Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Східницька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 26359951 |
Місцезнаходження: | 82391, Україна , Львівська обл., Східниця, Львівська обл., смт.Східниця, вул.Золота Баня, 3 |
Контактна особа: |
Медвідь Олександра Ярославівна +380324848036 mariyaD16@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2023 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 27 945 181,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 279 451,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Також електронна банківська гарантія, має відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 року «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, зокрема поруки, застави тощо (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта, в т.ч. поруки) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена оголошенням про закупівлю, тощо). Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 130 000,00 грн. (Сто тридцять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, з дня кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку довільної форми про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику у випадках, передбачених частиною третьою статті 25 Закону та зазначені у п. 3 цього розділу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 130000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2023 16:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2023 16:46 |
ТД - КапРем Гірська.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000016 ● 11538bcf680643e3a5756c62673a7621
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 10:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.09.2023 Одеса № 215
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.09.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.09.2023 № 215
Витяг з переліку
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
21 UA-2023-06-16-012811-a 16.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-13 18:03:15
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Онур конструкціон інтернешнл» вимогам частини 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав довідку довільної форми про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-18 22:14:15
Відповідь
Щодо вашого запиту, повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації, в складі пропозиції учасником мала бути подана, довідка довільної форми про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника.
Відповідно, до переліку формальних помилок, які визначені в тендерній документації, визначено, що однієї із таких помилок є невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Інформуємо, що в складі тендерної пропозиції учасника розміщено лист, щодо відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також іншим вимогам Замовника, визначеним в тендерній документації. (файл «30 p6r3.pdf»), який може розцінюватись Замовником, як згода на умови, які передбачені текстом тендерної документації, так як форма документа, в якій мала бути передбачена така згода, на продовження дії тендерної пропозиції не деталізована.
Також, вимоги від Замовника, щодо продовження терміну дії тендерної пропозиції учасника не надходило.
Таким чином, зазначених гарантійним листом, поданим учасником в складі пропозиції, на думку Замовника, дотримано вимог, щодо листа про продовження терміну дії тендерної пропозиції учасника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо заперечення на результати виявлених порушень під час проведення моніторингу, повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації, в складі пропозиції учасником мала бути подана, довідка довільної форми про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Повідомляємо, що форма та зміст, зазначеного документа не передбачена вимогами тендерної документації. Відповідно, до переліку формальних помилок, які визначені в тендерній документації, визначено, що однієї із таких помилок є невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Інформуємо, що в складі тендерної пропозиції учасника розміщено лист, щодо відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також іншим вимогам Замовника, визначеним в тендерній документації. (файл «30 p6r3.pdf»), який може розцінюватись Замовником, як згода на умови, які передбачені текстом тендерної документації, так як форма документа, в якій мала бути передбачена така згода, на продовження дії тендерної пропозиції не деталізована, і не визначена окремими вимогами тендерної документації. Також, вимоги від Замовника, щодо продовження терміну дії тендерної пропозиції учасника не надходило. Таким чином, зазначених гарантійним листом, поданим учасником в складі пропозиції, на думку Замовника, дотримано вимог, щодо листа про продовження терміну дії тендерної пропозиції учасника, а пропозиція учасника, відповідає вимогам тендерної документації, та вимогам Замовника, щодо предмета закупівлі.
2023-10-02 22:44:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Повідомляємо, що 09 жовтня 2023 року, замовником подано позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду, щодо оскарження рішення моніторингу. |
Дата публікації: | 10 жовтня 2023 |
Документи:
10 жовтня 2023 13:03
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
27 500 000,00
UAH з ПДВ
|
27 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
27 500 000,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2023 10:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 червня 2023 18:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2023 16:15
|
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ ПРО ВИПРАВЛЕННЯ.docx | укладений |
14 липня 2023 16:12
|
5.PDF | укладений |
14 липня 2023 16:12
|
4.PDF | укладений |
14 липня 2023 16:12
|
3.PDF | укладений |
14 липня 2023 16:11
|
2.PDF | укладений |
14 липня 2023 16:11
|
1.PDF | укладений |
14 липня 2023 16:11
|