/або інших приміщень з холодильними камерами , які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування; наявність вантажного автотранспорту в кількості достатній для перевезення вантажу, з яких мінімум дві вантажівки – рефрижератори, для перевезення замороженої продукції.
3. Замовником вимагається від учасників надати в складі своїх пропозицій скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників не менше ніж 50 осіб. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що звужує коло осіб, які мають змогу, але не можуть прийняти участь у закупівлі. Так, в даній закупівлі не можуть прийняти участь суб’єкти малого підприємництва, які мають працівників до 50 осіб, це пряма дискримінація Учасників, в тому числі і відносно нашого підприємства, що порушує наші законні права та інтереси як потенційного Учасника Закупівлі. Замовник не довів чому для виконання даної закупівлі необхідно саме не менше 50 працівників. Таким чином Замовник має внести зміни та викласти дану вимогу у наступній редакції - Скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників у кількості, достатній для виконання умов договору.
4. Відповідно до п. 12.3 Оголошення Замовник вимагає від Учасників надатив складі своїх пропозицій наступну інформацію: «Для юридичних осіб:
- скановані оригінали/копії Балансу (Звіту про фінансовий стан) станом на 31.12.2020, 31.12.2021 та 31.12.2022, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід), Звіту про рух грошових коштів, Звіту про власний капітал за 2020, 2021 та 2022 рік, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або сканований оригінал/копія Фінансової звітності малого підприємства чи Фінансової звітності мікропідприємства за 2020, 2021 та 2022 роки, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39.
Порядок заповнення вказаних форм фінансової звітності має відповідати вказаним Національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку.
- сканований оригінал/копія податкової декларації з податку на прибуток підприємств за звітний період в якому учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств у 2020, 2021 та 2022 роках (Наказ Міністерства фінансів України від 20 жовтня 2015 року N 897). Показник за рядком 02 Декларації «Фінансовий результат до оподаткування (прибуток або збиток), визначений у фінансовій звітності відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності (+, -)» має дорівнювати показнику рядка 2290 «Прибуток» чи 2295 «Збиток» Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) або 2290 «Фінансовий результат до оподаткування» Звіту про фінансові результати (форма 2-м), відповідного звітного періоду приведеного до єдиного показника кратності грошової одиниці, в разі якщо учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств протягом всього звітного року.
В разі, якщо учасник закупівлі в будь-якому періоді був платником єдиного податку третьої групи 3% чи 5%, замість копії декларації з податку на прибуток надається копія податкової декларації платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи) за всі звітні періоди протягом 2020-2022 років.
В разі, якщо учасник закупівлі в будь-якому періоді починаючи з 1 квітня 2022 року був платником єдиного податку третьої групи 2%, замість копії декларації з податку на прибуток надається копія податкової декларації платника єдиного податку третьої групи на період дії воєнного, надзвичайного стану в Україні за кожен звітний період (місяць) 2022 року.
В разі якщо дата державної реєстрації учасника закупівлі припадає на дату після 01.01.2020 року, вказані вище документи подаються лише за повні звітні роки.

Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства та до тих Учасників, які зареєстровані у 2023 році, та через такий дискримінаційний підхід не мають змогу подати свої пропозиції через те, що річна звітність ще не подавалась.
Таким Замовник має усунути таку дискримінаціну невідповідність та доповнити даний пункт, що дана вимога не стосується Учасників, які зареєстровані у 2023 році.

Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.


З повагою,
Директор Костянтин МОСКАЛЕНКО
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2023 17:14
«Щодо першого питання: Відповідно до частини третьої статті 27 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, яке не перевищує 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Умовами проєкту договору на закупівлю передбачено забезпечення виконання договору всього 3 відсотки вартості договору.
Тому розмір забезпечення виконання договору залишається без змін.
Щодо другого питання: Під час проведення процедури закупівлі Замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні вимоги, зокрема щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Такі кваліфікаційні вимоги допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник має можливість належно та вчасно доставити необхідні товари на умовах визначених замовником.
Щодо третього питання: Вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки забезпечує виконання кваліфікаційного критерію – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбаченого ст. 16 Закону.
Додатково зауважуємо, що дана вимога стосується лише останнього звітного періоду до дати Оголошення.
Щодо четвертого питання: Вимога щодо підтвердження фінансової спроможності не є дискримінаційною. Крім того, Замовник самостійно визначає значущі критерії фінансової спроможності відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Таким чином, Замовником визначені вимоги до учасників спрощеної закупівлі та залишаються без змін.
У разі якщо дата державної реєстрації учасника закупівлі припадає на дату після 01.01.2020 року, вказана фінансова та податкова звітність подається лише за повні звітні роки, за які учасником була подана така звітність»

Документи подані скаржником

21 червня 2023 23:02
Вимога.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 червня 2023 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ 957 305 793,60
UAH з ПДВ
853 290 837,18
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ 983 079 411,12
UAH з ПДВ
855 131 809,86
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АРВІН ПРО" 934 293 635,10
UAH з ПДВ
893 792 236,14
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС"" 948 100 930,20
UAH з ПДВ
920 486 340,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТРЕЙД ЛАЙНС РІТЕЙЛ" 927 850 230,72
UAH з ПДВ
927 850 230,72
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО МІЛК ГРУП" 930 611 689,74
UAH з ПДВ
930 611 689,74
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ" 1 062 241 236,36
UAH з ПДВ
1 062 241 236,36
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 червня 2023 13:45
Електронний підпис
26 червня 2023 13:45
Реєстрація потужності.pdf
26 червня 2023 13:45
Трудова книжка водія 1.pdf
26 червня 2023 13:45
Довідка 1.pdf
26 червня 2023 13:45
Довідка 4.pdf
26 червня 2023 13:45
Довідка 9.pdf
26 червня 2023 13:45
Довідка 8.pdf
26 червня 2023 13:45
Цінова пропозиція.pdf
26 червня 2023 13:45
Гарантія.pdf
26 червня 2023 13:45
Договір позички 2.pdf
26 червня 2023 13:45
Довідка 3.pdf
26 червня 2023 13:45
Довідка 7.pdf
26 червня 2023 13:45
Довідка 2.pdf
26 червня 2023 13:45
Договір зберігання.pdf
26 червня 2023 13:45
Довідка 11.pdf
26 червня 2023 13:45
Договір позички 1.pdf
26 червня 2023 13:45
Медична книжка водія 1.pdf
26 червня 2023 13:45
Виписка.pdf
26 червня 2023 13:45
Довідка 10.pdf
26 червня 2023 13:45
Акти дезінфекції.pdf
26 червня 2023 13:45
Договір дезінфекції.pdf
26 червня 2023 13:45
Трудова книжка водія 2.pdf
26 червня 2023 13:45
Довідка 5.pdf
26 червня 2023 13:45
Навчання працівників.pdf
26 червня 2023 13:45
Медична книжка водія 2.pdf
26 червня 2023 13:45
Довідка 6.pdf

Публічні документи

29 червня 2023 17:50
Електронний підпис
29 червня 2023 17:49
Каталог
29 червня 2023 17:49
Цінова пропозиція
27 червня 2023 13:53
Електронний підпис
27 червня 2023 13:52
10_Довідка витяг.pdf
27 червня 2023 13:52
11_Цінова пропозиція_3329.pdf
27 червня 2023 13:52
12_Гарантійний лист_3329.pdf
27 червня 2023 13:52
13_Довідка 2 вимог.pdf
27 червня 2023 13:52
4_Довідка працівки.pdf
27 червня 2023 13:52
6_Статут ТГІ.pdf
27 червня 2023 13:52
7_Наказ.PDF
27 червня 2023 13:52
7_Рішення учасника.PDF
27 червня 2023 13:52
8_Ст17 ч1_ч2.pdf
27 червня 2023 13:52
Гарантія 3329.rar

Публічні документи

04 липня 2023 06:11
Електронний підпис
27 червня 2023 12:27
Електронний підпис
27 червня 2023 12:25
0.1. Додаток 1 Цінова_1.pdf
27 червня 2023 12:25
АРВІН МО UA-2023-06-16-013329-a.rar
27 червня 2023 12:25
Витяг - Ліцензія.pdf.(1).p7s
27 червня 2023 12:25
Витяг - Ліцензія.pdf.(2).p7s
27 червня 2023 12:25
Витяг - Ліцензія.pdf
27 червня 2023 12:25
Ліцензія Восток.pdf.(1).p7s
27 червня 2023 12:25
Ліцензія Восток.pdf.(2).p7s
27 червня 2023 12:25
Ліцензія Восток.pdf
27 червня 2023 12:25
Виписка покриття 3329.pdf

Публічні документи

27 червня 2023 16:08
Електронний підпис
27 червня 2023 16:06
11. Установчі Агро.rar
27 червня 2023 16:06
10. Довідка працівники.pdf
27 червня 2023 16:06
2. Каталог 013329.pdf
27 червня 2023 16:06
23. Фінансові документи.rar
27 червня 2023 16:06
7. Оренда приміщень.rar

Публічні документи

27 червня 2023 10:50
Електронний підпис
27 червня 2023 10:43
6.7 Копія_Договір 01 06.pdf
27 червня 2023 10:43
10.1 Протокол 27.04.2022р..pdf
27 червня 2023 10:43
5.3 Паспорт директор.pdf
27 червня 2023 10:43
8 Фін.звіт Річний 2022р.7z
27 червня 2023 10:43
7 Довідка Працівники.pdf
27 червня 2023 10:43
6.11 тех.паспорта.7z
27 червня 2023 10:43
Свідоцтво УБІБ.zip
27 червня 2023 10:43
6.10 Договір Хитра.pdf
27 червня 2023 10:43
6.9 Договора.7z
27 червня 2023 10:43
Виписка.zip
27 червня 2023 10:43
a3a54040-9186-4e2c-8560-7a6701dd4f63.pdf
27 червня 2023 10:43
9 Статут Виписка.7z
27 червня 2023 10:43
13.1 Каталог.pdf
27 червня 2023 10:43
3 Довідка Ст.17.pdf
27 червня 2023 10:43
11 Витяг ПДВ.pdf
27 червня 2023 10:43
Довідка покриття.zip
27 червня 2023 10:43
13 Цінова пропозиція.pdf
27 червня 2023 10:43
3.2 Витяг.pdf
27 червня 2023 10:43
6. МТБ_склади.7z
27 червня 2023 10:43
Licenziya povnovagenya.zip
27 червня 2023 10:43
6.6 Договора та ТП.7z
27 червня 2023 10:43
12 Наказ, АП.pdf

Публічні документи

27 червня 2023 15:42
Електронний підпис
27 червня 2023 15:41
8ПДВ витяг.pdf
27 червня 2023 15:41
7Довідка ст 17.pdf
27 червня 2023 15:41
Зміни до гарантії.rar
27 червня 2023 15:41
Витяг ПДВ новий.pdf.asice.zip
27 червня 2023 15:41
6Рішення Львівська обл.pdf
27 червня 2023 15:41
Довідка пояснення.pdf
27 червня 2023 15:41
5Статут.rar
27 червня 2023 15:41
4Податкова декларація.rar
27 червня 2023 15:41
2Договір оренда склад.pdf

Публічні документи

27 червня 2023 17:34
Електронний підпис
27 червня 2023 17:33
1.Цінова пропозиція.pdf
27 червня 2023 17:33
Гарантія 2284+.zip
27 червня 2023 17:33
10.Витяз з ПДВ зав..pdf
27 червня 2023 17:33
Витяг.zip
27 червня 2023 17:33
17. Витяг з ЄДР 02.05.23.PDF
27 червня 2023 17:33
Опис 2284.zip
27 червня 2023 17:33
6. Фінансова звітність.pdf
27 червня 2023 17:33
7.Опис+Статут від 31.03.23.pdf
27 червня 2023 17:33
15.Проект договору ч. 2.pdf
27 червня 2023 17:33
19.Довідка ліцензія.pdf
27 червня 2023 17:33
14.Проект договору ч.1.pdf
27 червня 2023 17:33
Ліцензія 2284.zip
27 червня 2023 17:33
Довідка 2284.zip
27 червня 2023 17:33
13.Довідка щодо санкцій.pdf
27 червня 2023 17:33
9. Довідка по ст. 17.pdf
27 червня 2023 17:33
Витяг з єдр.zip
27 червня 2023 17:33
Витяг 2284.zip
27 червня 2023 17:33
Протокол Правління.zip
27 червня 2023 17:33
Свідоцтво (1).zip
27 червня 2023 17:33
Статут 2284+.zip
27 червня 2023 17:33
Гарантія 2284+.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія.pdf

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 3329.rar

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "АРВІН ПРО"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС""

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТРЕЙД ЛАЙНС РІТЕЙЛ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО МІЛК ГРУП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 2284+.zip

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧОВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ
#2782316459
Відхилено 853 290 837,18
UAH з ПДВ
28 червня 2023 18:07
ТОВ ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ
#44638778
Відхилено 855 131 809,86
UAH з ПДВ
03 липня 2023 17:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 червня 2023 18:08
ТОВ "АРВІН ПРО"
#44792224
Очікує рішення 893 792 236,14
UAH з ПДВ
03 липня 2023 17:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2023 17:14

Документи

28 червня 2023 18:07
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику, пропозиція якого буде визнана електронною системою наступною найбільш економічно вигідною, надається можливість дозавантажити відповідні документи шляхом повідомлення учаснику про невідповідність, а саме: «Учасник торгів, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, у строк, що не перевищує одного робочого дня повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). При цьому, загальна вартість закупівлі товару не повинна відрізнятися від пропозиції, поданої під час аукціону. Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (комплекту) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ, а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ та загальну вартість з ПДВ (з двома десятковими знаками без округлення). Разом із ціновою пропозицією надається розцінений Каталог продуктів харчування (додаток до проєкту договору 14.1) з ціною по кожному найменуванні харчового продукту, яка не повинна перевищувати граничні ціни зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування”, шляхом повідомлення учаснику про невідповідність. Також доповнити повідомлення наступним зверненням: Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.»

Документи

03 липня 2023 17:12
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику, пропозиція якого буде визнана електронною системою наступною найбільш економічно вигідною, надається можливість дозавантажити відповідні документи шляхом повідомлення учаснику про невідповідність, а саме: «Учасник торгів, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, у строк, що не перевищує одного робочого дня повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). При цьому, загальна вартість закупівлі товару не повинна відрізнятися від пропозиції, поданої під час аукціону. Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (комплекту) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ, а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ та загальну вартість з ПДВ (з двома десятковими знаками без округлення). Разом із ціновою пропозицією надається розцінений Каталог продуктів харчування (додаток до проєкту договору 14.1) з ціною по кожному найменуванні харчового продукту, яка не повинна перевищувати граничні ціни зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування”, шляхом повідомлення учаснику про невідповідність. Також доповнити повідомлення наступним зверненням: Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.»

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 13 липня 2023 18:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Разом з тим, відповідно до листа ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» №12/07/ZK-941 від 12.07.2023, відсутня можливість повернути на кваліфікацію учасника ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ".
Документи:
13 липня 2023 18:03
Витяг з Протоколу.doc
Виконано
Дата відміни: 13 липня 2023 18:05
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відповідно до листа ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» №12/07/ZK-941 від 12.07.2023, відсутня можливість повернути на кваліфікацію учасника ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ".
Документи:
13 липня 2023 18:12
Електронний підпис
13 липня 2023 18:05
Витяг з Протоколу.doc