Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2023-06-15-015431-a ● 566c9bab2eca497494b5d88e59eed685
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Барвінківська ЦМЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 02003824 |
Місцезнаходження: | 64701, Україна , Харківська обл., місто Барвінкове, вулиця Незалежності, 20 |
Контактна особа: |
Беспалая Людмила Леонтіївна +380575741099 barvcrb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2023 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, затвердженних Постановой КМУ №1178 від 12.10.2022р. (із змінами й доповненнями)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 кілограм
Яловичина охолоджена без кісток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64701, Україна, Харківська область, м.Барвінкове, вул.Незалежності, буд.20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
3220 кілограм
Четвертина задня курчат-бройлерів охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64701, Україна, Харківська область, м.Барвінкове, вул.Незалежності, буд.20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
650 кілограм
Печінка курчат-бройлерів охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64701, Україна, Харківська область, м.Барвінкове, вул.Незалежності, буд.20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15112300-9 — Печінка свійської птиці
1790 кілограм
М’ясо-суповий набір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64701, Україна, Харківська область, м.Барвінкове, вул.Незалежності, буд.20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15112000-6 — М’ясо свійської птиці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2023 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2023 17:50 |
Перелік змін.doc | |
19 червня 2023 17:25 |
Тендерна документація виправлена.doc | |
16 червня 2023 18:13 |
Тендерна документація.doc | |
16 червня 2023 18:08 |
Тендерна документація.doc | |
15 червня 2023 18:25 |
Тендерна документація.doc |
26 червня 2023 17:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 червня 2023 17:50 |
Перелік змін.doc
|
||||||
19 червня 2023 17:25 |
Тендерна документація виправлена.doc
|
||||||
16 червня 2023 18:13 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
16 червня 2023 18:08 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
15 червня 2023 18:25 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-15-015431-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 16 червня 2023 13:50
Про максимальну економію бюджетних коштів та ефективность постачання
ВИМОГА №1
У Додатку 5 «Кількісні, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі» (технічне завдання) тендерної документації відсутній розрахунок щотижневого орієнтированого одноразового відвантаження продукції. Мені не зрозуміло яка повинна бути вантажопід’ємність автотранспортного засобу, задіяного для постачання продукції. Відсутність даної інформації не дає мені можливість провести розрахунок собівартості послуги, пов’язаної з постачанням цього товару (п.34 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»), а також розрахунок ціни за одиницю товару, з метою максимальної економії бюджетних коштів та ефективності постачання згідно підпункту 2 пункту 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія та ефективність. Також відсутність даної інформації впливає на відкритість та прозорість торгів згідно підпункту 3 пункту 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відсутність розрахунку одноразового відвантаження продукції у технічному завданні може привести до того, що вартість послуг, пов’язаних з постачанням цього товару буде перевищувати вартість самих товарів п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наприклад постачальник невірно розрахує вантажопід’ємність автотранспортного засобу, що буде задіяний для одноразової щотижневої поставки товару).
Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», для чого надати у технічному завданні (додаток 5 «Кількісні, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі») розрахунок щотижневого орієнтированого одноразового відвантаження продукції.
Розгорнути
Згорнути
У Додатку 5 «Кількісні, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі» (технічне завдання) тендерної документації відсутній розрахунок щотижневого орієнтированого одноразового відвантаження продукції. Мені не зрозуміло яка повинна бути вантажопід’ємність автотранспортного засобу, задіяного для постачання продукції. Відсутність даної інформації не дає мені можливість провести розрахунок собівартості послуги, пов’язаної з постачанням цього товару (п.34 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»), а також розрахунок ціни за одиницю товару, з метою максимальної економії бюджетних коштів та ефективності постачання згідно підпункту 2 пункту 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія та ефективність. Також відсутність даної інформації впливає на відкритість та прозорість торгів згідно підпункту 3 пункту 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відсутність розрахунку одноразового відвантаження продукції у технічному завданні може привести до того, що вартість послуг, пов’язаних з постачанням цього товару буде перевищувати вартість самих товарів п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наприклад постачальник невірно розрахує вантажопід’ємність автотранспортного засобу, що буде задіяний для одноразової щотижневої поставки товару).
Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», для чого надати у технічному завданні (додаток 5 «Кількісні, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі») розрахунок щотижневого орієнтированого одноразового відвантаження продукції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2023 14:19
Внесено зміни до тендерної документації. Змінено пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації»
Номер вимоги: UA-2023-06-15-015431-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 16 червня 2023 18:54
Про певну кількість автомобілів та працівників
ВИМОГА №2
У розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178» тендерної документації вказано:
п.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
а) Інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератори не менше двох одиниць із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу.
п.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
а) інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників.
Тобто, Замовник з метою проходження кваліфікаційних критеріїв вимагає від Учасників торгів наявність певної кількості автотранспортних засобів (два) та певної кількості працівників (шість). У зв’язку з цим, мною був зроблений розрахунок орієнтированого щотижневого об’єму відвантаження товару в Ваш заклад:
- згідно оголошення торгів та з тендерної документації з моменту підписання договору та до кінця 2023 року об’єм м’ясної продукції складе 7260 кг (яловичина охолоджена без кісток-1600кг; четвертина задня курчат-бройлерів охолоджена-3220кг; печінка курчат-бройлерів охолоджена-650кг; м’ясо-суповий набір-1790кг). Враховуючи це, орієнтирований щотижневий об’єм відвантаження складе 300 кг (яловичина охолоджена без кісток-66кг; четвертина задня курчат-бройлерів охолоджена-134кг; печінка курчат-бройлерів охолоджена-27кг; м’ясо-суповий набір-74кг). Ітого -300 кг на тиждень.
Оголошення заявлено на закупівлю товару, а не на закупівлю робіт та послуг, що підтверджується назвою предмету закупівлі з вказанням кода - ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо. Вказані вимоги про певну кількість автотранспортних засобів (два) та певну кількість працівників (шість) мають відношення до закупівлі послуг, пов’язаних з постачанням цього товару код ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень та ДК 021:2015 - 63524000-8 Послуги з оформлення транспортної документації (наявність експедитора транспортного).
Замовник проводить закупівлю товарів загального вжитку: яловичини охолодженої без кісток, четвертини задньої курчат-бройлерів охолодженої, печінки курчат-бройлерів охолодженої, м’ясо-супового набору, де не повинно виникнути великих складнощів з їх поставкою. Тому вимога про певну кількість автотранспортних засобів та певної кількості працівників є недоцільною та незрозумілою. Тобто ця вимога зроблена з метою залучення тієї кількості автотранспортних засобів (два) та тієї кількості працівників (шість), які явно не будуть необхідні для виконання договору щоб вчасно доставити необхідні товари у потрібному замовникові обсязі.
Якщо таке посилання на певну кількість автотранспортних засобів (два) та певну кількість працівників (шість) є необхідним, воно повинно бути замовником обґрунтовано та прописано у технічних вимогах у тендерній документації (додаток 5 «Кількісні, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі»). З метою встановлення кваліфікаційних вимог у розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги» п.1 та п.2 по наданню послуг, пов’язаних з постачанням таких товарів, а також для своєчасної доставки товару в необхідному замовникові обсязі потрібно було йому зробити у технічних вимогах Розрахунок обсягу постачаємого товару за одне відвантаження.
Вказані Замовником недоцільні та незрозумілі вимоги без надання відповідного розрахунку про певну кількість автотранспортних засобів (два) та певну кількість працівників (шість) збільшують очікувану вартість предмету закупівлі, що може призвести до нераціональної трати бюджетних коштів Вашого закладу.
З метою максимальної економії та ефективності при наданні послуги при постачанні цього товару можливо використовувати один автотранспортний засіб з вантажопід’ємністю до 1000 кг (наприклад, автомобіль Газель) та водій з функцією експедитора транспортного та вантажника (відвантаження приблизно 300 кг товару по одній видатковій накладній, що відповідає нормам праці). При такому розрахунку норми праці та вантажопід’ємність одного використаного автотранспортного засобу (до 1000 кг) буде відповідати принципу, викладеному у підпункті 2 пункту 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» про максимальну економію та ефективність.
Також, вимога послуги про наявність двох автотранспортних засобів та шістьох працівників для орієнтированого щотижневого одноразового відвантаження 300 кг товару звужує коло потенційних учасників торгів, та не має ніякого відношення до закупівлі товару - ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (код закупки). Закупівля послуги, що пов’язана з постачанням цього товару має інший код. Можливо зробити висновок, що назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником в оголошенні не відповідає кваліфікаційним критеріям, які визначив Замовник до Учасників у п.1 та п.2 розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги» у тендерній документації.
Враховуючи вищевказане, у торгах зможуть перемогти тільки ті Учасники, в яких є у наявності певна кількість автотранспортних засобів та певна кількість працівників. Чим буде порушений підпункт 4 пункту 1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вартість послуг, пов’язаних з постачанням цього товару буде перевищувати вартість самих товарів, що порушує принцип вказаний у п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель по питанню максимальної економії та ефективності. Також, щоб тендерна документація відповідала кваліфікаційним вимогам про закупівлю товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо, а не вимогам, пов’язаним з постачанням цього товару та маючим інший код ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень та ДК 021:2015 - 63524000-8 Послуги з оформлення транспортної документації (наявність експедитора транспортного) та ціна послуги, пов’язаної з постачанням цього товару не перевищувала вартість самого товару.
Розгорнути
Згорнути
У розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178» тендерної документації вказано:
п.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
а) Інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератори не менше двох одиниць із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу.
п.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
а) інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників.
Тобто, Замовник з метою проходження кваліфікаційних критеріїв вимагає від Учасників торгів наявність певної кількості автотранспортних засобів (два) та певної кількості працівників (шість). У зв’язку з цим, мною був зроблений розрахунок орієнтированого щотижневого об’єму відвантаження товару в Ваш заклад:
- згідно оголошення торгів та з тендерної документації з моменту підписання договору та до кінця 2023 року об’єм м’ясної продукції складе 7260 кг (яловичина охолоджена без кісток-1600кг; четвертина задня курчат-бройлерів охолоджена-3220кг; печінка курчат-бройлерів охолоджена-650кг; м’ясо-суповий набір-1790кг). Враховуючи це, орієнтирований щотижневий об’єм відвантаження складе 300 кг (яловичина охолоджена без кісток-66кг; четвертина задня курчат-бройлерів охолоджена-134кг; печінка курчат-бройлерів охолоджена-27кг; м’ясо-суповий набір-74кг). Ітого -300 кг на тиждень.
Оголошення заявлено на закупівлю товару, а не на закупівлю робіт та послуг, що підтверджується назвою предмету закупівлі з вказанням кода - ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо. Вказані вимоги про певну кількість автотранспортних засобів (два) та певну кількість працівників (шість) мають відношення до закупівлі послуг, пов’язаних з постачанням цього товару код ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень та ДК 021:2015 - 63524000-8 Послуги з оформлення транспортної документації (наявність експедитора транспортного).
Замовник проводить закупівлю товарів загального вжитку: яловичини охолодженої без кісток, четвертини задньої курчат-бройлерів охолодженої, печінки курчат-бройлерів охолодженої, м’ясо-супового набору, де не повинно виникнути великих складнощів з їх поставкою. Тому вимога про певну кількість автотранспортних засобів та певної кількості працівників є недоцільною та незрозумілою. Тобто ця вимога зроблена з метою залучення тієї кількості автотранспортних засобів (два) та тієї кількості працівників (шість), які явно не будуть необхідні для виконання договору щоб вчасно доставити необхідні товари у потрібному замовникові обсязі.
Якщо таке посилання на певну кількість автотранспортних засобів (два) та певну кількість працівників (шість) є необхідним, воно повинно бути замовником обґрунтовано та прописано у технічних вимогах у тендерній документації (додаток 5 «Кількісні, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі»). З метою встановлення кваліфікаційних вимог у розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги» п.1 та п.2 по наданню послуг, пов’язаних з постачанням таких товарів, а також для своєчасної доставки товару в необхідному замовникові обсязі потрібно було йому зробити у технічних вимогах Розрахунок обсягу постачаємого товару за одне відвантаження.
Вказані Замовником недоцільні та незрозумілі вимоги без надання відповідного розрахунку про певну кількість автотранспортних засобів (два) та певну кількість працівників (шість) збільшують очікувану вартість предмету закупівлі, що може призвести до нераціональної трати бюджетних коштів Вашого закладу.
З метою максимальної економії та ефективності при наданні послуги при постачанні цього товару можливо використовувати один автотранспортний засіб з вантажопід’ємністю до 1000 кг (наприклад, автомобіль Газель) та водій з функцією експедитора транспортного та вантажника (відвантаження приблизно 300 кг товару по одній видатковій накладній, що відповідає нормам праці). При такому розрахунку норми праці та вантажопід’ємність одного використаного автотранспортного засобу (до 1000 кг) буде відповідати принципу, викладеному у підпункті 2 пункту 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» про максимальну економію та ефективність.
Також, вимога послуги про наявність двох автотранспортних засобів та шістьох працівників для орієнтированого щотижневого одноразового відвантаження 300 кг товару звужує коло потенційних учасників торгів, та не має ніякого відношення до закупівлі товару - ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (код закупки). Закупівля послуги, що пов’язана з постачанням цього товару має інший код. Можливо зробити висновок, що назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником в оголошенні не відповідає кваліфікаційним критеріям, які визначив Замовник до Учасників у п.1 та п.2 розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги» у тендерній документації.
Враховуючи вищевказане, у торгах зможуть перемогти тільки ті Учасники, в яких є у наявності певна кількість автотранспортних засобів та певна кількість працівників. Чим буде порушений підпункт 4 пункту 1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вартість послуг, пов’язаних з постачанням цього товару буде перевищувати вартість самих товарів, що порушує принцип вказаний у п.34 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимога – привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», щоб попередити дискримінацію та забезпечити дотримання принципів здійснення публічних закупівель по питанню максимальної економії та ефективності. Також, щоб тендерна документація відповідала кваліфікаційним вимогам про закупівлю товару за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо, а не вимогам, пов’язаним з постачанням цього товару та маючим інший код ДК 021:2015 - 60100000-9 Послуги з автомобільних перевезень та ДК 021:2015 - 63524000-8 Послуги з оформлення транспортної документації (наявність експедитора транспортного) та ціна послуги, пов’язаної з постачанням цього товару не перевищувала вартість самого товару.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2023 14:23
Замінено пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації
Номер вимоги: UA-2023-06-15-015431-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 16 червня 2023 19:18
Про надання інформації про постанову на військовий облік
ВИМОГА№3
У розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178» тендерної документації вказано:
п.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
а) інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників. Ітого Ви вимагаєте шість працівників.
Відповідно до ч. 1 ст. 21 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» від 21.10.1993 р. № 3543-XII (далі – Закон № 3543) підприємства, установи організації, зобов’язані, зокрема, вести військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів із числа працюючих, здійснювати заходи щодо бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації. Військовозобов’язаних працівників та посадовців бронюють з метою забезпечення належного функціонування в особливий період органів держвлади, інших держорганів, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ і організацій (ст. 25 Закону № 3543).
Вимога: привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей (Закон №1178), для чого прошу внести зміни до тендерної документації та вставити вимогу про надання інформації про постанову на військовий облік вищезазначених шістьох працівників.
Розгорнути
Згорнути
У розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178» тендерної документації вказано:
п.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
а) інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників. Ітого Ви вимагаєте шість працівників.
Відповідно до ч. 1 ст. 21 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» від 21.10.1993 р. № 3543-XII (далі – Закон № 3543) підприємства, установи організації, зобов’язані, зокрема, вести військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів із числа працюючих, здійснювати заходи щодо бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації. Військовозобов’язаних працівників та посадовців бронюють з метою забезпечення належного функціонування в особливий період органів держвлади, інших держорганів, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ і організацій (ст. 25 Закону № 3543).
Вимога: привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей (Закон №1178), для чого прошу внести зміни до тендерної документації та вставити вимогу про надання інформації про постанову на військовий облік вищезазначених шістьох працівників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2023 14:26
Змінено пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації
Номер вимоги: UA-2023-06-15-015431-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДРОЗДОВ ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2182201551
Дата подання: 16 червня 2023 19:39
Про сертифікат Ковіда
ВИМОГА№4
У розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178» тендерної документації вказано:
п.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
е) документ, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації: міжнародний або внутрішній сертифікат, або іноземний сертифікат, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією з вакцин, які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатку Порталу Дія (Дія) (сертифікат має бути чинний станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій) або документ про одужання особи від зазначеної хвороби;
є) Сканкопію оригіналу сертифікату ISO/PAS 45005:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі.
Оскільки вакцинація від COVID-19 не внесена до календарю щеплень і тому не є обов’язковою на Україні станом на сьогоднішній день, а також у зв’язку із закінченням пандемії короновірусу, вважаю цю вимогу незаконною та корупційною, яка звужує коло учасників, чим обмежує конкурентність на торгах (згідно підпункту 4 пункту 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників та рівне ставлення до них).
Вимога: привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей (Закон №1178), для чого прошу внести зміни до тендерної документації та видалити вищевказані незаконні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
У розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178» тендерної документації вказано:
п.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
е) документ, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації: міжнародний або внутрішній сертифікат, або іноземний сертифікат, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією з вакцин, які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатку Порталу Дія (Дія) (сертифікат має бути чинний станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій) або документ про одужання особи від зазначеної хвороби;
є) Сканкопію оригіналу сертифікату ISO/PAS 45005:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі.
Оскільки вакцинація від COVID-19 не внесена до календарю щеплень і тому не є обов’язковою на Україні станом на сьогоднішній день, а також у зв’язку із закінченням пандемії короновірусу, вважаю цю вимогу незаконною та корупційною, яка звужує коло учасників, чим обмежує конкурентність на торгах (згідно підпункту 4 пункту 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників та рівне ставлення до них).
Вимога: привести вимоги ТД у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей (Закон №1178), для чого прошу внести зміни до тендерної документації та видалити вищевказані незаконні вимоги.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2023 14:24
Змінено пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій