Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, майдан Просвіти, 1 |
Контактна особа: |
Жилка Олександр Володимирович +380362266863 zhylka.sasha2021@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2023 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2023 14:07 |
Початок аукціону: | 30 червня 2023 14:07 |
Очікувана вартість: | 37 801 668,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 189 008,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | в подальшому розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною.Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акта приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2В, які складаються і підписуються Підрядником в трьох примірниках та передаються Замовникові станом на 25 число місяця, не пізніше, як за два останніх робочих дні звітного періоду. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх і передає один примірник Підрядникові. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 65 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2023 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2023 14:52 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
15 червня 2023 14:52 |
проект договору.docx | |
15 червня 2023 14:52 |
Додаток 2. ТЗ.docx | |
15 червня 2023 14:52 |
Додаток_1_кваліфікація..docx | |
15 червня 2023 14:52 |
ТД Клесів укриття..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-17-000003 ● 8ddd79ad3c1a49e59b0b705863ed2dbe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2023 11:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.08.2023 № 26-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 17.08.2023 № 26-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-06-15-010314-a 15.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-18 09:11:02
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво споруди цивільного захисту на території Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-15-010314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-23 17:04:30
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництва споруди цивільного захисту на території Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-15-010314-a) повідомляємо наступне.
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт (позитивний) № 0711Є-05/23 від 17.05.2023р. проведено ТОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА" (додається)) на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування витрат та визначено його очікувану вартість та передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-25 14:43:12
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво споруди цивільного захисту на території Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-15-010314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (частина 1 Додатку 1 тендерної документації) вимагається надання довідки за встановленою формою, до якої включаються тільки такі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що планується використовувати при виконанні робіт на об’єкті.
Інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, зокрема:
- у разі, якщо автомобільна техніка орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку, копії технічних паспортів (або свідоцтва про реєстрацію) та оригінал гарантійного листа Орендодавця/надавача послуг про зобов’язання надати учаснику необхідну техніку (із зазначенням кожної одиниці вказаної у довідці) для виконання робіт, які є предметом закупівлі.
На виконання вимог частини 1 Додатку 1 тендерної документації учасником ТОВ «Компанія Барбакан» надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, в якій значиться автомобільна техніка (пункти 68-79), що орендована у ПП «ЗАХІДПРОМЕНЕРГО» за Договором оренди від 23.06.2023 №01-06-2023.
Однак учасником ТОВ «Компанія Барбакан» на вказану у довідці орендовану автомобільну техніку за Договором оренди від 23.06.2023 №01-06-2023 з ПП «ЗАХІДПРОМЕНЕРГО» не надано копії технічних паспортів (або свідоцтва про реєстрацію).
Виходячи з вищенаведеного, просимо надати пояснення/інформацію та підтвердні документи, яким чином здійснювалася оцінка тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» відповідно до умов/вимог Додатку 1 тендерної документації та прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам,
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-30 16:41:09
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництва споруди цивільного захисту на території Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-15-010314-a) повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Таблиці 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до Тендерної документації, вимагалося: «До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що планується використовувати при виконанні робіт на об’єкті.
Інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, а саме:
- у разі, якщо автомобільна техніка орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку, копії технічних паспортів (або свідоцтва про реєстрацію) та оригінал гарантійного листа Орендодавця/надавача послуг про зобов’язання надати учаснику необхідну техніку (із зазначенням кожної одиниці вказаної у довідці) для виконання робіт, які є предметом закупівлі;
- у разі, якщо автомобільна техніка власна, на підтвердження подаються копії технічних паспортів (або свідоцтва про реєстрацію) на автомобільну техніку (колісну, гусеничну та спеціалізовану будівельну техніку та обладнання).
- Якщо інші механізми, будівельне обладнання, не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає скан-копію з оригіналу або завіреної належним чином копії договору (договорів), що посвідчують право користування: найму (оренди) та ін. та скан-копію з оригіналу гарантійного листа Орендодавця про зобов’язання надати учаснику необхідну техніку (із зазначенням кожної одиниці вказаної у довідці) для виконання робіт, які є предметом закупівлі, у випадку якщо інші механізми, будівельне обладнання, є власністю учасника, він надає у складі пропозиції довідку про знаходження на балансі підприємства таких механізмів, обладнання, тощо.».
Учасником ТОВ «Компанія Барбакан» у складі пропозиції були надані інформація та документи, щодо наявності у нього обладнання, машин, механізмів, тощо, а саме Довідка за Вих.(реєстраційним номером/індекс): №19/22/06-2023 від «22» червня 2023 р. «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», за формою, що вимагалася вимогами Тендерної документації, та Довідка за Вих.(реєстраційним номером/індекс): №20/22/06-2023 від «22» червня 2023 р. «Довідка про наявність на балансі обладнання, агрегатів, машин, механізмів, будівельного обладнання та устаткування, що було зазначене у довідці».
Також, учасником ТОВ «Компанія Барбакан» у складі пропозиції були надані Договори оренди щодо орендованої Учасником – «Автомобільної техніки», а саме: – «Автовишки МАЗ (437041-281) Спеціалізований Вантажний (платформа), «Автокрану 10-20Т-С ЗИЛ 133ГЯ», «Спеціалізованого вантажного Автомобілю RENAULTMASTER», «Загального Вантажного Автомобіля КАМАЗ 55111 Вантажного Самоскиду, «Навантажувачу ТО-28А Навантажувача колісного» та «Екскаватор ЕО-2621В-2», та надавалися копії технічних паспортів (свідоцтва про реєстрацію) і оригінал Гарантійних листів Орендодавців/надавачів послуг про зобов’язання надати Учаснику таку техніку (із зазначенням кожної одиниці вказаної у довідці) для виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Щодо «Інших механізмів», які не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник ТОВ «Компанія Барбакан» надав у складі пропозиції скан-копію з оригіналу Договору, що посвідчують право користування: найму (оренди) від 23.06.2023 №01-06-2023 та скан-копію з оригіналу гарантійного листа Орендодавця ПП «ЗАХІДПРОМЕНЕРГО» за Договором оренди від 23.06.2023 №01-06-2023 року, який свідчить про зобов’язання надати Учаснику необхідну техніку (із зазначенням кожної одиниці) для виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Зазначаємо, що умовами Тендерної документації, не конкретизовано, які саме Механізми/Машини/Техніку, слід учасникам відносити до «Автомобільної техніки», які до «Інших механізмів», а які до «Машин», «Агрегатів», тощо. Вочевидь, учасником ТОВ «Компанія Барбакан» відніс такі Механізми/Машини/Техніку, що визначена Ним у Довідці за Вих.(реєстраційним номером/індекс): №19/22/06-2023 від «22» червня 2023 р. «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», пункти 68-79 Довідки - до «Інших механізмів», що є прийнятним, та не суперечить вимогам та умовам Тендерної документації (Додатку №1 до ТД).
Проаналізувавши, перелік техніки та механізмів, що надана у складі пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан», в будь-якому випадку, перелік Автомобільної техніки, а саме: «Автовишки МАЗ (437041-281) Спеціалізований Вантажний (платформа), «Автокрану 10-20Т-С ЗИЛ 133ГЯ», «Спеціалізованого вантажного Автомобілю RENAULTMASTER», «Загального Вантажного Автомобіля КАМАЗ 55111 Вантажного Самоскиду, «Навантажувачу ТО-28А Навантажувача колісного» та «Екскаватор ЕО-2621В-2» є цілком достатнім для виконання робіт, які є предметом закупівлі в повному обсязі.
Відповідно до вимог Тендерної документації: «До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що планується використовувати при виконанні робіт на об’єкті», таким чином Учасникам запропоновано було зазначати не вичерпний перелік машин, механізмів, обладнання, устаткування та ін., що має використовуватися Ними при виконанні робіт на об’єкті.
Отже, на виконання Вимог Вашого Запиту, повідомляємо, що Оцінка тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» відповідно до умов/вимог пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Таблиці 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатку №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до Тендерної документації здійснювалася, на підставі Документів та інформації, що надавалася Учасником ТОВ «Компанія Барбакан» у складі пропозиції, та, за результатами такої оцінки прийнято рішення про її відповідність установленим вимогам.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника/переможця ТОВ «Компанія Барбакан» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | Ознайомившись з висновком про наявність або відсутність порушень законодавства за результатами моніторингу, повідомляємо, що висновок буде оскаржено до суду. Додатково докази звернення до суду будуть надані у строк визначений Законом України "Про публічні закупівлі". |
Дата публікації: | 13 вересня 2023 |
Документи:
13 вересня 2023 16:58
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2023 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Західметал |
35 100 221,00
UAH з ПДВ
|
35 100 221,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Компанія Барбакан" |
37 502 457,86
UAH з ПДВ
|
37 502 457,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Західметал #32646801 |
Відхилено |
35 100 221,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2023 08:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 липня 2023 16:08
|
ТОВ "Компанія Барбакан" #41159796 |
Переможець |
37 502 457,86
UAH з ПДВ
|
10 липня 2023 10:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2023 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2025 09:05
|
Протокол | укладений |
09 січня 2025 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2024 11:46
|
SCAN0218.PDF | зміни до договору |
05 грудня 2024 11:44
|
SCAN0217.PDF | зміни до договору |
05 грудня 2024 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 09:45
|
SCAN0036.PDF | зміни до договору |
03 квітня 2024 09:44
|
SCAN0035.PDF | зміни до договору |
03 квітня 2024 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 16:31
|
SCAN0064.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:30
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2023 13:42
|
прок.pdf | зміни до договору |
24 липня 2023 13:41
|
Ду 1.pdf | зміни до договору |
24 липня 2023 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2023 13:15
|
договір | укладений |
24 липня 2023 13:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Нове будівництво споруди цивільного захисту на території Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області | 1 | роботи |
37 502 457,86
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до наказу начальника Рівненської обласної військової адміністрації від 14.06.2023 року № 290 |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, та згідно коригованої проектно-кошторисної документації, що підтверджено експертним звітом №0548/23ЕК від 18 грудня 2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна бюджетних призначень Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Нове будівництво споруди цивільного захисту на території Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області | 1 |
37 502 457,86
UAH з ПДВ
|