Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "ЦЕНТР КОМУНІКАЦІЇ" |
Код ЄДРПОУ: | 25275442 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Хмельницького Богдана, будинок 26-Б |
Контактна особа: |
Федченко Олександр 380997302989 tender.vcentri@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2023 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 28 червня 2023 15:48 |
Початок аукціону: | 28 червня 2023 15:48 |
Очікувана вартість: | 21 551 109,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 107 755,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2023 12:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2023 12:42 |
Протокол про внесення змін.pdf | |
22 червня 2023 12:40 |
Перелік змін до ТД кап ремонт.docx | |
22 червня 2023 12:40 |
ТД_ремонт Малишка Нова редакція.pdf | |
16 червня 2023 12:59 |
ТД_ремонт.pdf |
22 червня 2023 12:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 червня 2023 12:42 |
Протокол про внесення змін.pdf
|
|||
22 червня 2023 12:40 |
Перелік змін до ТД кап ремонт.docx
|
|||
22 червня 2023 12:40 |
ТД_ремонт Малишка Нова редакція.pdf
|
|||
16 червня 2023 12:59 |
ТД_ремонт.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-10-000020 ● c2cb0619a7e640ef865731513a3f1fa7
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2023 10:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2023 № 240
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-06-16-006961-a 16.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-16 14:48:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою вул. Андрія Малишка, 25/1 Дніпровського району
м. Києва»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-16-006961-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання Замовником вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-18 18:48:41
Надання пояснень на запит
Комунальне некомерційне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Центр комунікації» (код ЄДРПОУ 25275442) далі – Підприємство відповідно до запиту про надання пояснень від Державної аудиторської служби України щодо закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою вул. Андрія Малишка, 25/1 Дніпровського району м. Києва» ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-16-006961-a повідомляє наступне.
Щодо питання №1
Одним із статутних завдань Підприємства є створення відкритих громадських просторів (далі – Хабів) у всіх районах міста Києва, як комунікаційних платформ для влади і громадянського суспільства.
На підставі Наказу Департаменту комунальної власності м. Києва від 16 лютого 2022 року № 150 (Додаток 1) Підприємству передано в оперативне управління частину нежитлового приміщення за адресою: вулиця Андрія Малишка, 25/1 Дніпровського району міста Києва, для створення відкритого громадського простору Дніпровського району
м. Києва. Нежитлове приміщення, яке було передане на баланс, не могло використовуватися Підприємством за його цільовим призначенням, оскільки потребувало капітального ремонту. Для визначення вартості капітального ремонту та обсягів робіт, попереднім балансоутримувачем приміщення Комунальним підприємством Київської міської ради «Центр публічної комунікації та інформації» (ЄДРПОУ 16469058) 21 грудня 2021 року укладено договір № 2112 на розробку проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою вулиця Андрія Малишка, 25/1 Дніпровського району м. Києва» (Додаток 2). Кошторисна вартість капітального ремонту відповідно до кошторисної документації склала 14101,775 тис. грн. (Додаток 3).
У лютому 2021 року зазначений об’єкт нерухомості був переданий на баланс комунального некомерційного підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Центр комунікації» (Наказ Департаменту комунальної власності м. Києва від 16 лютого 2022 № 150). На підставі наказу Департаменту комунальної власності м. Києва від 13.09.2022 № 324 та акту приймання-передачі основних засобів проектно-кошторисна документація по об’єкту «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою вулиця Андрія Малишка, 25/1 Дніпровського району м. Києва» передана новому балансоутримувачу нежитлового приміщення, а саме комунальному некомерційному підприємству виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Центр комунікації». (Додаток 4 ).
Проектно-кошторисна документація розроблялася ще у 2021 році, і з того часу значно зросла вартість матеріалів та ресурсів на проведення капітального ремонту. Для актуалізації цін поточного року Підприємством укладено договір № 04/23/ПКД від 25 квітня 2023 року на проведення коригування проектно-кошторисної документації з проходженням експертизи по об’єкту «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою вулиця Андрія Малишка, 25/1 Дніпровського району м. Києва.» (Додаток 5). За результатами коригування проектно-кошторисної документації та проходження експертизи Підприємство отримало відкоригований зведений кошторис та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Відповідно до отриманого експертного звіту загальна кошторисна вартість ремонту у поточних цінах складає 21551,109 тис. грн. (Додатки, 6, 7).
Програмою економічного і соціального розвитку міста Києва на 2021-2023 роки, зі змінами затвердженими рішення Київської міської ради від 23.03.2023 № 6255/6296 Підприємству передбачено капітальні видатки в частині проведення капітального ремонту (Додаток 8).
Наказом Департаменту суспільних комунікацій від 10 квітня 2023 року № 34 Підприємству доведено розподіл асигнувань у 2023 році на фінансування капітального ремонту (адресний перелік), зокрема, на проведення капітального ремонту нежитлового приміщення за адресою вулиця Андрія Малишка, 25/1 Дніпровського району м. Києва» у сумі 22000,000 тис. грн. (Додаток 9)
Враховуючи зазначене, Підприємство під час обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі керувалось проектно-кошторисною документацією, а для визначення його очікуваної вартості – кошторисною документацією та експертним звітом з врахуванням документів зазначених вище.
Щодо питання №2
Відповідно до частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Учасник переможець процедури - ТОВ «Будівельна компанія «РБ ГРУП» під час укладання договору надав наступні документи:
- копію ліцензії на проведення будівельних робіт виданих Товариству з обмеженою відповідальністю НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА «ВОГНЕТРИВАВТРМАТИКА СЕРВІС» (Додаток 10);
- нотаріально завірене рішення від 23 березня 2023 року № 1/23 про зміну назви Товариства з обмеженою відповідальністю НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА «ВОГНЕТРИВАВТРМАТИКА СЕРВІС» на ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РБ ГРУП» (Додаток 11)
- нотаріально завірене рішення про призначення на посаду директора ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РБ ГРУП» Риковцева Олексія Ігоровича (Додаток 12)
- наказ №1-к від 28 березня 2023 року на призначення директором ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РБ ГРУП» Риковцева Олексія Ігоровича (Додаток 13)
Додатки:
Додаток 1 – Копія наказу №150 від 16.02.2022 про закріплення майна;
Додаток 2 - Копія договору 2112 від 21 грудня 2021 року на розробку проектно-кошторисної документації;
Додаток 3 - Копія зведеного кошторису на проведення капітального ремонту ;
Додаток 4 – Копія акту приймання передачі основних засобів;
Додаток 5 – Копія договору № 04/23/ПКД від 25 квітня 2023 року на проведення коригування проектно-кошторисної документації з проходженням експертизи по об’єкту «Капітальний ремонт нежитлового приміщення за адресою вулиця Андрія Малишка», 25/1 Дніпровського району м. Києва;
Додаток 6 - Копія зведеного кошторису на проведення капітального ремонту після корегування;
Додаток 7 - Копія експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації;
Додаток 8 – Копія Рішення КМР від 23.03.2023 № 6255/6296 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2021-2023 роки»;
Додаток 9 – Копія наказу Департаменту суспільних комунікацій № 34 від 10 квітня 2023 році про капітальний ремонт об’єктів що фінансуються у 2023 році;
Додаток 10 – Копія ліцензії на проведення будівельних робіт виданих Товариству з обмеженою відповідальністю НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА «ВОГНЕТРИВАВТРМАТИКА СЕРВІС»;
Додаток 11 – Копія нотаріально завіреного рішення №10/04-2023 від 10 квітня 2023 року про зміну назви Товариства з обмеженою відповідальністю НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА «ВОГНЕТРИВАВТРМАТИКА СЕРВІС» на ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РБ ГРУП»
Додаток 12 - Копія нотаріально завіреного рішення №1/23 від 23 березня 2023 року про призначення на посаду директора ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РБ ГРУП» Риковцева Олексія Ігоровича
Додаток 13 – Копія наказу №1-к від 28 березня 2023 року на призначення директором ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РБ ГРУП» Риковцева Олексія Ігоровича
- Додаток 11Протокол зборів про зміну назви.pdf
- Додаток 4 Акт прийманя передачі.pdf
- Додаток 10 Ліцензія.pdf
- Лист відповідь на запит ДАСУ.pdf
- Додаток 13 Наказ Риковцев.pdf
- Додаток _1 Наказ про закріплення майна.pdf
- Додаток_6 Зведений кошторис після експертизи.pdf
- Додаток _7 Експертний звіт Малишка_25_1.pdf
- Додаток_ 5 Договір_04_23_ПКД корегування проекту.pdf
- Додаток 3_Кошторисна вартість.pdf
- Додаток 9 Наказ 34 про фіннансування капітального ремонту.PDF
- Додаток 12 Рішення №1_23 Риковцев.pdf
- Додаток 8 Програма економічного і соц. розвитку.pdf
- Додаток_2 до пояснення Договір_2112.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 червня 2023 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „РБ ГРУП" |
21 136 251,13
UAH з ПДВ
|
21 028 495,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФІОРД БОТ" |
21 101 707,72
UAH з ПДВ
|
21 101 707,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „РБ ГРУП" #30938181 |
Переможець |
21 028 495,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2023 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2024 19:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2024 19:51
|
Дод_угоди до Договору.pdf | зміни до договору |
27 травня 2024 19:50
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2023 18:48
|
Договір 19_07_КР.pdf | укладений |
20 липня 2023 18:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 19/07/КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |