Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво споруди цивільного захисту на території Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області
Очікувана вартість
37 801 668,00 UAH
UA-2023-06-15-010314-a f6a2840b457f4f91a7341dd05db87869
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жилка Олександр Володимирович

+380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Жилка Олександр Володимирович
+380362266863
zhylka.sasha2021@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2023 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2023 09:00
Початок аукціону: 30 червня 2023 14:07
Початок аукціону: 30 червня 2023 14:07
Очікувана вартість: 37 801 668,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 189 008,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво споруди цивільного захисту на території Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34550, Україна, Рівненська область, Сарненський р-н, смт. Клесів, вул. Шкільна, 31 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2024
ДК 021:2015: 45222000-9 — Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт в подальшому розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною.Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акта приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2В, які складаються і підписуються Підрядником в трьох примірниках та передаються Замовникові станом на 25 число місяця, не пізніше, як за два останніх робочих дні звітного періоду. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх і передає один примірник Підрядникові. Пiсляоплата 10 Робочі 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. Пiсляоплата 10 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 червня 2023 14:46

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 червня 2023 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2023 14:52
Додаток 4 до ТД.docx
15 червня 2023 14:52
проект договору.docx
15 червня 2023 14:52
Додаток 2. ТЗ.docx
15 червня 2023 14:52
Додаток_1_кваліфікація..docx
15 червня 2023 14:52
ТД Клесів укриття..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-17-000003 ● 8ddd79ad3c1a49e59b0b705863ed2dbe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2023 11:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

17.08.2023 № 26-з

Ужгород

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 17.08.2023 № 26-з

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-06-15-010314-a 15.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-18 09:11:02

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво споруди цивільного захисту на території Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-15-010314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-23 17:04:30

Відповідь на запит

На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництва споруди цивільного захисту на території Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-15-010314-a) повідомляємо наступне.
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт (позитивний) № 0711Є-05/23 від 17.05.2023р. проведено ТОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА" (додається)) на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування витрат та визначено його очікувану вартість та передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-25 14:43:12

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво споруди цивільного захисту на території Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-15-010314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (частина 1 Додатку 1 тендерної документації) вимагається надання довідки за встановленою формою, до якої включаються тільки такі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що планується використовувати при виконанні робіт на об’єкті.
Інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, зокрема:
- у разі, якщо автомобільна техніка орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку, копії технічних паспортів (або свідоцтва про реєстрацію) та оригінал гарантійного листа Орендодавця/надавача послуг про зобов’язання надати учаснику необхідну техніку (із зазначенням кожної одиниці вказаної у довідці) для виконання робіт, які є предметом закупівлі.
На виконання вимог частини 1 Додатку 1 тендерної документації учасником ТОВ «Компанія Барбакан» надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, в якій значиться автомобільна техніка (пункти 68-79), що орендована у ПП «ЗАХІДПРОМЕНЕРГО» за Договором оренди від 23.06.2023 №01-06-2023.
Однак учасником ТОВ «Компанія Барбакан» на вказану у довідці орендовану автомобільну техніку за Договором оренди від 23.06.2023 №01-06-2023 з ПП «ЗАХІДПРОМЕНЕРГО» не надано копії технічних паспортів (або свідоцтва про реєстрацію).
Виходячи з вищенаведеного, просимо надати пояснення/інформацію та підтвердні документи, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» відповідно до умов/вимог Додатку 1 тендерної документації та прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам,
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-30 16:41:09

Відповідь на запит

На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництва споруди цивільного захисту на території Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-15-010314-a) повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Таблиці 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до Тендерної документації, вимагалося: «До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що планується використовувати при виконанні робіт на об’єкті.
Інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, а саме:
- у разі, якщо автомобільна техніка орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку, копії технічних паспортів (або свідоцтва про реєстрацію) та оригінал гарантійного листа Орендодавця/надавача послуг про зобов’язання надати учаснику необхідну техніку (із зазначенням кожної одиниці вказаної у довідці) для виконання робіт, які є предметом закупівлі;
- у разі, якщо автомобільна техніка власна, на підтвердження подаються копії технічних паспортів (або свідоцтва про реєстрацію) на автомобільну техніку (колісну, гусеничну та спеціалізовану будівельну техніку та обладнання).
- Якщо інші механізми, будівельне обладнання, не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає скан-копію з оригіналу або завіреної належним чином копії договору (договорів), що посвідчують право користування: найму (оренди) та ін. та скан-копію з оригіналу гарантійного листа Орендодавця про зобов’язання надати учаснику необхідну техніку (із зазначенням кожної одиниці вказаної у довідці) для виконання робіт, які є предметом закупівлі, у випадку якщо інші механізми, будівельне обладнання, є власністю учасника, він надає у складі пропозиції довідку про знаходження на балансі підприємства таких механізмів, обладнання, тощо.».
Учасником ТОВ «Компанія Барбакан» у складі пропозиції були надані інформація та документи, щодо наявності у нього обладнання, машин, механізмів, тощо, а саме Довідка за Вих.(реєстраційним номером/індекс): №19/22/06-2023 від «22» червня 2023 р. «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», за формою, що вимагалася вимогами Тендерної документації, та Довідка за Вих.(реєстраційним номером/індекс): №20/22/06-2023 від «22» червня 2023 р. «Довідка про наявність на балансі обладнання, агрегатів, машин, механізмів, будівельного обладнання та устаткування, що було зазначене у довідці».
Також, учасником ТОВ «Компанія Барбакан» у складі пропозиції були надані Договори оренди щодо орендованої Учасником – «Автомобільної техніки», а саме: – «Автовишки МАЗ (437041-281) Спеціалізований Вантажний (платформа), «Автокрану 10-20Т-С ЗИЛ 133ГЯ», «Спеціалізованого вантажного Автомобілю RENAULTMASTER», «Загального Вантажного Автомобіля КАМАЗ 55111 Вантажного Самоскиду, «Навантажувачу ТО-28А Навантажувача колісного» та «Екскаватор ЕО-2621В-2», та надавалися копії технічних паспортів (свідоцтва про реєстрацію) і оригінал Гарантійних листів Орендодавців/надавачів послуг про зобов’язання надати Учаснику таку техніку (із зазначенням кожної одиниці вказаної у довідці) для виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Щодо «Інших механізмів», які не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник ТОВ «Компанія Барбакан» надав у складі пропозиції скан-копію з оригіналу Договору, що посвідчують право користування: найму (оренди) від 23.06.2023 №01-06-2023 та скан-копію з оригіналу гарантійного листа Орендодавця ПП «ЗАХІДПРОМЕНЕРГО» за Договором оренди від 23.06.2023 №01-06-2023 року, який свідчить про зобов’язання надати Учаснику необхідну техніку (із зазначенням кожної одиниці) для виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Зазначаємо, що умовами Тендерної документації, не конкретизовано, які саме Механізми/Машини/Техніку, слід учасникам відносити до «Автомобільної техніки», які до «Інших механізмів», а які до «Машин», «Агрегатів», тощо. Вочевидь, учасником ТОВ «Компанія Барбакан» відніс такі Механізми/Машини/Техніку, що визначена Ним у Довідці за Вих.(реєстраційним номером/індекс): №19/22/06-2023 від «22» червня 2023 р. «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», пункти 68-79 Довідки - до «Інших механізмів», що є прийнятним, та не суперечить вимогам та умовам Тендерної документації (Додатку №1 до ТД).
Проаналізувавши, перелік техніки та механізмів, що надана у складі пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан», в будь-якому випадку, перелік Автомобільної техніки, а саме: «Автовишки МАЗ (437041-281) Спеціалізований Вантажний (платформа), «Автокрану 10-20Т-С ЗИЛ 133ГЯ», «Спеціалізованого вантажного Автомобілю RENAULTMASTER», «Загального Вантажного Автомобіля КАМАЗ 55111 Вантажного Самоскиду, «Навантажувачу ТО-28А Навантажувача колісного» та «Екскаватор ЕО-2621В-2» є цілком достатнім для виконання робіт, які є предметом закупівлі в повному обсязі.
Відповідно до вимог Тендерної документації: «До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що планується використовувати при виконанні робіт на об’єкті», таким чином Учасникам запропоновано було зазначати не вичерпний перелік машин, механізмів, обладнання, устаткування та ін., що має використовуватися Ними при виконанні робіт на об’єкті.
Отже, на виконання Вимог Вашого Запиту, повідомляємо, що Оцінка тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» відповідно до умов/вимог пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Таблиці 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до Тендерної документації здійснювалася, на підставі Документів та інформації, що надавалася Учасником ТОВ «Компанія Барбакан» у складі пропозиції, та, за результатами такої оцінки прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 21 вересня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника/переможця ТОВ «Компанія Барбакан» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Ознайомившись з висновком про наявність або відсутність порушень законодавства за результатами моніторингу, повідомляємо, що висновок буде оскаржено до суду. Додатково докази звернення до суду будуть надані у строк визначений Законом України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації: 13 вересня 2023

Документи:

13 вересня 2023 16:58
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2023 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Західметал 35 100 221,00
UAH з ПДВ
35 100 221,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 37 502 457,86
UAH з ПДВ
37 502 457,86
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 червня 2023 16:16
Електронний підпис
28 червня 2023 16:13
довідка 1ПВ.pdf
28 червня 2023 15:22
Електронний підпис
28 червня 2023 14:58
банк довідка.pdf
28 червня 2023 14:19
свідоцтво сидорчук.pdf
28 червня 2023 14:19
договір мельник.pdf
28 червня 2023 14:19
сертифікати iso.pdf
28 червня 2023 14:19
електроний варіант.rar
28 червня 2023 14:19
Посвідчення -3.pdf
28 червня 2023 14:19
Довідки.pdf
28 червня 2023 14:19
Право підпису .pdf
28 червня 2023 14:19
Свідоцтво Босюк.pdf
28 червня 2023 14:19
додаток 4.pdf
28 червня 2023 14:19
додаток 3.pdf
28 червня 2023 14:19
дипломи.pdf
28 червня 2023 14:19
Топаз.pdf
28 червня 2023 14:19
Статут.pdf
28 червня 2023 14:19
опис.pdf
28 червня 2023 14:19
ліцензія.pdf
28 червня 2023 14:19
Ліцензія У-ДВ2208300006.pdf
28 червня 2023 14:19
довідка банк.pdf
28 червня 2023 14:19
Атестат Довбенко В.С.-1.pdf
28 червня 2023 14:19
технічна специфікація.pdf
28 червня 2023 14:19
субпідряд.pdf
28 червня 2023 14:19
сертифікати .pdf
28 червня 2023 14:19
посвідчення.pdf
28 червня 2023 14:19
зведений кошторис.pdf
28 червня 2023 14:19
зведений кошторис 3.pdf
28 червня 2023 14:19
зведений кошторис 2.pdf
28 червня 2023 14:19
зведений кошторис 1.pdf
28 червня 2023 14:19
договірна ціна .pdf
28 червня 2023 14:19
відомість ресурсів.pdf

Публічні документи

11 липня 2023 09:06
Електронний підпис
11 липня 2023 09:03
довідка кор учасник
11 липня 2023 09:03
Довідка кор директор
11 липня 2023 09:03
Витяг МВС
11 липня 2023 09:03
кваліфікація оновлені
08 липня 2023 08:50
Електронний підпис
28 червня 2023 13:03
Електронний підпис
28 червня 2023 12:59
кваліфікація.pdf
28 червня 2023 12:59
ІСО 50001.pdf
28 червня 2023 12:59
фінзвітність за 22.pdf
28 червня 2023 12:59
скрін ліцензія.pdf
28 червня 2023 12:59
ліцензія видруківка.pdf
28 червня 2023 12:59
Ліцензія АВК.pdf
28 червня 2023 12:59
Довідки МТБ.pdf
28 червня 2023 12:59
Довідки Банк КБ.pdf
28 червня 2023 12:59
Витяг ЄДРПОУ КБ 2206.pdf
28 червня 2023 12:59
Антикорупційна 22.pdf
28 червня 2023 12:59
02 АНАЛОГІЧНИЙ ДУБНО.pdf
28 червня 2023 12:59
01 АНАЛОГІЧНИЙ ГОРОДОК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Західметал

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Компанія Барбакан"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Західметал
#32646801
Відхилено 35 100 221,00
UAH з ПДВ
06 липня 2023 08:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 липня 2023 16:08
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Переможець 37 502 457,86
UAH з ПДВ
10 липня 2023 10:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2023 15:07

Вимога про усунення невідповідностей

1. Виявлені невідповідності: В документі довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів/аналогічного договору (не менше трьох), виконаних учасником у повному обсязі, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів), предметів закупівель, обсягу (у вартісному виразі) та строків виконання. На підтвердження інформації зазначеної у довідці учасником надаються скан-копії з оригіналу або завіренех належним чином копії договорів (не менше 2-ох) (з усіма додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами) та документа, що підтверджує факт його виконання (довідки № КБ-3 та акти виконаних робіт за формою КБ2). Аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду) на виконання робіт з будівництва,/ реконструкції,/ капітального ремонту об’єктів будівництва, що виконані учасником в повному обсязі у 2020 - 2023 роках. Аналогічні договори мають бути виконані в повному обсязі, об’єкти будівництва за такими договорами - зданими в експлуатацію, на підтвердження цього учасники повинні у складі пропозиції надати інформацію про наявність сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта (СС2), довідку в довільній формі із зазначенням - реєстраційного номеру. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п.3, таблиці 1, додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Учасник повинен надати: Довідку за встановленою формою про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів/аналогічного договору (не менше трьох), виконаних учасником у повному обсязі, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів), предметів закупівель, обсягу (у вартісному виразі) та строків виконання. На підтвердження інформації зазначеної у довідці учасником надаються скан-копії з оригіналу або завірених належним чином копії договорів (не менше 2-ох) (з усіма додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами) та документа, що підтверджує факт його виконання (довідки № КБ-3 та акти виконаних робіт за формою КБ2). Аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду) на виконання робіт з будівництва,/ реконструкції,/ капітального ремонту об’єктів будівництва, що виконані учасником в повному обсязі у 2020 - 2023 роках. Аналогічні договори мають бути виконані в повному обсязі, об’єкти будівництва за такими договорами - зданими в експлуатацію, на підтвердження цього учасники повинні у складі пропозиції надати інформацію про наявність сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта (СС2), довідку в довільній формі із зазначенням - реєстраційного номеру. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів/аналогічного договору (не менше трьох), виконаних учасником у повному обсязі, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів), предметів закупівель, обсягу (у вартісному виразі) та строків виконання де договором в даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду) на виконання робіт з будівництва,/ реконструкції,/ капітального ремонту об’єктів будівництва, що виконані учасником в повному обсязі у 2020 - 2023 роках. - На підтвердження інформації зазначеної у довідці учасником надаються скан-копії з оригіналу або завірених належним чином копії договорів (не менше 2-ох) (з усіма додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами) та документа, що підтверджує факт його виконання (довідки № КБ-3 та акти виконаних робіт за формою КБ2). - У складі пропозиції надати інформацію про наявність сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта (СС2), довідку в довільній формі із зазначенням - реєстраційного номеру, стосовно наданих договорів. 2. Виявлені невідповідності: В документі про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п.9, таблиці 4, додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження іншої інформації встановленої відповідно до законодавства: Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» від 07.02.2013 № 73, Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції звітність за 2022 рік, а саме: - Баланс (Звіт про фінансовий стан) та Звіт про фінансові результати підприємства (Звіт про сукупний дохід) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - Або Фінансову звітність малого підприємства з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Учасники (новостворені підприємства), які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. Учасник процедури закупівлі вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником процедури закупівлі підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме: - Сума чистого річного доходу Учасника процедури закупівлі, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника процедури закупівлі звітний період є не меншою ніж 50% від суми очікуваної вартості цієї процедури закупівлі. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документ про Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. Виявлені невідповідності: Документ Витяг з ЄДРПОУ (дата отримання - не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п.1, таблиці 4, додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження іншої інформації встановленої відповідно до законодавства: Скан-копію Витягу з ЄДРПОУ (дата отримання - не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документ Витяг з ЄДРПОУ (дата отримання - не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів). 4. Виявлені невідповідності: Документ про виконання робіт підвищеної небезпеки. Обов’язкова наявність дозволу/дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки згідно вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт (відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, зі змінами), а саме на монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п.4, таблиці 4, додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження іншої інформації встановленої відповідно до законодавства: Копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Обов’язкова наявність дозволу/дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки згідно вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт (відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, зі змінами), а саме на монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документ про виконання робіт підвищеної небезпеки. Обов’язкова наявність дозволу/дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки згідно вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт (відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, зі змінами), а саме на монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). 5. Виявлені невідповідності: Документ про акредитацію Національним агентством з акредитації України згідно ISO/IEC 17024 в сфері «Сертифікація персоналу будівельної галузі», органу із сертифікації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п.2, таблиці 1, додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Обов’язкова наявність в учасника (власного або залученого на підставі договірних відносин) інженера з охорони праці (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі», кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції копії Сертифікату Фахівця будівельної галузі Інженера з охорони праці з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на будівельних майданчиках. Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі, що видав вищевказаний сертифікат має бути акредитований Національним агентством з акредитації України згідно ISO/IEC 17024 в сфері «Сертифікація персоналу будівельної галузі», на підтвердження надати копію - Атестату про акредитацію. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документ про акредитацію Національним агентством з акредитації України згідно ISO/IEC 17024 в сфері «Сертифікація персоналу будівельної галузі», органу із сертифікації.

Документи

06 липня 2023 08:50
Електронний підпис
06 липня 2023 08:48
протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Виявлені невідповідності: В документі довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів/аналогічного договору (не менше трьох), виконаних учасником у повному обсязі, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів), предметів закупівель, обсягу (у вартісному виразі) та строків виконання. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п.3, таблиці 1, додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Учасник повинен надати: Довідку за встановленою формою про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів/аналогічного договору (не менше трьох), виконаних учасником у повному обсязі, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів), предметів закупівель, обсягу (у вартісному виразі) та строків виконання. Аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду) на виконання робіт з будівництва,/ реконструкції,/ капітального ремонту об’єктів будівництва, що виконані учасником в повному обсязі у 2020 - 2023 роках. Аналогічні договори мають бути виконані в повному обсязі, об’єкти будівництва за такими договорами - зданими в експлуатацію, на підтвердження цього учасники повинні у складі пропозиції надати інформацію про наявність сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта (СС2), довідку в довільній формі із зазначенням - реєстраційного номеру. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів/аналогічного договору (не менше трьох), виконаних учасником у повному обсязі, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів), предметів закупівель, обсягу (у вартісному виразі) та строків виконання де договором в даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду) на виконання робіт з будівництва,/ реконструкції,/ капітального ремонту об’єктів будівництва, що виконані учасником в повному обсязі у 2020 - 2023 роках.

Документи

10 липня 2023 10:57
Довідка НАЗК
10 липня 2023 10:57
Електронний підпис
10 липня 2023 10:56
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2023 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
37 502 457,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2023 10:57
Довідка НАЗК
10 липня 2023 10:57
Електронний підпис
10 липня 2023 10:56
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2024 09:45
SCAN0036.PDF зміни до договору
03 квітня 2024 09:44
SCAN0035.PDF зміни до договору
03 квітня 2024 09:44
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 16:31
SCAN0064.PDF зміни до договору
28 грудня 2023 16:30
ду 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 16:30
Електронний підпис укладений
24 липня 2023 13:42
прок.pdf зміни до договору
24 липня 2023 13:41
Ду 1.pdf зміни до договору
24 липня 2023 13:41
Електронний підпис укладений
24 липня 2023 13:15
договір укладений
24 липня 2023 13:10

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Нове будівництво споруди цивільного захисту на території Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області 1 роботи 37 502 457,86
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до наказу начальника Рівненської обласної військової адміністрації від 14.06.2023 року № 290
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, та згідно коригованої проектно-кошторисної документації, що підтверджено експертним звітом №0548/23ЕК від 18 грудня 2023 року
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Нове будівництво споруди цивільного захисту на території Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області 1 37 502 457,86
UAH з ПДВ