Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40211011 |
Місцезнаходження: | 47501, Україна , Тернопільська обл., м. Бережани, вул. Шевченка, 15 |
Контактна особа: |
Наталія Наконечна +380974218502 natalij1980@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2023 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 23 червня 2023 15:41 |
Початок аукціону: | 23 червня 2023 15:41 |
Очікувана вартість: | 763 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 630,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2023 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2023 14:30 |
Додаток 4 Цінова пропозиція.doc | |
15 червня 2023 14:30 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc | |
15 червня 2023 14:30 |
Додаток 2 Технічні характеристики.doc | |
15 червня 2023 14:30 |
Тендерна документація.doc | |
15 червня 2023 14:30 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна специфікація по даній закупівлі не містить посилань на конкретну торгову марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель, в частині ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (додаток 2 ) не містить жодних вимог чи умов, які б дискримінували Учасників. Тож, Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Враховуючи все вище наведене, ми, як Замовник не бачимо підстав для внесення змін. В нашій добросовісності та неупередженості можете не сумніватись. Вибачте.
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовник, ознайомившись з протоколом №34 від 30.06.2023р. о саме
«Учасник в складі тендерної пропозиції подано:
-склопакет 4і-14ar-4-14ar-4i (40мм.), однак у Додатку2 «ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ», нами зазначено не менше 42мм. Тому ваша пропозиція не відповідає нашим технічним вимогам.»
Звертаю Вашу увагу що згідно частині 4 статті 23 Закону: технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Обгрунтування вимоги, що до типу склопакету Вами не було зроблено, однак у Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» було зазначено що: «Стандартні характеристики еквіваленту товару, на який відбувається заміна, повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів.»
Також у пункті 18. Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» вказано що, «Склопакет двокамерний з енергозберігаючим прозорим склом та коефіцієнтом опору теплопередачі не менше R=0,90 м2*К/Вт – згідно ДБН В.2.6-31:2021 для першої температурної зони.
У складі тендерної пропозиції нами було надано сертифікат відповідності №UA.ХОДС.07.1085-22 від 14 грудня 2023 року. В якому вказано що вироби відповідають вимогам ДБН В.2.6-31:2021. Також нами було надано зразок «ТЕХНІЧНОГО ПАСПОРТА ВИРОБУ» де вказано що опір теплопередачі R=0,94 м2*К/Вт. Виходячи з цього, запропонований нами еквівалент товару повністю відповідає діючим стандартам, а також пункту 18. Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ».
Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету (протокол №34 від 30.06.2023р). І в майбутньому діяти без порушення чинного законодавства.
За собою залишаємо право звернутися
- до антимонопольного комітету з метою поновлення порушених прав.
- до Національне антикорупційне бюро України – так як ми у данній закупівлі вбачаєм змову замовника з певним учасником закупівлі.
Враховуючи положення пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація це - документація що розробляється та затверджується замовником, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг, можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Не вбачаємо в наших діях порушення законодавства, адже ми вправі вибирати кращі характеристики товару які потребують наші заклади освіти. Оскільки, це в першу чергу, безпека освітнього середовища.
Отже, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 3 статті 22 ми як Замовник вважаємо за необхідне включити до тендерної документації, вимогу, що склопакет має бути не менше 42мм., оскільки в них більший коефіцієнт опору теплопередачі також якісніша звукоізоляція. Завдяки відсутності сторонніх звуків діти можуть повністю зосередити свою увагу на уроках. На території дитячих садків «тихе» вікно є запорукою комфортного сну.
Першочергово ми ставимо пріоритет на енергоефективності, енергозбереженні та термомодернізації закладів освіти.
Також зазначаємо, що в даній закупівлі не міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Тому, використання виразу «еквівалент» до склопакету 42 мм. в даній закупівлі не передбачено. Виходячи з вищенаведеного, Вашу дискваліфікацію вважаємо правомірною.
Інформуємо Вас, що відповідно до пункту 4 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону 922-VIII Редакція від 01.01.2023 Тендерний комітет припинив свою діяльність. Натомість всі рішення приймаються Уповноваженою особою.
Учасник якого визнано переможцем закупівлі надав зразок технічного паспорту виробу де зазначив що показник опору теплопередачі 0,65 м2 ?К/Вт. Що не відповідає ДБН В.2.6-31:2021, а також пункту 10, пункту 22. Технічним специфікаціям Додаток 2 до тендерної документації. Відповідно пропозиція учасника повинна бути відхилена як така що:
– не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 цих Особливостей;
Тобто невідповідність технічним умовам, вимогам щодо предмета закупівлі, якщо ці невідповідності не підлягають виправленню є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Надайте пояснення чим ви мотивуєтесь коли пропозицію що повністю відповідає ДБН В.2.6-31:2021 «ТЕПЛОВА ІЗОЛЯЦІЯ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ БУДІВЕЛЬ» ви відхиляєте, а пропозицію яка не відповідає діючим нормам з енергоефективності визнаєте переможною.
Своїми діями ви порушуєте закон про публічні закупівлі, і дискредитуєте саму ідею публічних закупівель. Де переможною визначається не найнижча ціна, не кращі характеристики товару, а на основі особистих міркувань.
Відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій через причини, які від нього не залежать, то він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об'єктивним критеріям. Замовник зобов'язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам (із обґрунтуванням свого рішення).
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Хочемо зазначити, що рішення уповноваженої особи не приймалося на основі особистих міркувань. Так як Учасник закупівлі надав протокол випробувань (Додаток 18.7), в якому коефіцієнт опору теплопередачі дверного блоку вказано 0,97 Вт/ (м*2/К). (відповідно до ДБН В.2.6-31:2021 нормою є не менше 0,70 Вт/ (м*2/К). Також відповідно до наданого «Гарантійного листа Технічний паспорт» Учасника та роз’яснення, що технічний паспорт надається вже на готовий виріб. Тому до уваги взявся саме протокол випробувань згідно до законодавства.
Дякуємо за участь у закупівлі.
1 Учасником у тендерній документації було подано Протокол випробувань (Додаток 18.7) за допомогою якого і підтверджено технічні характеристики предмету закупівлі.
Відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій через причини, які від нього не залежать, то він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об'єктивним критеріям. Замовник зобов'язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам (із обґрунтуванням свого рішення).
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Також відповідно до наданого «Гарантійного листа Технічний паспорт» Учасника та роз’яснення, що технічний паспорт надається вже на готовий виріб. Тому до уваги взявся саме протокол випробувань згідно до законодавства.
2. У тендерній документації в пункті 4 Розділу III зазначено : «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», проте в Ціновій пропозиції (Додаток 4) вказано: «Ми погоджуємося дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом 100 днів з кінцевої дати подання. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного строку». Тому прослідковується технічна помилка Замовника, яка не може бути виправлена на даному етапі закупівлі.
3. Щодо кваліфікованого підпису, Уповноважена особа не наділена повноваженнями щодо встановлення способу у який здійснено підпис, власноручно чи шляхом використання
Також ви як Учасник №3 не можете посилатися на те, що документи, які були надані іншим Учасником №2 у складі Пропозиції, були підписанні за допомогою факсимільного відтворення підпису, оскільки ці доводи ґрунтуються лише на припущеннях, так як ви Учасник №3 не мали змоги так само як і Замовник ознайомитися із оригіналами поданих документів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-31-000016 ● 77b8fbd9a0fa40599e2844469c00b877
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 15:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.07.2023 №50-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 31.07.2023 №50-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2023-06-15-009729-a від 15.06.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-01 14:11:01
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-15-009729-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-04 14:24:37
Про надання пояснень (інформації, документів).
І. Замовником запит на надання пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит.
1. Так, 15 червня 2023 року замовником було оголошено процедуру «відкриті торги з особливостями» щодо закупівлі: ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номером UA-2023-06-15-009729-a на очікувану вартість закупівлі, яка склала 763 000,00 грн. з ПДВ.
2. Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом. Обсяги визначено відповідно до потреби. Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано, як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі та сформовано на основі листів завідувача садочку та Директора ліцею, а також на підставі діючих на даний момент ДСТУ. До формування опису предмета закупівлі залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що закуплені, а саме: завідувача садочку та директора ліцею та інших уповноважених осіб закладів освіти, в яких встановлювались вікна та двері та фахівця з господарської діяльності Відділу освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради.
3. Замовником з метою ефективного та раціонального використання коштів забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель ID: UA-2023-06-15-009729-a відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710». Надаємо посилання на сайт Замовника: http://oms.berezhanymrada.gov.ua/index.php/publichni-zakupivli/dokumentatsiia-publichnykh-zakupivel/476-informatsiia-pro-publichnu-zakupivliu-vikna.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-07 13:46:26
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-15-009729-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено вимоги: Склопакет: не менше 42 мм. Склопакет двокамерний з енергозберігаючим прозорим склом та коефіцієнтом опору теплопередачі не менше R=0,90 м2*К/Вт – згідно ДБН В.2.6-31:2021 для першої температурної зони.
Прошу обґрунтувати (із посиланням на відповідні документи) причину формування вимоги щодо склопакету товщиною не менше 42 мм.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-10 15:26:57
Про надання пояснень (інформації, документів).
Відповідно до пункту 33 ст.1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об'єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потреби замовника. Технічні вимоги до предмета закупівлі розроблені профільними фахівцями відділу освіти (фахівцем господарської діяльності, службова записка якого додається) на підставі ДБН В.2.6-31:2021. Товщина склопакету 42 мм є такою, яка повністю задовольняє наші потреби, як Замовника. Віконні та дверні блоки будуть встановлені у закладах освіти, тому товстіше скло забезпечить більшу надійність в експлуатації, буде більш стійким у випадку можливого удару і розбивання склопакету. Чим ширше склопакет, тим краще його звукоізоляція, а двокамерний склопакет шириною 42 мм буде набагато «тихіше», ніж двокамерний шириною 35 мм. Також даним склопакетом ми добиваємося максимального збереження тепла у закладах освіти.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 11:15:05
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-15-009729-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено, що на підтвердження якісних характеристик товару учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- сертифікати відповідності на профіль ПВХ;
- сертифікат відповідності на склопакети;
- сертифікат відповідності на фурнітуру;
- сертифікат відповідності на виріб;
- зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником розглянувши наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, а саме ФОП Коритнік Д.В., оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, у якій вказано: «Учаснику необхідно подати зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції».
Учасником закупівлі у складі пропозиції подано файли «Гарантійний лист. Технічний паспорт.pdf» та «Технічний паспорт виробу.pdf».
Так, у файлі із назвою «Технічний паспорт виробу.pdf» подано технічний паспорт виробу «Дверь вход. Т Osnova Premium (116)» та технічний паспорт виробу «Окно Osnova Premium 6 кам.».
Аналізом технічного паспорт виробу «Дверь вход. Т Osnova Premium (116)» встановлено, що у ньому якісні характеристики конструкції (склопакет -32 мм.) не відповідають вимогам встановлених замовником(склопакет не менше 42 мм.).
Отже, учасником закупівлі ФОП Коритнік Д.В. подано зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції які не відповідають вимогам замовника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-11 14:59:25
Пояснення на запит
Замовником запит на надання пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит.
Учасником закупівлі Коритнік Д.В., у складі пропозиції подано файли «Гарантійний лист. Технічний паспорт.pdf» та «Технічний паспорт виробу.pdf».
Так, у файлі із назвою «Технічний паспорт виробу.pdf» подано технічний паспорт виробу «Дверь вход. Т Osnova Premium (116)» та технічний паспорт виробу «Окно Osnova Premium 6 кам.».
Аналізом технічного паспорт виробу «Дверь вход. Т Osnova Premium (116)» встановлено, що у ньому якісні характеристики конструкції (склопакет -32 мм.) не відповідають вимогам встановлених замовником(склопакет не менше 42 мм.), проте технічний паспорт виробу «Окно Osnova Premium 6 кам.» відповідає вимогам встановленим Замовником (склопакет 42 мм і коефіцієнт і показник опору теплопередачі 1,03).
Учасником Коритнік Д.В. у тендерній документації було подано Протокол випробувань (Додаток 18.7) за допомогою якого і підтверджено технічні характеристики предмету закупівлі.
Також відповідно до наданого «Гарантійного листа Технічний паспорт» Учасника та роз’яснення, що технічний паспорт надається вже на готовий виріб. Тому до уваги взявся саме протокол випробувань згідно до законодавства.
Відповідно до ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій через причини, які від нього не залежать, то він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об'єктивним критеріям. Замовник зобов'язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам (із обґрунтуванням свого рішення).
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»).
У Договорі №244 від 18.07.2023 року вказано, що вікна та двері мають бути із склопакетом 42 мм. На сьогоднішній день у закладах освіти уже встановлено вікна та двері з зазначим склопакетом і показником опору теплопередачі вікна–1,03 та двері–0,7, про що свідчать вже готові Технічні паспорти виробів, які надані при доставці товару (Додаток 1).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-14 17:00:20
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (Вікна енергозберігаючі та двері металопластикові)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-15-009729-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Під час моніторингу встановлено, що Замовником розглянувши наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, а саме ФОП Коритніка Д.В. оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, у якій, вказано наступне: «Учаснику необхідно подати зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції».
Згідно із пунктом 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з частиною 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину не зазначення у вимозі про усунення невідповідностей переліку виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності ?
2. Згідно пункту 40 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З урахуванням наведеного, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у разі відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, Замовником не розміщується.
У зв’язку з вище викладеним прошу пояснити причину оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей, а саме: «Учаснику необхідно подати зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції» ?
3. Згідно додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено:
«16. Дверні стулки з монтажною шириною 70 мм, створки Т-116 мм, зовнішнього відкривання, колір - білий Склопакет: не менше 42 мм. Термопанель: 32мм біла Фурнітура: дверні петлі IQ або еквівалент; ручка нажимна; циліндр BKS або еквівалент, обов’язкова наявність 5 ключів; замок ключ-рейка FUHR-D35/92-защібка, або еквівалент;
17. Профільна система 6-х камерна з монтажною глибиною не менше 70 мм. В дверних конструкціях використовувати стулку Т-116. Армування профілю – сталеве, товщиною не менше 1,2 мм. для дверей армування не менше 2 мм.».
Учасником закупівлі ФОП Коритніка Д.В. в складі пропозиції подано протокол сертифікованих випробувань блоків дверних зовнішніх з ПВХ профілю «Osnova Premium» від 26.10.2022 за №58-с у якому щодо характеристики зразків зазначено - Блок дверний зовнішній з ПВХ профілю «Osnova Premium» (70мм. 6 -кам.).
У договорі укладеному за результатами закупівлі від 18.07.2023 за №244 не зазначено із скількох камер повинна бути профільна система дверей.
У інформації від 11.08.2023 Замовником вказано, що на сьогоднішній день у закладах освіти уже встановлено вікна та двері з зазначим склопакетом і показником опору теплопередачі вікна–1,03 та двері–0,7, про що свідчать вже готові Технічні паспорти виробів, які надані при доставці товару (Додаток 1).
Опрацюванням Додатку 1 до інформації від 11.08.2023, а саме технічного паспорту виробу встановлено, що у ньому зазначено - дверь вх. Т116 мм Osnova Premium 5к. АП.
Отже, прошу пояснити з якого профілю ФОП Коритнік Д.В. поставлено Замовнику двері «Osnova Premium» - 5 кам. чи 6 кам.?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-17 15:05:39
Пояснення на запит
На Ваш запит про надання пояснень від 2023-08-14 17:00:20 по-першому питанню надаємо наступну інформацію. Відповідно до вимог абз. 2 п. 7 ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Отже, Замовником (Уповноваженою особою) сформовано протокол щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції (додається у Додатку 1). Однак, при оприлюдненні повідомлення про усунення невідповідностей відсутня технічна можливість прикріпити вказаний протокол, тому помилково з технічних причин зазначено саме резолютивну частину протоколу – «Учаснику необхідно подати зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції».
Крім того, п. 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
При цьому, не зазначено в Особливостях, що у випадку формування повідомлення про усунення невідповідностей, необхідно керуватись положеннями ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»
По-другому питанню повідомляємо. Відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовником вимагалось на підтвердження якісних характеристик товару надати у складі тендерної пропозиції:
- сертифікати відповідності на профіль ПВХ; - сертифікат відповідності на склопакети; - сертифікат відповідності на фурнітуру; - сертифікат відповідності на виріб; - зразок паспорту виробу з якісними характеристиками конструкції.
В даному випадку в розумінні вимог тендерної документації зразок – це бланк, який буде заповнений під час постачання товару на кожну одиницю виготовленого товару, щоб пересвідчитись, що він наявний у постачальника.
Адже, п. 11 Додатку 2 до ТД передбачено що всі необхідні документи, що підтверджують якість Товару, Постачальник зобов’язаний передати Замовнику в момент поставки партії Товару.
При цьому, в п. 43 Особливостей уточнено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
При поданні тендерної пропозиції Учасником надано документи, що підтверджують, що ним запропоновано вироби вікна та двері виробника ПП «Основа Р», зокрема протокол сертифікаційних випробувань блоків дверних (виробник ПП «Основа Р»), сертифікат відповідності на склопакети (виробник ПП «Основа Р»), протокол сертифікаційних випробувань склопакетів та блоків віконних (виробник ПП «Основа Р»), сертифікат відповідності товару на вікна та двері (виробник ПП «Основа Р») та інші, тобто, запропонований товар буде виготовлятись саме вказаним виробником.
Технічний паспорт виробу – це кінцевий документ, що видається виробником товару на кожну одиницю товару, що виготовлений, тобто після укладення договору про закупівлю товару. Тому, замовником вимагалось надання лише зразка вказаного документу.
Так як, зразок паспорту виробу не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, Замовником сформовано повідомлення про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
По - третьому питанню повідомляємо наступне: у закладах освіти Бережанської міської ради ФОП Коритніком Д.В. встановлено двері та вікна 6 – камерні, відповідно до наших якісних та кількісних характеристик. Про що, свідчить протокол випробувань, який був поданий постачальником при поданні тендерної пропозиції. Щодо Технічного паспорту виробу, то була допущена технічна помилка Виробником. Для підтвердження надаємо пояснення постачальника та виробника у Додатку 2.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу ID: UA-M-2023-07-31-000016, Уповноваженою особою Відділу освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради та ФОП Коритнік Дмитро Володимирович було прийнято рішення від 24.08.2023 року про розірвання Договору про закупівлю від 18.07.2023 року №244. Підписано Сторонами додаткову угоду щодо припинення договірних відносин між Відділом освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради та ФОП Коритнік Дмитром Володимировичем. Додаткову угоду оприлюднено в електронній системі Прозорро.
2023-08-24 11:41:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону, порушення пункту 43 Особливостей №1178)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 червня 2023 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Малопінський Ігор Юрійович |
688 000,00
UAH з ПДВ
|
688 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
708 000,00
UAH з ПДВ
|
708 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" |
744 930,55
UAH з ПДВ
|
744 930,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Малопінський Ігор Юрійович #3195901815 |
Відхилено |
688 000,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2023 09:06
|
|
ФОП "КОРИТНІК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3022221056 |
Переможець |
708 000,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2023 09:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2023 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 серпня 2023 11:39
|
ДУ від 24.08.2023 року.pdf | укладений |
24 серпня 2023 11:31
|
ДУ від 24.08.2023 року.pdf | укладений |
24 серпня 2023 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2023 13:09
|
Договір 244.pdf | укладений |
18 липня 2023 13:07
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 липня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
708 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу ID: UA-M-2023-07-31-000016, Уповноваженою особою Відділу освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради та ФОП Коритнік Дмитро Володимирович було прийнято рішення від 24.08.2023 року про розірвання Договору про закупівлю від 18.07.2023 року №244. Підписано Сторонами додаткову угоду щодо припинення договірних відносин між Відділом освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради та ФОП Коритнік Дмитром Володимировичем. |